• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Waar het hart vol van is...


    She's imperfect but she tries

    Ugh ik voel mij zo ziek en die warmte helpt echt zo niet mee en mijn gezicht is serieus blauw van de druk in mijn holtes door de verkoudheid en klaag klaag klaag klaag klaag.


    Happy Birthday my Potter!

    All the Japril feels :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zusak schreef:
    (...)

    Geen universiteit, gewoon hoge school haha. Maar ik wil op exchange (in de US), graag een Engels minor doen, maar dat moet dus weer helemaal goed gekeurd worden door die examen commissie mensen blah. Ik ben sowieso pissed nu, want op het exchange office op school zeiden ze voor de zomer "nee nee, je hoeft je formulieren nu nog niet op te sturen, dat hoeft pas na de zomer". En nu zegt een vriendin van me dat het drie weken duurt voor ze antwoorden, en dan ben ik niet meer optijd voor de deadline, omdat school verkeerde informatie gaf :/


    Oh ja, dat wist ik. :')
    Hm, dat is echt heel vervelend. En een beetje kut van de school dat ze verkeerde informatie doorgeven...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De druppels zweet lopen over mijn gezicht hier in de bus. :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Jeetje dit is een tegenvaller zeg. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het donorplan is erdoor gekomen. *O*


    She's imperfect but she tries

    Eigenlijk wil ik gewoon aan m'n cosplay werken, maar hee ik kan niks doen en m'n zusje vindt het te warm om iets te doen dus het is ook niet alsof ze even kan/wil helpen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn bovenarm wordt steeds gevoelloos en zwaar. Dat voelt heel vervelend.

    / jonge, stel je niet aan. Het is maar een beetje rood vlees.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 17:44 ]

    Maandag dus... ben benieuwd..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Gadverdamme, dat stomme ontstoken oog ziet er niet uit en het doet nog pijn ook. Nu moet ik morgen lekker door de stad fietsen en een gesprek houden met die gast met een creepy bloeddoorlopen oog (no_chears)

    Ik voel me af en toe net een leeuwen welpje, dat net zo stoer probeert te brullen als de volwassen leeuwen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zo leuk als je aan het praten bent en niemand meer naar je luistert als je een paar zinnen gezegd hebt.

    // chill out, de donor regeling moet eerst nog door de Eerste kamer. En ze gaan heus niemand dwingen zijn nier af te staan als je nog leeft.

    De hele middag aan modopdrachten gewerkt, en het rare is dat het niet eens begon te vervelen :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    waarom geef je ook echt alleen maar op mij commentaar, op gelek alles wat ik doe
    iets minder moeite doen om te tonen dat je me niet moet, is ook ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys