• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt misselijk en vol van het eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weet je, ga geen afspraken maken als je toch al moe bent. More disappointment, nice.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nog steeds ugh. Al was dat ijs wel lekker.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zojuist voor het eerst in vijf maanden mijn dagboek geopend en de laatste paar bladzijdes teruggelezen, inclusief de zelfmoordbrief op de laatste bladzijdes. Daarna een fles drank achterovergeslagen en nu zien hoe fucked op ik op de bank the great brittish bake off kan kijken zonder door de mand te vallen


    i put the fun in funeral

    Ben ik nou de enige die die 'cod damnit elizabeth' zwaar overdreven en geacteerd vind?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fruitvliegjes, kunnen jullie vriendelijk vertrekken, want ik word hier helemaal gek.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik mis hem zo erg...

    Oké goed we zijn anderhalve week bezig met het nieuwe schooljaar en ik loop nu al hopeloos achter hahahahahahaha help me.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh serieus?
    Eerst beschuldig je mij en nu ineens ga je me bellen?

    //Tijd voor een galia meloen :9~


    "It means no worries, for the rest of your days"

    tijd om betaald te krijgen voor het eten van andermans voedsel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What the fuck? Zes mensen die een gezonde dolfijn uit het water op tillen voor een fucking foto is NIET NORMAAL en NIET OKE. Laat die beesten eens met rust.


    What would Emma do?

    Ok, dan maar een harde reboot van mijn gehele telefoon of zo? tnx google, het autonoom deleten van google play services was echt iets waar ik op zat te wachten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    tijd om betaald te krijgen voor het eten van andermans voedsel


    How do you do that?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    How do you do that?

    Babysitten (aka eerst voor een x-hoeveelheid tijd een single tienermoeder spelen en daarna betaald krijgen voor praktisch niks)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Regel nummer 1: als je ze mag aanraken, is het dierenmishandeling. Hier kan ik zo boos van worden.


    What would Emma do?