• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          Ze keek naar hem terwijl hij de woorden op het papier analyseerde. "Dit is wel goed denk ik? Hoe krijgen we dit trouwens allemaal bij mij thuis?" Vroeg hij vervolgens. Dit zette Noor enigszins aan het denken, wat zou het handigst zijn. Ze had een krat voorop haar fiets en de eventuele kratten met bier konden op haar bagagedrager. Hij begon verder te spreken, wat haar uit haar gedachte haalde. "Dit lijken wel allemaal potions uit één of andere Harry Potter film. Deze lijkt op Felix Felices." Hij hield een fles met gele drank omhoog. Haar ogen lichtte op en ze knikte met een glimlach mee. "Kijk!" Begon ze opgewekt. Ze pakte een roze flesje wodka, die er prachtig uitzag, op en hield hem voor Lars' gezicht. "Deze lijkt op Cupid Crystals." Ze liep wat verder de winkel door en wees naar een hoge fles die in het rek stond, "Dat is net een love potion, een amortentia zal het wel zijn. Met een hoog genoeg percentage is elk drankje een love potion." Ze pakte een deel van de alcohol die ze zelf lekker vond, en stopte deze in het mandje. "Zullen we dan maar gaan afrekenen? Het wordt al laat en straks missen we het leukste deel van het feest."
          De rij voor de kassa was kort, ze zouden zo aan de beurt komen. Eleonora pakte haar telefoon uit haar zak en ontgrendelde hem met haar duim, op haar achtergrond stond Eowýn. De vrouw was haar favoriete karakter uit Lord of The Rings, J. R. R. Tolkein wist zeker hoe hij een sterk vrouwelijk karakter moest schrijven. Onder haar stond de tekst ‘But no living man am I! You look upon a woman.’. Deze vorm van fictie had ze altijd empowering gevonden. Ze opende haar whatsapp en begon met tikken, twee berichtjes voor twee verschillende meiden.
    From: Eleonora
    To: Suzannah
    Message:
    Hi darlin'! Sorry dat ik je bericht heb gemist, ik ben nu alcohol aan het inkopen, having a good time? *hart emoji*

    From: Eleonora
    To: Robin
    Message:
    Lars en ik zijn bijna klaar, be prepared. *smirk emoji* I like him, he's nice.

          Het betalen was gedaan, en na een korte trip naar de Jumbo van Noor alleen, waren ze dan eindelijk klaar. De kratjes bier monteerde ze achterop haar fiets en ze overhandigde twee andere kratten aan de jongeman. "Neem jij deze twee en de tas van de Gall & Gall, dan neem ik de tas van de Jumbo en die twee kratten. Let's get the hell out of here." Ze glimlachte kort naar hem en stapte vervolgens op haar fiets. Het feest kon beginnen, want de alcohol was binnen.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 22:08 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Lars house fighting with Suze •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Net wanneer mijn lippen voor de tweede keer toenadering zochten, voelde ik een hand vol in mijn gezicht verkocht worden. Even bleef ik stil staan; voor ik me langzaam omdraaide. Mijn blik was verdrongen met woedde; terwijl ik de persoon aanschouwde wier me zo vernederde. Natuurlijk had ik wel zo’n klap kunnen verwachten na mijn uitdagende en zeker denigrerende woorden; maar dat zo’n stoephoer de lef daarin had. I’m a fucking Queen; niet een of andere eerste klas minnares. Natuurlijk was ik nooit met haar sloppy seconds het bed in gedoken. Bitch I got standards en daarnaast was hij ook niet dat leuk. Hij had niet eens een volle sixpack. De loser.
    Alsof de mep niet genoeg was riep het meisje nog vol in mijn gezicht dat ik een slet was; wat mijn handen deed ballen en mijn woedde overdeed koken.’
    ‘Liever een slet dan een eersteklas cumdumpster.’ Voor ik het erg had duwde ik het meisje hardhandig tegen de aanrecht en branden de vlammende kijkers in de bruine poelen van Suze. ‘Waar zijn je focking tieten nu. Je wilde toch vechten; kom dan fucking bitch.’ Ik viste naar een pluk haar; waar ik aan trok en haar ook een mep in haar gezicht verkocht. ‘Wie is de slet nu huh.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | In the kitchen with Daan

    Het was pas binnen toen Daan weer tegen Macy sprak, deze keer was het de vraag of ze dronk. Macy draaide zich volledig naar Daan toe en knikte. 'Wijn.' Zei ze tegen hem. Het was niet als of Macy een groot drinker was, ze dronk wel een wijn bij het avondeten wanneer ze bij haar ouders was. Haar ouders waren erg van het wijn drinken bij het eten en zo nu en dan deed Macy met de twee volwassenen mee. Hoewel ze over het algemeen afzag van de alcohol. Echter wou Macy niet klinken als een al te grote loser dus met een klein beetje geluk zou er wijn te vinden zijn en kon de jongedame daar de rest van de avond aan nippen zodat het leek als of ze dronk. Dan zou ze maar een glas op hebben, maar zou Daan waarschijnlijk denken dat ze veel meer dan dat ophad omdat hij haar de hele avond zou zien drinken.
    Macy pakte Daan zijn pols vast, omdat ze niet zijn hand vast wou pakken. In Macy haar gedachten zou dat gewoon een klein beetje te intiem zijn, want ja zij en de jongeman die haar mee had genomen naar het feest waren natuurlijk geen item. Dus lag Macy haar hand om Daan zijn pols, om samen met deze jongen de keuken op te zoeken. Hij had gevraagd naar drinken dus dan ging Macy ook opzoek naar wat drinken. Bovendien had Macy de kleine hoop dat de keuken iets minder druk zou zijn dan de woonkamer was. Macy was namelijk niet zo van al die drukte en ging dan nu ook maar al te graag opzoek naar de minst drukke ruimte in het huis. Zelf als dat betekende dat ze zich straks in de badkamer moest opsluiten, maar hè dan was ze in ieder geval aanwezig. Dat wilde Daan toch? Dat ze uit haar kamer kwam, nou dan kwam ze uit haar kamer.
    Langzaam was Macy met Daan door de menigte heen gelopen, iets wat Macy net iets makkelijker af leek te gaan dan Daan. Macy was nou eenmaal vrij klein en kon makkelijk onder armen heen duiken, iets wat voor Daan waarschijnlijk net iets lastiger was. Toen het tweetal in de keuken aankwam kwam Macy er al snel achter dat deze plek niet zoveel beter was dan de vorige. Het eerste wat ze dag toen ze de ruimte binnen liep was hoe de hand van een meisje die van een ander meisje raakte een geschrokken geluid klonk uit Macy haar mond waarna ze Daan aan keek. 'Dus dit zijn feestjes.'

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 12:28 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    De mensen uit de wijk stonden verbaasd en geïrriteerd buiten te kijken naar het huis waar de luide muziek vandaan kwam al liepen Kc en ik gewoon door. Hoe lang zou het duren voor het feest afgelast word... De muziek leek dan ook totaal niet de stijl van de jongen te zijn waardoor ik veronderstelde dat iemand anders vast het feestje van hem over genomen heeft. Eens we bij het huis aankwamen stikte het al van beesten - letterlijk er liepen hier geiten en andere beesten rond- de geur was dan ook deels hieraan te danken al was er ook tijdelijk zweetgeur en alcohol aanwezig, kort gezegd alles voor een goed feest.
    Het huis was duidelijk te klein voor het aantal mensen die nog zouden moeten komen dus wilden Jc en ik richting de tuin vertrekken. In mijn handen werd ik één of ander drankje toegestopt waar ik dan ook gretig een slok van nam. ‘Wat voor grapjes maakte je ook al weer over onze grote vriend Lars.’ riep de jongen over de muziek heen waardoor ik even grijnsde en mijn schouders ophaalde. "Okay het feestje is niet slecht." riep ik hem dan terug al werd ik gauw aangetikt door mijn beste vriend waardoor ik zijn blik volgde naar een stel giechelende meiden die rood kleurden doordat ik hun richting opkeek.
    ‘Sooo… zal ik je dan maar je droom trio geven voor Tessa komt; dan zal ik wel bij Tessa slapen. Ik heb niet zo zin in dat gekreun.’ Melde de jongen me waarna hij me zonder enige waarschuwing mee naar de meiden trok waardoor ik dan ook mijn charmante flirt glimlach opzette . ‘Hi Girls. Having Fun?’ JC nam zijn rol als wingman dan ook erg serieus want ik wist zeker dat dit niet de laatste meisjes zullen zijn waar hij me vanavond aan zou willen koppelen. De jongen haf me een klopje tegen mijn rug waardoor ik even naar hem keek in afwachting wat voor pick up line dat hij nu weer zou gaan gebruiken. ‘Mijn vriends zijn hond is vandaag ingeslapen en hij is daar nogal triest over; but i’m sure you girls can cheer him up.’ gladjes verlieten de woorden zijn lieppen waardoor de meiden meteen leken te smelten en ik mijn zielige blik opzette. Een van de meiden, een blondine wreef dan ook troostend over mijn arm waardoor ik haar met een klein glimlachje aankeek terwijl JC een foto toonde om de andere meid het ook nog te laten geloven. "Wat erg voor je." zei het meisje medelevend en ik haalde even mijn schouders op. "Helaas is de dood iets waar je niet overheen kunt." zei ik zuchtend en legde even mijn vrije hand op haar schouder. ‘I’ma catch some drinks.’ Melden Jc me even waardoor ik hem even aankeek met een 'don't leave me here' blik. ‘Breezers goed?’ ik knikte al was ik niet vanplan te lang bij deze dames rond te hangen. Begrijp me niet verkeerd ik hield van flirten met chikkies maar ik was er zeker van dat het beste nog later op de avond zou komen. " Hey mag ik anders je nummer, zo kan ik je bereiken als ik nog eens opbeurende woorden nodig heb." vroeg ik het meisje met een knipoogje waardoor er een speelse grijns rond haar lippen vormde en ze samen met haar vriendinnen hun Gsm nummers op mijn mobiel intikten. Eens ik deze bemachtigd had drukte ik een vluchtige kus op de wang van de blondine gevolgd door een knipoog waarna ik weer verdween in de menigte om JC te zoeken. Ik struikelde bijna over een kip maar na even vond ik hem al buiten en sloeg ik mijn arm om hem heen waarna ik een goede slok van mijn drankje nam. "Score baby, maar hey laat me daar niet zomaar achter man." lachte ik waarna ik even keek naar het springkasteel dat er stond. "Woah daar moeten we eens op gaan vanavond." lachte ik en scande even de ruimte rond, ik zag veel bekende maar ook onbekende gezichten hier. " Nog geen spoor van Tessa of Jemma?" vroeg ik JC waarna ik het laatste beetje uit mijn flesje opdronk. Het was altijd lachen met de twee meiden en daarbij was het altijd leuk als ze met ons wilden dansen.
    "Hoe zit het eigenlijk tussen jullie?" begon ik tegen JC. "Tessa en jij?"



    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 12:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT HIS HOUSE



    Ik was erg verbaasd hoe enthousiast Noor leek te zijn toen ik het over Harry potter had want haast meteen deed ze opgewekt mee. "Kijk!" Ze nam een rose fles wat Vodka bleek te zijn en hield deze voor mijn neus. "Deze lijkt op Cupid Crystals." zei ze en enthousiast knikte ik waarna ik haar blik volgde naar een fles die hoog in het rek stond. "Dat is net een love potion, een amortentia zal het wel zijn. Met een hoog genoeg percentage is elk drankje een love potion." Een brede glimlach sierde mijn lippen want dit was echt het eerste meisje die ik tegenkwam die een even grote liefde met me deelde over Harry Potter. " Alcohol lijkt in dat vlak wel een beetje op een amortentia niet? Wie er te veel van inneemt beland de volgende ochtend met een onbekende in bed." zei ik met een grijnsje waarna ik ook alles van het lijstje in mijn mand stak. "Zullen we dan maar gaan afrekenen? Het wordt al laat en straks missen we het leukste deel van het feest." zei Noor en ik knikte waarna we richting de kassa gingen. De cijfertjes gingen maar hoger en hoger en met lichte tegenzin betaalde ik dan ook alles. Ben mocht me alles gaan terug betalen, daar mocht hij zeker van zijn. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Noor bezig was op haar mobiel en ik kan er dan ook niet naast kijken dat haar screensaver Eowýn uit Lord of the rings was. "Ben je ook een Lord of The Rings fan?" vroeg ik haar lichtelijk verbaasd terwijl we naar de fietsen liepen. Ik bevestigde de dranken goed vast op de fietsen zodat deze niet zouden vallen en daarna reden we nog naar de Jumbo voor het bier.
      "Neem jij deze twee en de tas van de Gall & Gall, dan neem ik de tas van de Jumbo en die twee kratten. Let's get the hell out of here." Ik knikte en glimlachte terug naar de blondine waarna we snel richting mijn huis reden. Het feest bleek al volop aan de gang te zijn en ik zette mijn fiets dan ook af aan mijn huis waarna ik deze sloot en verbijsterd keek hoeveel volk er wel niet was. "Dit zijn meer mensen dan ik überhaupt uitgenodigd had." mompelde ik verbaasd. Ik nam de flessen drank en liep met Noor naar binnen al was dit een stuk lastiger dan verwacht met al deze mensen en met de luide muziek hoorden ze me ook helemaal niet. " Dit is niet goed!" riep ik dan ook naar Noor in lichte paniek.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Party with my frozen hulk•

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings& Shots of Tequila.




    Ik kon het niet laten om nog een keer naar de dames en Niels te kijken, voor ik verdween. Ik was niet echt van plan om drankjes voor ze allemaal te pakken. Ik dronk het liever zelf op dan dat ik ging toekijken hoe Niels zat te kwijlen bij die wijven. Zo en zo had dat meisje dat aan zijn arm zat siliconen. Dat een meisje haarzelf zo kon verlagen begreep ik niet. Ik stopte toch ook niet van die kussentjes in mijn kont. Ik viste een flesje alcohol weg uit de keuken, voor ik weer naar buiten ging gezien daar nog enig vorm van zuurstof was. Algauw klampten mijn lippen zich aan het flesje en voor ik het wist was het dan ook al bijna leeg. Voor ik echter een nieuw flesje ergens kon snaaien, verscheen Niels alweer naast me. ‘Score baby, maar hey laat me daar niet zomaar achter man.’ Lachte hij, waarbij hij een arm om me heen sloeg. Ik sloeg dan ook direct mijn armen om hem heen, waarbij mijn hoofd even tegen hem aan rustte. Yup. Ik was misschien al aangeschoten en al dat soort shit, maar dat betekende wel dat ik roekelozer en aanhankelijker werd. Vooral dat laatste. Damn.
    ‘Woah daar moeten we eens op gaan vanavond.’ Riep Niels plotseling uit, waar ik maar vaag knikte voor een lach mijn lippen verliet. ‘Damn; jij humpt echt alles wat zacht en opgezwollen is hé.’ Ik liet hem los en stompte hem zachtjes aan; voor de jongen over Tessa en Jemma begon. Met die twee waren we weer met onze standaard crew; hoewel Tessa pas een volledig lid werd toen we wat kregen. Tessa zou met Jonathan komen, hoewel ik alles behalve bang was dat er wat met die twee ging gebeuren. Jonathan zat veel te erg onder de duim bij Robin om wat te wagen.
    ‘We’re better than ever. Maar als je zo graag wilt dansen. I’m here, boo.’ Ik likte met mijn tong de nek van de jongen, wat me meteen trek liet hebben in limoen. Tequila met limoen. Fuck.
    Impulsief greep ik naar Niels zijn handen; waar ik hem leidde in een modern achtig soort dans. Ik gunde de jongen een uitdagende blik. ‘So do I take the lead of denk jij dat je man genoeg bent.’ Ik lachte even, voor ik hem losliet en daarbij mijn hand even over zijn borst gleed.
    Meteen bij dat besloot de nummer in de remix zich te veranderen voor Diplo express yourself. Iets wat mijn grijns enkel alleen breder liet worden, terwijl ik even naar achter keek richting Niels. ‘You wanted a show aye.’ Ik tuitte even speels mijn lippen; voor ik me ass mee schudden op de beat van de muziek terwijl I worked it down. Twerken was niet iets nieuws voor me en zeker niet op dit liedje. Bitches better be jealous; cause i’m fab.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    Ik wilde helemaal niet vechten. Waarom heb ik naar haar uitgehaald? Waarom ben ik überhaupt begonnen aan dit gesprek?
    Als ik nu zwak zou zijn zou ik al aan het huilen zijn, maar gelukkig heb ik geleerd om tranen weg te drukken. "Wie is de slet nu, huh?" Klinkt Robin's stem.
    Op zich totaal niet logisch, aangezien ik niet degene ben die met iemand anders' vriendje naar bed ben geweest, maar gelukkig wisten we al dat Robin niet al te intelligent is.
    Mijn nagels halen uit naar waar ze maar houvast kunnen vinden, en bloed zwelt op in de hals van het meisje dat net nog hardhandig aan mijn haar trok. Ze staat te dicht op me, ik kan niet weglopen. Kon ik maar weglopen en mijn waardigheid bewaren. Waar is Noor als je haar nodig hebt? Ze mag dan een vriendin van Robin zijn, om wat voor reden dan ook, maar ze zou ons uit elkaar halen.
    Oh god, Noor. Als die hoort dat we gevochten hebben kiest ze sowieso Robin's kant, en dan heb ik helemaal geen vrienden meer over.
    De muziek wordt steeds luider en ik besef heel kort dat niemand het door gaat hebben als dit meisje mijn schedel opensplijt tegen het aanrecht. Ze vinden mijn levenloze lichaam pas morgenmiddag, als iedereen weg is en de organisatoren hun kater hebben uitgeslapen.
    Mensen kijken naar ons gevecht, niemand grijpt in, iets dat me frustreert. Nu weet ik niet of ik in zou grijpen, aangezien ik een meisje ben, maar van al die gespierde jongens zou er op zijn minst iemand dit meisje van me af kunnen trekken.
    "Gaan we nou echt vechten, Robin?" een lachje rolt over mijn lippen, meer van de zenuwen dan omdat ik het grappig vind, maar dat doet er niet toe. "We zijn geen zestien meer."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Haast als een soort automatisme sloeg JC zijn armen ook weer om mij heen waardoor ik het niet kon laten om te grijnzen, soms was de jongen echt een koalabeer en ik zijn boom. Zijn krullen kriebelden mijn gezicht al maakte me dat niet veel uit. ‘Damn; jij humpt echt alles wat zacht en opgezwollen is hé.’ zei de jongen over mijn opmerking van het springkasteel waardoor ik lachend met mijn ogen rolde. "Zo lang ze maar niet minderjarig zijn, ja dan hump ik alles dat zacht is." zei ik schouderophalend met een plagende grijns om mijn lippen waardoor Jc me een stompje haf en me los liet.
    ‘We’re better than ever. Maar als je zo graag wilt dansen. I’m here, boo.’ zei de jongen waarna hij onverwachts mijn nek likte met zijn tong wat toch even voor een rilling over mijn rug zorgde, ik had al genoeg binnen om dit 'gewoon' te vinden en daarbij kende ik Jc goed genoeg. "Damn you kinky boy." mompelde ik en plagend verliet een kreuntje mijn lippen om hem wat te pesten. Dit leidde me dan ook af van het feit dat het goed ging tussen hem en Tessa- ondanks dat ik hen al een tijdje niet meer samen had gezien- . Jc nam mijn handen beet waardoor ik de jongen met opgetrokken wenkbrauwen aankeek hoe hij begon te dansen terwijl hij met een uitdagende blik begon te spreken. ‘So do I take the lead of denk jij dat je man genoeg bent.’lachte JC waardoor ik even grijnsde al suste hij mijn woorden door zijn hand over mijn borstkas te laten glijden, iets wat op één of andere manier best sensueel was en voor een lichte tinteling zorgde. What the duck ... Ik graaide maar meteen naar een flesje alcohol die ik makkelijk achterover goot en daarbij ik wilde fun hebben en met alcohol wist ik dat ik deze zeker zal hebben met deze crazy JC. Er kwam een nieuwe remix op van Diplo express yourself waardoor de jongen voor me als een stuiterbal ook van mood veranderde en me met een brede grijns aankeek. ‘You wanted a show aye.’ de jongen tuitte zijn lippen speels waarna hij begon te twerken op de muziek wat me luidkeels deed lachen, hoe dan ook leek JC hier echt een pro in te zijn en schudde zijn achterste wild mee met de muziek. Ik kon het dan ook niet laten om uitdagend te fluiten en een speelse klap te geven op zijn billen waarna ik met de jongen meedanste al was ik zeker geen pro twerker als mijn beste vriend was. "Damn bro all those hoes can't work it like you do." riep ik de jongen lachend na en ging uitdagend achter hem dansen terwijl ik zijn heupen vastnam en haast ik lachen uitbarstte gezien het vast ook een hilarisch zicht was. "Work it bitch."





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          De fietstocht terug naar Lars' huis was veel relaxter dan ze gewend was. Gewoonlijk zou ze met een hoog tempo door de straten van de stad fietsen, maar dit gaf haar wat extra energie om te dansen. Van een afstand kon ze de bas in de liedjes al door haar gehoorgangen heen dreunen. Robin had er dan toch nog wat van gemaakt. Alles liep via het "how to pimp your party"-plan. Groepen mensen liepen het huis binnen en buiten de deur werden er al volop alcoholische dranken geconsumeerd. Ze stapte van haar fiets en gooide hem gesloten tegen het huis. "Dit zijn meer mensen dan ik überhaupt uitgenodigd had." Hoorde ze zachtjes naast zich. Het tweetal liep door een zee van dansende, zoenende en schurende mensen heen en kwam in het huis aan. "Dit is niet goed!" Hij leek gepanikeerd te zijn. Dit was niet ongewoon voor een eerste grote feest. "Chill," Begon Noor te spreken, ze zette de kratten bier van zich af en keek de jongen kalm aan. "Laten we gewoon even de spullen in de keuken zetten, vanaf daar heb je ook meer overzicht." Ze bukte wat en pakte een fles Ouzo uit Lars' tas en keek hem vrolijk aan. "Cheers!" Gemakkelijk opende de blondine de fles en zette hem aan haar mond, waarop ze de witte anijsdrank naar binnen klokte. "Ook een slokje?" Ze glimlachte naar de jongen en hield de fles voor zijn neus.
          Uit de keuken leek een soort geschreeuw te komen, hier en daar een joelend geluid. Daar moest wel wat aan de hand zijn. Het werd telkens luider, "Hoor jij dat ook?" Vragend keek ze naar Lars terwijl ze de fles langs haar lichaam hield. Dat klonk niet goed. "Ik ga maar even kijken." Stelde ze knikkend vast.
          In de keuken zag ze iets dat haar schokte, Suzannah en Robin, beide met rode plekken op hun wangen. "Gaan we nou echt vechten, Robin?" Dat verstond ze heel duidelijk, het was genoeg om haar stemming om te gooien. Het tweede wat Suze zei drong niet echt tot haar door. Ze schoof een stel toekijkers, sommige met telefoons, aan de kant. "Nu is het genoeg!" Haar stem was luid, en zeker duidelijk. Dit was de soort stem die ze op het veld ook zou gebruiken, als alle adrenaline van de wedstrijd door haar aderen stroomde. Haar hand greep Suzannah bij haar schouder, "Meekomen, naar de woonkamer. Nu." Er kwam een zekere dringende toon uit haar mond. Robin zou ze achterlaten met Nicole, die wisten wel raad met elkaar. Ze draaide zich kort om naar Robin en gaf haar een confused-look. "Met jou ben ik nog niet klaar, de Witte." Waren de woorden die ze uitmondden. Robin was een goede vriendin van haar, en ze deed ook eigenlijk alleen uit bescherming. Dat is iets wat de brunette moest weten, ze zou nooit haar willen kwetsen of kanten kiezen.
          Ze rolde met haar ogen en nam een slok van de fles zware drank in haar hand, Suzannah had ze uit de situatie gehaald. Dat is iets waar ze eerlijk gezegd best trots op was. "Kom, we gaan wel terug naar Lars." Haar lange benen namen haar terug naar de kamer waar Lars stond en ze begroette hem opnieuw met een kalmerende glimlach. Alsof er nooit iets was gebeurd.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    Ik ben stil als we naar de woonkamer lopen. Doodstil, zou je zelfs kunnen zeggen. Mijn handen trillen en het angstzweet staat op mijn rug.
    Dat Noor me kwam redden kwam als een verrassing, maar het is heel fijn. Ik was al bijna aan het vrezen voor mijn leven.
    "Sorry," mompel ik, terwijl we in de richting van Lars lopen. Was hij niet ook de organisator van dit feestje? Ik ken hem eigenlijk niet, misschien heb ik hem ooit zien lopen. Het klinkt misschien stom, maar ik heb al jaren niet meer naar jongens gekeken. Het enige dat ik weet is dat hij nogal een geek schijnt te zijn.
    Noor begroet Lars en ik moet een brok in mijn keel wegslikken voordat ik mijn hand naar de jongen uit kan steken. "Hi, ik ben Suzannah. Tof feestje." Helemaal geen tof feestje, ik wil naar huis en in mijn bed liggen. Om er dan nooit meer uit te komen.
    Zet je er overheen, Suus. Er zijn hier zoveel jongens, een van hen moet toch op z'n minst interesse hebben in een snelle wip.
    Ik leun een beetje tegen Noor aan terwijl ik bijna opgeslokt word door de negatieve gedachten in mijn hoofd.
    In de verte spot ik een bos blond haar, en mijn hart zakt even naar mijn voeten. Is het Tobias? Mijn handen zijn beide fijngeknepen tot vuisten terwijl ik blijf staren naar de persoon zo'n vijf meter verderop. Draai je om, kom op..
    En ja hoor, zodra hij zich omkeert zie ik hem. Shit. Ik knijp in Noor's hand en buig mijn lippen naar haar oor, "Toby is hier.."
    Mijn hart versnelt en ik voel mijn mond droog worden. Uit mijn tas, die ik nog steeds om heb, trek ik de fles wodka en ik neem een flink aantal teugen voor ik een beetje gekalmeerd ben. Dat kan er ook nog wel bij.
    "Wat moet ik doen? Ik heb hem niet meer gezien sinds..," ik veeg mijn mond af met de rug van mijn hand, "shit."

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 20:31 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Ik zag hoe Macy zich volledig naar me omdraaide en vervolgens naar me knikte.
    'Wijn.' Zei ze tegen me. Ik knikte op haar antwoord, en ergens hoopte ik van harte dat er ergens in dit huis een fles wijn te vinden zijn. Ik wist uit ervaring dat er op feestjes voornamelijk alcohol in andere vormen dan wijn genuttigd werd.
    Macy pakte opeens mijn pols vast, ik keek haar even fronsend aan. Ik voelde hoe Macy me door de menigte heen trok. Aan de blik in haar ogen te zien, wist ze precies waar ze naar op zoek was, maar ik had geen flauw idee wat ze zocht. Macy ontweek de armen en lichamen met gemak, maar ik botste her en der tegen mensen aan. Terwijl ik de mensen zo goed mogelijk probeerde te ontwijken, mompelde ik om de paar seconden iets wat op excuses moest lijken.
    Ik kreeg zicht op de keuken en begreep dat dat de plek was waar Macy naar op zoek was, van de keren dat ik haar had meegenomen naar een feestje, was het meerdere keren gebeurt dat ze op zoek ging naar een rustige plek. En dat was vaak te vinden in de keuken, maar deze keuken vormde een uitzondering.
    Toen we de keuken binnen liepen, hoorde ik een geschrokken geluid uit de mond van Macy komen en keek op. Twee meisjes waren duidelijk flink ruzie aan het maken en ik herkende Robin onmiddelijk.
    'Dus dit zijn feestjes.' Zei Macy terwijl ze me aan keek. Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde zachtjes mijn hoofd.
    'Niet de normale gang van zaken, lijkt mij.' Even overwoog ik mezelf ermee te bemoeien, maar dat liet ik toch maar.
    'Maar goed, laat dat de avond niet verpesten.' Ik glimlachte naar Macy en leunde tegen de tafel.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    Eigenlijk verbaasde het Jonathan helemaal niet dat hij eerst voor de deur stond te wachten. Het was niet de eerste keer dat Tessa te druk bezig was om door te hebben dat hij er al was. Tessa kon dat ook wel maken. Bij zo’n beetje alle andere mensen was hij inmiddels vertrokken. Mensen lieten hem niet wachten. Hij koos wie er op hem moest wachten, niet andersom.
    “Jij bent gewoon precies op tijd,” zei ze toen ze eenmaal de deur geopend had. Hij was opgevoed met altijd stipt op tijd komen. Later kon niet, maar eerder ook zeker niet. Als het om college ging, gaf hij niet zoveel om die regels. Bij college kwam hij meestal te laat of gewoon niet. Hij floot even tussen zijn tanden door toen hij haar zag. Ze zag er goed uit. Natuurlijk wilde hij niks van haar – ze hoorde bij JC en was ook nog eens Robins nichtje. Robin was als een zusje voor hem, en daardoor was Tessa automatisch ook zijn nichtje – maar zo gedroeg hij zich nou eenmaal.
    “Laat ik ooit een mooie dame wachten?” was zijn antwoord aka begroeting en op haar teken liep hij naar binnen. Ook zonder haar aansporing had hij het drinken in de koelkast wel gevonden – hij kwam hier nog wel regelmatig – en hij pakte een biertje terwijl zij de spullen ging opruimen. Daarna volgde hij haar richting haar slaapkamer, waar hij zich ontspannen op haar bed liet neerploffen en een slok bier nam.
    “Gaan we lopend of kunnen je hakken dat niet aan?” vroeg hij haar. Het was niet zo heel ver en hier zou zijn fiets een stuk veiliger staan, maar hij kon zich voorstellen dat op die killerheels iedere stap die niet nodig was er een te veel zou zijn. Tessa was inmiddels bezig met het opruimen van de laatste spullen, dus in een paar minuten zouden ze ook kunnen vertrekken. Aan de klok te oordelen, zouden de meeste mensen er waarschijnlijk al wel zijn. Zij zouden stijlvol te laat zijn.
    Bubba was half op zijn schoot gekropen en met de hand die hij nog leeg had, kriebelde hij het beest op zijn kop. Jonathan had echt niks met dieren – ze zorgden alleen voor troep en hadden zorg nodig – maar voor Bubba wilde hij nog wel een uitzondering maken. Bubba kon hij nog wel tolereren als het echt moest.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Party with my frozen hulk•

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.




    De eerste tonen waren nog amper de boxen verlaten, of ik was al eersteklas aan het twerken. Het kostte dan ook niet veel tijd voor ik een klap op mijn kont kreeg. Iets waar ik normaal door de grond kon zakken van schaamte – of misschien ook toch niet zo erg – deed ik nu met honderdman rond mij heen die me mogelijk konden filmen. Ik liet mijn hand even door mijn krullenbos gaan, voor ik even naar achter keek naar Niels die een poging deed tot een degelijke twerk. White fowkes can’t twerk for shit. Maar goed dat ik dan ook bloed van Texas door me heen had stromen.
    ‘Damn bro all those hoes can’t work it like you do.’ Riep de jongen dan ook direct, waardoor ik even lachte. Plagend schudden ik dan nog even met mijn ass, voor de jongen al zijn warme handen aangenaam om mijn heupen legde.
    ‘Work it bitch.’ zei deze dan ook; waardoor ik als een onwijze tease door ging. Echter ging het nummer algauw door in purple lamborghini. Ik ging weer rechtop staan, waarbij Niels zijn handen onverstoord op mijn heupen bleven liggen. Ik deed dan ook geen enkele poging om ze weg te slaan. Ik sloeg dan ook schaamteloos op zijn kont, waar mijn hand even bleef liggen om – misschien ietwat cheecky – in de vulling te knijpen, voor ik lachend een kus tegen zijn nek drukte. ‘Dus van As; kinky genoeg of wil je nog meer boytoy. Cause I could bite you….’ Ik wiebelde speels met mijn wenkbrauwen, voor ik mijn tong weer naar de jong uitstak. Mijn handen plaatsten zich dan ook in zijn nek, waar ik wat voetwerk tevoorschijn toverde waar Niels zich maar aan te houden had. Ik was eenmaal soepel in elk lichaamsdeel. Eigenlijk zou ik nu een boks moeten krijgen voor deze punchline.
    ‘Heb je al genoeg van mij; of ben ik beter dan een wanhopige chick die je ondertussen allang mee gescoord kon hebben – onder mijn toedoen natuurlijk.’ Mijn kijkers haakte zich aan die van hem, terwijl ik ondertussen een flesje bacardi vandaan toverde. Altijd lekker. Ik nam een flink teugje, voor ik ook de lippen van de fles ook even tegen die van Niels aanzetten om hem als het ware te ‘voeren’
    ‘Ik heb wel de beste butt hier ya know.. hoewel die van jou er ook wel mag zijn…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SERVAN WESSEL MOLENWIJK
    Die hard Troublemaker | surfer en fotograaf | bedrijfskunde | 21 jaar | talking to Jemma | Bijna onderweg naar het feest
    clothes shoes

          "Mooie combi," zei Jemma hoofdschuddend, wanneer ik mijn schoenen aan trok. "Echt Ser, dan trek je zo'n top outfit aan en dan maak je het af met.. dat?"
          "Ja, kuch, nouja, dit zijn tenminste mn oude schoenen en mn schoenen gaan altijd naar de klote, dusja," glimlachte ik me weg. "En liever dit, dan op fabuleuze badslippers van adidas!" Je moet toch iets met je leven hè, en ja, schoenen die je look verpesten, heb je soms gewoon.

          "Zullen we gewoon gaan? Ik heb een fles wijn voor onderweg," beantwoorde Jemma op mijn vraag of we meteen weg gingen. "Hoewel we misschien ook wel iets sterkers nodig hebben. Heb jen og iets hier? Ik ben echt meer alcohol nodig om dit feest aan te kunnen."
          Ik keek Jemma met een zwoel aan. Die wijn was goed, maar zeker niet genoeg. Dus opende ik het keukenkastje, die ik net vanmiddag had aangevuld met drank van de Jumbo. Ruime keuze had ik niet, maar er staat nu in ieder geval genoeg.
          Dus trok ik een fles Malibu uit de kast, en twijfelde vervolgens. Die Malibu ging sowieso mee, maar zelf hou ik eigenlijk meer van bier dan van sterke drank. Dus óf het werd een fles Passoa extra, óf ik trok bier uit de kast.
          Het wordt de Passoa. Beter zo snel mogelijk zoveel mogelijk alcohol, zodat ik eindelijk weer helemaal los kan gaan en alles kan vergeten. Daar doe ik het voor. En om geen gezeik te krijgen met iets of iemand. Ook belangrijk. Dus pakte ik de twee flessen in mijn armen en keek Jemma grijnzend aan. "Klaar."

          "Je hebt zeker geen zin om te rijden he? Dan nemen we terug een taxi en halen we morgen de auto op," stelde Jemma voor. Nah, ik had ook niet echt zin om te gaan fietsen, en terug op de fiets werd hem sowieso niet. Dan lig ik honderd procent zeker in het water.
          "Of," begon ik, waarna ik van de straat een luid getoeter, afkomstig uit een taxi hoorde. Ik grijnsde breed toen ik Jemma aankeek. Ik had vanmiddag al geregeld dat er een taxi op de stoep zou staan, zodat ik ook niet heen hoef te rijden en we morgen niet nog een auto op moeten halen.
    "Of we nemen gewoon de taxi heen en terug, ik heb al betaald, hhiihihi, is wel goed toch?" zei ik lachend, waarna ik de voordeur open deed en naar de taxichauffeur seinde dat we eraan kwamen. Ik pakte mijn mobiel van tafel, liet hem in mijn zak glijden, stopte de flessen drank in een plastic tas en was klaar. "We moeten de laatste paar minuten wel lopen, maar goed, dat is hopelijk geen ramp, aangezien het toch niet zo koud is," glimlachte ik. "Instappen dan maar?"


    take risks

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit

    ”Laat ik ooit een mooie dame wachten?”
    Grinnikend blikte ik een keer over mijn schouder naar Jonah, die al snel mijn koelkast gevonden had en er een blikje bier uit wist te halen. Hij had een punt, tot nu toe kon ik me niet herinneren dat hij mij — of iemand anders — ooit had laten wachten. Jonah was nu eenmaal het type dat exact op tijd aanwezig was en zelden te laat kwam, althans als het buiten college-uren viel dan. Zelf wist ik aardig goed aan de tijd te blijven, helaas faalde ik er negen van de tien keer in als ik een avondje uit ging; de tijd die ik in mijn kledij, haren make-up stopte eiste soms net iets meer dan ik ingecalculeerd had.
          Eenmaal op mijn slaapkamer aangekomen zakte ik door mijn knieen heen en raapte de spullen van de grond af, waarna ik ze netjes opborg. Het korte tuinbroek shortje wat ik aan had maakte het dat legaal kon hurken zonder daarbij iets bloot te leggen wat niet de bedoeling was. Zodra Jonah zich op mijn bed liet zakken, besloot Bubba om zijn aandacht op te houden. De gespierde stafford dacht regelmatig nog dat hij het formaat van een schoothondje had en probeerde zich daarom dan ook op schoot te nestelen — waar hij uiteindelijk in faalde door alleen zijn kop op Jonah’s schoot te leggen.
          ”Gaan we lopen of kunnen je hakken dat niet aan?” vroeg Jonah me net op het moment dat ik mijn voeten in een paar gevaarlijk hoge pumps liet glijden. Grijnzend tilde ik geamuseerd een van mijn wenkbrauwen op terwijl ik zo’n vijftien centimeter de lucht in ging zodra de hakken aan mijn voeten zaten. “Je moest eens weten wat mijn hakken allemaal aankunnen,” glimlachte ik plagend en wierp Jonah een vlugge knipoog toe alvorens ik op mijn telefoon blikte.
          You haven’t seen the rest of me yet. (; We komen er nu aan, see yah soon. stuurde ik naar J.C toe als reactie op het berichtje wat hij me gestuurd had en propte mijn telefoon in het achterzakje van mijn korte broekje. “Laten we te voet gaan, ik ben bang dat m’n fiets me niet gaat helpen op de terugweg en gezien ik hem nog nodig heb,”bracht ik vervolgens opnieuw uit en blikte nog éénmaal in de spiegel voor ik besloot dat ik nu echt klaar was om te gaan. Het was mijn eerste feestje weer sinds een tijdje en ik had zin om mezelf te bezatten, te dansen met mijn vriendje en vrienden en vooral te genieten van de avond; ik had al veel te lang binnen gezeten. “Kom, weg gaan,” kirde plezierig en trok Jonah aan zijn arm van het bed af, waarna ik mijn arm door de zijne heen stak en samen met hem op weg ging naar de locatie van het feest.

          Hoelang we er uiteindelijk over gelopen hadden wist ik niet heel zeker, maar de drukte die er buiten al heerste was een ding wat ik zeker niet verwacht had. “Whoa,” rolde er over mijn lippen heen terwijl mijn donkere kijkers vluchtig een keer rond blikte. “Hoeveel mensen zouden er ook al weer komen?” vroeg ik Jonah vervolgens en blikte een keer schuin naar hem op alvorens we dichter bij de ingang kwamen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 16:14 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'