• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb tóch een hele dag tijd, dus bij dezen zou ik graag even heel veel mensen bedanken. Mensen die onderhand niet meer op Quizlet zitten, mensen met wie ik niet zo veel contact heb, maar heel erg waardeer en mensen met wie ik veel te weinig contact heb. Eigenlijk zou ik iedereen willen bedanken voor hun bestaan hier, voor het maken van Quizlet, maar ik weet nooit wat ik moet schrijven, omdat ik het heel moeilijk kan verwoorden. Sorry daarvoor. Ik vind iedereen hier super, bedankt voor jullie bestaan. Heel erg bedankt.

    Debbaut/Jarne
    Lieve Jarne

    Ik weet dat ik veel te weinig contact met je heb, maar als ik al eens niet vergeet een berichtje terug te sturen, vind ik het altijd heel, heel aangenaam om met jou te praten. (Bij dezen ook even mijn excuses dat ik steeds met dezelfde flauwe zever aan kom zetten, haha.) Ik zeg bij dit soort berichtjes altijd "dit zouden we meer moeten doen", maar ik weet dat dat er met mijn hoofd toch niet van komt. :'D In elk geval heel erg bedankt! c:

    ido/Noa
    Allerliefste Noa

    Bij jou zit er altijd veel te veel tijd tussen onze gesprekken - ik denk dat, als je vorige week erbuiten laat, het een jaar geleden is. Ik weet nog heel goed dat ik je heb leren kennen uit haat voor iemand anders, maar hey, je bent echt heel belangrijk geworden voor mij. Als er eens iets scheelt, weet ik dat ik altijd bij jou terecht kan. Bedankt, lieverd. <3

    Aerials/Michelle
    Lieve Michelle

    Ik weet dat je onderhand niet meer op Q aanwezig bent, maar ik wil je via hier toch nog eens bedanken voor de super vriendin die je was in het begin dat ik op Quizlet zat. Je hebt me hier echt thuis doen voelen, bedankt daarvoor. <3 Ik kon me geen betere welkom voorstellen en ik was ook altijd extreem blij als ik een berichtje van je kreeg. Bedankt. <3

    Libera/Bente
    Lieve Bente

    Voor jou geldt hetzelfde als voor Michelle. De tijden dat je nog actief aanwezig was op Quizlet, waren van de beste tijden voor mij. Bedankt daarvoor, lieve Bente, je was fantastisch. <3

    Offensive/Lotta
    Lieve Lotta

    Ook jij bent niet erg veel meer online, maar hey - in de tijd dat je online was, heb je immens veel voor me betekend. Ik kon altijd met mijn verhaal bij je terecht, met je lachen, praten over dingen die we beiden hadden/hebben meegemaakt, waardoor het soms wel leek alsof we gewoon twee dezelfde personen waren, maar aan de andere kant van het land. Bedankt voor je inzicht, voor je lieve woorden en voor je bestaan. Bedankt, lieverd, heel erg bedankt. <3

    Shoreline/Mehri
    Lieve Mehri

    Ik ken je nog niet heel lang en ik heb ook niet bijster veel contact, maar ik wil dat ook jij weet dat ik altijd heel erg geniet van onze gesprekken. Ik heb het gevoel dat ik echt alles tegen je mag zeggen als er iets scheelt, dus heel erg bedankt. <3 Hopelijk tot gauw. x

    Metamorphoses/Qing
    Lieve, lieve Qing

    Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Ik relatief korte tijd ben jij heel, heel belangrijk voor mij geworden, zowel op Quizlet als op persoonlijk vlak, daarbuiten. Ik weet niet exact meer hoe ik je heb leren kennen, maar bless God dàt ik je heb leren kennen. Ik heb het gevoel dat je me begrijpt - eigenlijk heb ik het gevoel soms dat je me té goed begrijpt, zo goed dat ik niet aan jou kan geven wat jij aan mij gegeven hebt. Je inzicht, je raad en advies, je kennis, je veel te groot hart - bedankt daarvoor, lieve Qing. Het betekent heel, heel veel voor me.

    Shintarou/Xanthe
    Lieve Xanthe

    Ook jou spreek ik veel, veel te weinig en ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, ik weet gewoon dat ik je wil bedanken. Heel erg bedankt voor alles, voor de gesprekken, dat ik altijd bij je terecht kan, dankjewel. Je bent fantastisch. <3

    Als ik iemand vergeten ben is het niet omdat ik jullie niet waardeer of jullie niet veel voor me betekenen, mijn hoofd is gewoon vreselijk vandaag, sorry, haha. Bedankt, iedereen. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gail, Rani, Filiz, Kelly, Sharon, Yolanda, Erieka, Jarne, Bianca, Xanthe, Qing en alle andere die ik vast vergeten ben, bedankt om zo'n geweldige vrienden te zijn! I love you guys!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Gail, Rani, Filiz, Kelly, Sharon, Yolanda, Erieka, Jarne, Bianca, Xanthe, Qing en alle andere die ik vast vergeten ben, bedankt om zo'n geweldige vrienden te zijn! I love you guys!


    Thank Honey :3
    Ik vind fangirlen over games en ideeën delen zo gezellig met jou :3


    26 - 02 - '16

    Reigns schreef:
    Gail, Rani, Filiz, Kelly, Sharon, Yolanda, Erieka, Jarne, Bianca, Xanthe, Qing en alle andere die ik vast vergeten ben, bedankt om zo'n geweldige vrienden te zijn! I love you guys!


    Ahh, insgelijks uiteraard!(kudo)


    Gibbs schreef:
    Flikkieeeee, Jarneeeee!

    We spreken dan wel barweinig, maar ik wil je toch even zeggen dat je het geweldig doet! Je bent een fantastische mod en als persoon zelf vind ik je ook geweldig! Je hebt altijd wel wijze raad en je humor is om van te gieren. x) Blijf wie je bent, alsjeblieft. Want zonder Jarne is het allemaal minder leuk hoor!


    Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Awh, dit maakt me toch wel even stil.:$

    Lieve, lieve Yolanda, als er iemand is die een goed hart heeft, dan ben jij het wel. Jij haalt uit iedereen het beste naar boven en ik vind het geweldig dat ik met iemand zoals jou bevriend kan zijn.


    Ahavah schreef:

    Debbaut/Jarne
    Lieve Jarne

    Ik weet dat ik veel te weinig contact met je heb, maar als ik al eens niet vergeet een berichtje terug te sturen, vind ik het altijd heel, heel aangenaam om met jou te praten. (Bij dezen ook even mijn excuses dat ik steeds met dezelfde flauwe zever aan kom zetten, haha.) Ik zeg bij dit soort berichtjes altijd "dit zouden we meer moeten doen", maar ik weet dat dat er met mijn hoofd toch niet van komt. :'D In elk geval heel erg bedankt! c:



    Ik wil jou ook bedanken Leah. Voor... nou ja, voor alles.(:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 17:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Reigns schreef:
    Gail, Rani, Filiz, Kelly, Sharon, Yolanda, Erieka, Jarne, Bianca, Xanthe, Qing en alle andere die ik vast vergeten ben, bedankt om zo'n geweldige vrienden te zijn! I love you guys!


    Naahw, I love you too! <3
    Je bent zelf ook geweldig, niet vergeten eh! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Naahw, I love you too! <3
    Je bent zelf ook geweldig, niet vergeten eh! :3


    <3


    16 - 09 - '17

    Shania
    Yo. Ik kom hier even vertellen wat van topper je bent en nog veel meer. Want serieus ook al hebben we af en toe eens ruzies, het wordt altijd opgelost en het is veel vaker leuk dan dat het slecht gaat. Het is vooral zo leuk om met jou te fangirlen over van alles. Ollie lollie HAHAHA. Of al jouw antihelden lmaoooo. Ik ken niemand die zo'n bijzondere maar geweldige smaak heeft voor personages. Als ik even zin heb in een leuk gesprekje over weet ik veel wat het kan altijd met jou. Jij verdient alle geluk in de wereld. Dit klinkt cliché en stom maar het is echt zo. Ik vind het zo jammer om jou te zien, die in een dip zit. Jij verdient dat helemaal want je bent echt een topper. Je bent de beste vriend die iemand zich kan wensen. Je bent grappig, geloof me je hebt echt geweldige humor, zorgzaam, lief en nog véél meer. knoop dat ff goed in je oren, ok?Je bent een topper!
    Huhks
    JE MOEDAHRRR

    Jack
    "Bruh"

    Mehri.
    MEHRIIIIIII!!!¡¡¡
    Ik word altijd zo vrolijk van jou. Echt waar, je bent zo'n leuk en spontaan iemand! Ik vind jou echt echt een geweldig persoon. Jij bent ook de sterkste persoon die ik ken. Na al die tegenslagen die jij hebt gehad zoek jij toch overal het positieve uit zodat je door kunt gaan. En je staat echt altijd voor een ander klaar. I Mean je zette zelfs een keer je game op pauze voor mij WOWWWW HAHAHAHA. Jk, ik weet dat je dat voor iedereen zou doen en dat dat je niet uitmaakt. Jij weet mij somehow altijd op te vrolijken. Je bent gewoon een super lief vrolijk iemand die erg zorgzaam is voor een ander! I LOVEEE YOUUUUUUU
    HUHKSS <3

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 13:46 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Liefste Frennie/Wasikowska

    Jij bent een van de meest geweldigste mensen op deze planeet. Je bent zorgzaam, behulpzaam, lief, aardig, je biedt altijd een luisterend oor, jij was mijn steun en ik de jouwe toen we beiden door die stomme examenperiode gingen en je bent gewoon Fren en dat is fab. Je hebt ook amazing schrijfskills so props to youuu. Much love from Little A.

    Love youuuu.


    Heaven is a place that we all have

    Marleen,

    Even een shouthout naar jou. Want ik vind het echt onwijs lief van je dat je er zo voor me bent. Je bent geweldig, echt waar. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Marleen,

    Even een shouthout naar jou. Want ik vind het echt onwijs lief van je dat je er zo voor me bent. Je bent geweldig, echt waar. <3


    Aaaw <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bes,
    Weet je, je bent geweldig! Je weet altijd weer me het positieve in te laten zien en je bent gewoon een onwijs leuk mens om mee te kletsen! Dat we nog maar heel lang mogen kletsen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Bes,
    Weet je, je bent geweldig! Je weet altijd weer me het positieve in te laten zien en je bent gewoon een onwijs leuk mens om mee te kletsen! Dat we nog maar heel lang mogen kletsen. :3


    +24601


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Reigns schreef:
    Gail, Rani, Filiz, Kelly, Sharon, Yolanda, Erieka, Jarne, Bianca, Xanthe, Qing en alle andere die ik vast vergeten ben, bedankt om zo'n geweldige vrienden te zijn! I love you guys!

    Aww, bedankt! Love you too! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    ^ n'aaawh ik lees dit nu pas! Wat een fijn begin van de dag, dankjewel <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dear everyone

    You're worth it. Zelfs als je denkt dat je 't niet bent.

    Leah out.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried