• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Malanaphy schreef:
    Famke, Shania en Xanthe:

    Jullie zijn echt hands down de meest geweldige mensen ooit, jullie zijn altijd zo random en jullie weten altijd de ander te op te vrolijken, of dat nu is met gays op ijs, Spodeypewl of zelfs Jesus. Jullie zijn gewoon zo fucking fantastisch en zelfs als alles misgaat, blijven jullie jezelf.


    postscriptum: ik gebruik zelfs hoofdletters dus je weet dat het waar is, knuffels addie.

    Thank you <3
    Ik ben blij dat ondanks alle shit wij al die tijd vrienden zijn gebleven : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Thank you <3
    Ik ben blij dat ondanks alle shit wij al die tijd vrienden zijn gebleven : )


    Ja, bewijst nog maar eens dat internetvriendschap echt de moeite waard is.


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    Ja, bewijst nog maar eens dat internetvriendschap echt de moeite waard is.

    Tuurlijk is dat het wel :D
    Eigenlijk zijn mijn beste vrienden van Quizlet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Tuurlijk is dat het wel :D
    Eigenlijk zijn mijn beste vrienden van Quizlet

    Same, en ik ben er trots op want jullie people zijn de beste mensen ooit!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Raja

    Lieverd, jij bent echt de beste die ik mag leren kennen. I swear. You're the best everr! Like, you're always there for me when I need you and I appreciate it so much even though I don't make use of the opportunity, even though I should because I know you're someone I can trust with everything. Hell, I trust you with my life!
    And honey, you're so talented. Whenever I open my laptop at school people are like: WOW that's so beautiful - since my wallpaper is Ethan from your comic, and I proudly tell them that you made that and it's one of your characters in your comic and then they're like; omg wow.
    I love you okay <3 + als ik bij jou weer ben gaat het vast en zeker super leuk worden!


    ik voel me op het moment zwaar klote en dank je wel voor je lieve woorden. Je hebt serieus mij laten weten dat ik ergens het waard voor ben.
    I'll always be by your side. I promise.
    I love you a lot

    Spoderman schreef:
    (...)
    Same, en ik ben er trots op want jullie people zijn de beste mensen ooit!


    Awhhhhhhh cuteness


    Heaven is a place that we all have

    Hey waarom leeft dit topic niet?
    Shania, xanthe, adnane, mehri, Kim, yolanda,nixon, qing, Melissa, Naomi, wendy, Evi, en iedereen die ik wel vaker spreek: Thank you for being awesome!!!
    You make this doggo happy.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    Hey waarom leeft dit topic niet?
    Shania, xanthe, adnane, mehri, Kim, yolanda,nixon, qing, Melissa, Naomi, wendy, Evi, en iedereen die ik wel vaker spreek: Thank you for being awesome!!!
    You make this doggo happy.


    hugs jij


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil via deze weg iets liefs zeggen tegen een ieder die zich slecht voelt en/of het moeilijk heeft om welke reden dan ook;



    And if people beg to differ...



    Hit them with the frying pan.

    Nja, misschien niet het beste advies, maar neem van mij aan; je komt er wel, echt waar! (:


    26 - 02 - '16

    Filiz (of Filly, hihi), ik wil toch even gebruik maken van dit topic om een langer berichtje voor jou te typen. Al iets meer dan een jaar geleden, leerde ik jou kennen en je was serieus de eerste persoon ooit waarmee ik meteen een klik had. Al vanaf dag één had ik het gevoel dat ik je al jaren kende. Zelfs toen ik wist dat we elkaar pas een jaar kende, voelde het voor mij al veel langer. Ik heb serieus geen spijt dat ik je ooit heb leren kennen! Wat ben ik Rutger toch enorm dankbaar dat Quizlet bestaat, anders had ik je vast nooit leren kennen. Hoewel het even duurt voordat men elkaar echt kent, had ik het gevoel dat je me al door en door kende. Je lachte meteen om mijn grappen en bood me al snel een luisterend oor aan als ik die nodig had. Ik kan haast niet beschrijven hoe dankbaar ik ben om jou als vriendin te hebben! Je was dan ook iemand die ik al heel snel als een vriendin begon te zien. Een supergoeie vriendin! Het duurt bij mij ook altijd even voordat ik helemaal los kom bij iemand of me comfortabel voel om hele persoonlijke gesprekken aan te gaan, maar vreemd genoeg voelde ik me door jou meteen heel erg op mijn gemak. Je bent serieus iemand uit de duizend, een meid met een gouden hart die het ook op de juiste plaats heeft. Je bent zo aardig, niet alleen tegen mij, maar ook tegen alle andere mensen rondom je. Het is zo ontzettend lief hoe je me elke keer weer steunt, troost en aan het lachen maakt! Ik kan zoveel met jou delen! Mijn gênante grappen, mijn stiekeme fantasie en zelfs mijn geheimen en moeilijkheden. Telkens sta je weer voor mij klaar en ook elke keer weet je me goede raad te geven, enzovoort. Soms vraag ik me af, wat moet ik nog zonder Filiz? Haha. Praten met jou is echt super leuk! Daarom vind ik het zo fijn dat we dagelijks contact hebben. Praten met jou en plezier hebben met jou word ik ook echt nooit beu. Ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat je altijd naar me zal luisteren. Hoewel het soms moeilijk is om bepaalde dingen te begrijpen, weet ik toch dat je me zal begrijpen. Hoewel ik kan doorgaan met allerlei complimenten, goede dingen en zo, sluit ik het langzaam af. Ik hoop serieus dat we elkaar binnenkort heel snel persoonlijk kunnen ontmoeten! Bedankt voor alles! Bedankt om zo'n geweldige beste vriendin voor mij te zijn! I love you <3


    16 - 09 - '17

    Bayley schreef:
    Filiz (of Filly, hihi), ik wil toch even gebruik maken van dit topic om een langer berichtje voor jou te typen. Al iets meer dan een jaar geleden, leerde ik jou kennen en je was serieus de eerste persoon ooit waarmee ik meteen een klik had. Al vanaf dag één had ik het gevoel dat ik je al jaren kende. Zelfs toen ik wist dat we elkaar pas een jaar kende, voelde het voor mij al veel langer. Ik heb serieus geen spijt dat ik je ooit heb leren kennen! Wat ben ik Rutger toch enorm dankbaar dat Quizlet bestaat, anders had ik je vast nooit leren kennen. Hoewel het even duurt voordat men elkaar echt kent, had ik het gevoel dat je me al door en door kende. Je lachte meteen om mijn grappen en bood me al snel een luisterend oor aan als ik die nodig had. Ik kan haast niet beschrijven hoe dankbaar ik ben om jou als vriendin te hebben! Je was dan ook iemand die ik al heel snel als een vriendin begon te zien. Een supergoeie vriendin! Het duurt bij mij ook altijd even voordat ik helemaal los kom bij iemand of me comfortabel voel om hele persoonlijke gesprekken aan te gaan, maar vreemd genoeg voelde ik me door jou meteen heel erg op mijn gemak. Je bent serieus iemand uit de duizend, een meid met een gouden hart die het ook op de juiste plaats heeft. Je bent zo aardig, niet alleen tegen mij, maar ook tegen alle andere mensen rondom je. Het is zo ontzettend lief hoe je me elke keer weer steunt, troost en aan het lachen maakt! Ik kan zoveel met jou delen! Mijn gênante grappen, mijn stiekeme fantasie en zelfs mijn geheimen en moeilijkheden. Telkens sta je weer voor mij klaar en ook elke keer weet je me goede raad te geven, enzovoort. Soms vraag ik me af, wat moet ik nog zonder Filiz? Haha. Praten met jou is echt super leuk! Daarom vind ik het zo fijn dat we dagelijks contact hebben. Praten met jou en plezier hebben met jou word ik ook echt nooit beu. Ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat je altijd naar me zal luisteren. Hoewel het soms moeilijk is om bepaalde dingen te begrijpen, weet ik toch dat je me zal begrijpen. Hoewel ik kan doorgaan met allerlei complimenten, goede dingen en zo, sluit ik het langzaam af. Ik hoop serieus dat we elkaar binnenkort heel snel persoonlijk kunnen ontmoeten! Bedankt voor alles! Bedankt om zo'n geweldige beste vriendin voor mij te zijn! I love you <3


    OMG, SYLLIE! Ik heb tranen in mijn ogen door jou! Je bent geweldig en ik hou ook van jou. ❤ Ook jij bent mijn beste vriendin geworden en ik kan ook niet zonder jou. Inderdaad, wat moeten we toch zonder elkaar? D: We gaan zeker snel afspreken, beloofd. Het maakt mij niet uit hoe ik kom, ik kom naar je toe! ^^


    One Who Travels A Higher Path.