• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    _Electricity_ schreef:
    Voor JamesPotter,

    je doet het erg goed als functie van een nieuwe Moderator.
    ik kan soms lastig zijn niet ?!
    je taken volbreng je goed en advies geven doe je ook.
    het helpt mij de juiste weg te kiezen hier op Q
    ook je nieuwe verhaal is waanzinnig om te lezen !!
    je had me al beet bij de 1e zin, en ben benieuwd hoe je verhaal verder loopt ^^
    ga zo door !!


    ;)


    Hey Micha,

    Wat een super lief berichtje! Dankjewel! Ik ben blij dat ik zo veel voor je kan betekenen(: Ik vind je niet lastig of iets dergelijks, dus je hoeft zeker niet te stoppen met dingen te vragen.
    Daarnaast vind ik het ook heel leuk om te horen dat je mijn verhaal zo leuk vindt! Ik doe er erg mijn best voor.^^
    Ik vind het super lief dat je dit berichtje geschreven hebt(: Dat had ik niet verwacht!

    Groetjes Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En Krull,

    Natuurlijk mag jij ook niet ontbreken.
    Namens mijzelf wil ik je erg bedanken voor het draaiende houden van Quizlet de afgelopen jaren.
    Maar ook de leuke gesprekjes tussen ons.
    De adviesjes en complimentjes vindt ik altijd leuk.
    Daarom kom ik steeds terug op Quizlet !!

    (flower) Micha


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    _Electricity_ schreef:
    En Krull,

    Natuurlijk mag jij ook niet ontbreken.
    Namens mijzelf wil ik je erg bedanken voor het draaiende houden van Quizlet de afgelopen jaren.
    Maar ook de leuke gesprekjes tussen ons.
    De adviesjes en complimentjes vindt ik altijd leuk.
    Daarom kom ik steeds terug op Quizlet !!

    (flower) Micha

    Ah, Micha, hartelijk bedankt voor je lieve berichtje (flower).
    Ik vind het ook altijd heel gezellig om met jou te praten!

    Monique, lieverd, ik kan echt niet zonder je. Je bent een pracht van een meid, en je staat altijd klaar om anderen te helpen. Je hebt werkelijk geen idee wat je allemaal voor me betekent, hoeveel ik om je geef. Het is jammer dat we een beetje ver uit elkaar wonen, maar dit verandert niets aan het feit dat ik zeer op je gesteld ben. We hebben pracht van gesprekken gevoerd, gediscussieerd, gelachen en soms wel gehuild. En ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel ik van je hou. Ik wil je zo graag bedanken, voor alle lieve gastenboekberichtjes, voor alle hoopvolle Whattsapp berichten, voor elk steunberichtje. Ik fleur echt op als ik nog maar je naam zie verschijnen.

    Ik weet dat we elkaar soms dagenlang niet spreken, maar dat maakt het des te interessanter de volgende keer dat ik je spreek. Want ik weet dat je me nooit zult vergeten, net als ik jou niet zal vergeten of negeren. We hebben beide een druk leven, en respecteren dat van elkaar. En dankzij jou voel ik me een tikkeltje gelukkiger. Dankjewel voor alles, lieve meid! Je bent perfect, je bent knap, en je hebt een onweerstaanbaar goed gevoel voor begrijpendheid. (Bestaat dat woord eigenlijk wel? Nu dus even wel, speciaal uitgevonden voor jou!! :) )

    Xxx


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik wil Yolanda eventjes bedanken. Als ik af en toe in een dip zit en jij merkt dat, dan stuur je altijd een lieve gif of een berichtje. Ik reageer er wel niet altijd op wanneer ik emotioneel ben, maar ik wil je wel zeggen dat ik het echt waardeer dat je voor me klaar staat - ook al praten we amper. Ik apprecieer het echt dat je die tijd in me wilt steken. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    Ik wil Yolanda eventjes bedanken. Als ik af en toe in een dip zit en jij merkt dat, dan stuur je altijd een lieve gif of een berichtje. Ik reageer er wel niet altijd op wanneer ik emotioneel ben, maar ik wil je wel zeggen dat ik het echt waardeer dat je voor me klaar staat - ook al praten we amper. Ik apprecieer het echt dat je die tijd in me wilt steken. ^^


    Naahw lief! Ik ben blij dat je het waardeert. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^Je hebt schattige puppy ogen.^


    All magic come with a price

    Yolanda,

    We praten nu zo af en toe met elkaar en ik wilde even zeggen dat ik je echt een geweldig persoon vind. Je bent lief, aardig en medelevend en ik hoop dat we nog veel gaan babbelen ^^.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Lieve crewleden en ex crewleden,

    ik wil jullie bedanken voor alle tijd die jullie in Quizlet steken of staken. Er gaan echt veel uurtjes in zitten. Maar Quizlet is er echt gebaat bij!
    Ook wil ik jullie bedanken voor de geweldige tijd die ik heb gehad in de crew. Bedankt =3

    Inge/Square, bedankt om je stralende, levendige en altijd zonnige zelf te zijn. Je bent vaak de zonneschijn in mijn dag. (Dit is geen liefdesverklaring. Een appreciatie-verklaring. Of doet dat er niet toe?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil even zeggen dat Nikki een van de bijzonderste, liefste en sterkste mensen is die ik ken. Als mensen door jouw scherpe masker heen prikken zien ze een ontzettend betrouwbare, zorgzame vriendin die voor je door het vuur gaat. Dank je wel dat je mij een kans hebt gegeven, je bent geweldig <3

    Bailar schreef:
    Nikki,

    We hebben wel onenigheden gehad, maar dat verandert niet hoe ik altijd al naar je keek; creatief, ruimdenkend, je bekijkt vanuit realistisch oogpunt en je hebt een goed gevoel voor humor. Ook ben ik van mening dat je gewoon altijd ontzettend leuke meeting ideeën hebt. Je bent goed in rpg'en, van een gehele rpg bedenken tot een personage uitwerken (en damn, wat ben ik daar nog wel eens jaloers op) en dat bewonder ik. Ook vond ik het heel leuk hoe je dat hardlopen hier ruimte hebt gegeven. Zelf ben ik totaal niet van sporten, maar het idee om een blog op te zetten en delen hoe je dingen ervaart en doet, vind ik een gigantisch goed idee.

    Verder blijf ik erbij dat ik je een goede mod had gevonden. Jou had ik het heel erg gegund. Anyway, I just wanna let you know; je bent een toppertje! Ik zie wel eens berichten voorbij komen in het ljh-topic waarin je het moeilijk hebt en het niet altijd even goed meer weet, maar toch ben je er nog en geef je het niet op. Dat bewonder ik ontzettend!


    Awh, dankjewel Erieka! Ik heb eigenlijk nog nooit in dit topic gekeken omdat ik niet het idee had dat iemand een berichtje aan mij zou schrijven. Je maakt echt mijn hele dag goed.

    Frey_ schreef:
    Ik wil even zeggen dat Nikki een van de bijzonderste, liefste en sterkste mensen is die ik ken. Als mensen door jouw scherpe masker heen prikken zien ze een ontzettend betrouwbare, zorgzame vriendin die voor je door het vuur gaat. Dank je wel dat je mij een kans hebt gegeven, je bent geweldig <3


    Dankjewel Lieke. Echt waar, het doet me zoveel als iemand zoiets over me zegt, zeker iemand zo speciaal als jij.


    Your make-up is terrible

    Yezi & Yeji

    Het afgelopen jaar waren jullie er toen niemand anders er was en naar me omkeek. Jullie zijn de reden waardoor ik er uiteindelijk doorheen gekomen ben. Ik ben zo blij dat ik tijdens mijn meest eenzame periode iemand had om mee te praten, die uit zichzelf tegen mij praatten. Ik heb jullie er nog niet voor bedankt (ik ben ook niet zo goed in lieve dingen schrijven, haha), dus bij deze, bedankt dat jullie zulke goede vriendinnen zijn die iemand niet zomaar laten zitten als het moeilijker is. <3 Jullie zijn echt geweldig!

    Frey_

    Wow Lieke. Jij bent zo'n sterk en aardig persoon. Ik weet niet of ik ooit iemand zoals jij tegen gekomen ben, want er zijn maar weinig mensen zo onzelfzuchtig aardig zoals jij bent. Ondanks je eigen problemen, heb jij altijd een luisterend oor voor anderen en ben je niet bitter. Als er iemand al die problemen en nare gevoelens niet verdient, ben jij het. Ik zou er alles voor over hebben om het beter voor je te maken.


    Your make-up is terrible

    MrGold schreef:
    ^Je hebt schattige puppy ogen.^


    Heb je dat tegen mij? If so, thanks. c:


    Hamming schreef:
    Yolanda,

    We praten nu zo af en toe met elkaar en ik wilde even zeggen dat ik je echt een geweldig persoon vind. Je bent lief, aardig en medelevend en ik hoop dat we nog veel gaan babbelen ^^.


    Naahw, das echt onwijs lief van je! Je bent zelf ook super, en ik ben reuze blij dat we zijn begonnen te praten! We zullen vast en zeker nog vaak babbelen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Flikkieeeee, Jarneeeee!

    We spreken dan wel barweinig, maar ik wil je toch even zeggen dat je het geweldig doet! Je bent een fantastische mod en als persoon zelf vind ik je ook geweldig! Je hebt altijd wel wijze raad en je humor is om van te gieren. x) Blijf wie je bent, alsjeblieft. Want zonder Jarne is het allemaal minder leuk hoor!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •