• Hi lieve Quizlettertjes,

    Ik vraag jullie hulp! Ook ik doe mee aan de Go Short Schrijfwedstrijd en ik ben opzoek naar iemand die voor mij een cover kan en wil maken. Zelf heb ik namelijk nogal inspiratie problemen om er eentje te maken, hopelijk is er dus iemand die me wil helpen aan eentje?
    Ik wil nog niet al te veel weggeven van het verhaal en foto's heb ik ook nog niet maar ik kan jullie misschien wel opweg helpen.

    • Ik zou graag een zwart-wit cover willen die verticaal is;
    • Eentje met en zonder titel, de tekst 'is his life worth more than mine?' is optioneel;
    • Een Afro-Amerikaan en een blanke Amerikaan (beide mannelijk) zijn belangrijk in mijn verhaal;
    • Liever geen herkenbare gezichten, ik maak namelijk geen gebruik van faceclaims;
    • Het mag een héél klein beetje een misdaad sfeer hebben, hoewel het meer gaat over hoe de Afro-Amerikanen worden behandeld;
    • Het verhaal speelt zich af in Florida;
    • Het hele verhaal is straalt eigenlijk onrechtvaardigheid, verdriet en vooroordelen uit.

    Dat is het, als jullie nog meer vragen hebben, stel ze gerust (:

    Yu

    PS: degene die me een 'wow'-cover weet te geven krijgt 9 credits




    ‘Stand your ground’ law
    law that allows you to use a gun whenever you feel threatened. An individual could claim self-defense and avoid trial altogether.


    “Volgens mij mag hij ons niet zo.”

    “Hoezo dat?”


    “Elke keer als ik hem tegenkom, kijkt hij me zo minachtend aan. Alsof hij al slecht over mij dacht voordat hij me überhaupt kende.”

    “Volgens mij ben je nu paranoïde aan het zijn.”


    “Nee ik meen het. Hij haalt zijn neus op in mijn buurt alsof ik stink naar drank en drugs, om niet te spreken over zijn gedrag. Elke keer als hij me aankijkt, áls hij me al aankijkt, zie ik iets in zijn ogen. Ik denk dat het doodsangst is. Alsof hij recht in de loop van een pistool kijkt.”


    There is a reason why Florida is also known as ‘the state before heaven’.


    ©Postojna
    Short story voor Go Short
    Fictie
    Black lives matter
    Nederlands geschreven
    Kan geweld bevatten, maar in kleine maten

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 22:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Meteorites schreef:
    (...)
    dat deed me gelijk denken aan een tulband? Bedoel je dat? :D

    Hahahaha nee totaal niet
    Ik ben echt heel slecht in omschrijven^^
    Het is meer als een soort hoofddoek idee als je snapt wat ik bedoel


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Hahahaha nee totaal niet
    Ik ben echt heel slecht in omschrijven^^
    Het is meer als een soort hoofddoek idee als je snapt wat ik bedoel

    is het iets wat er voornamelijk in het oosten wordt gedragen door mannen? Of dat ook niet
    het lijkt wel dat ik een raadsel oplos ofzo haha :'D

    Cotton schreef:
    Ik heb een cover gemaakt maar omdat mijn laptop niet goed werkt kan ik hem nu niet uploaden, zodra ik dat wel kan stuur ik hem naar je op.
    Ik wil hem best omschrijven maar ik weet niet hoeveel je daar aan hebt ^^
    Het is een donkere man met een witte soort van handdoek om zijn hoofd. Ja ik kan m nii zo goed omschrijven ^^


    Ik heb echt geen idee :'D, ben nu wel nieuwsgierig


    I just caught the wave in your eyes

    Meteorites schreef:
    (...)
    is het iets wat er voornamelijk in het oosten wordt gedragen door mannen? Of dat ook niet
    het lijkt wel dat ik een raadsel oplos ofzo haha :'D


    Haha niet echt
    Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen :'D hahaha


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Haha niet echt
    Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen :'D hahaha


    Bedoel je een bandana?


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    Bedoel je een bandana?

    Nee^^ Het klinkt nu echt als zo'n raadspelletje hahahhaha


    How you doin'

    Oeh ik wil wel wat proberen!

    Edit: gedaan... vind hem zelf wel oké gelukt. Er kan nog van alles aan veranderd als je dat wilt.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 16:40 ]

    FearlessFire schreef:
    Oeh ik wil wel wat proberen!

    Edit: gedaan... vind hem zelf wel oké gelukt. Er kan nog van alles aan veranderd als je dat wilt.



    Oh wow <3 deze vind ik echt heel mooi!


    I just caught the wave in your eyes

    FearlessFire schreef:



    Thank you thank you thank you! Ik wacht nog even Cotton's cover af, maar anders weet ik denk ik al welke m wordt :Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Die is echt veel mooier dan de mijne en die van mij kan ik toch niet uploaden, dus tjaa
    Dit plaatje had ik gebruikt en ik had het watermerk weggepoetst en ik heb hem aangepast en verticaal gemaakt enzo, maar hij is echt veel minder mooi dan die van FearlessFire

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 8:37 ]


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Die is echt veel mooier dan de mijne en die van mij kan ik toch niet uploaden, dus tjaa
    Dit plaatje had ik gebruikt en ik had het watermerk weggepoetst en ik heb hem aangepast en verticaal gemaakt enzo, maar hij is echt veel minder mooi dan die van FearlessFire


    Ohh zo'n ding... Heb je imgur al geprobeerd? Ik wil hem namelijk toch wel graag zien ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    Ohh zo'n ding... Heb je imgur al geprobeerd? Ik wil hem namelijk toch wel graag zien ^^

    Het probleem is dat ik hem op gimp heb gemaakt en ik weet niet hoe ik hem vanaf daar als afbeelding kan opslaan, want ik maak altijd een schermopname, maar ik heb een leenlaptop en daar werkt dat niet op...
    Weet iemand hoe je een gimp werk kan opslaan als afbeelding?


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik hem op gimp heb gemaakt en ik weet niet hoe ik hem vanaf daar als afbeelding kan opslaan, want ik maak altijd een schermopname, maar ik heb een leenlaptop en daar werkt dat niet op...
    Weet iemand hoe je een gimp werk kan opslaan als afbeelding?

    exporteren (als)


    take risks

    Control S is toch ook een sneltoets om op te slaan? Werkt dat niet?