• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:
    Taal:



    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!
    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.


    Heavy lies te crown!

    Iemand geïnteresseerd in een ORPG over/gebaseerd op het boek The Outsiders?


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Is het goed als ik het volgende topic weer aanmaak? Dan zal ik alles even mooi bijwerken en opnieuw beginnen.


    Your make-up is terrible

    MT.


    Faith is everything.

    Assassin schreef:
    Is het goed als ik het volgende topic weer aanmaak? Dan zal ik alles even mooi bijwerken en opnieuw beginnen.

    Natuurlijk! Ik kan eventueel iemand vragen of ze het topic willen sluiten zodat je nu al opnieuw kan doen?


    Heavy lies te crown!

    Dea schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Ik kan eventueel iemand vragen of ze het topic willen sluiten zodat je nu al opnieuw kan doen?


    Oh, dat is ook goed! ;3


    Your make-up is terrible

    Nieuw topic


    Your make-up is terrible

    Moet hier dan het slotje op komen?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wou je net een pm sturen maar ja graag (:


    Heavy lies te crown!


    Queer zijn is gewoon alles