• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Relaties
    Tyler Jay Santiago --- Tyler en Evelyn hebben ooit eens een one night stand gehad.
    Tallulah Cassidy Fowler --- Evelyn ziet Cas als een hele goede vriendin, en heeft ook zeker het idee dat ze altijd bij haar terecht kan als het thuis even niet lekker loopt. Ze is graag in Cas' buurt en vindt het leuk om feestjes af te gaan samen met haar.
    Elijah Jospeh Merkey --- Evelyn en Elijah zijn collega's, op werk rotzooien ze wel eens.
    Owen Bell --- Owen is de ex van Evelyn verdere informatie komt

    Iemand nog voorstellen?


    chaos makes the muse

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Dan kennen ze elkaar waarschijnlijk van te voren ook al, sinds ze ook wel een klein beetje dezelfde contacten hebben.


    Ze heeft er zo'n drie jaar op gezeten, gezien ze pas sinds begin het nieuwe schooljaar op Willow Creek. We kunnen wel doen dat ze hem al bijles gaf toen ze nog op Jefferson zat, en dat ze dat weer oppakken wanneer ze naar Willow Creek komen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Douceur; Ik zie Sarah en Evelyn wel als vriendinnen, vooral omdat ze nu allebei bij een pleeggezin wonen. Misschien kunnen we daar iets mee doen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre: top, doen we dat :Y)

    Bellona: Hahaa, Can can (oh wauw) be a really good friend :') of of of misschien dat Sebastian Can ook als een soort beste vriendin ziet, maar Can eigenlijk lichte gevoelens heeft voor Sebas, maar Sebas dat zelf niet weet?

    Sigil: Ja, is goed! Of dat het buren zijn en ze daarom ook vroeger veel met elkaar speelden enzo?

    Mirandacosgrove: Die haatrelatie tussen Owen en Sebastian zie ik zeker wel zitten ja, ahaha. Misschien dat ze elkaar van de lagere school kennen? En dat het daar al niet klikte en nu weer niet zeg maar


    take risks

    Owen is toch de neef van levi haha, niet dat dat uitmaakt ofc, maar gezien hij in een armere buurt woont, of is het met de lagere scholen niet zo verdeeld?. Buren is prima

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 20:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    AFGESPROKEN RELATIES VAN SARAH:
    Tyler — "I like him. And the fact that he sells my drugs is just a bonus."
    Sarah heeft Tyler ontmoet toen ze voor het eerst wiet kocht. Ze kan het goed met de jongen vinden en ze vindt het altijd wel chill om met hem rond te hangen. Ze rekent hem tot een van haar goede vrienden en is ook een van de personen waarmee ze school opstelten zet.
    Elijah — "He's my forever home"
    Elijah en Sarah kennen elkaar al zo ontzettend lang dat Sarah hem echt is gaan zien als haar broer. Ze zitten al vanaf de basisschool bij elkaar in de klas en weten praktisch alles van elkaar.
    Ruby — "I'm afraid I've changed too much."
    Sarah en Ruby gaan way back. Ze hebben elkaar ooit ontmoet in een speeltuintje en konden het altijd prima met elkaar vinden. Het contact is een beetje verwaterd doordat Sarah naar een pleeggezin werd verplaatst. Sarah zal bij het weerzien van Ruby wat gemixte gevoelens hebben aangezien ze nogal veranderd is en niet helemaal weet of ze die vriendschap wel weer kan oppakken.
    Cas — "God, I don't know where I'd be without her. I love her. Ehh.. platonically of course.. right?"
    Cas en Sarah zijn als twee handen op een buik. Sarah heeft een hele hechte band met de blondine en samen hebben ze altijd de grootste lol maar ook de grootste problemen. Ze zijn allebei ontzettende losbollen maar hebben veel aan elkaar. Het is dan ook normaal als ze Cas midden in de nacht opbeld om iets volledig gestoords uit te voeren. Sarah heeft wat gevoelens voor haar partner in crime en zit daar een beetje mee in de knoop want ze wil de vriendschap niet verpesten. Daarnaast is ze in zekere zin ook een beetje jaloers op Cas' haar fwb relatie met Tyler en ze betrapt zichzelf er soms op dat ze dingen verzint om Cas bij zichzelf te houden.
    Levi — "He embodies everything that I hate."
    Levi heeft bijna alle karaktereigenschappen in zich waar Sarah een enorme hekel aan heeft. Ze kan het écht niet met hem vinden en is daar ook heel uitgesproken over. Wanneer mogelijk probeert ze hem in de problemen te krijgen en ze houdt zich ook niet in bij een ruzie.
    Sebastian — "I guess that there's some stuff going on. I don't know. He's quite hot when he's irritated."
    Hoewel Sarah ontkent dat er iets tussen hen is spat de seksuele spanning van hen af. Sarah weet dat hij alles is wat niet bij haar past maar ergens trekt dat haar ook heel erg aan. Ze kan het dan ook niet laten om hem te irriteren en lastig te vallen. Ze hebben elkaar al eerder ontmoet in een discotheek waar er ook meteen een connectie was maar nu ze bij hem op school is merkt ze dat ze toch altijd bij elkaar terecht komen.
    Xavier — "There's something about him.."
    Sarah vond Xavier al meteen een hele interessante jongen en merkte al snel dat ze in zijn omgeving tot rust kon komen. Door die ontdekking zoekt ze hem soms op en zo nu en dan zit ze hem ook een beetje te plagen om wat meer uit hem los te krijgen.
    Owen — "I trust him with my life."
    Owen en Sarah hebben ooit gedate maar besloten gezamelijk dat ze toch beter vrienden konden zijn. Desalniettemin vertrouwt ze hem nog steeds alles toe en vraagt ze hem vaak om relatie advies. Heel soms voelt ze nog wel iets van jaloezie, maar ze weet dat dat waarschijnlijk meer is omdat ze bang is hem te verliezen.

    Zo alles een beetje uitgewerkt, mocht ik iets vergeten zijn, let me know!

    Oh en ik sta ook altijd open voor nieuwe relaties!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 20:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    @Douceur; Ik zie Sarah en Evelyn wel als vriendinnen, vooral omdat ze nu allebei bij een pleeggezin wonen. Misschien kunnen we daar iets mee doen?


    Ik heb haar even gelezen en ik denk inderdaad dat ze prima vriendinnen zouden kunnen zijn. Misschien dat ze elkaar kennen door lessen die ze samen hadden?


    chaos makes the muse

    Zusak schreef:
    (...)

    Ze heeft er zo'n drie jaar op gezeten, gezien ze pas sinds begin het nieuwe schooljaar op Willow Creek. We kunnen wel doen dat ze hem al bijles gaf toen ze nog op Jefferson zat, en dat ze dat weer oppakken wanneer ze naar Willow Creek komen?


    Ja dat vind ik wel een goed idee! Misschien trouwens dat ze zich ook nog wel eens aan Elijah kan irriteren, want ik denk dat hij nog wel eens de neiging heeft om niet op te komen dagen . Oh en Elijah is eigenlijk nog wel redelijk slim hij heeft alleen veel achterstand en doet te weinig.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Sigil: Eleanor en Levi best wel goed met elkaar bevriend? Dat Eleanor hem met haar leven zou vertrouwen?


    all because i liked a girl

    Ik wil graag woensdag of anders donderdag beginnen! Zorg dat je rol voor deze tijd af is en meld het als je rol af is!


    El Diablo.

    ^ mijn rol is denk ik af (:


    chaos makes the muse

    Monsieur Xavier is done as well, kiddo ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga proberen morgen of zondag er aan te werken. Ik ben nu onderweg naar huis van Lisa en morgen ga ik weer de stad in met een andere vriendin. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind ze beide helemaal goed ^^ Heeft Evelyn nog een 'duidelijke' status, zodat ik die in het lijstje kan zetten? c:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    Ik vind ze beide helemaal goed ^^ Heeft Evelyn nog een 'duidelijke' status, zodat ik die in het lijstje kan zetten? c:

    Dat wist ik dus niet zo goed te verwoorden, ik laat het weten als ik het bedenk!


    chaos makes the muse