• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Zusak schreef:
    (...)

    Yash please c:


    Heb jij al een idee? c:


    El Diablo.

    Sorry, sorry, sorry dat ik nog geen rol heb geplaatst, maar ik heb echt nul tijd gehad om een rol te bedenken. D:


    That is a perfect copy of reality.

    trasecolare schreef:
    (...)
    Maybe dat Sebastian Eleanor dan ook helemaal niet kan uitstaan omdat, ook al irriteert hij zich soms aan sarah, hij zich toch tot Sarah aangetrokken voelt en eleanor daar absoluut niet tussen wil hebben staan?


    Jup, ik zal het erbij zetten!


    all because i liked a girl

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Aangetrokken tot beide geslachten :3 I'm fine with it if you are


    Yeaaah

    trasecolare schreef:
    (...)
    Maybe dat Sebastian Eleanor dan ook helemaal niet kan uitstaan omdat, ook al irriteert hij zich soms aan sarah, hij zich toch tot Sarah aangetrokken voelt en eleanor daar absoluut niet tussen wil hebben staan?


    Oh I like this. n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Syoxisia schreef:
    Sorry, sorry, sorry dat ik nog geen rol heb geplaatst, maar ik heb echt nul tijd gehad om een rol te bedenken. D:


    It's okay, heb je al een idee?


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    It's okay, heb je al een idee?


    Een vaag idee ja, hahahah.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Een vaag idee ja, hahahah.


    Oké mooi (: Kan je alvast een begin maken of? Ik wil morgen beginnen. Ik weet niet of je dan al klaar bent of dat je het niet erg vind om in te springen.


    El Diablo.

    Moeten we ook bij de rol zetten welke vakken ze hebben?


    all because i liked a girl

    Niet persé. Maar als je dat wil mag het natuurlijk (:


    El Diablo.

    Almost every one is this RPG is a slut and is physically attracted to at least two or three people and I love it cuz drama


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hailey is innocent (A)


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Heb jij al een idee? c:


    Niet echt, maar ik word al blij als ze überhaupt meer vrouwelijke vriendinnen heeft ;D

    @Bellona, ach, zolang ze niet met meerdere mensen tegelijk slapen zijn het niet echt sletten xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian alleen met Sarah en voor de rest heeft hij alleen gewone vrienden :Y)


    take risks

    Cotrona schreef:
    (...)

    Oké mooi (: Kan je alvast een begin maken of? Ik wil morgen beginnen. Ik weet niet of je dan al klaar bent of dat je het niet erg vind om in te springen.


    Ik heb eigenlijk een stapel uitgesteld huiswerk liggen dat toch echt af moet en morgen ben ik op z'n vroegst pas half zes thuis - dus ik spring later wel in. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Zusak schreef:
    (...)

    Niet echt, maar ik word al blij als ze überhaupt meer vrouwelijke vriendinnen heeft ;D

    @Bellona, ach, zolang ze niet met meerdere mensen tegelijk slapen zijn het niet echt sletten xd.


    Mhm... Misschien dat ze samen heel veel lessen hebben en ze haar een beetje 'in heeft gewerkt' zegmaar. Met hun methodes en werkwijze enzo? En dat ze daarop best close zijn gegroeid?


    El Diablo.