• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik denk dat Sarah en Eleanor nogal gaan botsen. Misschien dat we nog iets leuks ermee kunnen verzinnen verder?


    Yup (:
    Dat ze elkaar aan de ene kant niet uit kunnen staan, maar ook niet zonder elkaar kunnen? Waardoor er veel ruzie tussen de twee is?


    all because i liked a girl

    Nog iemand voor Jake of Cas? Vooral Jake tho, en misschien iemand voor Cas die ze niet mag ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Yup (:
    Dat ze elkaar aan de ene kant niet uit kunnen staan, maar ook niet zonder elkaar kunnen? Waardoor er veel ruzie tussen de twee is?


    Wat is Eleanor's seksualiteit, if I may ask? Want het lijkt mij super grappig als Sarah en Eleanor ooit op een feestje gezoend hebben en dat Eleanor niet wil dat iemand dat ooit te weten komt terwijl Sarah vaak schuine en wat uitdagende opmerkingen maakt om Eleanore uit haar tent te lokken. Sarah zal zich namelijk beledigt voelen dat Eleanor zich ervoor schaamt.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Wat is Eleanor's seksualiteit, if I may ask? Want het lijkt mij super grappig als Sarah en Eleanor ooit op een feestje gezoend hebben en dat Eleanor niet wil dat iemand dat ooit te weten komt terwijl Sarah vaak schuine en wat uitdagende opmerkingen maakt om Eleanore uit haar tent te lokken. Sarah zal zich namelijk beledigt voelen dat Eleanor zich ervoor schaamt.


    whoooo lol en sebastian zou zich dan stiekem ook best kut voelen en dan mag sebas eleanor vast ook niet LOL


    take risks

    Ik zoek eigenlijk ook nog wel female friends voor Isa xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik zoek eigenlijk ook nog wel female friends voor Isa xd


    I got Hailey? c:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    I got Hailey? c:


    We hebben ook nog niks voor Hailey en Sarah toch? Misschien dat we voor hen ook wel iets kunnen bedenken?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Cotrona schreef:
    (...)

    I got Hailey? c:


    Oeh, ik heb nog Jake voor Hailey, ook :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hebben jullie al ideeën met Hailey? C:


    El Diablo.

    hmm... Nee, jij? Ik lees haar sowieso even door als ik gepost heb in Camp half Blood


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer begint het speeltopic?
    Edit: forget it, zie net het rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 20:05 ]


    take risks

    Cotrona schreef:
    (...)

    I got Hailey? c:


    Yash please c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou iemand een status voor Isa weten c: ? Ik weet zelf niks D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Wat is Eleanor's seksualiteit, if I may ask? Want het lijkt mij super grappig als Sarah en Eleanor ooit op een feestje gezoend hebben en dat Eleanor niet wil dat iemand dat ooit te weten komt terwijl Sarah vaak schuine en wat uitdagende opmerkingen maakt om Eleanore uit haar tent te lokken. Sarah zal zich namelijk beledigt voelen dat Eleanor zich ervoor schaamt.


    Aangetrokken tot beide geslachten :3 I'm fine with it if you are


    all because i liked a girl

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Aangetrokken tot beide geslachten :3 I'm fine with it if you are

    Maybe dat Sebastian Eleanor dan ook helemaal niet kan uitstaan omdat, ook al irriteert hij zich soms aan sarah, hij zich toch tot Sarah aangetrokken voelt en eleanor daar absoluut niet tussen wil hebben staan?


    take risks