• Hi lieve Quizlettertjes,

    Ik vraag jullie hulp! Ook ik doe mee aan de Go Short Schrijfwedstrijd en ik ben opzoek naar iemand die voor mij een cover kan en wil maken. Zelf heb ik namelijk nogal inspiratie problemen om er eentje te maken, hopelijk is er dus iemand die me wil helpen aan eentje?
    Ik wil nog niet al te veel weggeven van het verhaal en foto's heb ik ook nog niet maar ik kan jullie misschien wel opweg helpen.

    • Ik zou graag een zwart-wit cover willen die verticaal is;
    • Eentje met en zonder titel, de tekst 'is his life worth more than mine?' is optioneel;
    • Een Afro-Amerikaan en een blanke Amerikaan (beide mannelijk) zijn belangrijk in mijn verhaal;
    • Liever geen herkenbare gezichten, ik maak namelijk geen gebruik van faceclaims;
    • Het mag een héél klein beetje een misdaad sfeer hebben, hoewel het meer gaat over hoe de Afro-Amerikanen worden behandeld;
    • Het verhaal speelt zich af in Florida;
    • Het hele verhaal is straalt eigenlijk onrechtvaardigheid, verdriet en vooroordelen uit.

    Dat is het, als jullie nog meer vragen hebben, stel ze gerust (:

    Yu

    PS: degene die me een 'wow'-cover weet te geven krijgt 9 credits




    ‘Stand your ground’ law
    law that allows you to use a gun whenever you feel threatened. An individual could claim self-defense and avoid trial altogether.


    “Volgens mij mag hij ons niet zo.”

    “Hoezo dat?”


    “Elke keer als ik hem tegenkom, kijkt hij me zo minachtend aan. Alsof hij al slecht over mij dacht voordat hij me überhaupt kende.”

    “Volgens mij ben je nu paranoïde aan het zijn.”


    “Nee ik meen het. Hij haalt zijn neus op in mijn buurt alsof ik stink naar drank en drugs, om niet te spreken over zijn gedrag. Elke keer als hij me aankijkt, áls hij me al aankijkt, zie ik iets in zijn ogen. Ik denk dat het doodsangst is. Alsof hij recht in de loop van een pistool kijkt.”


    There is a reason why Florida is also known as ‘the state before heaven’.


    ©Postojna
    Short story voor Go Short
    Fictie
    Black lives matter
    Nederlands geschreven
    Kan geweld bevatten, maar in kleine maten

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 22:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zal voor je kijken wat ik kan doen!


    How you doin'

    Dit vind ik een leuke uitdaging! Maar dan wordt het wel vanavond/morgenmiddag eer ik iets voor je kan maken.

    @Beide super bedankt ^^!!!


    I just caught the wave in your eyes

    hmm, heb even wat geprobeerd, weet niet of het echt wat is, maar ik hoop dat je er iets aan hebt :')
    dingen kunnen anders nog worden aangepast!

    De cover trouwens die nu in de layout is ook erg mooi, simpel maar wel gaaf!

    edit: oh shitty ik zie dat ik er 'then' heb neergezet in plaats van 'than', ik ga het nog even aanpassen :')

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 17:14 ]


    take risks

    Mt


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Voordat ik op zoek ga naar afbeeldingen; wanneer speelt je verhaal zich af? Echt in de tijd van het racisme in Amerika of op dit moment? (of iets anders :') )


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    DSprayberry schreef:

    hmm, heb even wat geprobeerd, weet niet of het echt wat is, maar ik hoop dat je er iets aan hebt :')
    dingen kunnen anders nog worden aangepast!

    De cover trouwens die nu in de layout is ook erg mooi, simpel maar wel gaaf!

    edit: oh shitty ik zie dat ik er 'then' heb neergezet in plaats van 'than', ik ga het nog even aanpassen :')


    Dankje voor het proberen! Het is alleen inderdaad niet wat ik zoek :/, de mannen/jongens zijn te jong denk ik (ik had tussen de 30/40 voor ogen)

    haha de cover die ik nu heb was meer omdat ik wel een afbeelding nodig had lol


    I just caught the wave in your eyes

    Bloodborne schreef:
    Voordat ik op zoek ga naar afbeeldingen; wanneer speelt je verhaal zich af? Echt in de tijd van het racisme in Amerika of op dit moment? (of iets anders :') )


    Nee het speelt zich nu af haha, ik haal mijn inpsiratie eigenlijk uit het feit dat er steeds meer Afro-Amerikanen worden bevooroordeeld door de politie..


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    Nee het speelt zich nu af haha, ik haal mijn inpsiratie eigenlijk uit het feit dat er steeds meer Afro-Amerikanen worden bevooroordeeld door de politie..


    Oke, super! Dan ga ik meteen op zoek voor je (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zal wat proberen :)


    Never grow up, it's a trap.

    Nouja, het is niet geworden wat ik voor ogen had, maar heb het geprobeerd :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb wat geprobeerd, hoer is het resultaat:


    Never grow up, it's a trap.

    En hier zonder tekst:


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Ik heb wat geprobeerd, hoer is het resultaat:



    sorry ik vond je typo even grappig (lol)

    Bloodborne schreef:
    Nouja, het is niet geworden wat ik voor ogen had, maar heb het geprobeerd :/



    Dit is wel al meer waar ik naar op zoek ben (: kun je ze alleen iets dichter naa elkaar toebrengen en ik weet neit of het mogelijk is maar een foto gebruiken waarbij het gezicht van de donkere man minder zichtbaar is? GOh wat voel ik me een zeur :/

    @WiseHeart bedankt voor het proberen maar ik zoek toch iets wat meer 'duisternis' (dat klinkt wel gelij kerg dramatisch) uitstraalt.


    I just caught the wave in your eyes