• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Mt


    chaos makes the muse

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Woeh, ik heb er zin in!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mijntopics


    take risks

    Mt :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal



    Dat ik er nu al geen zin meer in had, was licht gezegd. Overal waar ik keek was wel een of andere rich bitch of iets dergelijk, iets waar we op mijn school wel raad mee wisten. Ik lach zachtjes bij de gedachtes alleen al en neem nog een trek van de sigaret die tussen mijn vingers is geklemd. Ik laat de rook langzaam over mijn lippen dwarrelen en kijk om me heen. Ik kon natuurlijk nu naar huis gaan en niet meer terug keren. But where's the fun in that.. Ik had al genoeg rich bitches gezien die onze aanwezigheid niet lijken te waarderen, dus hen nog meer ergeren klinkt veel te aantrekkelijk.
    Met een kleine grijns op mijn lippen gooi ik mijn sigaret weg en loop de school weer in. De bel was al eerder gegaan, maar dat maakt me echt niet uit. Ik bots tegen wat mensen aan met mijn schouder om ze uit de weg te krijgen. Moeten ze daar maar niet staan. Aan het einde van de gang zie ik al snel het lokaal en ik zucht diep. Zoals ik al zei, helemaal geen zin. Het feit dat biologie nou niet een van mijn sterkste punten was, op de praktijk na ofcourse, hielp ook niet echt mee. Ik grinnik zachtjes bij deze gedachte en loop het lokaal in, wat op een paar leerlingen en een leraar compleet leeg was. De blikken van de rich bitches negeer ik, net zoals de goedemorgen van de man voor de klas. Ik laat mijn tas met een doffe klap op een tafeltje achteraan komen en neem daar onderuitgezakt plaats. Ik pak mijn telefoon erbij en begin met wederom een diepe zucht maar wat mensen te appen.


    El Diablo.

    SARAH ARCHER
    17 | JEFFERSON HIGH | THOUGH CHICK |
    | BIOLOGY |

    Het begon al slecht. Ik was er gisteren achter gekomen dat mijn wiet op was en had uiteindelijk nauwelijks geslapen. De combinatie van slaap te kort en het vooruitzicht op een tijdelijk verblijf op fucking Willow Creek hadden er voor gezorgd dat het vinden van Tyler nummer een op mijn prioriteiten lijst was. Uiteraard zat het verder ook niet heel erg mee, ik was te laat gekomen voor de instructie les en was alleen maar te weten gekomen waar mijn lokaal was een willekeurig persoon aanhouden om er naar te vragen.
          Dus toen ik al kauwgombellen blazend het biologie lokaal binnen kwam lopen en zag dat Tyler al in het lokaal zat klaarde mijn humeur al weer een beetje op en liet ik me in de stoel naast hem neervallen. De uitdrukking op zijn gezicht vertelde me dat hij net zoveel zin had in dit nieuwe begin als mij.
          "Dus Ty," begon ik terwijl ik mijn portemonnee pakte en wat briefjes te voorschijn haalde. "Heb je wat bij?" De vraag was retorisch bedoelt want Tyler had áltijd wat bij. De dag dat die jongen nee zou antwoorden zou mijn wereld in elkaar storten en dat wist hij waarschijnlijk ook maar al te goed.
          Terwijl ik wachtte op zijn antwoord haalde ik mijn mobiel tevoorschijn om vervolgens mijn benen op de tafel te leggen en een berichtje naar Cas stuurde. Ik had geen idee waar mijn bff, hva or whatever zich bevond al wist ik wel dat ze niet hier was. En dat was kut.

    To: Weirdo
    Sweetcakes, I need you! x

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 15:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2016 - 16:27 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik het plein over. Voor mijn gevoel had nog nooit zoveel kakkers bij elkaar gezien. Bij de meeste kon je gelijk al raden dat ze het nooit zouden overleven op Jefferson High. Met een vage grijns rond mijn lippen gooide ik een pluk van mijn blonde haar over mijn schouder en liep ik de school binnen. Een zweem van dure luchtjes kwam me tegemoet en even fronste ik. Terwijl ik allesbehalve voorzichtig tussen een groepje jongeren door liep, zag ik het lokaal waar ik moest zijn al in zicht komen.
    Snel liet ik mijn blik over de klas gaan en herkende al een aantal gezichten. Zonder verder aandacht te besteden aan de klas of de leraar laat ik me op een stoel vallen. Met een diepe zucht draaide ik mijn hoofd richting het raam, buiten leek alles zijn gangetje te gaan. Snel viste ik mijn telefoon uit mijn jaszak. Ik liet mijn ogen over verschillende berichten en foto's op social media gaan en vroeg me af hoe lang het zou duren voordat de tijd op Willow Creek voorbij was, dat kon me niet snel genoeg gaan.


    chaos makes the muse

    Eleanor Louise Alison Devereaux | Willow Creek | 'You're dead to me already.' | Cheerleader/Queen B


    Fijn. Ik heb het eerste les en dan het tweede een tussenuur. Ach ja, ik kan dan in ieder geval nog even snel die rode lipstick halen die gisteren in het modeblad stond.
    Voor ik het weet, zit ik al op mijn motor met helm op en scheur ik weg. De meesten hebben nu biologie, maar ik ben lekker even vrij.
    ‘Hallo Eleanor, leuk dat je er weer bent,’ zegt de verkoopster vriendelijk. Ik haal mijn schouders op en pak de lipstick plus nog wat eyeliner. ‘Dat is dan veertien dollar.’
    ‘Whatever. Ik moet weer richting school.’ Ik gris mijn make-up van de toonbank, leg een briefje van vijftig dollar neer en been weg.
    ‘Je wisselgeld!’
    ‘Houd het maar! Krijg je eindelijk een keer eens een fooi!’ Na dat gezegd te hebben pak ik mijn klapspiegeltje en haal ik de make-up van vanochtend weg. Ik doe meteen de nieuwe make-up op en bekijk tevreden het resultaat.

    ‘Fuck. Wat moet ik nu doen? Even zien, Snapchat… niks nieuws. Wat saai! Instagram… Oh My God! Lucy Hale heeft mijn foto geliked waar ik samen met haar op sta!’ Ik screen het en stuur het aan iedereen door die ik in mijn contacten heb staan, alleen belangrijke mensen dus.
    Economie, bah. Waarom heb ik daar ook al weer voor gekozen? Oh ja, dat was een idee van Harleen en ik ben er maar op ingegaan omdat mijn vader anders zou gaan zeuren. Ik kijk of Aria online is op WhatsApp, wat helaas niet het geval is.

    Ellie zegt: Hey Ar! App ff hoe laat je uit bent, dan kun je misschien terug naar huis ook wel mee op de motor.
    Aria zegt: Half zes, ik ga vanmiddag met de klas naar een of ander iets. Kun je me dan ophalen?
    Ellie zegt: Ik doe mijn best om dan op het plein te staan!

    Aria zou dus niet eerder met mij kunnen kletsen dan half zes. Verschrikkelijk. Ik hoop dat het straks in de les wel wat fatsoenlijk is. Dat de leerlingen van Jefferson High het niet voor mij gaan verpesten. Ik pak mijn Spaans boek en bekijk de leerstof nog een keer. Spaans is ook echt mijn favoriete vak. Zucht. Ach ja, het is altijd beter dan Frans.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 15:34 ]


    all because i liked a girl

    [MT, hier kwam ik laat achter]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    Mijn bed uitkomen die ochtend was een tragedie geweest. Ik had mijn hoofd opgetild van mijn bed en op de klok gekeken alleen maar om mijn hoofd weer terug neer te leggen. Ik had zacht gezucht. En nu ik hier zat in een klas lokaal van Willow Creek voor een informatie uur waar ik alleen heen wilde om het geweten van mijn net iets te knappe levensproject leider te sussen. Ik deed mijn lipstick nog een keer goed terwijl ik met een schuin hoofd naar de man die ons alles vertelde keek. Waar had deze kerel het nou helemaal over? Ik wist echt wel waar een les voor was. Misschien had ik mijn oortjes uit moeten doen aan het begin was de uitleg. Misschien moest ik nu toch wel mijn oortjes uitdoen? Nah, ik besloot verder te gaan met waar ik mee bezig was. Ik kreeg een rooster in mijn handen gedouwd. Verveeld keek ik op naar het meisje, of vrouw dat mij glimlachend aan keek. Ik glimlachte terug. Oh ja, mijn haar zat over mijn oortjes. Ik zuchtte even voor ik opstond, aangezien de rest er ook vandoor leek te gaan. Ik keek op het rooster. Als ik niet naar school zou gaan zouden de subsidies voor mijn apartement worden ingetrokken had mijn stiefvader gezegd, dus op hoop van zegen dan maar. Biologie stond er op het rooster. Dat had ik niet. De dag begon dus mooi. Had Sarah biologie? Ja, Tyler ook als het goed was. Ik kon dus wel even spontaan langs gaan. Ik huppelde naar het lokaal waar volgens de plattegrond biologie gegeven zou moeten worden voor onze klas. Ik keek even het lokaal in en zag twee van mijn favourite personen in één oogopslag. Met een kleine glimlach pakte ik mijn mobiel erbij en zag dat ik een berichtje had van Sarah. Ik glimlachte. Ik stuurde gelijk iets terug en wachtte even tot ze het zou lezen. Daarna liep ik op Tyler en Sarah af, pakte ik een stoel mee en ging ik er gezellig bij zitten.
    "Dus, kunnen we heel toevallig doen alsof ik Biologie heb en gewoon niet op de lijst sta ofzo?" vroeg ik met een grijns aan Sarah en Tyler. "Ik ga echt niet met dt stelletje stuck-ups in de aula zitten."


    From; Beautiful
    Sweetcakes, I need you! x
    To; Beautiful
    Pretty, I'm right behind you x


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    Muziek was nooit mijn favorite vak geweest, daarom had ik het ook niet gekozen en dat was dan ook de reden dat ik iedere maandag ochtend heerlijk een uurtje langer kon blijven liggen. Daarna nam ik mijn vaders auto naar school. Het was niet echt mijn auto, aangezien mijn vader er voor betaald had in en reed als hij hier was, maar hij was er bijna nooit. Het was voor mij best lang rijden naar school, omdat ik in de middle of no where wijk woonde. Waar rust en veiligheid voorop stonden. En waar ik geweldige feestjes kon geven tot laat in de nacht omdat de dichtsbijzijnde buren een á twee kilometer verder op echt niet gingen klagen. Eenmaal op school was ik zoals altijd prima op tijd. Maar Eleanor zag ik nergens.Ze had volgens mij wel muziek. Ik wist het niet zeker. Oh god, ze zou mij vermoorden als ze wist dat ik nog steeds geen idee had of ze überhaupt muziek had of niet. Ik stuude voorzichtig een appje.

    To; The sweetest girl in the world
    Hey babes, hoe is je ochtend?


    Ze zou het vast wel noemen als ze op school was. Ik keek even met een schuin hoofd naar de naam in mijn mobiel. Volgens mij had ze zichzelf er zo ingezet nadat we een film gekeken hadden waarin een meisje zo in haar vriend's telefoon stond. Dat was al ver voor de vakantie, en ver voor alles gecopliceerd werd, voor mij dan tenminste. Ik merkte nog eens extra hoe gecompliceerd mijn leven was geworden toen ik opkeek en Isa zag lopen. Isa had wel biologie met mij. Ik liep hoofdschuddend recht naar het lokaal. Ik nam plaats waar ik altijd zat, om te wachten op de oude zeur van een leraar, die stiekem niemand mocht. Ik vond hem wel meevallen. Ik pakte mijn spullen vast en wachtte op Isa en het begin van de les.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal



    In eerste instantie had ik niet opgekeken toen er iemand plaats naam in de stoel naast me. Maar toen ik wel een hele bekende stem hoorde kroop er een grijnsje op mijn lippen. "Dus Ty," begon Sarah en ik kijk langzaam op naar haar gezicht, de grijns nog altijd present. "Heb je wat bij?" hoor ik haar nog vragen en ik lach zachtjes. 'Eigenlijk niet. Ik wou hier met een schone lei beginnen' zeg ik en ik rits langzaam mijn tas open, mijn blik even gericht op de briefjes in haar hand. Dan wordt mijn grijns breder en ik schenk haar een snelle knipoog, zodat het al helemaal duidelijk was dat dat een grote grap was. Ik vis de briefjes uit haar hand en stop ze in mijn zak, waarna ik begin te zoeken in mijn tas. Ik wil dan ook net ongezien een zakje uit mijn tas halen als ik een andere bekende stem hoor. "Dus, kunnen we heel toevallig doen alsof ik Biologie heb en gewoon niet op de lijst sta ofzo?" ik kijk naar Cas en haal nonchalant mijn schouders op. "Ik ga echt niet met dt stelletje stuck-ups in de aula zitten." Ik lach weer zachtjes. 'Waarom niet? Ik dacht dat je al een paar vrienden had gemaakt hier en daar...' plaag ik en stop dan snel de wiet in Sarah's tas, mijn blik nog steeds op haar gericht. 'Waarom zijn we hier ook alweer?'


    El Diablo.