• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hello writersblock. Long time no see. Who am I kidding. I'm having a writersblock for years now.


    26 - 02 - '16

    Wat heb je vandaag gedaan?

    - Nou, ik heb mijn kies uit mijn mond gesloopt omdat hij irritant was en toch al dood was c:

    Waarom?

    - Omdat er geen enkele tandarts naar mij wil luisteren en me geen lachgas of totale narcose willen geven.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valar_Dohaeris schreef:
    Jeey jarig vandaag (yeah)
    Komt school met superveel huiswerk :X


    Gefeliciteerd! *O* Ik hoop dat je ook wat betere cadeaus hebt gekregen, haha.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 11:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    No need to be rude.


    26 - 02 - '16

    Oh mijn God, zo'n vriendin in een groepschat kan echt niet lezen. Wtf. Ik schrijf zo: woensdag of donderdag krijg ik te horen wanneer ik volgende week moet werken en dan geef ik dat wel door. Zegt zij: oh damn, ik heb woensdag al met die afgesproken, en donderdag met die.
    ?????? Dat zei ik niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jezus! Ik schrik me de tyfus van de luchtalarmen door die droom van vannacht. Dit is niet grappig :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LittleOwlet schreef:
    Jezus! Ik schrik me de tyfus van de luchtalarmen door die droom van vannacht. Dit is niet grappig :\


    Ik ook hoorde 'm net ook. Pff. Schrok me rot :/


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik ook hoorde 'm net ook. Pff. Schrok me rot :/

    Ja weet je, ik weet dat het de eerste maandag van de maand is, maar door mijn droom ben ik een beetje bang geworden. Bleh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Ja weet je, ik weet dat het de eerste maandag van de maand is, maar door mijn droom ben ik een beetje bang geworden. Bleh.


    Ah, ik snap het. Dromen kunnen nare dingen doen..
    Ik ben uit pure afleiding maar een verhaal begonnen. Nu maar hopen dat mensen 't leuk vinden. Leuk om het te schrijven is het in ieder geval wel! ;3


    26 - 02 - '16

    Hi hi, halfjaarcontract bij Ikea. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Hi hi, halfjaarcontract bij Ikea. <3


    Yay! Gefeliciteerd ;3


    26 - 02 - '16

    ... Waarom zou je je reactie bij een foto op instagram verwijderen? Are you mad I didn't reply or what :') Want het is nogal logisch dat ik niet overal op ga antwoorden of wel?

    Ik haat nieuwe klassen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eindelijk weer een leuke foto


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.