• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Isa, Jake & Xavier all like cliché romance movies. I smell movie nights with pizza and popcorn :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Isa, Jake & Xavier all like cliché romance movies. I smell movie nights with pizza and popcorn :Y)


    Those must be some really awkward nights from time to time :') nog een reden dat het in de rpg moet gaan gebeuren

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 18:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zusak schreef:
    Isa, Jake & Xavier all like cliché romance movies. I smell movie nights with pizza and popcorn :Y)


    Oh damn, awesome yet awkward.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maar is het ding met Levi, Jake en Xavier zo goed?


    take risks

    BelIona schreef:
    (...)

    Those must be some really awkward nights from time to time :') nog een reden dat het in de rpg moet gaan gebeuren


    Hell to the yes it needs to happen. Every week and with themes :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    trasecolare schreef:
    Maar is het ding met Levi, Jake en Xavier zo goed?


    Ja :3 Voor mij wel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yeah prima.

    Wat ik alleen niet zo goed snap, er word tegen mij telkens gezegd door meerdere mensen van dat Levi en een andere personage niet met elkaar overweg kunnen. Maar ik zie ook een hoop personages die heel erg overeen komen met Levi maar daar kan het ineens wel mee... ik snap het gewoon niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Yeah prima.

    Wat ik alleen niet zo goed snap, er word tegen mij telkens gezegd door meerdere mensen van dat Levi en een andere personage niet met elkaar overweg kunnen. Maar ik zie ook een hoop personages die heel erg overeen komen met Levi maar daar kan het ineens wel mee... ik snap het gewoon niet.


    Ik kijk per personage naar likes, dislikes, volledig innerlijk, verleden om een beeld te krijgen van het gehele personage. Ik kan ook niet overweg met sommige bazige mensen, maar wel met andere bazige mensen. Sommige enthousiaste mensen vind ik geweldig en andere vindt ik weer helemaal niks. Daarom heb ik met sommige personages ook nog geen relaties afgesproken, ik kan er gewoon geen beeld van krijgen snap je? Daarbij kan Levi toch ook een eigen vriendengroep hebben? Met desnoods Sebastian erin? Ik heb ook meerdere vrienden groepen^^ And Cas thinks he's very very nice

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 19:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik kijk per personage naar likes, dislikes, volledig innerlijk, verleden om een beeld te krijgen van het gehele personage. Ik kan ook niet overweg met sommige bazige mensen, maar wel met andere bazige mensen. Sommige enthousiaste mensen vind ik geweldig en andere vindt ik weer helemaal niks. Daarom heb ik met sommige personages ook nog geen relaties afgesproken, ik kan er gewoon geen beeld van krijgen snap je? Daarbij kan Levi toch ook een eigen vriendengroep hebben? Met desnoods Sebastian erin? Ik heb ook meerdere vrienden groepen^^ And Cas thinks he's very very nice


    Ja dat is prima,en ik snap dat opzich ook wel.
    maar je snapt toch wel hoe dat over komt op een gegeven moment

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 19:40 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Ja dat is prima,en ik snap dat opzich ook wel.
    maar je snapt toch wel hoe dat over komt op een gegeven moment


    Ja, dat wel, maar ik bedoelde het ook echt niet rot, het beeld dat ik alleen van Levi heb past wel bij Cas en niet bij Jake, maar ik snap het dat het op een gegeven moment niet meer leuk is om te horen dat iemand denkt dat jullie personages botsen


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ja, dat wel, maar ik bedoelde het ook echt niet rot, het beeld dat ik alleen van Levi heb past wel bij Cas en niet bij Jake, maar ik snap het dat het op een gegeven moment niet meer leuk is om te horen dat iemand denkt dat jullie personages botsen


    Ik snap het :3. Ook dat je het niet rot bedoelde .


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Problems solved tududududududu
    Gewoon levi en sebas (en maybe cas wel aangezien cas en sebastian ook vrienden zijn) en de onbekende mensen squad en de sebas, jake en xavier squad :Y)


    take risks

    Ik zie de leerlingen van Jefferson als een grote groep tuig n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    trasecolare schreef:
    Problems solved tududududududu
    Gewoon levi en sebas (en maybe cas wel aangezien cas en sebastian ook vrienden zijn) en de onbekende mensen squad en de sebas, jake en xavier squad :Y)


    :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Isabella's relationships

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    JEFFERSON HIGH
    Ruby nothing yet
    Owen "Do you ever just wanna sit on the roof of your house with someone, watch the night sky, and talk about how crazy life is? Owen is that someone for me"
    Isa zou absoluut niet weten wat te doen, als ze Owen niet had.
    Tyler "I am slowly learning that some people are not good for me, no matter how much I love them
    Na een relatie van bijna twee jaar, maakte Isa het uit met Tyler. Aan het begin van hun relatie ging alles goed, maar naar mate de relatie vorderde, werd Tyler steeds dominanter en agressiever, waardoor er kleine "breaks" in hun relatie kwamen. Toen Isa in aanmerking kwam voor een beurs voor Willow Creek, besloot ze er voor te gaan. Ze hield zich voor dat ze dit deed in de hoop dat haar relatie met Ty beter zou gaan wanneer ze elkaar niet constant op school zouden zien, maar hoewel ze van hem hield, kon ze de relatie gewoon niet meer aan. Aan het begin van de zomervakantie kwam ze er achter dat hij met Cas sliep tijdens hun "off"-periodes, waarop ze het gelijk uitmaakte. Sinds hun break-up heeft ze hem niet echt meer gezien, afgezien in het voorbijgaan en op feestjes. Hij heeft haar erg gekwetst, en ze is er dan ook niet erg blij mee dat hij straks weer bij haar op school zit.
    Elijah
    Isa gaf hem bijles toen ze nog op Jefferson zat.
    Elijah
    Isa en Sarah zijn niet de dikste vriendinnen, en sinds Isa op Willow Creek zit gaan ze al helemaal niet veel met elkaar om, toch zal ze zeker voor Sarah klaar staan wanneer ze iemand nodig heeft. Iz had eens per ongeluk een gesprek tussen de decaan en Sarah overhoort, waardoor ze een idee heeft wat er in Sarah's leven speelt. Verder heeft ze eens Sarah's strafblad in het politiesysteem veranderd.
    Evelyn nothing yet, maar ze is Owen's ex dus ze zullen elkaar sowieso wel kennen gok ik.
    Cassidy
    Cas en Isa waren goede vriendinnen, totdat Isa er achterkwam wat ze met Ty deed. Sindsdien heeft ze Cas niet gesproken, en daar heeft ze ook geen behoefte aan.


    WILLOW CREEK
    Hailey nothing yet
    Eleanor "Here's the thing, I'm a nice person. So if I am a bitch to you, you need to ask yourself why"
    Suggestie: Isa en Eleanor is geen goede combinatie. Isa is niet het type om snel rot te doen tegen iemand, maar tegen meiden als Eleanor kan ze echt absoluut niet. Ze zal niet opzettelijk gemeen doen, maar als ze Eleanor iets minachtends hoort zeggen over haar, of over iemand uit haar buurt, dan kan ze het krijgen ook.
    Sebastian
    Friends (verdere mening komt)
    Xavier
    Door zijn kalme houding vindt Isa het fijn om in zijn buurt te zijn. Hij heeft haar rondgeleid in haar eerste week op Willow Creek, en later hebben ze een one night stand gehad. Isa kent hem verder nog niet heel goed, maar ze leert hem graag beter kennen.
    Julian nothing yet
    Levi
    Friends with benefits. Het is puur seksueel en Isa heeft ook echt niet de behoefte aan meer dan dat.
    Jake "I met you and then all the stupid summer love songs made sense"
    Isa en Jake leerden elkaar enkele weken na haar break-up met Ty kennen. Ze waren op hetzelfde festival, aan het begin van de avond, toen het begon te regenen en onweren. Isa, die doodsbang is voor onweer, raakte in paniek. Dit ging niet onopgemerkt bij Jake, die haar hand vastpakte en haar meenam naar zijn strandhuisje. Uiteindelijk spendeerde ze daar de nacht. Er bloeide iets op tussen de twee en Isa werd al snel dol op hem. Hij had haar over zijn knipperlichtrelatie verteld, maar door manier waarop hij vertelde ging ze er vanuit dat het echt uit was, en niet voor even. Maar net zoals elke summer fling, kwam het aan een einde.
          Toen Isa aan het begin van het nieuwe schooljaar Jake met Eleanor zag, kwam dat aan als een klap in haar gezicht. Hoewel hij alles aan haar heeft uitgelegd, voelt ze zich nog steeds kinda gebruikt door hem. Hierdoor probeert ze zich over het algemeen wat afzijdig te houden van hem, alleen lukt dit vaker niet dan wel. Want ondanks de situatie, vindt ze hem nog een schat van een jongen, en ze vindt hem veel te goed voor Eleanor.


    Even begin, ik voeg morgen de andere relaties toe c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered