• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    En nu hopen dat ik de dag doorkom zonder mijn zelfvertrouwen te verliezen in een waas van mijn leuk meeschuddende dijvet en een kort broekje


    Maar jipje, wapperende dijvetjes wapperen op zo'n manier dat ze niet alleen jou verkoelen, maar ook iedereen om je heen. Grapje hoor, je bent vast super fabulous in een kort broekje. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, ik had naar mama moeten luisteren en wel naar het inloopspreekuur moeten gaan. Welkom, koorts. Join the party.


    She's imperfect but she tries

    WaarOM moeten de leukste mensen zo ver weg wonen ;-;

    Klote ov met al zijn vertragingen en klote station met zijn veel te weinig fietsenstallingen en een opruimactie, waardoor ik veel te lang heb moeten zoeken naar een plek voor mn fiets, waardoor ik de bus miste en nu heeft de volgende bus 7 minuten vertraging, waardoor ik te laat op college kom, great.


    Stenenlikker

    Aan de ene kant is het heel chill dat ik nooit meer honger heb, maar aan de andere kant is het echt heel erg kut omdat ik wel energie nodig heb grom.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kort dagje vandaag. En dan direct door naar een vriendin om pannenkoeken te eten yeeees. Life is hella good.

    En dan mag je tot half 7 vanavond in de collegebanken zitten. Wat een feest toch.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 9:14 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik wil koffie..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lang leve wireless koptelefoons. Wat ben ik blij dat ik niet meer met die draadjes hoef te klooien zeg.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Fijn dat je bij elke treinreis bij de NS een Grieks badhuis experience package krijgt. Wilde altijd al weten hoe dat voelt in de ochtend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben dat ziek zijn nu al beu, ga ik echt mijn 2 laatste weken vakantie ziek doorbrengen? Zo lijkt het er anders wel op.


    Tears are words the heart can't say.

    Dan geen fotografiecursus. :c ik had me er zo op verheugd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh ik heb hier geen zin in.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gibbs schreef:
    Dan geen fotografiecursus. :c ik had me er zo op verheugd.

    Wat? Dat is zo gaaf!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    don't you worry girl. Life is unfair xo