• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | In the kitchen with Daan

    Een kleine glimlach verscheen op Macy haar lippen toen Daan beaamde dat het vechten van de twee meisjes niet de normale gang van zaken zou zijn. 'Weet je het zeker? Niemand lijkt erg geschokt.' Zei Macy waarna ze kort naar de mensen keek die om de meisjes heen stonden die ook alleen maar naar het tweetal keken. Macy trok haar wenkbrauw kort op, nee het leek haar nou niet bepaald normaal dat je gewoon keek naar hoe twee meisjes aan het vechten waren zonder iets te doen. Ook Macy betwijfelde of ze moest ingrijpen, maar aan de andere kant wou ze het niet eens dan zouden al die mensen ook naar haar kijken en Macy was niet zo gediend van ogen die op haar gericht waren. Daarom bleef ze maar aan de kant staan tot dat de twee meisjes eindelijk van elkaar af werden gebroken. Het was een meisje wat het ene meisje van het andere meisje aftrok en haar mee nam terug de woonkamer in. Het meisje wat achterbleef herkende Macy nu pas, het was Robin. Robin zat op dezelfde studie als Macy alleen zat de jongedame dan een jaar hoger dan dat Macy zat, Macy praatte wel eens met Robin met name over studie dingen enzo. Maar erg goede vrienden waren ze niet, daarom leek het ook niet Macy haar taak om aan de jongedame te vragen wat er aan de hand was. Ze bleef liever hier staan naast Daan, over Daan gesproken Macy realiseerde zich nu pas dat haar hand nog steeds om zijn pols geklemd was. Macy keek heel even naar Daan en glimlachte nerveus waarna ze hem los liet. 'Nee tuurlijk laat ik het er niet door verpesten, mijn avond is al min of meer verpest door jou.' Zei Macy waarna ze uitdagend haar wenkbrauw optrok. Tegenover Daan was ze al een stuk losser dan tegenover andere mensen, omdat ze nog best veel met de jongeman omging. Tenminste voor Macy haar doen dan. 'Maar oké we gingen opzoek naar de wijn, om jou te laten zien dat ik helemaal niet zo'n saaie doos ben als je me altijd afschildert.' Zei Macy wetend dat dit een leugen was. Ze was een saaie doos, ze snapte niet eens waarom Daan nog steeds de moeite voor haar deed. Hij had waarschijnlijk tien keer meer plezier met iemand anders dan met haar, maar hij bleef terug komen dan moest ze hem toch ook iets laten zien?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Bathroom •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Voor ik het kon ontwijken, kliefde haar nagels al in mijn hals. Jezus wat een eerste klas heks. Het zou me niks verbazen als er onder haar afschuwelijke masker binnenkort geen neus met een wrat, waar haartjes uitstaken uit zou komen. Mijn handen rukte harder aan haar haar, hoewel ik de verbazing dat het geen pruik was me niet liet overnemen. Ze had vast super glue gebruikt, of haar eigen kutvocht. Sperma kon dat mens toch niet krijgen, behalve als ze het bij een spermabank kocht natuurlijk; hoewel die mensen ook wel slimmer waren dan zo’n snol een baby te laten krijgen. Alsjeblieft niet zeg; ik wilde niet weten hoe dat gedrocht er uit zou gaan zien. Ik zou dan al direct hopen dat het op haar vader ging lijken dan haar ‘moeder.’
    ‘Gaan we nou echt vechten, Robin?’ hoorde ik het meisje schamper lachen. ‘We zijn geen zestien meer.’ Vervolgde ze. Voor ik echter een van me moves kon uitvoeren, werden we al uit elkaar gehaald. Zij geluk. Ziedend keek ik naar de dader die ons uit elkaar haalde; waar ik Noor zag staan. ‘Nu is het genoeg!’ riep de blondine dan ook; wat woedde door mijn aderen deed kolken. Ik haatte het zo erg als mensen wat voor mij gingen beslissen. Ik wist zelf wel wat goed voor me was en wat niet, verdomme.
    Zoals verwacht greep het meisje, de prostituee van een Suzannah bij haar schouders en beveelde haar mee naar de woonkamer te komen; voor ze mij nog wist te vertellen dat ze nog niet klaar met mij was. Alsof ik haar een verklaring schuldig was. Ze was evengoed een hoer als Suzannah als ze daadwerkelijk haar boven mij trok. Jezus het zou me niet verbazen dat dat wijf nog maagd was. Waarschijnlijk zat haar kut vol spinnenwebben, bloedrestjes en doodhoofden van allerlei dingen wat ze er in propt.
    Woedend greep ik naar een flesje drank, waar ik snel een weg zocht naar de badkamer; die ik algauw vond. Mijn gezicht was rood geworden van de klap en bloeddruppels waren in mijn hals te vinden van die heksennagels van die teef van beneden. Ik opende het alcohol flesje, waar ik wat op de krassen drupte. Echter zorgde dat ervoor dat een grote natte vlek – op mijn gelukkig – donkere shirt kwam. ‘Godverdomme.’ Mompelde ik dan ook, waar ik mijn handen even op de rand van de wasbank zetten. Mijn lokken hingen wat voor mijn – toch wel wit betrokken – gezicht; terwijl ik naar de druppels keek die van mijn borst de wasbak ingleden. Langzaam gleden mijn ogen naar het zakje gekleurde pilletjes wat uit mijn zak stak; voor ik naar deze greep en eentje er uit viste. Kort staarde ik er naar, voor ik deze inslikte met een teug alcohol.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    "Man may have discovered fire, but women discovered how to play with it."

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | TALKING TO SERVAN |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |
    Zoals gehoopt begon Servan meteen wat kastjes open te trekken om wat drank te voorschijn te halen. Met een knikje keek ik toe hoe hij als eerste een fles Malibu pakte om vervolgens nog verder te rommelen. Mijn glimlach werd breed toen ik hem ook een fles passoa vast zag houden. Dankzij hem was ik nu een tevreden mens.
          "Woeh, je bent de beste!" Vertelde ik hem dan ook om hem vervolgens aan te kijken. "Klaar," deelde hij mee en ik lachte vrolijk. Ik was altijd blij als ik met hem een avondje uit ging.

          Hoewel ik het bijna niet kon geloven werd mijn humeur zowaar nóg beter. "Of we nemen gewoon de taxi heen en terug, ik heb al betaald, hhiihihi, is wel goed toch?" Sprak de jongen en ik sloeg uit blijheid mijn armen om hem heen. "Geweldig zelfs, het is zó koud buiten!" Riep ik enthousiast uit waarna ik hem aan zijn mouw mee naar buiten trok waar inderdaad de taxi al klaar stond. Servan was echt zoveel intelligenter dan ik soms was. Wat mooi was, want nu kon ik mooi van dit ritje profiteren. Misschien dat ik wel een meisje voor hem kon regelen om hem terug te betalen.
          "Heb je zin in vanavond?" Vroeg ik de jongen, nadenkend over een meisje dat hem zou bevallen. Mijn gedachten waren nog steeds bezig terwijl we instapten en de taxi wegreed. "Is er iemand aanwezig die je interesse heeft?"
          Als gay friend was ik de enthousiasteling die Servan aan vele meisjes koppelde. Het scheelde dat veel vrouwen biseksueel bleken te zijn want meestal kon ik dan wat plezier hebben met een van de vriendinnen. In principe was ik dus best een goede wingwoman, tot het moment dat bleek dat de desbetreffende vrouw alleen maar wilde expirimenteerde terwijl ik ons huwelijk al plande en vervolgens bij JC en Niels kon gaan uithuilen.
          Ja, ik was best een wrak eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 22:37 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Het nummer van net veranderde in purple lamborghini, waardoor de jongen voor me rechtop sprong al verlieten mijn handen zijn heupen niet. Jc sloeg even speels terug op mijn kont waardoor ik het niet kan laten om te lachen en het lichte kneepje die erop volgde liet me de jongen uitdagend aankijken. Hier ging hij duidelijk op in door een kus te drukken in mijn nek waardoor mijn tanden zich kort in mijn boorde. ‘Dus van As; kinky genoeg of wil je nog meer boytoy. Cause I could bite you….’ De speelse wenkbrauw gevolgd door een plagende tong die de jongen naam me uitstak zorgde ervoor dat ik hem even bedenkelijk aankeek en hem even liet wachten om te spanning op te bouwen. Sensueel danste hij tegen me aan waar ik dan ook gretig in op ging door ook tegen hem aan te dansen. Het was iets wat de meeste mensen hier wel deden al was er zo hier en daar wel een 'judging bitch face' te zien, but who cares.
    ‘Heb je al genoeg van mij; of ben ik beter dan een wanhopige chick die je ondertussen allang mee gescoord kon hebben – onder mijn toedoen natuurlijk.’ zijn woorden deden me grijnzen waarna ik mijn lippen dichter bij zijn oor bracht. "JC volgens mij weet je al lang dat antwoord op die vraag." zei ik plagend waarna ik om hem te teasen nog eens speels een kusje achter zijn oor drukte voordat ik de jongen weer gewoon aankeek en een gulzige slok nam van het drankje die hij aan mijn lippen legde. Be proud of me daddies.....
    ‘Ik heb wel de beste butt hier ya know.. hoewel die van jou er ook wel mag zijn…’ ik trok een quasi gevleide blik waarna ik weer even lachte. "Thanks boo, maar jij bent toch de butt queen hier vanavond." zei ik terwijl mijn handen van zijn heupen gleden richting zijn achterste. "Alle meiden én jongens zijn daar wel jaloers op." zei ik onschuldig waarna ik mijn lippen weer naar zijn oor bracht. "Maar hé, om op je vraag van daarnet te antwoorden, bite me then." fluisterde ik zwoel. Normaal gezien zou ik zoiets nooit echt zeggen - of tja tegen mijn beste vriend- maar iedereen wist wel dat ik echt niet goed tegen alcohol kon.






    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 16:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT BENJI'S HOUSE


    "Chill," zei de blondine terwijl ze de kratten bier neerzette waar er al gretig naar gegrepen werd door de feesthangers. "Laten we gewoon even de spullen in de keuken zetten, vanaf daar heb je ook meer overzicht." legde Noor uit waarna ze een fles drank uit mijn plastic zak haalde en deze met gemak opende. "Cheers!" ze nam een slok van het witgekleurde drankje waarna ze de fles voor mijn neus hier "Ook een slokje?" de geur van drop deed me even twijfelend naar de fles kijken. "Ehm...." begon ik al werd onze aandacht getrokken richting de keuken waar geschreeuw leek te klinken. Verbaasd keek ik dan ook die richting uit en keek kort naar Noor.   "Hoor jij dat ook?" vroeg ze me waarbij ik knikte. "Het komt vanuit de keuken." merkte ik op en hoopte dat er geen moord gebeurd was in zijn huis. Want als dat zo was dan zouden zijn ouders hem vermoorden. "Ik ga maar even kijken." Met deze woorden liep de blondine naar de keuken waardoor ik wat alleen stond tussen de dansende mensen. Hier en daar kreeg ik wel een schouderklopje met daarbij lovende woorden dat dit feestje best goed was en dit zorgde er wel voor dat mijn humeur wat verbeterde. Betekende dit dat ik erbij hoorde? Niet echt populair maar in de 'normale' mensen groep? Mensen merkten me op dat was al 1 iets. Ik besloot het gewoon te laten gaan, 1 avond zou wel snel voorbij gaan niet? Ja , goed bezig Lars. Ik nam een biertje uit de bak en deed deze met wat moeite open aan de kratten waardoor ik even mijn vinger schaafde. Pijnlijk schudde ik dan ook met mijn vingers al had ik nu wel mijn drankje, ik nam er een slok van en merkte al meteen op dat ik het eigenlijk echt niet lekker vond. Maar ah,
    Na even was Noor terug waardoor ik naar haar glimlachte en volgens mij had ze ook nog een vriendin erbij genomen. Deze stak vriendelijk haar hand naar me uit welke ik dan ook met een zwak glimlachje schudde. "Hi, ik ben Suzannah. Tof feestje." stelde ze zich voor. "Hey, ik ben Lars aangenaam. En bedankt " zei ik voordat ik haar hand los liet en Suzannah even kort bekeek. Ze zag er nogal belabberd uit waardoor ik Noor even vragend aankeek. De brunette leek even te panikeren waarna ze zich richitng Noor toedraaide. Dit zorgde ervoor dat ik even achter me keek, maar naast mensen zag ik niet meteen iets. "Wat was er trouwens aan de hand in de keuken?" vroeg ik onschuldig


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Een kleine glimlach verscheen op Macy haar lippen toen ik haar vertelde dat ik de vechtpartij van de twee dames niet de normale gang van zaken vond.
    'Weet je het zeker? Niemand lijkt erg geschokt.' Zei Macy en ik zag dat kort haar blik over het groepje mensen, dat zich rond het tweetal had verzameld, liet gaan. Ze leken het allemaal wel interessant te vinden, maar niemand leek de intentie te hebben in te grijpen. Echter kon ik niet oordelen, want ik had precies hetzelfde gedaan.
    Vervolgens keek ik toe hoe een ander meisje de twee uit elkaar haalde en één van hen mee nam terug de woonkamer in. Robin bleef achter, maar niet veel later stormde ook zij de keuken uit terwijl ze een fles drank met zich meegriste. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar even na en richtte me toen weer op Macy, die mijvervolgens met een ietwat nerveuze glimlach aankeek. Ik voelde hoe ze mijn pols losliet en keek haar even, waarschijnlijk een beetje dommig, aan.
    'Nee tuurlijk laat ik het er niet door verpesten, mijn avond is al min of meer verpest door jou.' Was haar reactie op mijn stelling dat we hierdoor niet de avond zouden laten verpesten. Ik voelde een grijns op mijn gezicht toen ze uitdagen één van haar wenkbrauwen optrok.
    'Tot uw dienst, mevrouw.' Ik lachte even en keek even de keuken rond. De rust, of in hoeverre je het rust kon noemen, leek terug te zijn en niemand leek het zich nog aan te trekken dt er net gevochten was.
    'Maar oké we gingen opzoek naar de wijn, om jou te laten zien dat ik helemaal niet zo'n saaie doos ben als je me altijd afschildert.' Zei Macy toen. Ik keek haar quasi verontwaardigd aan schudde toen zachtjes mijn hoofd.
    'Volgens mij heb ik dat nooit gezegd.' Ik grijnsde even.
    'En ik denk dat het sowieso wel meevalt, toch?' Ik keek haar even vragend aan om me vervolgens om te draaien, zoekend liet ik mijn blik door de ruimte gaan.
    'Volgens mij staat daar wel iets.' Ik hoorde de twijfel in mijn stem, simpelweg omdat ik het niet goed kon zien.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Party with my frozen hulk•

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Zachtjes spanden mijn armen zich samen, terwijl ze impulsief Niels dichterbij trokken toen deze zijn weg wist te vinden bij mijn oor. Zijn warme adem streek aangenaam langs een bloot stukje huid langs mijn oor in mijn nek, wat ongetwijfeld kippenvel achterliet. ‘JC volgens mij weet je al lang dat antwoord op die vraag.’ Antwoordde de jongen plagend, waarbij hij zachtjes een kus achter mijn oor drukte. De jongen wist veel te goed wat hij moest doen.
    Ik voerde hem zo goed als zo kwaad als het ging de bacardi, voor ik mezelf weer zo dicht mogelijk tegen hem aandrukte. Zijn handen die van mijn heupen naar mijn billen waren verplaatst voelde aangenaam en ook bij deze handeling sloeg ik ze niet weg. Zijn lach voelde dan ook als muziek in mijn oren, terwijl complimenterende woorden me toch iets week maakte. ‘Thanks boo, maar jij bent toch de butt queen hier vanavond.. Alle meiden én jongens zijn daar wel jaloers op.’
    Zachtjes lachte ik om zijn opmerking, voor ik mijn hoofd schudden. Lichte stoppels schuurde als tedere schuurpapier tegen mijn huid, wat toch voor een enorm aangename tinteling in mijn onderbuik zorgde. Fuck. Het zorgde voor een gevoel ik toch niet helemaal herkende.
    Ik beet op mijn – ietwat – schrale lip toen hij me uitdaagde om hem te bijten. Echter gaf ik zoals gewoonlijk niet toe. Ik kon namelijk totaal niet tegen mijn verlies en dat zal ook niet veranderen als ik – misschien – te veel gedronken had. ‘Too bad for you boo. I’m no Queen, i’m a King and I don’t need to wear a fucking crown to be called like that.’ Ik zond de jongen met mijn hand een kusje toe, voor een plagende knipoog volgde.
    Mijn armen verdwenen uit zijn nek, waar ze speels – en ietwat ontdekkend over zijn borst gleden, waar duidelijk zijn spieren te voelen was. Ik wist maar al te goed wat ik vanmorgen gezegd had en dat liet dan ook een klein glimlachje op mijn gezicht toveren, voor ik mijn hoofd schudden. ‘..I lied this morning ya know… ik had je graag in enkel je onderbroek gezien.. nu op het feest.. of op een ander moment..’ Ietwat uitdagend liet ik mijn vingers over zijn –ietwat- brede borst gaan, waar ik de weg die deze aflegde nauwkeurig volgde, alsof het haast hypnotiserend was. ‘…but i’m not that easy. At all.’ Bij deze woorden liet ik plagend mijn vingers omhoog tikken zodat zijn hoofd iets naar boven schoot. Ik haalde – toch wel met tegenzin – zijn handen van mijn kont af, waarbij ik een klein stapje naar achter zetten, met nog altijd een uitdagende blik in mijn ogen, hoewel zelfs ik de sprankeling in mijn ogen kon voelen. ‘..But I wanna hear you beg for it.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR





    ‘Too bad for you boo. I’m no Queen, i’m a King and I don’t need to wear a fucking crown to be called like that.’ Zei de jongen uitdagend waarna hij een handkusje mijn kant op blies waardoor ik even speels op mijn lip beet. Zijn handen gleden van mijn nek over mijn borstkas heen waardoor deze een brandend spoor achterlieten wat nog eens begon te tintelen eens hij zijn lippen dichterbij bracht ‘..I lied this morning ya know… ik had je graag in enkel je onderbroek gezien.. nu op het feest.. of op een ander moment..’ Zijn woorden lieten het adrenaline gehalte sneller door mijn lijf gieren en voor ik het wist was het al zo ver, mijn beste vriend wist me opgewonden te krijgen. Mijn ademhaling ging wat sneller terwijl ik zijn vingers tegen mijn borstkas aan voelde tikken.
    ‘…but i’m not that easy. At all.’ bij deze tikten zijn vingers tegen mijn kin aan waardoor ik mijn blik even van de jongen af haalde en kort mijn omgeving checkte. Nee we moesten ergens anders naartoe. pas toen de warmte mijn lichaam verliet keek ik terug naar Jc die met een uitdagende twinkeling in zijn blik me aankeek ‘..But I wanna hear you beg for it.’ een grijns sierde mijn lippen waarna ik nog een fles alcohol van ergens graaide en deze door mijn keel goot. He wants me to beg? I'll make him beg. "Komt goed. " zei ik uitdagend terug waarna ik de jongen misschien iets te ruw achter me aan sleurde één of andere ruimte in waar ik de deur achter me kon sluiten. Tot mijn grote verbazing bleek dit één of andere slaapkamer te zijn met enorm veel filmposters en sterretjes op het plafond, echter was ik te opgewonden om mijn aandacht hieraan te besteden. Ik duwde Jc tegen de muur aan waarna ik mijn lippen zo dicht bij de zijne bracht dat ze elkaar net niet aanraakten. "You know, ik heb speciaal voor jou mijn tarzan slipje aan gedaan." fluisterde ik geamuseerd in zijn oor , mijn handen gleden haast automatisch naar zijn heupen waar mijn lage regio ook haast tegen die van hem aanschuurde ."Damn JC, wil je dat ik je echt ga smeken? Je maakt me nu al gek." kwam er schor uit mijn mond waarna ik mijn lippen in zijn nek drukte al kon ik het niet langer houden en veranderde dit gauw zodat onze lippen tegen elkaar aan gesmolten zaten. - What can I say? I liked my best friends way to much-







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | In the kitchen with Daan

    Een lachje rolde over Macy haar lippen na Daan zijn opmerking ze keek de jongeman even aan en schudde daarna haar hoofd. Hij leek zo relaxt terwijl Macy daarin tegen zich nog steeds niet helemaal comfortabele voelde, maar ze dacht ook niet dat dat ooit echt zou gebeuren. Dat Daan er was hielp waarschijnlijk wel al een beetje, dan had ze in ieder geval iets anders om op te concentreren in plaats van het feest en alles wat er allemaal om haar heen gebeurde. Zodra het ene meisje weg was weggesleept, was Robin ook al vrij snel de keuken uit gerend, wat er voor zorgde dat het in de ruimte enigszins rustig werd. De ruimte was nog steeds vol met mensen, maar er werd in ieder geval niet meer al te veel naar elkaar toe geschreeuwd of gevochten.
    Nadat Macy haar opmerking had gemaakt over het feit dat Daan haar vast en zeker een saaie doos vond zei de jongeman juist dat hij dat nooit had gezegd. Dat had hij trouwens ook niet, maar het ging even om het idee. Macy begreep echt wel wat hij van haar dacht. 'Je hebt het nooit gezegd, maar je kunt niet ontkennen dat je het wel eens hebt gedacht' Zei Macy waarna ze haar schouders ophaalde. Ze deed maar als of het haar niet zo veel kon schelen, maar in werkelijkheid wou ze hem maar al te graag het tegendeel bewijzen. Alleen dan wel op een verantwoordelijke manier, zonder te veel drank en het liefste ook niet dansend tussen de grote menigte. Dat zou ze nooit overleven al die mensen om haar heen. Macy vond de keuken al druk laat staan dat ze zich nog een keer in de woonkamer zou begeven. Daar was het niet normaal druk.
    'Ja het valt erg mee.' Mompelde Macy, maar ja dat was een leugen ze was inderdaad ook wel vreselijk saai. Over het algemeen, maar voor vanavond had Macy de rare drang om in ieder geval een klein beetje leuk te lijken. Een klein beetje interessant, maar waarschijnlijk als nog niet te uitbundig. Ze had morgen weer genoeg andere dingen te doen dus ze wou niet nog steeds met dit feest zitten terwijl ze die dingen moest doen. Al snel merkte Daan op dat verderop nog wel wat wijn stond, Macy keek hem heel even aan. 'Nou dan lopen we daar heen.' Zei ze waarna ze naar hem glimlachte. Zo moeilijk kon dat niet zijn.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Party with my frozen hulk•

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Mijn bruine kijkers konden niks anders dan naar de grijns staren die langzaam op Niels gezicht verscheen. Het was echt zo’n typische grijns die je alles wilde geven. Fuck wat was hij knap.
    ‘Komt goed.’ Zei de jongen uitdagend, hoewel het best een geheimzinnig tintje bedroeg. Ik wist dat hij meer van plan was, maar ik wist nog niet wat. Echter hoefde ik niet lang na te denken. Zijn hand versmolt zich al gauw met die van mij, waar hij me van mijn plaats trok, door de mensenmassa. Het was maar goed dat ik niet last had van claustrofobie, want bij iedere centimeter schuurde mijn lichaam wel door die van andere. Het was enorm druk. Zo druk dat je niet eens je vrienden kon onderscheiden van vreemde.
    Voor ik er erg in had werd ik al een kamer in getrokken, waar ik in een flits van licht nog wat filmposters zag. De deur werd algauw gesloten , waarbij ik direct tegen de muur aangeduwd werd. De snelle ademhaling van Niels was zowel voelbaar als hoorbaar, wat kippenvel op mijn huid veroorzaakte en ook mij een onrustige ademhaling liet geven.
    ‘You know, ik heb speciaal voor jou mijn tarzan slipje aangedaan.’ Fluisterde hij zachtjes in mijn oor, waar zijn handen alweer verlangend rond mijn heupen terecht kwamen. Ik voelde zijn derde been maar al te goed tegen mij aan poken, wat me ongetwijfeld zenuwachtig had gemaakt als ik nuchter was geweest. ‘Damn JC, wil je dat ik je echt ga smeken? Je maakt me nu al gek.’ Ietwat ruw voelde ik zijn lippen in mijn nek, wat mijn hoofd iets naar boven liet gaan om hem extra ruimte daar te geven. Mijn handen waren onder zijn shirt geschoven en lagen deze keer onder zijn shirt op zijn warme huid. Onrustig schoot mijn ademhaling als een snelheidstrein vanuit mijn longen naar mijn lippen, tot deze gesloten werden door zijn natte lippen op die van mij. Maar al te graag zoende ik hem terug, waarbij ik het niet kon laten om mijn vingertoppen even in zijn rug te boren. Echter zochten ze algauw verder naar de rand van zijn shirt, waar ik onze lippen voor slechts voor een seconden liet scheiden.
    ‘I think I waited long enough..’ fluisterde ik ietwat verlangend tegen zijn lippen, voor ik abrupt zijn top over zijn hoofd trok. Ik staarde even verlangend in zijn poelen, voor ik onze lippen voor de tweede keer liet ontmoeten.
    Langzaam wist ik vanaf ontblootte middel de weg te vinden richting de harde bobbel in zijn broek, wat nog steeds tegen mij aan prikte, voor mijn vingertoppen er zachtjes de weg aftikte rond het span dekte. ‘I see your lightsaber is fully activated…mmmh.’ Fluisterde ik plagend, nadat ik even kort op zijn lip gebeten had. Eigenlijk was het best romantisch zo, onder de sterrenhemel.
    ‘Guess I first have to unwrap the jungle to see which color yours is..’ ik lachte kort, hoewel ik maar hoopte dat Niels een beetje star wars kennis bezat anders zou hij de punchline totaal niet door hebben. Daarnaast konden lightsabers ook van kleuren verschillen en symboliseerde het jungle gedeelte zijn tarzan slip. Damn. Hij was misschien niet zo gespierd als de hoofdrol speler in die film, but he came close. Ik beet dan ook afwezig op mijn lip, voor ik hem het bed op drukte en boven hem kwam hangen. Zachtjes schuurde onze kruizen tegen elkaar, terwijl mijn onderarmen zich in het bed gekliefd hadden, waarbij mijn handen zich strak samenspande tot een vuist met een stuk deken er in. Zachtjes liet ik mijn neus speels tegen die van hem wrijven, voor deze keer ik stil viel bij zijn lippen, waar ik even over heen likte als een kleine puppy. ‘So tell me, sinds hoe lang wil je dit al.. en hoe wil je me..’ fluisterde ik speels, waar ik een klein beetje in zijn neus plaatste.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    "Je moest eens weten wat mijn hakken allemaal aankunnen,” was haar antwoord. Jonathan probeerde zo angstig mogelijk te kijken terwijl hij eigenlijk gewoon grijnsde. “Ja, jij bent levensgevaarlijk met hakken,” antwoordde hij haar.
    Haar voorstel om lopend te gaan was op zich een goede. “Zolang je mijn fiets dan maar niet jat,” was zijn antwoord, waarna hij overeind getrokken werd door Tessa. Ze was zeker sterker dan ze eruit zag. Gearmd liepen ze naar het juiste adres. Echt straten verderop was de muziek al te horen en uiteindelijk kwamen ze in een mensenmassa terecht.
    “Whoa,” zei Tessa. “Hoeveel mensen zouden er ook al weer komen?” Jonathan haalde zijn schouders op, terwijl hij haar behendig door de stroom mensen loodste en intussen ook een beetje om zich heen keek voor een partner voor de nacht. Tot nu toe had hij nog niet heel veel gezien, maar zijn standaard verlaagde altijd na flink wat alcohol, dus hij wist zeker dat hij wel iemand zou vinden die aan zijn eisen zou voldoen.
    “Genoeg in elk geval,” zei hij grijnzend. De deur stond al open waardoor ze makkelijk binnen konden komen. Ondanks dat de avond nog jong was, waren er al best wat mensen dronken. Toch zag hij nog geen bekenden terwijl hij redelijk zeker wist dat die er ook zouden zijn.
    “Zou J.C. niet ook komen?” vroeg hij Tessa. Zij wist dat vast wel. Ook pakte hij zijn mobiel om Robin een appje te sturen. Waar is mijn welkomstcomité gebleven? *knipoogsmiley* stuurde hij haar toe. Ze hadden afgesproken elkaar hier te treffen aangezien zij al wat eerder zou gaan. Natuurlijk zouden ze ook weer uit elkaar gaan uiteindelijk, maar af en toe met vrienden stappen in plaats van met vreemde meisjes was ook wel eens gezellig, al kwamen die meisjes ook zeker, alleen gewoon iets later op de avond.



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    'Je hebt het nooit gezegd, maar je kunt niet ontkennen dat je het wel eens hebt gedacht.' Stelde Macy vast waarna ze haar schouders op haalde alsof het haar niks kon schelen. Ik schudde even lachend mijn hoofd, ik had me weleens afgevraagd of ze zich nooit verveelde, voornamelijk omdat ze in mijn ogen nooit iets leuks deed. Maar nooit ik haar daardoor per se als een saai persoon gezien, ik was van mening dat mensen zoals Macy gewoon de juiste omgeving en de juiste mensen nodig hadden, dan kwam alles wel goed. Ik wist natuurlijk niet zeker of het feestje van iemand die ik eigenlijk niet goed kende wel de juiste omgeving was, en of ik de juiste persoon was, maar ik had haar in ieder geval uit huis gekregen en dat voelde toch al als een kleine overwinning.
    'Ja het valt erg mee.' Mompelde Macy toen, aan haar stem was duidelijk te horen dat ze het er totaal niet mee eens was, maar dat negeerde ik volkomen.
    Nadat ik had opgemerkt dat verderop in de keuken een fles wijn stond, merkte ik dat Macy me heel even aan keek. Wachtend op haar reactie, keek ik vragend terug.
    'Nou dan lopen we daar heen.' Zei ze waarna ze naar me glimlachte. Ik grijnsde even.
    'Dat is misschien wel een goed idee.' Antwoorde ik en ik begon richting de plek waar ik de fles had zien staan te lopen. Ik viste twee platic glazen tussen de verschillende flessen vandaan en zette deze voor me, waarna ik in beide een laag wijn schonk. Ik was normaal niet zo van de wijn, maar de avond was nog jong en daarom was ik er zeker van dat er nog wel andere drank aan te pas zou komen. Ik pakte beide glazen op en gaf er een aan Macy.
    'Proost.' Lachte ik terwijl ik de beker hief.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR , + 16





    De jongen duwde me niet weg of liet niets blijken van tegenwerking waardoor ik wel al door had dat Jc stiekem toch altijd al een oogje op me heeft gehad. Het was al sinds de eerste dag dat ik JC bij me thuis had uitgenodigd dat mijn vaders wisten dat JC niet alleen van vrouwen hield -dadi was er ook heilig van overtuigt dat JC enkel op mannen viel, maar eens Tessa ertussen kwam veranderden de gedachtes wel even- Maar goed, ik was nu toch veel te dronken om me schuldig te gaan voelen, hoe egoïstisch dat het ook mocht klinken. Jc was gewoon het lichtpuntje uit mijn leven en dat besefte ik me nu erg goed.
    Eens mijn lippen in zijn nek zaten, voelde ik zijn handen onder mijn shirt sluipen waardoor iedere simpele aanraking van hem in mijn vel brandde. Hij maakte het me zelf gemakkelijk door zijn hoofd wat naar achteren te kantelen waardoor ik de gevoeligere plekjes beter wist te vinden. Mijn lippen zaten vlak daarna op de zijne geplant waardoor Jc me gewillig terug zoende. Genietend waren mijn ogen gesloten en bij iedere seconden dat onze lippen samen gesmolten waren voelde ik mijn hart toch een tikkelde sneller bonzen. Zijn vingers zaten in mijn rug gepiercet wat me er enkel alleen maar opgewondener liet worden. Kort haalde JC zijn lippen van de mijne af waardoor ik toch even naar adem moest happen voordat hij mijn shirt uit trok en zijn lippen net niet tegen de mijne drukte wat me verlangend op mijn lip deed bijten. ‘I think I waited long enough..’verlangend keek hij me terug aan met zijn warme bruine kijkers voordat onze lippen elkaar weer passioneel ontmoetten.
    Zijn vingertoppen kietelden op mijn ontblote huid en vonden langzaam hun weg naar beneden. Kriebels vormden zich in mijn onderbuik en eens zijn handen dan ook bij de harde bobbel in mijn broek aankwamen wist hij er voor te zorgen dat een eerste verlangend kreuntje mijn lippen verliet.
    ‘I see your lightsaber is fully activated…mmmh.’ zijn zwoele stem drong maar al te goed door me heen en eens hij plagend op mijn lip beet wist ik het zeker. Ik wilde mijn beste vriend nu, jij maakte me seksueel gespannen en nu moest het gewoon los, deze jongen was gewoon alles voor me.
    ‘Guess I first have to unwrap the jungle to see which color yours is..’lachte hij waardoor een brede grijns mijn lippen sierde, "I see what you did there" grinnikte ik waarna ik op het bed gedrukt werd met star wars print al vond ik het best wel spannender zo. Lipbijtend keek ik toe hoe de krullebol boven me ging hangen waardoor onze kuizen weer gespannen tegen elkaar schuurden. "Go agaid, Jedi. Join my dark side." zei ik speels met ruwe stem terwijl mijn handen zich ook even onder zijn shirt bevonden Onze neuzen raakten elkaar aan waarbij de jongen speels zijne tegen deze van mij aan wreef als een soort van Eskimo kusje wat me even zachtjes deed lachen gevolgd door zijn tong die over mijn lippen likte waardoor ik met een brede grijns naar de krullebol tegenover me keek.
    "So tell me, sinds hoe lang wil je dit al.. en hoe wil je me..’ fluisterde hij speels waarna hij plagend in mijn neus beet waardoor ik mijn handen even door zijn krullen streelde. " Onbewust vanaf het begin, maar sinds een aantal maanden... stond je toch wel in mijn stoutste dromen." grinnikte ik waarna ik zijn shirt langzaam omhoog trok " En om op je tweede vraag te beantwoorden..." begon ik geheimzinnig waarna ik mijn lippen weer in zijn nek drukte." Ik wil in je, I want to teach you how to fuck" verliet schor mijn lippen waarna ik er een zuigzoen plaatste. Hoewel ik bij vrouwen altijd wel het dominante type was, was dit bij mannen altijd het omgekeerde wat ik eigenlijk ook

    Bij deze woorden trok ik zijn shirt uit en drukte ik kusjes op zijn torso waarna ik steed meer naar beneden ging , mijn vingers zaten wat ongeduldig aan zijn broeksknoop te prutsen waarna ik deze gelukkig na enkele seconden uit wist te trekken. " Maar eerst zal ik jou laten genieten. Met die woorden trok ik Jc zo bovenop me waardoor ik mijn lippen passioneel op de zijne drukte en hem een uitbundige tongzoen schonk mijn ene arm had ik om hem heen geslagen terwijl mijn andere hand zijn boxershort naar beneden trok. Ik had JC wel al vaker naakt gezien, eens we waren gaan naaktzwemmen of tijdens het douchen na sport. Maar nog nooit in deze context. But damn, he's got it. Ik liet mijn vingers plagend over zijn lengte gaan al was deze nog niet op zijn hoogtepunt, erg veel geduld had ik dan ook weer niet dus likte ik zijn trots zonder te waarschuwen. "Just Chillax babe." zei ik hem geruststellen voordat ik kleine JC kuste en vervolgens er zachtjes op begon te zuigen terwijl mijn handen hem masseerden. Zo voerde ik dan ook stilaan het tempo op terwijl ik hem wilde laten genieten.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Bathroom •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    'No dicks before chicks, Bitch.'


    Mijn handen hadden zich in mijn donkere bruine lokken gezet; terwijl ik tussen mijn benen door naar de grond keek. Ik was alleen. Niemand had moeite gedaan om mij te achtervolgen en vooral Noor niet; die klaarblijkelijk Suze belangrijker vond dan ik. Ze hadden beide geen fucking idee wat ze gedaan hadden door deze actie. Ik had geen volgers nodig om machtig te zijn. Ik ging ze toch niet missen en Suze al helemaal niet. Ik was blij dat Noor eindelijk haar ware gezicht heeft laten zien. Liever deze backstab dan een andere. Ze vond haarzelf altijd al beter met haar hockey prestaties dan mij. Het was een kwestie van tijd geweest dat ze toe ging slaan. Dat het met zo’n achterbakse hoer moest als Suze, had ik niet verwacht.
    Ik zetten de fles weer aan mijn lippen, waar ik de toiletpot met mijn hak dicht schopte. Ik was misselijk en daar was de toilet zojuist getuigen van. Niet dat het me ging stoppen om niet te drinken of andere dingen te consumeren. Fuck ziek zijn. I create the rules of my own body en daar ging een of andere God of whatever boven ons zogenaamd moest staan, geen verandering in brengen. Wie besloot uberhaupt dat je ziek moest of kon worden. Die persoon moest echt vermoord worden cause it was such a prick.
    Abrupt stond ik op, waar het me even duizelde. Ik hield me even vast aan de wasbak, terwijl ik een nieuwe kokhalsneiging tegen probeerde te houden. Mijn handen rijkte gauw naar wat kauwgom wat in de badkamer stond, waar ik twee daarvan in mijn mond stak. Kwam die nerd toch nog ergens goed voor.
    Zachtjes zuchtte ik, waar ik weer naar mezelf in de spiegel keek. Ik knipperde wat met mijn ogen, waar mijn enige trouwe vriend, mijn spiegelbeeld, me terug staarde. Je kon niemand vertrouwen tegenwoordig en hoewel ik niet aan de steek in mijn hart probeerde te denken die Noor had achtergelaten met haar achterbakse kut gedrag, wist toch een vorm van vloeistof mijn oog te verlaten. Echter veegde ik deze zo gauw als hij kwam al weer weg, hoewel mijn eigen spiegelbeeld niet zo makkelijk te verdwijnen was. Ik wilde mezelf niet zien, verdomme. Ik wil geen onzekerheden voelen. Niet nu ik juist zo sterk moest zijn. Niemand gaf om me.
    Gauw knipperde ik weer wat met mijn ogen om de tranen tegen te houden, voor ik de lege toiletrol rek van zijn plek, richting de spiegel gooide zodat deze brak, waarbij een hoop geluid vrij kwam. Snel legde ik deze rek weer neer, waar ik de badkamer ontglipte en weer tussen horde mensen terecht kwamen, die verbaasd waren bij het beeld dat ik vrijgaf toen ik naar buiten liep. Waarschijnlijk allemaal afvragend waarom er scherven op de grond lagen.
    Ik klom op een – zo normaal mogelijke tempo – de trap af, waar mijn mobiel in mijn hand voelde trillen. Ik schoof whatsapp open, gezien ik altijd mezelf vervloekte als ik mijn vergrendel code vergat als ik te veel gedronken had, deze niet gekozen had. Ik zag een appje van Jonah binnen komen waar hij vraagt waar zijn welkomstcomité gebleven was; met een knipoogsmiley. Natuurlijk. Meneer moest ook altijd alleen maar aan zijn lul denken. Iedere keer zodra hij een zaadlozing kreeg, leek hij ook zijn hersenen mee te spuiten aan zijn woorden te keuren. Hij mocht het maar uitzoeken in zijn eentje.
    Woedend passeerde ik de laatste trappen, waar ik mezelf naar de DJ wilde bevinden, tot mijn ogen op Tessa en Jonah vielen. Samen met hun armen in elkaar gehaakt stonden ze in het feestgeruis, dicht tegen elkaar aan. Godverdomme.
    Voor ik logisch kon gaan nadenken – niet dat dat mogelijk was – greep ik een willekeurig glas met drinken van een tafel en duwde ik mezelf de mensen massa door richting Jonah, waar ik het glas in zijn gezicht leeggooide. Ik trok beschermend Tessa mijn richting op, waar ik Jonah een harde duw van verkochte, wat mijzelf liet wankelen. ‘Dus omdat jij denkt dat je hier iedereen op het feest al hebt gehad, dat je maar met mijn nichtje kan zitten flikflooien. Donder op man. Ga lekker een ezel neuken ofzo. Die wilt misschien nog wel.’
    Bij die woorden greep ik Tessa’s hand vast; hoewel ik niet geheel was of dit deed voor mijzelf of voor haar. Echter maakte het me ook niet uit. Ik wilde gewoon een leuke avond hebben met mijn nichtje en daar ging backstabber nummer twee zich er niet mee bemoeien.
    ‘..Je hoeft me ook niet meer naar die kot te brengen hoor, ik word nog liever aangerand door een zwerver dan dat ik nog een nacht met een eerste klas slet als jou onder een dak slaap. Klootzak.’

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 16:44 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya