• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ooooooh, hij is verliefd op haar!!!! Fangirling to the max :3

    Over medicatie gesproken, morgen moet ik de beslissing maken. Goed, ik ga het gewoon doen en na 4 weken ga ik kijken hoe het gaat en als ik er rustiger door ben ga ik door, maar als ik bijwerkingen ga vertonen stop ik wel en ga ik om wat anders vragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh kan ik gewoon even ziek thuisblijven? Ik heb geen zin morgen van 9 tot 5 op school te zitten als ik zoveel last van m'n maag heb.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    And you're my obsession
    I love you to the bones
    And Ana wrecks your life
    I need you now somehow


    Your make-up is terrible

    Jesses. Ik moet morgen beginnen met werk en ik ben zo bang dat ik het ga verpesten. Waarschijnlijk doe ik alles fout of word ik te bijdehand omdat ik zenuwachtig ben en zal iedere collega me gaan haten. Stomme onzekerheid. Ik heb iemand nodig die me moed in praat, maar thuis lijken ze daar geen zin in te hebben. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 21:23 ]

    Dat moment dat je een nieuw boek hebt en het wilt lezen, maar het tegelijkertijd niet wil lezen omdat het dan uit is :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hmm nu wil ik mijn rpg heropenen over deze serie :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *sad face*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heb ik het met je over hoe onzeker ik ben over hoe ik me gedraag in gezelschap, ga je daarna vervolgens vertellen dat mensen over me roddelen en me een kutkind vinden. Daar gaat mijn laatste restje zelfvertrouwen. Ik kan wel janken.

    Godverdomme rotkind. Hoe durf je drie kwart van dat kaasding IN EEN DAG op te vreten? MIJN KAAS. T_T


    Your make-up is terrible

    Ph mijn god, kan die reclame van duyvis borrelnootjes nog nepper gemaakt worden? O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    He knocked on the Council’s door.


    Cheesus, o my cheesus, wat is dit voor einde van het exclusieve The Cage hoofdstuk?!!
    En de gevoelens van Cassian voor Cora. O my effing god.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 22:19 ]

    Meh, ik voel me wel echt een derde wiel momenteel op school.. Maarja, ben ik dat niet vrijwel altijd? Wanneer raak ik er eens gewend aan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Froukje
    Misschien
    Een
    Van
    Deze
    Lettertypen
    Of zoek
    Je wat
    anders?

    Geen idee of ze het allemaal doen, maar hier heb je ze uitgeschreven. lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nee. Stop met wenen, Romi. Je moet slapen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.