• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    _Electricity_ schreef:
    Voor Debbaut,

    je bent erg behulpzaam voor mij
    alles leg je duidelijk uit wat ik niet snap in 1x
    je staat ook altijd klaar om mij op te vangen !!
    alles kan ik vertellen wat mij ook goed doet
    je bent een topper !!!!!!!

    lieve groetjes Micha (flower)


    Awh, graag gedaan hoor Micha!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Gibbs schreef:
    Lieke,
    Dankje voor je lieve woorden. Voor je vrolijkheid en voor de bijnamen waar ik liever niet aan herinnert word. I mean, komaan, Landa? Please. :'D Hoewel je uitleg erover zeer duidelijk was. x) hahaha
    In ieder geval weet ik dat je het niet altijd makkelijk hebt, maar je gaat toch door. Toch lach je. Ondanks de tranen die je natuurlijk ook wel eens zult laten vallen. Maar je krabbelt altijd wel weer op en gaat gewoon door.
    Je bent sterker dan je denkt, Liek. And you're amazing. Love youuuuu <3


    Ah jij stomme panda, nu kreeg ik tranen in mijn ogen (ja ja, overemotioneel enzo). Maar dank je wel buddy, ik vind het echt heel fijn om zoiets te lezen. c:
    We'll cut the nickname, but I will find you a new one, that's a promise (wbw)

    Shania, Weetjewel iedereen heeft van die momenten wanneer die zich heel slecht voelen. En gewoonweg niet meer willen leven? Jij verdient dat niet. Jij verdient endless happiness. Jij verdient alles was goed is in dit leven. Ik wil jou bedanken dat ik jou mijn vriendinnetje kan noemen want gawd. Ik hou superveel van jou. Woonde je maar dichtbij dan was ik elke avond bij jou thuis en ging ik je irriteren met mijn vriendschap. En gingen we gamen en knappe game characters onderkwijlen enzo. Volgende keer wanneer we weer afspreken, NEEM IK MIJN CADEAUTJE MEE. u gonna love me badly for that c:

    Hihi, big hugs

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 20:21 ]

    Liefste Histoire,

    Zonder jou zouden mijn universiteitsdagen (en leven) er heel wat somberder uitzien. Dank je voor de vriendschap, het vertrouwen en de gezellige momenten. Ik weet dat ik altijd op jou kan steunen en jij natuurlijk ook op mij. Je behoort tot de zeldzame groep van mensen die puur van ziel zijn en het beste in andere bovenhalen. Je bent ook één van de weinige mensen met wie ik mijn standpunten en visies kan delen, niet omdat ze toevallig vaak overeenkomen met die van jouw, maar vooral omdat je altijd luistert en niet zomaar mensen veroordeelt. Ik hoop dat iedereen zo iemand als jou in zijn/haar leven heeft. (flower)


    The soul needs autumn.

    Lindsey (Saorsa),
    Jouw vriendschap betekent ook veel voor mij en je betekent evenveel in mijn leven. Ik vind het vooral jammer om te horen dat er blijkbaar veel andere mensen rondlopen die je standpunten en visies veroordelen, want net dat is wat jou zo leuk maakt. Ze weten niet wat ze missen! (:
    Jouw intelligentie, creativiteit en diepere gedachten betekenen ongelofelijk veel voor me. Ze brengen rijkdom en kleur in mijn bestaan en ik ben dolgelukkig dat ik zo iemand als jou heb in mijn leven. Ik zou zelfs echt niet zonder kunnen. Voor ik bevriend was met jou was ik op de unief echt heel eenzaam. Omdat ik zo'n grote nood heb aan gesprekken die 'over meer' gaan en ik niet meteen mensen leerde kennen met wie het op die golflengte klikte. Ik bedank je daar ongelofelijk voor, jouw visies en onze intellectuele gesprekken in de alma zijn hetgeen wat mijn leven mooi maakt. Dank je wel om ze met mij te willen delen. Verder wil ik je ook nog vertellen dat je altijd zo bescheiden bent, te bescheiden, naar gelang de kwaliteiten die je hebt. Ik hou je echt hoog in achting en ik vind dat jij gerust minder bescheiden mag zijn. Als er nog van die andere mensen kritisch tegen jou doen, hak ze maar in de pan. :Y)
    Al siert je bescheidenheid je. Het maakt je mooi. Ik vind het altijd ontroerend om te zien hoe jij altijd voor mensen in de bres springt, dat je spontaan notities aan iedereen geeft. Zo ken ik er ook niet veel, veel mensen zijn wantrouwig als het op hun notities aankomt, maar jij niet. Jij wenst iedereen het beste toe. Ik ben heel blij dat ik jou heb mogen leren kennen. Bedankt voor alles.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 22:28 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Shoreline schreef:
    Shania, Weetjewel iedereen heeft van die momenten wanneer die zich heel slecht voelen. En gewoonweg niet meer willen leven? Jij verdient dat niet. Jij verdient endless happiness. Jij verdient alles was goed is in dit leven. Ik wil jou bedanken dat ik jou mijn vriendinnetje kan noemen want gawd. Ik hou superveel van jou. Woonde je maar dichtbij dan was ik elke avond bij jou thuis en ging ik je irriteren met mijn vriendschap. En gingen we gamen en knappe game characters onderkwijlen enzo. Volgende keer wanneer we weer afspreken, NEEM IK MIJN CADEAUTJE MEE. u gonna love me badly for that c:

    Hihi, big hugs

    AWH MEHRI. Ik zie dit nu pas... Dankzij Famke hehe
    ik ben zo blij dat wij vrienden zijn geworden en gebleven. Zonder jou was ik echt een drama geweest want jij bent zo lief voor mij zelfs na alles wat ik heb gezegd en en en I love you. Woonden we inderdaad maar dichter bij elkaar want ik zou er geen problemen mee hebben tbh. If it were up to me you could visit any freaking day <3 HAHAHAH CUTIE! Ik ben nu echt benieuwd en mweh.. You're the best!

    Hugsss ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Riviertje, als je dit leest, ik vind je echt de meest lieve, bewonderenswaardige amazeball. Ik ben echt heel trots op je mate, dank je wel dat je me dingen hebt verteld. Je bent echt een enorme inspiratiebron voor mij en onze vriendschap heeft me al een paar keer er van weerhouden dingen te doen waar ik spijt van krijg. Want Jezus, je bent echt een van de sterkste, liefste personen die ik ken en dat meen ik. Bedankt man (:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 17:58 ]

    Villainess schreef:
    Riviertje, als je dit leest, ik vind je echt de meest lieve, bewonderenswaardige amazeball. Ik ben echt heel trots op je mate, dank je wel dat je me dingen hebt verteld. Je bent echt een enorme inspiratiebron voor mij en onze vriendschap heeft me al een paar keer er van weerhouden dingen te doen waar ik spijt van krijg. Want Jezus, je bent echt een van de sterkste, liefste personen die ik ken en dat meen ik. Bedankt man (:



    Het is echt vet toevallig dat ik precies voor het eerst dit topic check en gelijk jouw bericht zie. Bedankt Lieke, dat je me soms uit het niets een berichtje stuurt en altijd even wil luisteren en met me wil schrijven ook al ben ik een drukke idioot die dan weer vastloopt of geen tijd meer heeft door stomme schooldingen. Ik ben super trots en blij dat je moderator geworden bent, want ik wist meteen dat je het super zou gaan doen, voor mij bestond er eigenlijk geen mogelijkheid dat je het niet zou worden. Daarbij ben je zeker weten een van de redenen dat ik hier nog altijd blijf rondhangen, Q is gewoon veiliger met jou erbij. <333


    Caution first, always.

    Voor JamesPotter,

    je doet het erg goed als functie van een nieuwe Moderator.
    ik kan soms lastig zijn niet ?!
    je taken volbreng je goed en advies geven doe je ook.
    het helpt mij de juiste weg te kiezen hier op Q
    ook je nieuwe verhaal is waanzinnig om te lezen !!
    je had me al beet bij de 1e zin, en ben benieuwd hoe je verhaal verder loopt ^^
    ga zo door !!


    ;)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 18:19 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Voor Gibbs,

    Ik kom met vlagen af en toe hoi zeggen.
    Je laat mij altijd in mijn waarde
    Soms spreken we maanden niet met elkaar
    Maar.. je bent er altijd voor mij
    Dankjewel dat jij zoown aardig meisje bent !!

    Lieve lieve groetjes

    Micha :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Natas,

    Ik ken je niet echt persoonlijk maar ik wilde even melden dat ik het super liefijn van je vindt dat je het verjaardagsteam hebt opgericht. Echt heel erg lief van je dat je daaraan gedacht hebt! ^^


    I don't understand that reference. - Castiel


    Wauw zeg, wat ben jij een top persoon. Zo vaak heb je me laten lachen, zo vaak hebben we goede momenten gehad, en zo vaak hebben we stukgelegen om e.g. The Flash memes. Je bent echt een top persoon, en ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten. Als er iets is kan ik altijd naar jou toe, dag of nacht, en dat is een geweldig iets. Je helpt me met zoveel dingen, ook met de serieuze dingen en dat is echt super lief van je, gezien het ook soms niet zo goed met jou gaat. Maar laat me je 1 ding zeggen: je verdient het beste! Ooit kom je er bovenop; ik weet dat zeker, Famke. En als het een keertje niet gaat, wees niet bang om mij te berichten, oké? Want dat mag jij altijd. Ik ben er altijd voor je en ik hou van je; zelfs al ben ik soms de grootste bitch áls we ruzie hebben (ik ben het eigenlijk altijd – mijn excuses voor dat.) Hoewel we niet altijd op 1 lijn zitten, beteken je alsnog zo super intens veel voor me.

    Dankjewel <3 I love you, jij gekkerd! OLLIE LOLLIE




    Tweede berichtje aan jou; moet je eens nagaan hoe fucking veel je voor mij betekend. Jij bent echt de beste vriendin die ik me ooit kan indenken, en je bent zo vreselijk getalenteerd, dat ik gewoon trots ben om jou een vriendin te noemen: jouw eerste comic was zo vreselijk mooi – ondanks dat vreselijke einde waar ik je alsnog voor heb vergeven door dat ene wat jij mij vertelde – en ik kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk van boek 2. Genoeg over je Last Life comic. Mehri. Lieverd. Beautiful. Sorry dat ik soms zo vreselijk eigenwijs ben. Sorry dat ik soms random kom aanzetten met mijn problemen. Sorry. Echt. Maar Mehri, jij bent echt iemand naar wie ik op kijk; jij bent zo sterk, en je wilt altijd iedereen helpen. Je hebt al een aantal setbacks waarvan ik weet gehad en elke keer ben jij er bovenop gekomen. Dat is zo vreselijk knap van jou, Mehri. En elke keer als ik mijzelf haat, of klaar ben met alles, dan denk ik daaraan: dan lees ik die brief en dan denk ik meteen aan de kleine dingen die het leven mooi maken en waarom ik zou moeten blijven vechten. Jij helpt me daaraan herinneren. In de tijd dat wij elkaar kennen hebben wij elkaar al 2 keer mogen ontmoeten; hopelijk worden dat er veel meer want ik hou zo vreselijk veel van jouw knuffels $:

    I love you, my dearest friend. Big hugs.


    Oh oh, ik zal de mensen van Quizlet sparen van al dat zoetsappige. Maar als ik lieve berichtjes stuur, kun jij niet in mijn lijst ontbreken. Jack; Jij betekend de wereld voor mij. Jij bent mijn alles; you make my world a whole lot better. Over een paar dagen is het de 26e, en dan gaat de 5e maand om. Op die dag mag ik trots zeggen dat ik al 5 maanden met de liefste, knapste, leukste, grappigste, beste jongen ooit heb. En weetje? Jij bent zoveel waard voor mij; ik zou mijn leven voor jou opgeven. Ook jou moet ik bedanken; jij bent er altijd voor mij; en geloof me; er is vaak iets met mij aan de hand. Vaak ben ik nog zelfs zo eigenwijs om jou niet te vertellen wat er is maar op een of andere manier heb jij altijd door wanneer ik me slecht voel. En ik kan het ook altijd aan jou toevertrouwen. Ik bedoel; hoe vaak heb ik al huilend aan de telefoon gehangen met jou over de problemen waar ik heel erg mee zit? Hoe vaak heb ik ruzie met jou gehad, maar dat jij niet opgeeft op mij, want jij weet dan wat ik dan vergeet: wij zijn niet meer te breken. Ik wil voor altijd bij jou zijn, oké? Voor altijd mijzelf de jouwe noemen, en jij de mijne. Jack, als ik de keuze had; zou ik deze laatste 5 maanden veranderen? Hell. No. Misschien de tijd vóór die 5 maanden, maar meer niet.

    Ik ben zo trots op ons; Ik ben zo trots op jou. I love you. I love you so.. So fcking much.
    #Badkamermuur.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    _Electricity_ schreef:
    Voor Gibbs,

    Ik kom met vlagen af en toe hoi zeggen.
    Je laat mij altijd in mijn waarde
    Soms spreken we maanden niet met elkaar
    Maar.. je bent er altijd voor mij
    Dankjewel dat jij zoown aardig meisje bent !!

    Lieve lieve groetjes

    Micha :D


    Nahw, wat lief! :3
    En jij ook bedankt dat je zelf zo'n geweldig mens bent, ondanks dat we elkaar inderdaad niet altijd even vaak spreken! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mentys schreef:

    Wauw zeg, wat ben jij een top persoon. Zo vaak heb je me laten lachen, zo vaak hebben we goede momenten gehad, en zo vaak hebben we stukgelegen om e.g. The Flash memes. Je bent echt een top persoon, en ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten. Als er iets is kan ik altijd naar jou toe, dag of nacht, en dat is een geweldig iets. Je helpt me met zoveel dingen, ook met de serieuze dingen en dat is echt super lief van je, gezien het ook soms niet zo goed met jou gaat. Maar laat me je 1 ding zeggen: je verdient het beste! Ooit kom je er bovenop; ik weet dat zeker, Famke. En als het een keertje niet gaat, wees niet bang om mij te berichten, oké? Want dat mag jij altijd. Ik ben er altijd voor je en ik hou van je; zelfs al ben ik soms de grootste bitch áls we ruzie hebben (ik ben het eigenlijk altijd – mijn excuses voor dat.) Hoewel we niet altijd op 1 lijn zitten, beteken je alsnog zo super intens veel voor me.

    Dankjewel <3 I love you, jij gekkerd! OLLIE LOLLIE




    Tweede berichtje aan jou; moet je eens nagaan hoe fucking veel je voor mij betekend. Jij bent echt de beste vriendin die ik me ooit kan indenken, en je bent zo vreselijk getalenteerd, dat ik gewoon trots ben om jou een vriendin te noemen: jouw eerste comic was zo vreselijk mooi – ondanks dat vreselijke einde waar ik je alsnog voor heb vergeven door dat ene wat jij mij vertelde – en ik kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk van boek 2. Genoeg over je Last Life comic. Mehri. Lieverd. Beautiful. Sorry dat ik soms zo vreselijk eigenwijs ben. Sorry dat ik soms random kom aanzetten met mijn problemen. Sorry. Echt. Maar Mehri, jij bent echt iemand naar wie ik op kijk; jij bent zo sterk, en je wilt altijd iedereen helpen. Je hebt al een aantal setbacks waarvan ik weet gehad en elke keer ben jij er bovenop gekomen. Dat is zo vreselijk knap van jou, Mehri. En elke keer als ik mijzelf haat, of klaar ben met alles, dan denk ik daaraan: dan lees ik die brief en dan denk ik meteen aan de kleine dingen die het leven mooi maken en waarom ik zou moeten blijven vechten. Jij helpt me daaraan herinneren. In de tijd dat wij elkaar kennen hebben wij elkaar al 2 keer mogen ontmoeten; hopelijk worden dat er veel meer want ik hou zo vreselijk veel van jouw knuffels $:

    I love you, my dearest friend. Big hugs.


    Oh oh, ik zal de mensen van Quizlet sparen van al dat zoetsappige. Maar als ik lieve berichtjes stuur, kun jij niet in mijn lijst ontbreken. Jack; Jij betekend de wereld voor mij. Jij bent mijn alles; you make my world a whole lot better. Over een paar dagen is het de 26e, en dan gaat de 5e maand om. Op die dag mag ik trots zeggen dat ik al 5 maanden met de liefste, knapste, leukste, grappigste, beste jongen ooit heb. En weetje? Jij bent zoveel waard voor mij; ik zou mijn leven voor jou opgeven. Ook jou moet ik bedanken; jij bent er altijd voor mij; en geloof me; er is vaak iets met mij aan de hand. Vaak ben ik nog zelfs zo eigenwijs om jou niet te vertellen wat er is maar op een of andere manier heb jij altijd door wanneer ik me slecht voel. En ik kan het ook altijd aan jou toevertrouwen. Ik bedoel; hoe vaak heb ik al huilend aan de telefoon gehangen met jou over de problemen waar ik heel erg mee zit? Hoe vaak heb ik ruzie met jou gehad, maar dat jij niet opgeeft op mij, want jij weet dan wat ik dan vergeet: wij zijn niet meer te breken. Ik wil voor altijd bij jou zijn, oké? Voor altijd mijzelf de jouwe noemen, en jij de mijne. Jack, als ik de keuze had; zou ik deze laatste 5 maanden veranderen? Hell. No. Misschien de tijd vóór die 5 maanden, maar meer niet.

    Ik ben zo trots op ons; Ik ben zo trots op jou. I love you. I love you so.. So fcking much.
    #Badkamermuur.

    Mhihihi I love you <3
    Echt precies hetzelfde allemaal. Weetje, je hoeft je niet schuldig te voelen om die ruzies want de ruzie ligt altijd aan beiden. Maar joh! Ik ben het allang vergeten. Waarom aan het slechte denken als we het veel vaker leuk hebben. NHHH ollie lollie.
    *Huhks*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Leah,

    Bedankt dat ik altijd bij je terecht kan om over een detail in mijn verhaal te brainstormen.
    Ik heb echt zo iemand nodig en door jou kom ik steeds tot een oplossing.

    You're the best. <3


    Every villain is a hero in his own mind.