• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    IrreplaceabIe schreef:
    @Sigil: Eleanor en Levi best wel goed met elkaar bevriend? Dat Eleanor hem met haar leven zou vertrouwen?


    Is goed.

    Mijn rol is ook af ^^

    Indien nodig heb ik Levi nog nodig als fwb, zo niet issie prima xD

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 8:06 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn rol komt waarschijnlijk pas na het weekend - mits ik het nog ga bijhouden. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    trasecolare schreef:
    Sempre: top, doen we dat :Y)

    Bellona: Hahaa, Can can (oh wauw) be a really good friend :') of of of misschien dat Sebastian Can ook als een soort beste vriendin ziet, maar Can eigenlijk lichte gevoelens heeft voor Sebas, maar Sebas dat zelf niet weet?



    Cas, haha, Ja klinkt goed? Hele goede vrienden met verwarrende en conflicting feelings sound good to me,

    Dan heb ik voor Cas nu alleen nog maar vijanden nodig, haha

    Heb je ook enig idee voor Sebas en Jake?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sigil schreef:
    (...)

    Is goed.

    Mijn rol is ook af ^^

    Indien nodig heb ik Levi nog nodig als fbw, zo niet issie prima xD


    Dit klinkt miss een beetje stom, maar waar staat de afkorting fbw voor?
    Dx


    all because i liked a girl

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Dit klinkt miss een beetje stom, maar waar staat de afkorting fbw voor?
    Dx


    Klinkt niet dom, heb diezelfde vraag hier ook gesteld haha. Is friends with benefits. Zeg maar fuck buddy

    Zie net dat ik per ongeluk een typfout heb gemaakt haha

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 8:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BelIona schreef:
    (...)

    Cas, haha, Ja klinkt goed? Hele goede vrienden met verwarrende en conflicting feelings sound good to me,

    Dan heb ik voor Cas nu alleen nog maar vijanden nodig, haha

    Heb je ook enig idee voor Sebas en Jake?


    oh jesus sorry ahahahha
    en ben ik nou echt mega dom of is er geen Jake? :')

    edit: HAHAHAH PRANK ik zie m al, ga zo even kijken naar zijn rol

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 8:12 ]


    take risks

    Relaties Sebastian Ambroise Nelson

    Isabella Eleana ThomassenVrienden
    Levi Oliver Jackson • Levi en Sebastian zijn sinds kleins af aan al beste vrienden, en nu na zoveel jaar nog steeds. Levi en Sebas kennen elkaar al heel erg lang omdat ze buren zijn.
    Tallulah Cassidy Fowler • Cas werkt bij het restaurant dat Sebastian graag bezoekt. Nadat Cas iets te lang bij Sebas' tafel bleef staan praten, hebben die twee een goede vriendschap opgebouwd. Sebastian ziet hen ook gewoon als hele goede vrienden, maar weet niet dat Cas lichte gevoelens voor hem heeft.
    Sarah Archer • Sebastian kan Sarah 80% van de tijd niet uitstaan, maar kan toch ook niet zeggen dat er geen seksuele spanningen tussen hen zijn. Sebastian irriteert zich mateloos aan Sarah en laat dit dan ook merken, maar eigenlijk heeft hij hier plezier in en zou hij niet willen dat het anders was. Ze hebben elkaar al eerder ontmoet in een discotheek waar er ook meteen een connectie was maar nu Sarah bij hem op school zit merkt hij toch dat ze naar elkaar toetrekken.
    Owen BellOwen en Sebastian kunnen zeker niet goed door één deur samen
    Some ideas

    • soulmate
    • partner in crime
    • ex
    • just a friend
    • enemie
    • iemand die het tegenovergestelde is van Sebastian, maar wat dan ook helemaal niet goed gaat samen
    • etc etc etc

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 8:36 ]


    take risks

    ^ Ik heb Evelyn nog voor iets?


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    ^ Ik heb Evelyn nog voor iets?


    Misschien dat ze helemaal niet met elkaar overweg kunnen, maar dan ook gewoon echt niet?

    Bellona: Voor Jake misschien soulmates ofzo? Dat ze elkaar alles vertellen die shit, en altijd gewoon goeie vrienden?


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)

    Misschien dat ze helemaal niet met elkaar overweg kunnen, maar dan ook gewoon echt niet?

    Bellona: Voor Jake misschien soulmates ofzo? Dat ze elkaar alles vertellen die shit, en altijd gewoon goeie vrienden?


    Ja, aan zoiets dacht ik ook (:


    chaos makes the muse

    trasecolare schreef:
    (...)

    Misschien dat ze helemaal niet met elkaar overweg kunnen, maar dan ook gewoon echt niet?

    Bellona: Voor Jake misschien soulmates ofzo? Dat ze elkaar alles vertellen die shit, en altijd gewoon goeie vrienden?


    Ja, is goed :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dit zijn de (tot nu toe) afgesproken relaties met Eleanor, mocht ik je vergeten zijn, zeg het!

    Eleanor Devereaux

    Elijah ¤ One Night Stand
    Levi ¤ De twee zijn zo goed bevriend dat Eleanor Levi met haar leven zou vertrouwen. Eleanor kan hem alles vertellen, maar dan ook echt alles.
    Jake ¤ Knipperlichtrelatie. Eleanor en Jake hebben een knipperlichtrelatie. Dan is het weer aan, dan weer uit en ga zo maar door.


    all because i liked a girl

    Sigil schreef:
    (...)

    Klinkt niet dom, heb diezelfde vraag hier ook gesteld haha. Is friends with benefits. Zeg maar fuck buddy

    Zie net dat ik per ongeluk een typfout heb gemaakt haha


    Ehm.... Doe maar niet, want Ellie heeft een relatie met Jake en ze is tot haar oren verliefd op de jongeman :3


    all because i liked a girl

    ik had het gezien


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Douceur: Ideeën hoe ze elkaar hebben leren kennen?

    Bellona: Top, doen we dat. Aangezien ze ook allebei naar willow creek (van begins af aan) gingen, misschien dat ze dan ook naar dezelfde lagere school gingen en elkaar daar hebben leren kennen?


    take risks