• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    "Ga je mee naar het strand morgen?"
    "Sure."
    *herinnert zich dat haar hele bovenlichaam open ligt*
    "Nope."


    i put the fun in funeral

    Les met dit weer zou verboden moeten zijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het allemaal helemaal leuk maar het is gewoon te warm om me hierop te kunnen concentreren :ll


    Caution first, always.

    Dank u wel voor uw zorgen meneer, maar ik ben vorig jaar geeindigd met een 8.5 :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Te. Veel. Chaos. Hoe moet ik dat ooit bij gaan houden dan? :')

    Het is ergens zo'n onzin dat minor keuze nog weer helemaal goedgekeurd moet worden door examen commissie. Het is logisch dat dat moet je niet iets mag kiezen wat je al gedaan hebt, maar ik mag toch hopen dat ik nog wel enigszins vrijheid heb. Anders is het nut van een minor ook weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Schiet nou gewoon op, ik wil ook eindelijk even pauze en een sigaret roken, jesuschrist.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm so not motivated to work right now...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Al dat jong geweld, ik voel me zo oud.


    What would Emma do?

    Old Waaa <3 <3 <3

    Zusak schreef:
    Het is ergens zo'n onzin dat minor keuze nog weer helemaal goedgekeurd moet worden door examen commissie. Het is logisch dat dat moet je niet iets mag kiezen wat je al gedaan hebt, maar ik mag toch hopen dat ik nog wel enigszins vrijheid heb. Anders is het nut van een minor ook weg.


    Welke uni(?) ?
    Wij mochten alleen uit minoren bij de faculteit der Letteren kiezen, maar dit stelsel gaat veranderen. Wij zitten in het 'oude' systeem van NTC in Groningen, waar we in het tweede semester van het eerste jaar en het hele tweede jaar een minor doen, dus voor dertig punten in anderhalf jaar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FredSlitherson
    is dit een troll of...? HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Moeten jullie echt vanaf 9 uur bij ons zijn als we gaan bbq'en aan het einde van de middag?

    Welletjes
    Hehehehe x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    (...)

    Welke uni(?) ?
    Wij mochten alleen uit minoren bij de faculteit der Letteren kiezen, maar dit stelsel gaat veranderen. Wij zitten in het 'oude' systeem van NTC in Groningen, waar we in het tweede semester van het eerste jaar en het hele tweede jaar een minor doen, dus voor dertig punten in anderhalf jaar.


    Geen universiteit, gewoon hoge school haha. Maar ik wil op exchange (in de US), graag een Engels minor doen, maar dat moet dus weer helemaal goed gekeurd worden door die examen commissie mensen blah. Ik ben sowieso pissed nu, want op het exchange office op school zeiden ze voor de zomer "nee nee, je hoeft je formulieren nu nog niet op te sturen, dat hoeft pas na de zomer". En nu zegt een vriendin van me dat het drie weken duurt voor ze antwoorden, en dan ben ik niet meer optijd voor de deadline, omdat school verkeerde informatie gaf :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered