• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Lieve Marleen,
    Kop op, het komt goed. Alles komt gewoon goed. Zo ook met jou. <3
    Het zit dan wel niet altijd mee, maar dat weerhoudt je niet om gewoon door te gaan. En dat bewonder ik aan je. Je strijdt door. Je bent geweldig, wist je dat? Je zit vol humor, bent slim, een goed luisterend oor en hebt altijd goed advies. En JA, je bent heus wel knap! <3
    Ik ben super blij dat wij vriendinnen zijn geworden. Weet dat je altijd bij me terecht kan als er iets is en natuurlijk ook als er niets is. You're wonderful. <3




    Aw, je bent weer eens veel te lief.
    Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor jou. Ik vind het zo rot voor je dat je de fotografie-cursus niet kunt doen, maar er komt vast wel een andere kans. En jij bent ook geweldig, want je hebt zoveel talent en dan zorg je ook nog eens voor 100 puppies (oké, niet honderd, maar je weet wat ik bedoel) en je doet de accordeon lessen en het orkest, wauw. Ik hoop ook echt dat je binnenkort alles krijgt wat je verdient ('s werelds beste accordeonspeelster zijn met een horde gillende fans ofzo) en nog meer. Je bent geweldig en ja, jij bent ook heel knap (stel hier de hearteyes emoji voor). Ik ben ook super blij dat wij vriendinnen zijn (Groningen meeting!) en je kan ook altijd bij mij terecht <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil bij deze al mijn Q-vrienden in het zonnetje zetten. En dan voornamelijk Angelwriting, Chlorisse, _Electricity_ ,Ribcage en Followyourdream
    Bedankt dat jullie voor me klaarstaan als het even niet meer met me gaat. En dat jullie me keer op keer uit de shit helpen als ik zelf niet meer weet hoe ik eruit moet komen. Jullie staan altijd voor me klaar en zijn stuk voor stuk geweldige mensen. Ook bedankt voor alle leuke gesprekken die we hebben. Ookal spreken we elkaar niet altijd even vaak. Toch voelt het altijd weer als vanouds. Bedankt voor alles en vergeet niet dat ik van jullie hou. (K)

    En voor iedereen die hem nodig heeft even een kleine boost. Want ik zie dat sommige mensen soms veel te negatief over zichzelf denken en dat is zo zonde. Ik snap het wel, want het leven is soms ook gewoon behoorlijk kut. Daar ontkomt niemand aan. Maar iedereen is perfect op hun eigen manier. Fouten maken we allemaal en dat is niet erg. We mogen er allemaal zijn. Please love yourself, because I think you are beautiful.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oke, ik wil zelf ook even iets zeggen. (:

    Reigns/Sylvie:
    Syllie, je bent geweldig. Ik weet het, dat heb ik al een paar keer gezegd tegen je, maar ik meen het. We praten nu al heel lang met elkaar en iedere dag verheug ik me weer op onze gesprekken. We lachen, we kramen onzin uit tegen elkaar, we plagen elkaar, we zeuren tegen elkaar en we zijn er voor elkaar. Ik wil je dan ook heel erg bedanken, want als ik me rot voel of ik heb steun nodig. Jij bent er voor mij, altijd. Het maakt niet uit of het iets groots is of iets kleins. Je bent er. Jij bent ook echt weer de aller eerste persoon na een lange tijd, die me begrijpt. Wat ik ook zeg, je begrijpt me en dat gevoel heb ik heel lang gemist. Ik wil je dan ook zo erg bedanken dat je er voor mij bent en ik kan echt niet wachten om je te meeten, want dan knuffel ik je helemaal plat. Mensen zien gewoon echt niet hoe geweldig je wel niet bent. Misschien hemel ik je nu wel helemaal op, maar dat heb je verdiend. Vergeet niet dat jij er echt wel mag wezen en dat je af en toe te goed bent voor deze wereld. Ik wil nog één ding iets zeggen tegen je: I love you, Syllie. En Dylan en Tyler ook. *wink**wink*

    Poncho/Gail:
    Ondanks dat we niet zoveel praten, wat ik jammer vind, ben je ook een hele lieve meid. Je bent heel aardig en je bent ook echt een schatje. Ik wil wel iets zeggen, Kit Harington is van mij, dus die discussie kan nu wel ophouden. HAHAHHAHA.

    Rubin/Bianca:
    Meid, jou wil ik ook bedanken. Het is zo leuk om met je te praten en te lachen via messenger. Als we even niet hebben gepraat en we praten weer, dan lijkt het alsof er geen tijd voorbij is gegaan. Ik ben dan ook blij dat je een goede vriendin bent geworden en dat we ook over alles kunnen praten. Ik hoop dan ook dat we snel weer iets leuks kunnen doen. ^^

    Virtues/Melissa:
    Jij bent gewoon een schatje en ik wil je dan ook vaker meeten! (: Ik wil weer mijn kleindochter zien. :P (Alleen Melissa en Naomi snappen dit, hehe).

    Philip/Naomi:
    Ook jij bent een schatje, bae! Ondanks dat je mijn gb bericht negeert, zal je vast niet expres doen en anders ga ik je stalken. :') Nee, maar op de Amsterdam meeting was het harstikke gezellig met je en je bent ook een lieve meid. Dus ook jou wil ik vaker meeten. Op naar meer meetings, dochter van me! :Y) (Ook hier snapt Melissa en Naomi mij, haha.)


    One Who Travels A Higher Path.

    @ Tensharp,

    awwhhhh je doet mij wenen..
    wel op de goede manier, ik ben echt geliefd door jouw
    heb weer mezelf terug gevonden na mijn scheiding
    je laat me opfleuren als een bloem die water krijgt
    het straaltje zon als een regenbui is geweest
    een kind die een ijsje krijgt van haar mama

    dikke (K)


    het is bij deze nu officieel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nympha schreef:
    Oke, ik wil zelf ook even iets zeggen. (:

    Poncho/Gail:
    Ondanks dat we niet zoveel praten, wat ik jammer vind, ben je ook een hele lieve meid. Je bent heel aardig en je bent ook echt een schatje. Ik wil wel iets zeggen, Kit Harington is van mij, dus die discussie kan nu wel ophouden. HAHAHHAHA.


    Naawh Filiz, heb ik echt niet verwacht. *Dikke knuffel*
    En wat Kit betreft: die lekkere kontje blijft van mij ;)


    -

    Nympha schreef:
    Rubin/Bianca:
    Meid, jou wil ik ook bedanken. Het is zo leuk om met je te praten en te lachen via messenger. Als we even niet hebben gepraat en we praten weer, dan lijkt het alsof er geen tijd voorbij is gegaan. Ik ben dan ook blij dat je een goede vriendin bent geworden en dat we ook over alles kunnen praten. Ik hoop dan ook dat we snel weer iets leuks kunnen doen. ^^

    Aww, jij ook bedankt, Filiz! Het was heel fijn op de meeting, je bent echt een lieve meid! Ik hoop ook weer dat we snel weer iets leuks gaan doen. Ik vind onze gesprekken altijd gezellig en heb altijd het gevoel dat je me begrijpt. Dat waardeer ik. :)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 21:45 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Villainess schreef:
    Sofie, dank je wel voor het organiseren van de Efteling meeting waar ik een paar van de meest geweldigste mensen van Quizlet heb mogen ontmoeten. (:

    Inclusief mijzelf? (;
    Nee, grapje, graag gedaan. Heb al gezegd dat ik het volgend jaar weer ga doen, dus dat wordt dan hopelijk net zo gezellig! *O*

    Sauropoda schreef:
    (...)

    Dit! *O*

    Hihi, dankjewel! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nympha schreef:

    Virtues/Melissa:
    Jij bent gewoon een schatje en ik wil je dan ook vaker meeten! (: Ik wil weer mijn kleindochter zien. :P (Alleen Melissa en Naomi snappen dit, hehe).

    Philip/Naomi:
    Ook jij bent een schatje, bae! Ondanks dat je mijn gb bericht negeert, zal je vast niet expres doen en anders ga ik je stalken. :') Nee, maar op de Amsterdam meeting was het harstikke gezellig met je en je bent ook een lieve meid. Dus ook jou wil ik vaker meeten. Op naar meer meetings, dochter van me! :Y) (Ook hier snapt Melissa en Naomi mij, haha.)

    Hahah Filiz, even heel geheimzinnig ^^
    Luv you grootmoederlief


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nympha schreef:
    Oke, ik wil zelf ook even iets zeggen. (:

    Reigns/Sylvie:
    Syllie, je bent geweldig. Ik weet het, dat heb ik al een paar keer gezegd tegen je, maar ik meen het. We praten nu al heel lang met elkaar en iedere dag verheug ik me weer op onze gesprekken. We lachen, we kramen onzin uit tegen elkaar, we plagen elkaar, we zeuren tegen elkaar en we zijn er voor elkaar. Ik wil je dan ook heel erg bedanken, want als ik me rot voel of ik heb steun nodig. Jij bent er voor mij, altijd. Het maakt niet uit of het iets groots is of iets kleins. Je bent er. Jij bent ook echt weer de aller eerste persoon na een lange tijd, die me begrijpt. Wat ik ook zeg, je begrijpt me en dat gevoel heb ik heel lang gemist. Ik wil je dan ook zo erg bedanken dat je er voor mij bent en ik kan echt niet wachten om je te meeten, want dan knuffel ik je helemaal plat. Mensen zien gewoon echt niet hoe geweldig je wel niet bent. Misschien hemel ik je nu wel helemaal op, maar dat heb je verdiend. Vergeet niet dat jij er echt wel mag wezen en dat je af en toe te goed bent voor deze wereld. Ik wil nog één ding iets zeggen tegen je: I love you, Syllie. En Dylan en Tyler ook. *wink**wink*

    Poncho/Gail:
    Ondanks dat we niet zoveel praten, wat ik jammer vind, ben je ook een hele lieve meid. Je bent heel aardig en je bent ook echt een schatje. Ik wil wel iets zeggen, Kit Harington is van mij, dus die discussie kan nu wel ophouden. HAHAHHAHA.

    Rubin/Bianca:
    Meid, jou wil ik ook bedanken. Het is zo leuk om met je te praten en te lachen via messenger. Als we even niet hebben gepraat en we praten weer, dan lijkt het alsof er geen tijd voorbij is gegaan. Ik ben dan ook blij dat je een goede vriendin bent geworden en dat we ook over alles kunnen praten. Ik hoop dan ook dat we snel weer iets leuks kunnen doen. ^^

    Virtues/Melissa:
    Jij bent gewoon een schatje en ik wil je dan ook vaker meeten! (: Ik wil weer mijn kleindochter zien. :P (Alleen Melissa en Naomi snappen dit, hehe).

    Philip/Naomi:
    Ook jij bent een schatje, bae! Ondanks dat je mijn gb bericht negeert, zal je vast niet expres doen en anders ga ik je stalken. :') Nee, maar op de Amsterdam meeting was het harstikke gezellig met je en je bent ook een lieve meid. Dus ook jou wil ik vaker meeten. Op naar meer meetings, dochter van me! :Y) (Ook hier snapt Melissa en Naomi mij, haha.)


    Naaaawh, dankjewel, Fil! Zo lief van je! <3


    16 - 09 - '17

    Virtues schreef:
    (...)
    Hahah Filiz, even heel geheimzinnig ^^
    Luv you grootmoederlief


    Ja, natuurlijk mijn lieve moderatortje van me. ^^

    En dank jullie wel voor de lieve berichtjes! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Bruh.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 8:59 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Shintarou,

    Jij bent zo zo zo zo zo zo lief.
    Het was zo enorm leuk en gezellig met je de con te verkennen en dingen te doen en je aan mijn andere vrienden voor te stellen. Je zegt altijd lieve dingen over me en dat maakt me zo ontzettend blij. Je bent echt een enorm waardevolle vriendin. Ik hoop je ook nog super vaak te zien en natuurlijk te spreken, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen, hihi.
    Dat we nog lang en gelukkig mogen fangirlen. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 20:06 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Villainess schreef:
    Ik heb geen idee of je hier af en toe kijkt, maar hi Erieka c: Ik wil je even bedanken voor alle geweldige foto's van Olaf die altijd mijn dag helemaal goed maken. En eigenlijk wil ik ook even heel stiekem zeggen dat ik je echt heel knap vind. (fish) Ik zie op Facebook dan foto's voorbij komen en ben ik af en toe een beetje jaloers op je, je bent echt prachtig (: Vooral op de foto's van de shoots, omdat je daar helemaal gelukkig bent en stevig in je schoenen staat. Blijf dat soort dingen doen, je verdient wel wat geluk en aandacht.


    N'awwh thank you, you're amazing :3

    Ik zal nog veel foto's blijven delen van Pim en Olaf (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 23:45 ]


    26 - 02 - '16

    Lieke,
    Dankje voor je lieve woorden. Voor je vrolijkheid en voor de bijnamen waar ik liever niet aan herinnert word. I mean, komaan, Landa? Please. :'D Hoewel je uitleg erover zeer duidelijk was. x) hahaha
    In ieder geval weet ik dat je het niet altijd makkelijk hebt, maar je gaat toch door. Toch lach je. Ondanks de tranen die je natuurlijk ook wel eens zult laten vallen. Maar je krabbelt altijd wel weer op en gaat gewoon door.
    Je bent sterker dan je denkt, Liek. And you're amazing. Love youuuuu <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor Debbaut,

    je bent erg behulpzaam voor mij
    alles leg je duidelijk uit wat ik niet snap in 1x
    je staat ook altijd klaar om mij op te vangen !!
    alles kan ik vertellen wat mij ook goed doet
    je bent een topper !!!!!!!

    lieve groetjes Micha (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!