• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    RebelBelle schreef:
    (...)

    Ik heb er ook zo een. Al leest die volgens mij nooit de berichten echt, maar het is wel irritant Ant dan antwoorden ze je alles behalve wat je vraagt of krijg je antwoorden die echt op niets slaan.


    Ja! Inderdaad. Echt super irritant.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kom niet verder in mijn verhaal. Laat ik mijn hele dag besteden aan het illustreren van één personage.



    ze is wel precies geworden als in mijn hoofd so that's dope

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 17:20 ]


    i put the fun in funeral

    Ik wil de hele dag die website al afmaken... waar blijft mijn motivatie dan

    Waarom doet Q zo vreemd op mijn laptop?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Deze username is zo awesome. Zo blij dat hij nog niet bezet was. Yissss.


    The truth is out there.

    Pff. Zal ik mijn medicatie wel of niet verhogen? Ik wil t wel maar volgens mij zijn mijn ouders tegen. Hoewel de keuze uiteindelijk toch bij mij ligt.

    &Ik heb barstende koppijn en moet nog tot middernacht, meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die GIF is ergens zo aandoenlijk, maar tegelijkertijd zo creepy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Animato schreef:
    Pff. Zal ik mijn medicatie wel of niet verhogen? Ik wil t wel maar volgens mij zijn mijn ouders tegen. Hoewel de keuze uiteindelijk toch bij mij ligt.

    &Ik heb barstende koppijn en moet nog tot middernacht, meh. :c


    Jij bent diegene die je er uiteindelijk goed bij moet voelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik haat dit zo maar dit is even het beste..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan de ene kant ben ik de eerste schooldag de hele dag aanwezig geweest, wat echt een prestatie is voor mij. Aan de andere kant heb ik tijdens dat tussenuur in een keer een hele joint gerookt in het park en heb ik daarna veel te veel geld uitgegeven in de kantine omdat ik moest eten en is mijn avondeten nu een chocolademuffin met ijskoffie.


    Caution first, always.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jij bent diegene die je er uiteindelijk goed bij moet voelen.


    Klopt helemaal.
    De tics zijn verergerd sinds we zoveel honden hebben. En dr komen nog wat honden bij dus tsja. Vind ik in principe niet erg. Maar die drukte kan ik kennelijk toch niet helemaal aan en dat uit zich bij mij in tics. Maar papa en mama zeggen dat ik gewoon moet wennen (wat klopt. Ik wen echt heel langzaam aan nieuwe dingen) en dat de tics dan wel zullen afnemen. En ik ben dus bang van niet. En ik loop er nu al enige tijd mee en over anderhalve week moet ik weer op controle van hoe t gaat met deze medicatie en moet ik dus weten wat ik wil.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit nummer geeft me leven.
    & het boeit me niet eens dat het Japans is en er Engrish in voorkomt.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 17:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh haarverf cravings...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben verschrikkelijk moe en wil graag slapen, maar ik moet straks nog oppassen.. ugh.

    Mijn klasgenoten zien me als één of andere magische koningin die graag scheldt en one of the guys is. Dat is mooi.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)