• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Ik vind de sfeer die je cover oproept heel aantrekkelijk/mysterieus/duister, maar eerlijk gezegd vind ik de cover ook wel een beetje saai. Maar misschien ligt daar juist de kracht.
    Ik zie overigens nu pas (je weet dat ik je story volg) dat het een soort bos is met een silhouet erin! Dat vind ik wel heel mooi erin verwerkt.

    Over de (plaatsing van de) titel en auteursnaam ben ik niet helemaal zeker.


    oi, suzy

    Ik kan niet goed oordelen over deze cover, aangezien hij meer als een volwassenenroman oogt en ikzelf vooral YA-achtige covers maak. Ik zou het een 7,5 geven.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh, die is mooi! Wel wat aan de simpele kant voor mij, maar dat is echt persoonlijk (;


    obsessive rage

    Best simpel, heeft iets elegants over zich en de kleuren zijn mooi in evenwicht met elkaar.
    Verder zou ik de klok achter haar ietsje scherper maken maar weer niet té.
    Van mij krijg je een dikke 8



    Dit verhaal is al actief op Q.
    met Picmonkey

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 22:44 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Whieehh daar ben ik weer. De titel en auteursnaam komen er nog op!



    oi, suzy

    Ik vind het een mooie cover, maar niet helemaal mijn ding, wat puur persoonlijk is. Ik zou er iets minder contrast in gooien en misschien een vignet in stoppen, maar zo is ie ook leuk ^^ Je krijgt van mij een 6,7


    (De nep uitgever is puur voor het idee)


    obsessive rage

    Forvo schreef:
    Ik vind het een mooie cover, maar niet helemaal mijn ding, wat puur persoonlijk is. Ik zou er iets minder contrast in gooien en misschien een vignet in stoppen, maar zo is ie ook leuk ^^ Je krijgt van mij een 6,7


    Wat is een vignet? (nerd)


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)

    Wat is een vignet? (nerd)


    Langs de zijkantjes donker denk ik.


    Heaven is a place that we all have

    Iversen schreef:
    (...)

    Wat is een vignet? (nerd)


    Een donkere cirkel om de cover haha, een donker randje, maar dan letterlijk

    Ad was me voor haha

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 17:24 ]


    obsessive rage

    Oh zo, nu snap ik het. ^^ Doe ik wel eens inderdaad, maar wist niet dat dat een vignet heette. Ik vind de cover zo al aardig donker (nerd)

    Ik vind jouw cover erg mooi bedacht, maar ik vind het jammer dat je naam wegvalt tegen de titel en het meisje. Maar wel mooi bewerkt! Een 7.


    oi, suzy

    echt een cover van 2 minuten rip


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    echt een cover van 2 minuten rip



    Haha, ik ben nooit zo'n fan van "gooi maar wat images over elkaar en we zien wel wat het wordt". Het lijkt zo'n allegaartje. Maar ben wel liefhebber van (Zweedse) meren en naaldbomen! (flower). Misschien kan je beter gewoon twee of drie images pakken en daar dan een mooi effect tegenaan smijten - in plaats van alles maar door elkaar zonder een duidelijke eye catcher.

    Do not take this personally.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)

    Haha, ik ben nooit zo'n fan van "gooi maar wat images over elkaar en we zien wel wat het wordt". Het lijkt zo'n allegaartje. Maar ben wel liefhebber van (Zweedse) meren en naaldbomen! (flower). Misschien kan je beter gewoon twee of drie images pakken en daar dan een mooi effect tegenaan smijten - in plaats van alles maar door elkaar zonder een duidelijke eye catcher.

    Do not take this personally.


    HAHAHAHAH honestly dat dacht ik toen ik die cover maakte
    ja ik ben atm bezig met een andere maar moeite enzo


    Heaven is a place that we all have

    Ik word een beetje overgeslagen. ):


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    De eerste cover die ik in tijden gemaakt heb whoops


    It's about time that I came to start the party