• Froukje,

    Van harte gefeliciteerd met je zestiende verjaardag! We hopen allemaal dat het een enorm mooie en gezellige dag voor je wordt. Geniet er maar van: Je wordt maar één keer zestien! Met een groep Q'ers hebben wij dit topic voor jou opgezet en we hopen dat je het wat vindt. Vergeet natuurlijk niet op de cadeautjes te klikken om te zien wat voor verassingen we voor je in petto hebben!

    Nogmaals een geweldige verjaardag gewenst, namens iedereen die aan dit topic mee heeft gewerkt (:




    Danique/Florian

    L
    ieve Froukje,

    Er is er één jarig, hoera, hoera!
    Dat kun je wel zien dat ben jij!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis.
    Eindelijk 16 ^^ Dat wordt een sweet 16 party (;
    Met ballonnen, slingers, taart en diva gedrag.
    Lekker feesten met de hele school
    En weet ik veel wat voor onzin ze allemaal op MTV laten zien.

    Wel, bij een verjaardag hoort natuurlijk een cadeautje.
    En ik kon maar aan één perfect ding denken.
    Ik heb je natuurlijk leren kennen in Utrecht.
    Maar echt leerde we elkaar pas kennen door de TQG
    En omdat we er beide geen genoeg van konden krijgen.
    Nog meer Fladey!
    Veel plezier met lezen,

    Liefs,
    Danique

    Oh, btw. Aangezien je nu mod bent, en waarschijnlijk weinig tijd heb,
    Ik zou hier maar voor gaan zitten. Het verhaal is langer geworden
    dan de bedoeling was. Succes ^^

    *

    Melissa/Virtues

    L
    ieve Froukje,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zestien, zestien, zestien, zestien. Wauw! Serieus, dat is niet niks. Het is zoveel meer dan gewoon een leeftijd (en nog meer gebabbel over hoe gaaf het wel niet is om zestien te worden); Sweet Sixteen! Ik wens je sowieso de beste dag ooit toe, met zestien brandende kaarsjes op een reusachtige taart (waar je natuurlijk een foto van moet posten (wbw)), de mooiste kaarten en duizend-en-één ballonnen. Ik hoop dat je mijn topic design leuk vindt ^^
    Om dit berichtje toch nog een beetje nuttig te houden (los van het feit dat ballonnen al nuttig zijn op zichzelf) wil ik even zeggen dat ik blij ben om je als vriendin te hebben. Je bent het liefste, meest zorgzame en aardigste meisje dat ik ken. Je was er voor me toen ik je het meest nodig had en mán wat hebben wij het afgelopen jaar een lol gehad! Onze duizenden prachtige (maar totaal nutteloze) RPGs waarin we elkaar half vermoordden (maar dan toch weer niet hehe), de momenten dat ik je telefoon (waarschijnlijk, of bijna) liep vastlopen door mijn gespam over dAT JE JE DOC MOEST UPDATEN.
    My deer Froukje pun intended, ik wens je een fantastische verjaardag toe en je kan een enorme spam aan verjaardagsberichtjes van mij verwachten c:

    Liefs, Melissa

    *

    Laleah/Leah

    L
    ieve, lieve Froukje!

    Er is er eentje Jarig, van harte lieve meid! Ik wens jou een dag vol met gezelligheid! (it rhymed omg) Maar ik denk dat dit wel goedkomt! Nu ben je eindelijk 16, hé-hé, wat heb je daar op zitten wachten. Nu hoef je niet telkens meer uit te leggen dat je over een paar dagen 16 bent, nee, nu ben je gewoon 16!
    Goh, Froukje, eigenlijk direct al wilde ik wat leuks voor jou gaan doen. Jij staat altijd voor mensen klaar en wat steek jij enorm veel energie en tijd in het gelukkig maken van anderen, dat wilde ik voor jou even terug doen. Je mag zo trots zijn op jezelf, weet je dat! Die kwaliteiten waar jij over beschikt, die zie je tegenwoordig veel te weinig. Hou daar alsjeblieft aan vast en laat dat nooit meer los! DO NOT LET IT GO, I REPEAT, DO NOT LET IT GO! (nu gaan we natuurlijk spontaan allemaal 'let it go' in ons hoofd krijgen. Yes, I did do that on perpose! hehehe)
    Maar zoals je ziet, was ik niet de enige die vond dat jij een paar wel heel bijzondere berichtjes verdient. Ook een goud hart moet eens in de zoveel tijd liefde krijgen, en zeker jij verdient dat. Jouw positiee energie hier op Quizlet is echt voelbaar. Wanneer ik weer een reactie van je krijg op een hoofdstukje, dan wordt ik daar altijd zo blij van! Van jouw moeten we er meer hebben, echt waar! Ik denk dat ik hierbij voor meerdere spreek! Niet alleen dat, maar je bent hier ook altijd zo actief. Echt elk topic waar ik even mij neus in steek, zie ik jouw naam langskomen. Of het nou een spelletjes topic is, of een kop-op topic, je laat voor iedereen altijd een berichtje achter! Wat een heldin!
    Ik ben zo blij dat ik jou live heb mogen meemaken Natuurlijk was de officiële eerste keer tijdens de Utrecht meeting, wat overigens vet gezellig was en we sws nog een keer moeten gaan doen. Maar natuurlijk begon het allemaal met een simpel berichtje. En kijk nu, nu werk ik samen met jou aan het Vertrouwenspersonen Project hier op Quizlet. Niet alleen dat, ik heb er een geweldige meid bij leren kennen AND I'M SO HAPPY ABOUT THAT!!
    Ik heb enorm veel steun van jou gehad en zoveel met je gelachen. Ook begin September bij Natas' housewarming. Het zijn users als jou waarvoor ik echt naar de meetings kom! Altijd lachen, altijd gezellig!! Hopelijk heb je al veel leuke cadeautjes gehad en krijg je er ook nog een heleboel! Geniet van jouw dag meid! Own it! Eat a lot of cake! And do whatever you want! ^^

    Heel veel liefs and birthday wishes,
    Leah

    *

    Devinsport/Anna

    L
    ieve, lieve Froukje!

    Na al dat berichtjes verzamelen van jou, is het nu toch echt tijd dat jijzelf overladen wordt met berichtjes. Je bent namelijk JARIG! YAY! Gefeliciteerd! Vandaag is jouw dag, dus spendeer hem alsjeblieft niet met constant anderen pleasen en denk vandaag eens enkel en alleen aan jezelf, want dat verdien je helemaal. Wees de Gilderoy. Dan moet het wel goed komen. Die denkt immers ook enkel en alleen aan zijn perfecte ik. En geef hem eens ongelijk. Ik hoop dan ook dat je de meest awesome en perfecte dag ooit hebt en tracht daar toch een beetje aan bij te dragen.
    Lieve Froukje, vergeet alsjeblieft niet altijd jezelf te blijven, want je bent als jouzelf een geweldig persoon. Lief, enthousiast, vrolijk, trouw, gezellig, zorgzaam *vijf uur later* slim, leuk, en ga zo maar door. Never ever forget that. Dit is jouw speciale dag en alleen voor jou (en andere mensen die vandaag jarig zijn, maar die hebben ook hun eigen speciale dag vandaag als je begrijpt wat ik bedoe, Merlin dit draagt totaal niet bij aan de liefheid en snuggerheid van dit bericht).

    Okay en dan is het nu echt klaar en over met dit soort berichten voor mensen schrijven voor in verjaardagstopics en dergelijke. It's time for something new. Be honored, you are my last, but definitely not least. Have a very happy Hogwarts birthday, cutiepie! Find the life of a victor, birthday girl. You earn it.

    Dikke verjaardagsknuffels en hindelikjes (jap, dat klinkt raar, ik weet het),
    Princess Anna of Arendelle

    *

    Tracker/Natas

    H
    oi lieve Froukje!

    Van harte gefeliciteerd met je zestiende verjaardag! Nu mag je officieel alle 16+ verhalen lezen. Heel belangrijk op Q. ;D

    Kidding, heel veel plezier vandaag! Geniet van deze dag waarop jij centraal staat. Je verdient het echt. Je bent echt een topper. Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen, want je maakt Q echt een leukere site. Niet van overtuigd? Lees dit maar eens! Stay awesome girl! <3

    Eet lekker veel taart vandaag en laat je maar overladen met cadeaus!
    Die van mij heeft wat vertraging, maar houd ook na je verjaardag de postbode in de gaten :Y)

    Liefs,
    Natas

    *

    Sauropoda/Felicia

    A
    llerliefste Froukje,

    Je kent me wel, je wie-is-de-mol-partner-in-crime. We hebben al gezellig samen gewerkt (en tegen elkaar you are a sneaky bastard too!). Voor de rest kennen we elkaar misschien nog niet zo goed, maar ik hoop oprecht dat dat snel zal veranderen. Ik hoop dat we zeker nog beter bevriend worden en ik ben er zeker van dat je een super-modje wordt!

    Groetjes, Felicia

    *

    Krull/Emma

    L
    ieve Froukje,

    Ik heb begrepen dat jij jarig bent vandaag! Nu heb ik je gezien bij Natas laatst, en dat was erg gezellig. Zo'n gezellige meid als jij verdient een heus verjaardagstopic met allemaal lieve berichtjes. Lieve Froukje, van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag. Maak er een mooie dag van. Ik hoop dat je veel leuke felicitaties en cadeautjes krijgt.

    Liefs, Emma

    *

    Jaylay/Veerle

    V
    an harte gefeliciteerd, Froukje!

    Alweer een jaartje erbij. Betekent ook alweer langer onder ons hier op Q. Echt leuk om je op te zien groeien hier en dat je nu ook bij de crew zit. Volgens mij ben je nu helemaal op je plaats hier een dat is echt zo tof om te zien! Ik wens jou een ontzettend fijne verjaardag toe en geniet er vooral van! (flower)

    Knuffels, Veerle

    *

    Gibbs/Yolanda

    W
    IE IS ER DE BIRTHDAY GIRL? IT'S FROUKEEHHH.

    Gefeliciteerd, Froukje, met je b-day!^^ we praten dan wel niet zoveel als dat ik eigenlijk wel zou willen, maar alsnog wil ik je even zeggen dat je een fantastisch persoon bent. Je komt altijd heel vrolijk, lief en slim over en dat zijn allemaal positieve eigenschappen.
    Fijne verjaardag, dat het maar de beste verjaardag mag zijn die je tot dusver mee hebt gemaakt!

    Liefs,
    Yolanda

    *

    SamueI/Irene

    B
    este Froukje,

    Ik ben totaal niet actief op Quizlet, en Samuel is mijn eerste bijdrage aan de Spelen. Toch was je altijd ook tegenover mij aardig en bereid om te helpen (ik vraag me nog steeds af waarom je mijn doc zo vaak bent komen stalken). Daarbij is deze geweldige verjaardagscadeau-operatie toch wel het ultieme bewijs dat je iets goed doet.
    Wat ik wilde zeggen is: gefeliciteerd/taart met je zestiende verjaardag, ik hoop dat je een fijne dag hebt, en van het jaar zal genieten. En natuurlijk van de vele jaren die er na komen :D.
    Op dat moment vond Irene het te cliché worden, en verpeste ze de feliciterende sfeer van dit bericht door de vierde? Muur? Te? Breken?
    Anyhow, proficiat, en geniet van alle andere cadeau's die veel interessanter zijn dan dit berichtje.

    - Irene










    Een cadeau van Melissa:


    Een cadeau van Natas:


    Een cadeau van Danique:


    Een cadeau van Anna:



    Mogelijk staan nog niet alle cadeaus online, maar die komen wel c:



    in love with the fictional characters, I'm sorry

    HAPPY BIRTHDAYYY!!!!!!!!! (yeah)
    Je hebt een geweldige naam en bent heel aardig en je kan zo goed schrijven!!!!!


    How you doin'

    Gefeliciteerd!!!


    i wanna die with you once or twice.

    Hahaha nogmaals gefeliciteerd meid!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd! *O**O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUU! in de wei staat een koeeeeeee Veel plezier met dit mooie levensjaar!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd, Froukje! Enjoy your day!


    16 - 09 - '17

    To: My deer partner in crime.

    Lieve Prongs,

    Sinds mijn internet het eindelijk weer goed doet, is hier mijn verlate berichtje. I'm sorry.:c
    HAPPY BIRTHDAY PRONGSIE! Nu ben je al weer 16. Wat gaat de tijd toch snel. *veegt tranen weg met een zakdoek* Ze groeien zo snel op! *dramatisch gesnik*
    Voor mijn cadeautje moet je nog eventjes wachten, maar het komt er zo snel mogelijk aan!
    Ik heb je nu een aantal keer ontmoet, maar ik vind je echt super! Je bent echt een topmeid die trots op haarzelf mag zijn. Je bent super gezellig en actief en je bent super slim! We moeten echt gauw weer eens afspreken!

    'Do you know anything about the first time Femke and Froukje talked to each other?'

    'Yes'

    'Can you tell me?'

    'No...
    but I can show you. Let me take you back to about a year ago. I guess.'*

    *waarschijnlijk was dat ergens in december vorig jaar of januari dit jaar


    *Femke is Quizlet weer eens aan het stalken zoals gewoonlijk*
    *Femke ziet plotseling de username ProngsPotter*
    *Femke twijfelt geen seconde en gaat hallo zeggen tegen een mede James Potter fan*
    *Froukje zegt hallo terug*
    *instant friendship*

    Terwijl ik dit schrijf speel ik voetbal en ik ben de keeper. Ze bakken er alleen niet zo veel van, dus ik kan wel schrijven, maar oke daar gaat het niet om.

    Lieve Prongs, ik hoop dat je nog heel veel jaren mee mag maken.
    Mischief never managed,

    Xxx James


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Proficiat! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelukkige verjaardag! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aaawhhh, Jamie, wat een leuk berichtje! (Ik hoorde er echt een Starbucks doorheen schemeren, allemachtig :'D Perfecte combi van de manier van James en Sirius in je tekst :'D)
    Hahhahaaha, het was Marauderschap op de eerste username :'D


    Ontzettend bedankt allemaal! Ik kan niet vertellen hoe blij ik ben met al jullie lieve fluffyness en felicitaties, heel erg bedankt! (K)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.