• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Samen ontbijten voordat school begint HAHAHAH LACHEN


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Heuj, ik kan eindelijk douchen. Nouja, in die tijd heb ik mooi nog ff 1500 woorden geschreven. Het is grappig hoe ik steeds meer ideeën krijg terwijl ik aan het schrijven ben. Dit verhaal heeft ook alweer bijna 30 hoofdstukken. En oeps, misschien moet ik bezig met mijn SOTY verhaal. Maar nu daar een eind aan komt, wil ik niet meer schrijven.

    Ok geluk bij een ongeluk, ik ben praktisch alles kwijt maar ik was helemaal vergeten dat deze telefoon ook snel kon zijn, whoah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    i am totally happy with my new username

    Ik ga zo moe zijn in de ochtend. Maar dat is het waard. Ik heb echt goede hoofdstukken geschreven. Al zeg ik het zelf. Ik mag toch best trots zijn op mijn eigen werk? (:

    Wanneer gaat iemand nou schrijven voor een RPG? Ik verveel me de pleures.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zo saai. Ik ga zo slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Need more sleep

    And you expect me to believe that?

    + Goddamnit stop crying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo moe... :(

    //Deze smoothie is véél te zoet

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 7:43 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Laatste dag joepie!


    Tears are words the heart can't say.

    Wow wat een zooi kwam daaruit. Dit lijkt op verbetering... Please laat mij beter worden _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben bevriend met een prachtige langharige kat, die al vanaf de andere kant van de straat naar me toe rent als hij me ziet. En hij volgt me, oeps.

    Ik heb me verslapen... Nou, dan ben ik nog maar een dagje ziek, want ik heb geen zin in een te laat melding


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!