• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || Haar kamer || Aan het slapen

    Uitdagend kijkt Cal me aan. 'Dat zullen we nog wel eens zien', zegt hij met een scheve grijns. En alsof God vanuit de hemel heeft toegekeken ofzo antwoordt Pan meteen.
    'Eén, ik heb niks gedaan. Sully begint vanuit het niets tegen me te schreeuwen. Twee, hij is niet de slimste uit dit huis.'
    Cal draait lichtjes met zijn ogen. 'Laat zien dat jij de slimste bent dan en ga hier weg. Laat het voor één keer niet uitlopen op een hele ruzie', zegt hij, waarna hij zich naar mijn zin veel te zelfvoldaan naar mij draait. 'Ik zei het toch.'
    Wauw. 'Nu wordt het nog mooier. Dus mijn vragen zijn het niet waard beantwoord te worden en die van Cal weg. Ah, ga toch weg iedereen.'
    Oké, heel misschien reageer ik een bertje overdreven. Nou en, ze zouden toch wel moeten weten dat ik geen ochtendmens ben? Had Tibo maar niet zo moeten schreeuwen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fiona Maria Alderman


    18 • The Hacker• 'Don't hate the hacker, hate the code...' • outfit •



    Meerdere mensen kwamen zo nu en dan even de keuken in en ik gaf hen enkel een vriendelijk knikje, zodat ik mijn aandacht op mijn werk op mijn laptop kon houden. De ruzie leek eindelijk iets te zijn gezakt, waardoor ik besloot om me nu toch maar naar de computerruimte te verplaatsen zodat de andere gewoon los konden gaan in de keuken en woonkamer. Gelukkig waren er een aantal personen in het huis die mij met rust lieten als ik achter mijn apparatuur zat, maar er waren ook voldoende kleuters die het leuk vonden om mij toch uit mijn concentratie te halen. Ik deed voorzichtig mijn laptop dicht en liep de keuken uit naar de computerruimte waar ik plaats nam. Het was er volledig stil, waardoor ik er even opgelucht ademhaalde. Geen ruziënde Peter of Tibo, geen irritante Puck of wie dan ook. Ik nam plaats achter het bureau waar ik altijd zat en startte ook de computer op die er stond. Mijn laptop klapte ik ondertussen weer open en wachtend op de computer nam ik snel nog een slok van mijn thee.


    Do I look like Mother Teresa?

    Avis Cuckoo
    Outfit | In bed | Talking to Cole

    Don't touch me. Not my body, not my heart, not my soul or my mind. Hands of.

          'Wacht laat me niet alleen, ik wil ook!' Zijn voetstappen gingen vlugger en zijn aanwezigheid werd al snel duidelijk door een arm die hij om me heen sloeg. Help, geen aanraking, echt niet. Al helemaal niet van een jongen. Gelukkig gleed zijn arm, zonder duidelijke reden weer weg, en bleef weg. 'Ik neem denk een koffie met rum, daar wordt je pas goed wakker van,'
          Ik grijnsde licht. 'Heb je überhaupt wel geslapen?' vroeg ik na kort met mijn ogen te hebben gerold.


    obsessive rage


    Peter Pan
    "It's a kind of game, a really fun game..."
    17 years/immortal | Talks to Cadi | The hall

    Ik grijnsde even, tja, ik hield nu eenmaal van ruzie, daar kon niemand wat aan doen. 'Van een ruzie wordt je veel wakkerder dan van koffie, weet je. Zelfde soort kik, sterker effect.' legde ik uit, Cal nogal negerend, ik had niks met engelen.


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    Ik trok een wenkbrauw op en pakte de foto uit zijn handen. 'Fotografeer je dan echt alles wat je ziet?' vroeg ik lichtelijk spottend.


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Naast Bouncings bed | Praat met Bouncing

          Met een omhooggevlogen wenkbrauw grist ze de foto uit mijn hand.
          'Fotografeer je dan echt alles wat je ziet?' vraagt ze.
          Ik schud mijn hoofd. Nee, natuurlijk doe ik dat niet. Ik fotografeer alleen de mooie dingen - of mensen. En de irritante mensen ook nog, al hoort Bouncing daar niet bij. Alhoewel... Van mijn foto's moet ze afblijven. Ik probeer het plaatje terug te grijpen en kijk haar strak aan. 'Ik fotografeer alleen interessante dingen. Voel je vereerd.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    Ik liet hem de foto terug pakken, als hij die nu toch al had stond die waarschijnlijk ook wel op zijn camera zelf, en ik wilde niet erg graag ruzie met hem. Met magie zorgde ik snel dat ik gewonere kleding dan mijn pyjama aan had en kwam uit bed. 'Voel ik me ook, maar ook gestalkt,'

    [MIRTHE HELP IK BEN EEN FANGIRL ZOIETS MOET JE NIET ZEGGEN
    Dan word ik like "SHIP SHIP SHIP oh wait that doesn't fit very well"]


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Naast Bouncings bed | Praat met Bouncing

          Ik deed de foto terug in mijn koffer terwijl Bouncing zich omkleedde.
          'Voel ik me ook,' speelde ze mee, 'maar ook gestalkt.'
          Ik grinnikte. 'Maak je maar geen zorgen. Ieder ander persoon in dit huis heeft ook een berg foto's, dus dat zit wel goed.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    [ (A) ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Ik lachte even en bewoog mijn vinger naar mijn lip, een tic waaraan ik mezelf zelfs begon te irriteren. Ik trok hem dan ook snel terug en richte mijn blik weer omhoog.
    'Ik hou het toch maar op koffie, ik twijfel of ik het zou kunnen winnen in een ruzie en al helemaal niet tegen de grote Pan' grap ik terwijl ik hem een knipoog geef. Ik moest toegeven het gesprek rolde beter dan ik had verwacht. Al weet ik wel zeker dat dit een van de slechtste gesprekken op aarde was, voor mijn doen was het heel wat. Ik wierp mijn blik naar buiten waar de eerste vogeltjes al uit volle borst aan het zingen waren, mijn blik werd dan ook even vastgehouden.
    Mijn blik schoot de hele hal door op zoek naar een onderwerp om over verder te praten maar mijn inspiratie was overduidelijk op. De verlegen ik kwam opzetten en weer vloog mijn vinger naar mijn lip.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 Years//Fire and Earth//Talking to: Tibo//outfit



    Ik word wakker door heel veel gepraat, iedereen zal nu wel wakker zijn denk ik. Ik stap uit bed en kleed me aan. Overal zijn er mensen aan het praten en ik heb geen zin om me er mee te bemoeien. Ik loop langs Tibo's kamer en zie dat het daar heel stil is. Ik ga in de deuropening staan. 'Wat doe jij hier zo Loner?'

    Tibo Michael Sully

    Ik zat voorovergebogen op mijn bed, en verzonk in mijn eigen gedachten. Deze werden bruut verstoord door Rox' stem. 'Wat doe jij hier zo Loner?' vraagt ze. Mijn dag wordt hier nietbepaald beter van. Zonder op te kijken zeg ik 'Dit is mijn kamer, mag het?' Ik wil rechtstaan want mijn maag rommelt harder dan een stevig onweer, maar besef dan dat de keuken en alle ruimtes errond nog vol zullen staan met mensen. Ik beslis dus om languit op mijn bed te gaan liggen. Ik merk op dat Rox er nog steeds staat. Ik stel een random vraag aan haar. 'En wat ga je vandaag met je leven doen?'

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    Ik voel me een beetje onzeker worden, meer dan ik al was, door de personen hun 'ruzie'. Ik probeer er niet te veel op te letten maar dat is nog pittig lastig. Op dat moment draait Cam zich geiriteerd naar mij om waardoor ik opschrik en snel een stapje naar achter doe, 'Ik heb deze donderdag nog wel een gaatje vrij, ik wil wel de Harley Quinn look he' ik knik snel wat bijna onderdanig eruit zag door mijn onzekere houding. "J..." meh, ik haal diep adem. "Ja is goed..." zeg ik maar kijk hem niet aan, wat was er ineens!?


    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Dawn |
    "That Was The Deal, You Know That..."

    'Kleurtje zijn helemaal mijn ding hoor, Poederneus' antwoord hij vijandig waardoor ik grijns. 'Daarnaast wat weet jij van mijn verleden en al weet je er een simpel woord vanaf dan weet ik dat je zeker niet intelligent genoeg bent om er ook maar iets van te begrijpen, dus beter hou je het bij je eigen houten hersenen, straks is het nog besmettelijk'
    "Ja dan zou ik maar uit mijn buurt blijven en mag ik je erop attenderen dat het Kleurtjes zijn en niet Kleurtje zoals je zei. Als je over mijn hersenen begint te zeiken..."
    'Olive, het valt jou misschien niet op maar alles is mis aan zijn neus al is het ergste nog wel dat hij zijn neus veel te dik bepoederd, maar ja dat kan je dan ook niet voorkomen als je door een poederdoos naar beneden valt' Ik grinnik, "Nawh, is Cammie op zijn teentjes getrapt?" Geiriteerd draait hij zich naar Leslie toe, toch heb ik daar geen oog meer voor want Olive komt naar mij toe en raakt mijn neus aan, ik trek een wenkbrauw op, echt waar... "Raak. Me. Niet. Aan."


    🚬 Nicotine      'Nicolette'      MariGold 🚬
    [center]17 Jaar | Slaapkamer | Praat Tegen Puck | Telekinese

    "Nicotine? Yesh, Thats My Name And If You Don't Like That, Please F*ck Yourself..."

    'Oh god! Waar moet ik dat vandaan halen?' ik grijns, "Dat is wat ik wil hebben en anders ga ik niet van je af dus je zegt het maar, wat ga je doen...?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 Years//Fire and Earth//Talking to: Tibo//outfit



    'Dit is mijn kamer, mag het?' Ik rol met mijn ogen. Hij gaat languit op bed liggen. 'En wat ga je vandaag met je leven doen?' Eerst moet ik weg en nu stelt hij een vraag, oké? Ach ja. 'Geen idee, jij?'


    Peter Pan
    "It's a kind of game, a really fun game..."
    17 years/immortal | Talks to Cadi | The hall

    Ik grijnsde. 'Onderwerpen op?'


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    'Stalker,' zei ik luchtig, niet perse aanvallend, plagend of iets in die trant. Gewoon, emotieloos.


    Olive Jackson Twist
    "Yes, I said 'never', but I didn't say how long never is to me,"
    17 years | Talks to Cam/Leslie/Jacksie | Bedroom

    'Raak. Me. Niet. Aan.'
    Ik grinnikte bij zijn reactie. 'Waarom zou ik niet?'



    Robin Goodfellow "Puck"
    "That was sarcasm, don't panic."
    17 years/immortal | Talks to Nicotine | Bedroom

    'Nou kijk, ik kan je ook gewoon duwen...'


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Zijn kamer | Praat met Bouncing

          'Stalker.'
          "Beledigd" kijk ik het meisje aan. 'Dat klinkt niet leuk,' brom ik. 'Ik ben een artistieke fotograaf.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De computerruimte | Praat met Fiona

          Een diepe zucht doorbreekt het tafereel eventjes. Mijn zucht.
          Ik kijk Cadi even strak aan. Ze mag van mij best onhandige gesprekken voeren met Pan maar ik hoef daar geen getuige van te zijn. Als ze hulp nodig heeft hoop ik het gewoon zo snel mogelijk te merken.
          Ik knik even naar het rossige meisje en dan draai ik me om naar de computerruimte. Fiona zal daar wel zijn en sinds ik mezelf als de enige van de Club zie die alles op orde kan stellen waar dat nodig is, vind ik het altijd wel fijn om te weten waar onze hacker mee bezig. Ik pak Cadi's chocolademelk en mijn thee en dan loop ik naar de computerruimte, waar Fiona inderdaad zit met een laptop en een normale computer.
          'Goedemorgen,' zeg ik, en ik pak een stoel waarop ik vervolgens plaatsneem.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner