• Hi lieve Quizlettertjes,

    Ik vraag jullie hulp! Ook ik doe mee aan de Go Short Schrijfwedstrijd en ik ben opzoek naar iemand die voor mij een cover kan en wil maken. Zelf heb ik namelijk nogal inspiratie problemen om er eentje te maken, hopelijk is er dus iemand die me wil helpen aan eentje?
    Ik wil nog niet al te veel weggeven van het verhaal en foto's heb ik ook nog niet maar ik kan jullie misschien wel opweg helpen.

    • Ik zou graag een zwart-wit cover willen die verticaal is;
    • Eentje met en zonder titel, de tekst 'is his life worth more than mine?' is optioneel;
    • Een Afro-Amerikaan en een blanke Amerikaan (beide mannelijk) zijn belangrijk in mijn verhaal;
    • Liever geen herkenbare gezichten, ik maak namelijk geen gebruik van faceclaims;
    • Het mag een héél klein beetje een misdaad sfeer hebben, hoewel het meer gaat over hoe de Afro-Amerikanen worden behandeld;
    • Het verhaal speelt zich af in Florida;
    • Het hele verhaal is straalt eigenlijk onrechtvaardigheid, verdriet en vooroordelen uit.

    Dat is het, als jullie nog meer vragen hebben, stel ze gerust (:

    Yu

    PS: degene die me een 'wow'-cover weet te geven krijgt 9 credits




    ‘Stand your ground’ law
    law that allows you to use a gun whenever you feel threatened. An individual could claim self-defense and avoid trial altogether.


    “Volgens mij mag hij ons niet zo.”

    “Hoezo dat?”


    “Elke keer als ik hem tegenkom, kijkt hij me zo minachtend aan. Alsof hij al slecht over mij dacht voordat hij me überhaupt kende.”

    “Volgens mij ben je nu paranoïde aan het zijn.”


    “Nee ik meen het. Hij haalt zijn neus op in mijn buurt alsof ik stink naar drank en drugs, om niet te spreken over zijn gedrag. Elke keer als hij me aankijkt, áls hij me al aankijkt, zie ik iets in zijn ogen. Ik denk dat het doodsangst is. Alsof hij recht in de loop van een pistool kijkt.”


    There is a reason why Florida is also known as ‘the state before heaven’.


    ©Postojna
    Short story voor Go Short
    Fictie
    Black lives matter
    Nederlands geschreven
    Kan geweld bevatten, maar in kleine maten

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 22:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    FearlessFire schreef:


    Wauw, vind deze heel erg mooi!

    DSprayberry schreef:
    (...)
    exporteren (als)

    thnx ik zal ff kijken, dit is sowieso een andere versie van de gimp die ik gewend ben ^^

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 18:06 ]


    How you doin'

    Ik heb maar een screenshot gemaakt en opgeslagen, dat doet hij wel ^^


    Ik vind hem niet zo goed gelukt maar ja ^^


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Ik heb maar een screenshot gemaakt en opgeslagen, dat doet hij wel ^^


    Ik vind hem niet zo goed gelukt maar ja ^^


    Sorry dat ik nu pas reageer, ik ben namelijk wel vertrouwd met GIMP... Maar goed, dankjewel voor de moeite! Het is niet helemaal wat ik zoek maar ik vind het wel een prachtige afbeelding (:

    @FearlessFire het wordt jouw cover. Iedereen nogmaals bedankt! Die 9 credits komen jouw kant op.


    I just caught the wave in your eyes

    Yay dankje ! :'D

    FearlessFire schreef:
    Yay dankje ! :'D


    Als het goed is zijn ze aangekomen :')


    I just caught the wave in your eyes

    Slotje op aanvraag!


    Queer zijn is gewoon alles