• Hi lieve Quizlettertjes,

    Ik vraag jullie hulp! Ook ik doe mee aan de Go Short Schrijfwedstrijd en ik ben opzoek naar iemand die voor mij een cover kan en wil maken. Zelf heb ik namelijk nogal inspiratie problemen om er eentje te maken, hopelijk is er dus iemand die me wil helpen aan eentje?
    Ik wil nog niet al te veel weggeven van het verhaal en foto's heb ik ook nog niet maar ik kan jullie misschien wel opweg helpen.

    • Ik zou graag een zwart-wit cover willen die verticaal is;
    • Eentje met en zonder titel, de tekst 'is his life worth more than mine?' is optioneel;
    • Een Afro-Amerikaan en een blanke Amerikaan (beide mannelijk) zijn belangrijk in mijn verhaal;
    • Liever geen herkenbare gezichten, ik maak namelijk geen gebruik van faceclaims;
    • Het mag een héél klein beetje een misdaad sfeer hebben, hoewel het meer gaat over hoe de Afro-Amerikanen worden behandeld;
    • Het verhaal speelt zich af in Florida;
    • Het hele verhaal is straalt eigenlijk onrechtvaardigheid, verdriet en vooroordelen uit.

    Dat is het, als jullie nog meer vragen hebben, stel ze gerust (:

    Yu

    PS: degene die me een 'wow'-cover weet te geven krijgt 9 credits




    ‘Stand your ground’ law
    law that allows you to use a gun whenever you feel threatened. An individual could claim self-defense and avoid trial altogether.


    “Volgens mij mag hij ons niet zo.”

    “Hoezo dat?”


    “Elke keer als ik hem tegenkom, kijkt hij me zo minachtend aan. Alsof hij al slecht over mij dacht voordat hij me überhaupt kende.”

    “Volgens mij ben je nu paranoïde aan het zijn.”


    “Nee ik meen het. Hij haalt zijn neus op in mijn buurt alsof ik stink naar drank en drugs, om niet te spreken over zijn gedrag. Elke keer als hij me aankijkt, áls hij me al aankijkt, zie ik iets in zijn ogen. Ik denk dat het doodsangst is. Alsof hij recht in de loop van een pistool kijkt.”


    There is a reason why Florida is also known as ‘the state before heaven’.


    ©Postojna
    Short story voor Go Short
    Fictie
    Black lives matter
    Nederlands geschreven
    Kan geweld bevatten, maar in kleine maten

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 22:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Meteorites schreef:
    (...)

    sorry ik vond je typo even grappig (lol)

    xD, shit ik heb hoer geschreven in plaats van hier xD xD


    Never grow up, it's a trap.

    Postojna schreef:
    (...)

    Dit is wel al meer waar ik naar op zoek ben (: kun je ze alleen iets dichter naa elkaar toebrengen en ik weet neit of het mogelijk is maar een foto gebruiken waarbij het gezicht van de donkere man minder zichtbaar is? GOh wat voel ik me een zeur :/

    @WiseHeart bedankt voor het proberen maar ik zoek toch iets wat meer 'duisternis' (dat klinkt wel gelij kerg dramatisch) uitstraalt.


    Oké, ik snap het, ben alleen slecht in donkere covers maken xD
    En voel me nu heel melig xD


    Never grow up, it's a trap.

    Postojna schreef:
    (...)

    Dit is wel al meer waar ik naar op zoek ben (: kun je ze alleen iets dichter naa elkaar toebrengen en ik weet neit of het mogelijk is maar een foto gebruiken waarbij het gezicht van de donkere man minder zichtbaar is? GOh wat voel ik me een zeur :/

    @WiseHeart bedankt voor het proberen maar ik zoek toch iets wat meer 'duisternis' (dat klinkt wel gelij kerg dramatisch) uitstraalt.


    Hm, is het goed als ik een soort schaduw gooi over het gezicht van de donkere man, zodat deze niet duidelijk meer zichtbaar is?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Verras me zou ik zeggen haha


    I just caught the wave in your eyes



    Ik heb geen flauw idee of dit iets is, maar ik dacht ik post het toch even. Dit is trouwens niet de volledige versie, maar als je 'm toch wil stuur ik je die ^^ Het heeft een beetje een James Bondsfeer haha

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 19:45 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:



    Ik heb geen flauw idee of dit iets is, maar ik dacht ik post het toch even. Dit is trouwens niet de volledige versie, maar als je 'm toch wil stuur ik je die ^^ Het heeft een beetje een James Bondsfeer haha


    Is dat Kanye :')?

    En nee sorry ik zoek geen bondsfeer. Als het een Bond verhaal was geweest, was deze cover awesome geweest haha. Mag ik wel vragen wat de volledige versie zou zijn geworden?


    I just caught the wave in your eyes

    Probeersel 2 :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Postojna schreef:
    (...)

    Is dat Kanye :')?

    En nee sorry ik zoek geen bondsfeer. Als het een Bond verhaal was geweest, was deze cover awesome geweest haha. Mag ik wel vragen wat de volledige versie zou zijn geworden?

    Datzelfde maar dan zonder de vage achtergrond haha


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Bloodborne schreef:
    Probeersel 2 :')



    I like this one a lot ^^ ik wacht nog even af of er nog andere covers worden gemaakt, heb je er ook eentje zonder de titel/tekst?


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    I like this one a lot ^^ ik wacht nog even af of er nog andere covers worden gemaakt, heb je er ook eentje zonder de titel/tekst?


    Zelfs dat heb ik ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    tsk zoekt de coverqueen nou voor een cover gemaakt door iemand anders?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    tsk zoekt de coverqueen nou voor een cover gemaakt door iemand anders?


    don't judge me, covers voor jezelf maken is moeilijk :/


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    don't judge me, covers voor jezelf maken is moeilijk :/


    überhaupt covers maken is moeilijk


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb een cover gemaakt maar omdat mijn laptop niet goed werkt kan ik hem nu niet uploaden, zodra ik dat wel kan stuur ik hem naar je op.
    Ik wil hem best omschrijven maar ik weet niet hoeveel je daar aan hebt ^^

    Het is een donkere man met een witte soort van handdoek om zijn hoofd. Ja ik kan m nii zo goed omschrijven ^^


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Ik heb een cover gemaakt maar omdat mijn laptop niet goed werkt kan ik hem nu niet uploaden, zodra ik dat wel kan stuur ik hem naar je op.
    Ik wil hem best omschrijven maar ik weet niet hoeveel je daar aan hebt ^^
    Het is een donkere man met een witte soort van handdoek om zijn hoofd. Ja ik kan m nii zo goed omschrijven ^^

    dat deed me gelijk denken aan een tulband? Bedoel je dat? :D