• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Ahavah schreef:
    Ik ben vorige week naar Jason Bourne gaan kijken. Actiefilms zijn mijn guilty pleasure, omdat ik dan mijn verstand op nul kan zetten, maar gelukkig zit in die films toch nog wat verhaallijn, haha. In elk geval: ik vond het een goede film. Wat wel soms stoorde waren de veel te lange autoachtervolgingen (for Christ's sake I hate that) en het feit dat-ie amper wat zei. Dat laatste is zo erg niet gezien ik Matt Damon ook een fantastische acteur vind, maar tekst voegt altijd een laag emotie toe. Dat miste ik soms wat. Het verviel ook soms teveel in hetzelfde cliche van de slechterik in een pak die eigenlijk de goede zou moeten zijn. Anyway, al bij al heb ik ervan genoten. :Y)


    Hier ben ik het niet mee eens sorry! Kijk maar naar The Revenant :$ The bae zegt daar bijna niks. Maar hangt wel van het genre af natuurlijk (:

    Virtuoso schreef:
    Net naar Deepwater Horizon geweest en whoa, echt een vette en spannende film, vind ik dan. Vooral heftig ook.


    Oh hier ga ik vanavond heen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vanavond naar Nerve (cheerleader-emoticon)!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb een jurk gekocht voor de premiere volgende week, het wordt zo fancy, I'm excited and nervous haha. Ook ga ik waarschijnlijk volgende week of die week erna naar The Red Turtle.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil heel graag naar Me before you omdat mijn lievelingsacteur (sam claflin) daar de hoofdrol in speelt, maar hij draait alleen in Amsterdam.... Laatst ben ik naar Mike and Dave need wedding dates geweest en hij was heel grappig. Vooral de actrice Sugar Lyn vond ik erg leuk en natuurlijk Andy Bovine, Anna Kendrick en Zac Efron. Hij is echt verschrikkelijk grappig, maar op sommige momenten ook raar :')


    How you doin'

    Wow, nerve was zo goed! Echt een aanrader, ik zat vaak op het puntje van mijn stoel van de spanning. En uiteindelijk zit er nog een boodschap achter ook.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morgen inferno! *O*

    Het enigste waar ik al meer dan een jaar naar uit kijk is Fantastic Beasts and where to find them.*-*
    De volledige trailer is pas uitgekomen!c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het enigste waar ik al meer dan een jaar naar uit kijk is Fantastic Beasts and where to find them.*-*
    De volledige trailer is pas uitgekomen!c=

    Ik ben gestopt met trailers kijken. Ze geven voor mijn gevoel te veel weg

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik ben gestopt met trailers kijken. Ze geven voor mijn gevoel te veel weg


    Ooh, hmmm ik had alleen de super korte trailer gezien en pas kwam de langere uit. Ik ben in ieder geval super hyped!c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooh, hmmm ik had alleen de super korte trailer gezien en pas kwam de langere uit. Ik ben in ieder geval super hyped!c=

    Jaa heb er ook heel veel zin in!

    Krolock schreef:
    (...)
    Jaa heb er ook heel veel zin in!


    Dit is de eerste film dat ik toverstokken en sjaals heb enzo. Seriously considering to wear them.....


    You were born original, don't die as a copy.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik ben gestopt met trailers kijken. Ze geven voor mijn gevoel te veel weg


    I want to second this. Ik ga een keer in de week naar de bios, maar Skip tegenwoordig zelfs daar de reclames, want met de laatste drie films die ik gezien heb, vooral de film Nerve, vond ik het echt ernstig... Gewoon twee/drie minuten te laat komen voor mijn film vind ik dan fijner om eerlijk te zijn. Dit gezegd hebbende vond ik de trailer van Fantastic beasts and where to find them, Absoluut geweldig, maar ik ben bang dat daar het grootste deel van het plot ook is weggegeven


    We've lived in the shadows for far too long.

    JAAAAAA, ik heb zojuist kaartjes voor de nachtpremière van Doctor Strange besteld! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga morgen naar The girl on the train!! (:


    I was an angel living in the garden of evil