• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    trasecolare schreef:
    Douceur: Ideeën hoe ze elkaar hebben leren kennen?

    Bellona: Top, doen we dat. Aangezien ze ook allebei naar willow creek (van begins af aan) gingen, misschien dat ze dan ook naar dezelfde lagere school gingen en elkaar daar hebben leren kennen?


    Nja, Jake kwam pas op zijn 14de in Amerika te wonen, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik kan er ook twaalf ofzo van maken en dat Sebastian de eerste vriend was die hij maakte in Amerika en ze sindsdien samen op school zitten?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Nja, Jake kwam pas op zijn 14de in Amerika te wonen, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik kan er ook twaalf ofzo van maken en dat Sebastian de eerste vriend was die hij maakte in Amerika en ze sindsdien samen op school zitten?

    Vanaf sebastians 14e zijn zijn ouders gescheiden, niet dat hij er heel veel problemen mee had maar hij voelde zich wel meer alleen enzo, maybe dat sebas toen jakes eerste vriend werd in amerika en jake sebastian gezelschap hield thuis en ze elkaar zo hielpen? Dan hoef je de leeftijd namelijk ook niet te veranderen (:

    sebastians leeftijd is trouwens aangepast van 16, bijna 17 naar 17, bijna 18 :Y)


    take risks

    Douceur schreef:
    (...)

    Ik heb haar even gelezen en ik denk inderdaad dat ze prima vriendinnen zouden kunnen zijn. Misschien dat ze elkaar kennen door lessen die ze samen hadden?


    Ja, inderdaad. En dat ze soms tegen elkaar gaan zeuren over hun pleeggezinnen.

    IrreplaceabIe schreef:
    Dit zijn de (tot nu toe) afgesproken relaties met Eleanor, mocht ik je vergeten zijn, zeg het!
    (...)


    Ik denk dat Sarah en Eleanor nogal gaan botsen. Misschien dat we nog iets leuks ermee kunnen verzinnen verder?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 12:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Een voorstel voor Bellona en trasecolare, misschien dat Sebastian, Jake en Xavier dé trio van de school kunnen zijn? Ze passen wel goed bij elkaar, geloof ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quake schreef:
    Een voorstel voor Bellona en trasecolare, misschien dat Sebastian, Jake en Xavier dé trio van de school kunnen zijn? Ze passen wel goed bij elkaar, geloof ik.


    Ik vind dit eigenlijk wel een leuk voorstel!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quake schreef:
    Een voorstel voor Bellona en trasecolare, misschien dat Sebastian, Jake en Xavier dé trio van de school kunnen zijn? Ze passen wel goed bij elkaar, geloof ik.


    Kan dat niet een kwartet worden? Gezien Sebastian en Levi beste vrienden zijn?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Kan dat niet een kwartet worden? Gezien Sebastian en Levi beste vrienden zijn?


    Ik denk dat Levi en Jake heel erg zou botsen tho, we hebben ook nog geen relatie tussen die twee toch? Plus, dat zouden ze gewoon met ze vijfen een groep moeten zijn, omdat we anders alleen Julian buitensluiten en ik denk ook niet dat Jake het met hem zou vinden -American Footbal player, Rugby player, just about not it-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lets's be honest here. Als jullie het met zn drieën doen sluiten jullie ook andere buiten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @Sempre is goed! Ik schrijf het er later vandaag even bij


    chaos makes the muse

    Ik vind het goed, en dat Sebastian aan de ene kant heel veel met Levi omgaat en aan de andere kant met Xavier en Jake en dat die niet kunnen begrijpen dat Sebastian met Levi omgaat maar dat Sebas zich er niks van aan trekt en Levi gewoon zijn beste vriend laat zijn?
    Of is iets anders beter dan?


    take risks

    trasecolare schreef:
    Ik vind het goed, en dat Sebastian aan de ene kant heel veel met Levi omgaat en aan de andere kant met Xavier en Jake en dat die niet kunnen begrijpen dat Sebastian met Levi omgaat maar dat Sebas zich er niks van aan trekt en Levi gewoon zijn beste vriend laat zijn?
    Of is iets anders beter dan?


    Ja! Ik denk dat dat wel beter is? Denk ik? Als iedereen het ermee eens is, natuurlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quake schreef:
    XAVIER ALEXANDER FITZGERALD'S RELATIONS AND IMPRESSIONS


    Hailey Diana Ambrose •
    ''My pepperoni to my pizza.''
    Best friends. De twee kennen elkaar sinds kleuterschool en kunnen het goed met elkaar vinden sindsdien. Voor Xavier is Hailey meer een anchor, iemand waarvoor hij wel sober zou willen blijven om haar uit de penarie te helpen.

    Sarah Archer •
    ''Eh, yeah Sarah. She captivates me.''
    De twee zijn vrienden, soort van. Xavier zelf probeert zo af en toe heel subtiel met haar te flirten, maar dan gaat het miserabel mis en daarbij wilt hij het graag op vrienden houden.

    Owen Bell •
    ''I didn't think I could literally hate-hate someone. Well, he's an exception.''
    Enemies ••

    Jake Nathaniel Colfer •
    ''He's trash. I love him though.''
    Besties and partners in crime.

    Sebastian Ambroise Nelson

    FIRST IMPRESSIONS

    Ruby Dawson •
    ''She looks alright, I guess?''

    Tyler Jay Santiago •
    ''He looks like a predator who's looking for a prey every minute. I'd rather stay away, thanks.''

    Eleanor Louise Alison Devereaux •
    ''Nope.''






    Updated! Iemand gemist bij de relaties? Ik ga zo nog even proberen de first impressions af te maken, maar moet ben nog met iets anders bezig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh, voor Isa, ik zat te denken, misschien kan ze eens voor iemand het schoolsysteem gehackt hebben of cijfers oid te veranderen, of het politiesysteem om strafblad aan te passen. Iemand daarvoor c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Oh, voor Isa, ik zat te denken, misschien kan ze eens voor iemand het schoolsysteem gehackt hebben of cijfers oid te veranderen, of het politiesysteem om strafblad aan te passen. Iemand daarvoor c: ?


    Strafblad van Sarah? (A)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Strafblad van Sarah? (A)


    Deal :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered