• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • THIS TIME IS TOO EARLY • @ My stupid twin brother, going back to school again •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Lichtelijk vermoeid duwde ik mijn gezicht steeds dieper en dieper in het kussen. Ik hoorde vaag wat kabaal op de achtergrond, maar zoals gewoonlijk stoorde ik me daar niet aan. Het enige wat ik op dit moment wilde was slapen en niet wakker worden. Waarschijnlijk was het toch nog ontzettend vroeg in de ochtend en gingen mijn ouders oftewel mama’s naar werk. Normaal poogde ik nog met een kreun ze gedag te zeggen als ze mijn kamer nog op kwamen. Dit was dan ook wat ik deed toen ik mijn kamer deur hoorde openen; maar in plaats van mijn mama’s stemmen te horen; voelde ik iets hards tegen mijn hoofd breken. ‘Gray! Ik heb ontbijt voor je. Hopelijk houd je van geklutste eieren!’ gauw volgde nog twee andere raken klappen, wat me voor even verward mijn hoofd omhoog deed hieven; voor ik besefte wat er gebeurt was. Mijn gezicht vormde zich in een chagrijnige frons; waarbij ik op sprong en naar de eierschillen vermengd met eidooier en eiwit van mijn hoofd af zag stromen.
    ‘DUDDEEE!’ Riep ik dan ook hard uit; waarbij ik het hele tafereel nog een keer in mijn hoofd liet afspelen voordat ik nog hard zijn naam uitriep. Voordat de jongen kon wegrennen, greep ik naar een lauw waterflesje wat onder mijn bed lag, en gooide deze over hem leeg; voor ik hem in de houtgreep nam. Mijn hand vormde zich in een vuist; die hardnekkig over zijn hoofd wreef. Zijn pet had ik allang afgegooid. Kort worstelde we over de natte grond heen – waar mams ons waarschijnlijk op de donder zou gaan geven, voor ik opstond met het besef op het laatste wat Ash gezegd had focuste. We waren te laat voor school. Niet dat ik dat zozeer erg vond.. ik was toch meer dan de helft stoned of achter meisjes aan het gaan. Ik nam dan school alles behalve serieus en dat was dan ook de reden dat ik en Ash onszelf in de zelfde lessen hadden aangemeld, waar vrouwelijke leraressen voor de les stonden. Mijn goal voor dit jaar was dan ook niet de examens de halen. Dat lukte me toch niet. Nee; ik zou veel liever in de broek van een of andere lerares willen komen.
    ‘Zolang je maar weet dat ik vanavond bij jou in bed slaap; ouwe rukker.’ Ik liet mijn hand nog een keer speels door de lokken van mijn tweeling gaan, voor ik snel onder de douche sprong en het ei uit mijn haar waste, voor ik mezelf weer droog kon gaan boenen. Ik fohnde mijn haar, waarbij mijn baddoek om mijn middel geslagen was.
    Met een kleine grijns viste ik mijn telefoon tevoorschijn; waar het duidelijk zichtbaar was dat ik en Ash te laat waren voor de les – hoewel ik dit negeerde. Ik viste mijn camera tevoorschijn waar ik een foto schoot van mijn ontblote torso, waar nog speels een paar natte druppels op mijn borst lagen.


    To Juliana: Just can’t figure out which top I should wear.. *sends topless picca with it* you judge.

    To Callen: Can’t wait to see you today Xx *sends topless picca with*

    To Owen: Don’t SMOKE ALL THE WEED WITHOUT ME BRAH. Any hot stuff at school?

    To Sarah: Ready to find some new hot places to do a little mischief at school today? Not gonna lie. I'm so turned on RN. Rawr (; x


    Ik stopte mijn mobiel weer weg; gezien ik besloot de rest wel zo dadelijk te appen. We moesten nu toch wel opschieten voor school, maar voor ik de douche verliet gleden mijn kijkers op de handzeep op de wasbak. Stiekem gleed mijn blik even uit de douchekamer, waar Ash nog onbewogen – gezien ik voor het eerst snel gedoucht had – op de grond nog lag op de overloop. Nog nat en wel. Snel spoot ik de handzeep leeg; voor ik mijn urineblaas in het potje leegde en weer dicht draaide. Ik wist dat hij zijn handen nog moest wassen omdat die ook nog onder het ei zaten en dit zal hem dan ook krijgen. Een valse grijns verscheen dan ook op mijn gezicht, terwijl ik zo onschuldig mogelijk mijn kamer in kroop en me aankleden; voor ik weer de trap afrenden. Het liefst wilde ik zijn gezicht zien zodra hij mijn urine zal vinden op zijn handen; maar ik wilde het risico niet lopen dat hij het op mij zou gooien. Gauw viste ik mijn eten wat onze mama’s hadden gemaakt uit de koelkast en stopte een appel in mijn mond, voor ik de deur uit liep. ‘ASHHH OPSCHIETEN. WE KOMEN NOG TE LAAT EN IK HOORDE DAT DE LERARESSEN VANDAAG KORTE ROKJES BESLOTEN AAN TE DOEN…..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    SARAH ARCHER
    17 | JEFFERSON HIGH | THOUGH CHICK |
    | BIOLOGY |

    Instemmend knikte ik bij het horen van Cas' haar voorstel om dit weekend een feest te geven. Ik had zin om weer even helemaal los te gaan en het was pas maandag ochtend. Het feit dat Cas wat naar Tyler opschoof irriteerde me meer dan zou moeten en ik rukte mijn blik weg om te voorkomen dat ze dat zou opmerken. In plaats van op de twee naast me te letten focuste ik me dus maar op Owen die had besloten toch bij ons te komen zitten.
          "Saar, zullen we straks in de pauze nog even wat roken?" vroeg de jongen waarna mijn humeur meteen wat opklaarde. "Hell yes, ik heb net nieuw spul van Ty gekregen," antwoordde ik en terwijl ik mijn hoofd draaide om in de richting van Tyler te knikken viel mijn oog op iets dat mijn maag een beetje liet omdraaien. Cas had haar hand op Tylers been geplaatst en het gesprek dat tussen even eerder had plaats gevonden was uit mijn gedachten verdwenen. Ik dwong mezelf om vrolijk te glimlachen en greep Owen's mededeling dat hij het volgende uur zou skippen met beiden handen aan om mijn gedachten te verplaatsen.
          "Goed idee, ik heb het hier nu al wel een beetje gehad," stemde ik in en boog mijn hoofd om het bericht van Tyler te lezen die — zoals verwacht — aan Isa was gericht. "Mind fucker," mompelde ik zachtjes terwijl ik mijn ogen rolde. Ik mocht de jongen graag maar sinds hij met Cas bezig was merkte ik dat ik sneller geïrriteerd werd door hem. Ook nu, hij had een godin als Cas in zijn bed en kon het toch niet laten om Isa proberen te regelen. Gelukkig werd ik afgeleid door een berichtje.
    From: Hotstuff
    Ready to find some new hot places to do a little mischief at school today? Not gonna lie. I'm so turned on RN. Rawr (; x

    To: Hotstuff
    Are you ever not turned on? Will be there in a bit and don't wet yourself; Owen's coming too.

          De docent was zonder opgemerkt te worden bij ons kleine groepje gaan staan en met een opgetrokken wenkbrauw keek ik hem aan. Blijkbaar ging het vooral om het feit dat Tyler aan het appen was en had hij mijn mobiel niet gezien. Ik besloot dat dat een goed moment was om een jongen die wat verder op zat te bekijken.
          Al vanaf het moment dat de jongen twee mobieltjes op zijn tafel neerlegde besloot ik dat ik hem niet mocht. Ik had nog nooit in mijn leven zo'n kakker gezien als hem. En dus leek het mij ook heel oneerlijk dat Tyler problemen kreeg voor het versturen van een appje terwijl mister asshole de telefoons van een heel huishouden op zijn tafel had liggen. "Ik vind wel dat u al meteen met een enorm vooroordeel begint door alleen Tyler aan te spreken," begon ik dan ook tegen de docent terwijl ik richting het corpsballetje knikte die verderop zat. "Of betaald zijn pappie zoveel aan school dat er een oogje dicht wordt geknepen?"

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 18:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 sep 2016 - 18:12 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Elijah Joseph Merkey
    18 | Jefferson High | Heading to Bio


    De eerste dag op school en nu al leek Elijah waarschijnlijk de meest chaotische jongen van de hele school, terwijl in werkelijkheid de jongeman nog best goed zijn spullen voor elkaar had. Tenminste over het algemeen dan, vandaag leek alles inderdaad een chaos te zijn. Vanwege een nacht shift op zijn werk moest Elijah werken tot vijf uur in de ochtend terwijl hij zeker om acht uur alweer op had moeten staan. Dat was de bedoeling weest in werkelijkheid was Elijah om kwart voor negen wakker geworden om zo snel mogelijk naar school te vliegen. Het eerste uur hadden ze een opening gehad voor de leerlingen van Jefferson High en hadden ze hun boeken op kunnen halen. Hiervoor was Elijah inderdaad te laat geweest en daarom had hij dan ook een deel van de uitleg gemist. Elijah had echter aan een van de mensen gevraagd om een samenvatting van de uitleg en had die betreffende leraar dan ook gedaan. Dat had er echter wel weer voor gezord dat Elijah pas laat bij zijn eerste les van de dag aan kwam. Biologie. Toen Elijah eindelijk bij het lokaal aan kwam was de deur van het lokaal al gesloten. Een zucht rolde over de lippen van de jongeman heen. Hij hoopte maar dat de leraar een beetje redelijk zou zijn tegen over hem, want ja het was nog maar zijn eerste dag. Elijah zou het excuus niet graag willen gebruiken, het klonk als of hij niet voor zich zelf op kon komen, maar de jongeman had ook niet veel behoefte aan dingen groter maken dan ze waren. Hij was te laat puur omdat hij zijn informatie voor elkaar wou krijgen, niet omdat hij iets beters had te doen of zo.
    Elijah kwam voor het lokaal tot stilstand en klopte rustig aan, waarna hij de deur opende. Natuurlijk keken vrijwel alle leerlingen meteen op toen de deur open ging. Ook de leraar liet zijn ogen vallen op Elijah, Elijah zette zijn meest onschuldige glimlach op. 'Ik moest nog wat bespreken over school en zo.' Zei Elijah waarna hij een hand haalde door zijn donkere haar wat al helemaal in de war zat. De leraar keek Elijah met samengeknepen ogen aan als of hij zich probeerde te herinneren wie Elijah was of probeerde te peilen wat Elijah zijn motieven waren. Waarschijnlijk had de man al een groot vooroordeel over hem en de andere leerlingen van zijn oude school klaar liggen en Elijah stond dan ook al klaar voor een hele preek. 'Ik zal je opschrijven.' Zei de man, waarna hij naar een plek voorin de klas wees. 'Ga daar maar zitten.' Zei de man. Een zucht rolde over Elijah zijn lippen heen terwijl hij inderdaad plaats nam aan het tafeltje. Kort keek Elijah achterom naar de rest van zijn biologie klas om enkele bekende gezichten te zien, hierna draaide hij zich weer om en viste hij de juiste boeken uit zijn tas. Elijah deed zijn best om op te vallen, maar zijn hoofd steunde zwaar op zijn handen om omhoog te blijven en het voelde als of zijn oogleden elk moment weer dicht konden vallen. Dat was het gevolg van zijn nacht shift.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAYSON, ON THEIR WAY TO SCHOOL , STILL AT HOME



    [




    ‘DUDDEEE!’ Riep Grayson door de kamer heen waardoor ik wist dat ik het maar beter op een rennen liet. Wat ik dan ook deed zodra hij op me af kwam gestormd. Mijn naam was luid te horen en voordat ik het wist kreeg ik een boel water op me heen gegooid. Ah water droogt wel, ei, not so much. Echter bleek het water slechts een afleidingsmanoeuvre te zijn want binnen de drie seconden werd ik al op de grond geduwd in een wurg greep. "No no no!" riep ik terwijl ik onder mijn broertje zat te spartelen om uit zijn greep te geraken. Hard en ruw voelde ik zijn knokkel door mijn haren gaan waardoor ik dan ook begon te roepen. "GRAAY! NO ! STOP!" ripe ik kwaad waarna een 'why did I do this' kreuntje mijn lippen verliet. "AUW!" zeurde ik toen ik net uit zijn greep verlost geraakte en even pijnlijk over mijn voorhoofd wreef. Mijn haar zat nu nog eens in de knoei en net wanneer ik dacht dat ik het gefixed had moest Gray het zo nodig weer verpesten.
    ‘Zolang je maar weet dat ik vanavond bij jou in bed slaap; ouwe rukker.’ met deze woorden verliet Grayson zijn kamer om deze in te ruilen voor de douche en dweilde vlug de natte ei/water plek van de floer vandaan gezien onze moeders hier niet blij mee zouden zijn. Maar dit betekende ook dat mijn handen nu vies waren. "Gray! Doe door wil je, mijn handen zijn vies door jouw geworstel!' riep ik naar de badkamer door en zorgde er ondertussen voor dat mijn shirt weer droog was.
    Mijn woorden verlieten mijn mond nog maar of hij kwam de badkamer uitgelopen en ging al naar beneden waardoor ik de badkamer in glipte.‘ASHHH OPSCHIETEN. WE KOMEN NOG TE LAAT EN IK HOORDE DAT DE LERARESSEN VANDAAG KORTE ROKJES BESLOTEN AAN TE DOEN…..’ riep mijn broer nog waardoor ik even met mijn ogen rolde. Ik stak de kraan aan en deed wat zeep in mijn handen ... Wacht. Een vieze walm van urine en het gelige zop in mijn handen deden me meteen kokhalsneigingen krijgen. "GRAYSOOOON!" riep ik kwaad door het huis heen terwijl ik nog enkele kots neigingen onderdrukte. "Ewww." met een blik vol walging spoelde ik mijn handen af waarna ik Graysons douchegel over mijn handen heen goot zodat deze niet meer onder zijn urine zouden zitten. Ik wilde er niet aan denken dat hij dit zou gedaan hebben met mijn haar shampoo. Ik opende het ruitje van de badkamer waar ik de gluiperd al buiten zag staan. "GRAYSON ! Ik krijg je nog wel!" riep ik door de ruit heen waarna ik een rol wc papier zijn kant uit gooide. Daarna liep ik geïrriteerd de badkamer uit, viste mijn schooltas op mijn schouder en gooide er nog wat troep in zoals koeken en andere ongezonde rommel voordat ik het huis verliet en de deur achter me sloot. Daarna keek ik vies naar mijn broer. "Ik vermoord je nog." gromde ik naar hem waarna ik de auto van mijn moeder opende en ik aan de bestuurderskant ging zitten. Ik had mijn rijbewijs al langer dan Gray dus ik mocht lekker rijden. "Stap in Loser, we gaan de hete leerkrachten gaan checken." grijnsde ik en startte de wagen. Eens Mijn broer er dan ook in zat zette ik de muziek op luid en reed ik richting school waar we grandioos te laat voor waren. Natuurlijk was in vanbinnen al aan het panikeren, niet omdat we zouden nablijven en zo voort, maar om de nieuwe mensen te leren kennen. Owen zou er vast ook zijn, ik begreep het dan ook niet hoe Gray zo goed bevriend was met hem terwijl Owen me achter zijn rug grandioos pest. Na enkele minuten kwamen we toe op school en parkeerde ik. "Hoe kom je er toch ook bij om in de zeeppomp te plassen man! Zo goor." zei ik met een lachje achteraf als ik Gray een duw tegen zijn hoofd heef.


    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 21:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit



    Dat ik ooit had besloten geen muziek te willen, had toch zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld het extra uurtje dat ik had op de maandagochtend. Nou ja. Eigenlijk had ik soms twee extra uurtjes, zoals vandaag. Met een leraar als Peck komt het vaak genoeg voor dat ik de les eigenlijk skip. Maar het is dat ik goede cijfers blijf halen, anders had ik wel een probleem gehad. Maar ik kom gelukkig vaak met dingen weg. Ik parkeer mijn auto voor de school en stap uit, mijn tas hang ik voor het gemak over mijn schouder. De grote Starbucks beker hou ik in mijn linkerhand. Ik loop rustig door naar binnen en naar mijn kluisje. Ik had nog wat opdrachten voor wiskunde liggen, waar mijn weekend toch wel wat te druk voor was. Dus dan moest ik het maar nu maken. Ik vis de boeken uit mijn kluisje en loop dan rustig verder. Waar zou ik eens gaan zitten. Het was eigenlijk wel lekker weer buiten... Ik haal nonchalant mijn schouders op en loop weer naar buiten. Uiteindelijk neem ik plaats bij het bankje onder de grote boom en sla mijn benen over elkaar. Eens zien, waar waren we... Ik open mijn boek en tik zachtjes met mijn pen op de bladzijde terwijl ik de tekst lees.


    El Diablo.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • THIS TIME IS TOO EARLY • @ My stupid twin brother, going back to school again •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Ietwat gespannen van enthousiasme bleef ik in de voordeur staan wachten op een reactie van Ash; wat zich niet lang liet wachten. ‘GRAYSOOOON!’ hoorde ik mijn tweeling kwaad vanaf boven roepen; wat niks anders deed dan me keihard in lachen uit te laten barsten. Ik rende gauw naar buiten gezien ik zeker wraak verwachten. Echter was het enige wraak wat ik kon merken een wc rol; die hij mijn kant op gooide. Ik ontweek deze behendig; terwijl zijn rood aangelopen gezicht in het raampje te zien was. ‘GRAYSON! Ik krijg je wel!’ Enthousiast knikte ik mijn hoofd, voor ik van het lachen op de grond rolde. Het was maar goed dat onze buren wel wat van ons gewend waren want anders was de politie allang op de stoep geweest.
    Algauw kwam mijn broer met zijn schooltas aangestormd waar hij me nog een brute dreigement toe gromde. Een dreigement die we beide wisten dat hij toch niet meende. Laten we eerlijk wezen; wie vermoorden zijn tweeling nou en zeker als deze zo geweldig was als ik.
    Ik volgde de jongen de auto in – op de passagiers stoel gezien Ash zichzelf altijd een betere rijder vind omdat hij eerder zijn rijbewijs had. Niet dat dat niet logisch was. Ik ben dyslectisch en had zeker veel moeite met te leren. Natuurlijk was hij eerder geslaagd dan ik.
    ‘Stap in Loser, we gaan de hete leerkrachten checken. ‘ grijnsde mijn tweeling; wat me enthousiast hem een fistbump liet geven; terwijl muziek luid uit de speakers weerklonken. Ik deinsde wat mee op de muziek; terwijl ik mijn mobiel alweer voorbij viste. Nog niet veel reactie terug maar gelukkig wel van mijn sugarbabe.


    From SUGARBUNNY:HEARTEYES: Are you ever not turned on? Will be there in a bit and don't wet yourself; Owen's coming too.

    To SUGARBUNNY:HEARTEYES: Lets say I am like a rabbit; just like you. Our species like to f** as much as possible; which isn’t a shame.
    To SUGARBUNNY: And I already told you I only do threesums with two girls. Not with one girl and a boy.. give me some credit.. Or ya ain’t gettin’ it. :TEASEEMOJI:


    Ik deed mijn hand even in mijn broek om de boel in mijn onderbroek goed te leggen – soms zat het nou eenmaal ongemakkelijk of had je jeuk – waarbij Ash parkeerde op de parkeerplaats van onze nieuwe – leuke – school omdat we zo nodig de vorige in de hens hadden gestoken samen met Ty.
    ‘Hoe kom je er toch ook bij om in de zeeppomp te plassen man! Zo goor.’ Ik voelde een van zijn plashandjes tegen mijn hoofd aankomen; wat me meteen deze weg liet slaan.
    ‘Bah man; blijf met je pishanden van me af. Heb je ze wel goed gewassen – en daarbij bedoel ik het niet met mijn urine…’ alweer kon ik een lachje niet inhouden; waardoor ik plagend met mijn tong over zijn wang likte. ‘Peace Brah. Ik zweer dat ik vandaag echt geen andere prank met je uit ga halen zolang jij hetzelfde belooft.’ Loog ik, waarbij ik de deur open deed en mezelf de auto uit trok. De muziek was al even uitgestorven. Ik keek even het pleintje over waar niemand meer te zien was. Dat iedereen braaf in de les zat was haast ongelofelijk. Wat een geacteerde boel hier dus.
    ‘Het is maar goed dat we gekomen zijn; want ze hebben hier echt wel wat leven in de brouwerij nodig; brah.’ Afkeurend gleed mijn blik nog over de jongen, voor ik hem de school in trok, wat een stuk anders eruit zag dan onze oude. ‘… ik denk kunnen we onze tijd beter gaan besteden om een prank hier uit te halen…’ murmelde ik dan ook zachtjes tegen mijn evenbeeld.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eleanor Louise Alison Devereaux | Willow Creek | 'You're dead to me already.' | Cheerleader/Queen B


    Ik kijk op als ik het wel bekende deuntje van Never Get To Heaven hoor. Jake of Levi. Dat weet ik meteen. Ik pak mijn IPhone erbij en begin te stralen. Jake.

    From, My Super Amazing Awesome Boyfriend <3
    Hey babes, hoe is je ochtend?

    To, My Super Amazing Awesome Boyfriend
    Lonely. Muziek en dan tussenuur weet je nog? Ik mis je!


    Hoewel Jake en ik in de zomervakantie nogal nono waren, is het nu weer helemaal goed. Oftewel, ik neem aan dat het goed is en anders zorg ik er wel voor dat zijn leven geruïneerd word. Als hij bijvoorbeeld iemand anders heeft.
    Ik kan net zo goed even langskomen om hem gedag te zeggen. Dat kan hij vast wel waarderen. Ik pak mijn spullen op en berg ze op in mijn kluisje. Welk lokaal is dat van Biologie ook al weer?
    Ik sta voor de deur van Biologie en de les is nog niet begonnen dus hang ik om het hoekje om Jake op te zoeken. Hij zit naast iemand met blonde krullende haren. Ik zwaai, maar hij lijkt het niet te zien. Ik zie achterin een groepje Jefferson High zitten. Is dat die ene Sarah?

    We staan te dansen, maar dan ineens zitten onze lippen aan elkaar vast. Ik duw het meisje weg en loop gauw weg van haar.

    Oké, Ellie, je weet niet eens of het wel echt die Sarah is. Gewoon naar Jake toe. Ik zet een brede glimlach op en loop naar Jake.
    ‘Hey Jakie!’ Het is een koosnaampje geworden. Voor zover ik weet heeft hij er nooit bezwaar tegen gehad.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 6:56 ]


    all because i liked a girl

    SEBASTIAN AMBOISE NELSON
    Populair boy | Biology | Willow Creek | 17 years | talking to Levi
    clothes shoes

    Langzaam rek ik me uit en kijk slaperig op mijn wekker. Kut. Verslapen. Alweer. Achja, is nu niks meer aan te doen he. Beter goed te laat dan net te laat.
    Sloom trek ik wat kleren uit de klas en begin ik me aan te kleden. Ik beweeg mijn haar met een klein beetje gel naar achter, te lui om er wat meer aan te doen, en loop met mijn tandenborstel in mijn mond naar beneden.
    Ik heb geen eens honger, dat komt ook bijna nooit voor. Ik pak een appel van de fruitschaal en loop naar de woonkamer, waar ik mijn telefoon pak (die ik was vergeten mee te nemen gisteravond) en op de bank neer plof. Ik check kort even mijn twitter, facebook en whatsapp, maar niks bijzonders. Nog minder redenen om nog later op school te komen.

    Mijn tandenborstel had ik in de keuken laten staan, maar die wordt ergens op de dag wel door de schoonmaakster opgeruimd. Geen probleem, dus. Ik druk op het slotje van mijn glanzende, zwarte mercedes, stap achter het stuur en draai de weg op. Pas dan besef ik me wat voor dag het vandaag wordt. Jefferson High komt naar Willow Creek.
    Kut, kut en nog eens fuck.
    De kans dat je spullen gestolen worden is 20 keer zo groot, dus ik kan nooit meer mijn autosleutel in mijn jaszak laten zitten bijvoorbeeld. Jezus, wat voor keuzes maakt school.
    Okay, Cas, een van mijn beste vriendinnen die ik altijd tegen kom in het restaurant waar ik vaak kom, zit nu ook bij mij op school. Dat is dan geen enkel probleem, daar kan ik goed mee leven. Maar ook Sarah, super irritant maar toch ook super aantrekkelijk. Wat moet ik daar nu van vinden?

    Ik draai de mercedes in één keer het pakeervakje in stap uit, waarnaar ik weer op het slotje druk van de sleutel. Deze keer stop ik hem in het binnenvakje van mijn zwarte Eastpack rugtas. Daar is mijn sleutel veilig, hehe. Ik loop de school binnen in de richting van het biologie lokaal. Ik snap nog steeds niet waarom ik ooit bio als vak heb gekozen. Het is kut, oninteressant, je kunt je er niet op concentreren en ik heb nog nooit een leuke bio docent gezien. Genoeg redenen om zo vaak mogelijk te laat te komen, dus.
    Ik duw de deur van het lokaal open en wordt meteen geconfronteerd waar ik niet geconfronteerd mee wilde worden. Sarah zat achterin de klas met Cas en een andere kill van Jefferson. Ik wierp Sarah een geïrriteerde blik toe, omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. Daarentegen glimlachte ik naar Cas.
    Ook Jake en Levi bevonden zich in dit lokaal. Ik liep richting Levi, aangezien hij onderuit gezakt alleen zat. Jake had al wat mensen naast zich. Wel stak ik breed glimlachend mijn hand naar hem op, negerend de blikken van mijn leraar.
    'Meneer Nelson, zou u zo vriendelijk willen zijn uw spullen te pakken en niet iedereen van het werk af te zetten? Dit is de derde of vierde keer al dit schooljaar dat je te laat komt.'
    Nee, dacht ik. Maar ik had geen zin om in te problemen te komen, dus luid zuchtend pakte ik mijn boeken uit mijn tas, waarnaar ik tegen Levi fluisterde: 'Volgensmij moet die man met pensioen, ik kan hem geen dag langer uitstaan.' en ik grinnikte.


    BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 8:38 ]


    take risks

    Levi Oliver Jackson



    Mijn boeken lagen inmiddels op tafel en volgens mij was de les langzaam aan begonnen. Oké weer niemand leuks in deze klas. Althans niemand die echt met mij praatte. Niet dat ik dat altijd erg vond of zo, maar dit is zo verdomd saai.
    De deur van het klaslokaal gaat open en ik zie Sebastian het lokaal binnen komen. Ik grijns even. Sebastian steekt zijn hand op naar Jake "Meneer Nelson, zou u zo vriendelijk willen zijn uw spullen te pakken en niet iedereen van het werk af te zetten? Dit is de derde of vierde keer al dit schooljaar dat je te laat komt" Zuchtend pakt Sebastian zijn spullen nadat hij naast me is gaan zitten. "volgens mij moet die man met pensioen. Ik kan hem geen dag langer uitstaan" zegt Sebastian zacht en grinnikt. "I hear ya" mompel ik terug met een grijns.

    "Like seriously" voeg ik er aan toe terwijl ik met mijn ogen rol als de docent verder gaat met zijn uitleg. Hij verteld echt verdomd saai. Ik werp weer een blik naar achter in de klas. "heb je de nieuwe leerlingen al gezien?" voeg ik er fluisterend aan toe. "Die ene met die bruine haren" begin ik. "Ik weet niet wat haar probleem is, maar ever sinds ik met die blondine een keer geflirt heb op een feestje probeert ze me dwars te zitten" fluister ik terwijl ik nogmaals met mijn ogen rol. "Weet niet dat der probleem is hoor"
    Ik werp nogmaals een blik. "Heb je me neef ook al gezien?" Ik kijk even naar Owen om vervolgens weer Sebastian aan te kijken. "Dat ook nog, effe serieus. Ik weet nu al dat hij me voor schut gaat zetten, of mijn reputatie helemaal verpest. God ik hoop dat mijn moeder het niet hoort. Ik hoor haar nu al. Oh gód Levi, Owen bij jou op school? dat is toch hartstikke leuk? dan kunnen jullie op elkaar letten" Ik ga nog zachter praten maar met het laatste laat ik mijn stem een paar octaven omhoog gaan om mijn moeder te imiteren.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 9:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |



    Mijn ogen volgde even de jongen die Isa haar schouder aanraakte en toen verder liep. Wie was dat? Hem had ik nog nooit eerder gezien. Het moest dan wel een vriend van haar van Jefferson zijn. Ik snapte alleen niet waarom de jongen haar zo voorbij liep. Misschien had Isa hem wel over mij verteld. Dat zou het ergens wel verklaren.
    'Mij maakt het niet zoveel uit, maar ik snap het als je liever de film met Eleanor wilt kijken. Of als je het helemaal niks vindt, dan kan ik het ook wel terug brengen.' zei ze. Ze leek ineens een stuk minder enthousiast. Had ik iets fout gedaan? Nee toch? Ik wist het niet. Voordat ik kon antwoorden leek ze een berichtje te krijgen. De richting waarna ze daarna op keek gaf aan dat het van één van de mensen van Jeffserson was, dezelfde mensen die nu al problemen hadden met een leraar. Ik zuchtte.
    "Hey, cutes, heeft Eleanor deze film in een winkeltje gelegen in een zijstraatje van een zijstraatje gevonden?" vroeg ik. Mijn gezichtsuidrukking was nog steeds vrij neutraal, maar aangezien ik niet geweldig was in mijn emoties verbergen moest er op mijn gezicht te zien zijn dat ik redelijk teleurgesteld en verbaasd was dat Isa het voorstel úberhaupt gedaan had."Tuurlijk wil ik hem met jou kijken. Of heb jij je bedacht als het gaat om gewoon vrienden blijven en leuke dingen doen? Ik kijk ook heus wel een film met Eleanor op een ander moment." Vrienden blijven kwam er waarschijnlijk een beetje moeilijk uit. Daarna ging mijn mobiel. Eleanor had gereageerd, eindelijk.
    From; The sweetest girl in the world
    Lonely. Muziek en dan tussenuur weet je nog? Ik mis je!

    Ik wilde net wat terug sturen toen ze misschien een minuut voor de les zou beginnen het lokaal binnen kwam lopen. Ik keek even over mijn schouder, leraar was toch nog bezig.
    ‘Hey Jakie!’ glimlachte ze. Ik deed een plukje haar achter haar oor en glimlachte naar haar voordat ik kort een kus op haar mond drukte.
    "Ik wou dat je kon blijven, maar je kent Peck en de les staat op het punt om te beginnen, dus ik zie je straks bij je kluisje?" vroeg ik met een kleine glimlach aan haar. De Pretty Woman video band had ik zonder pardon in mijn tas geschoven. Ik zou hem ook wel met Eleanor kijken, samen met Leap Year en nog een andere film waar ik geen genoeg van kon krijgen. Ik zwaaide even naar Sebastian die binnen was komen lopen. Peck sprak hem aan, maar ik hoorde niet wat er gezegd werd. Peck stond nu aan mijn tafel.
    "Meneer Colfer. Ik snap het. Quarterback. It boy. Uw vader heeft spa's over de hele wereld en twintig auto's," zei hij met een vriendelijk glimlach. Ik voelde hem al aankomen. "Maar nog steeds heeft u geen toestemming om uw relatie tijdens mijn les in iedereens gezicht te duwen, dus we verzoeken de beeldschone Devereaux om weg te gaan of beide mogen gezellig nablijven vanmiddag." Hij had het voor elkaar gekregen om redelijk kalm te blijven klinken.
    "De Jefferson studenten zijn geen excuus om ineens allemaal rare capriolen uit te halen in mijn les," voegde hij bot toe. ik keek verantoschuldigend naar Eleanor.
    "Ik zie je na de les," fluisterde ik voordat ik haar richting de deur van het klaslokaal hintte en recht ging zitten. Ik keek verantoschuldigend naar Isa, al wist ik niet geheel waarom.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    Ik kreeg spontaan hoofdpijn toen Owen bij ons aan tafel kwam zitten. Spontaan schoof ik ze ver mogelijk van Tyler en Owen af. Owen was een geval apart voor mij en dat zei heel wat. Personen waren bij mij in vier categoriën verdeeld. Sexueel aantrekkelijk. Bijna familie. Mensen die ik niet kende en mensen die ik niet wilde kennen. Al vielen de laatste en eerste categorie samen bij Owen. En stonden Sebastian en Sarah in een aparte categorie waarvan ik ontkende dat ik hem had. Ik had het half door toen Peck bij ons aan tafel kwam staan en iets zei. Ik had het ook maar half door toe Tyler antwoorde. Ik was ergens verzonken in gedachte over hoe mijn leven zo gecompliceerd was geworden, al leken die gedachte snel verplaats te worden met waar ik de bierpong tafel neer ging zetten van het weekend.
    "Of betaald zijn pappie zoveel aan school dat er een oogje dicht wordt geknepen?" zei Sarah en haar stem leek net een vrachttrein die mij uit mijn gedachte sleurde. ik keek op naar Peck, die hoofschuddend weg liep naar de volgende ongelukkige.
    "Sugar's ik houd het voor gezien," fluisterde ik en terwijl Peck bezig was met het joch dat naast Isa zat nam ik de benen. Waarschijnlijk was de irritatie en het feit dat ik me redelijk hurt voelde doordat Tyler zo naar Isa keek van me afgedropen. Ik pakte zodra ik buiten het lokaal stond mijn mobiel erbij en appte de enige persoon die wist wat ik voelde. Grayson.

    To; Mister fifty shades of Gray
    Snd Halp plz. Can't find Eve. Was just Stuck in a classroom with Sarah, Tyler, Isa, Owen and Sebastian. The fuck where you during the information hour *Sadface*


    En dan te bedenken dat ik geen biologie had. Ik ging in de aula aan een tafeltje zitten en liet depressief mijn hoofd in mijn handen zakken. Er was bekend gemaakt dat de brand op Jefferson geen ongeluk leek te zijn. Als ze er ooit achter zouden komen wie het gedaan had, stak ik die persoon in de fik. Ik had nu al geen zin meer om elke dag naar deze school te moeten met al deze mensen. Sebastian was die jongen waar je keihard op viel tijdens je werk als serveerster bij een restaurant, maar je wist dat je hem nooit kon krijgen en je schoof al je gevoelens aan de kant en Sarah was gewoon perfect. Owen en Tyler was een ander verhaal. Voor hun had ik geen gevoelens die met mijn hart te maken hadden, behalve dat ik om Tyler gaf als een beste vriend en iik niet kon geloven dat hij doorging met fbw met mij terwijl hij duidelijk niet over Isa heen was. Owen had gewoon het effect op me dat ik hem of in zijn gezicht wilde slaan of hem wilde zoenen. Dat soort mensen heb je. Ik pakte mijn tekenblok uit mijn tas en begon te schetsen. Gewoon heel simpel, een meisje dat zich onderwater bevond en naar boven probeerde te zwemmen. Het was eigenlijk gewoon wachtte op wiskunde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    XAVIER ALEXANDER FITZGERALD
    Very late for school • annoyed af • just walking around

    De wekker ging, maar het drong niet tot me door en rolde nog even rond in mijn warme bed. Het was toch nog vakantie, ik wist niet eens waarom ik mijn wekker had gezet. Tot mijn teleurstelling en irritatie bleef de wekker maar rinkelen, waardoor ik steeds geïrriteerder werd. Ik stond met veel moeite op en sloeg dat ding tegen de muur aan. Ik keek rond en pakte mijn bril op, waarna ik die op mijn bril zette. De kalender hing op mijn deur en vol schrik keek ik naar het hokje van vandaag. School. Shit. Vandaag was de dag dat de Jefferson-leerlingen op school zouden arriveren. Fijn, dus te laat zijn zou nu ook niet meer veel uitmaken.
          Op mijn gemakje pakte ik een paar kledingstukken uit de kast en stak een sigaret op terwijl ik mijn muziek opzette. Al meezingend met de tekst liep ik naar mijn balkon en keek over de veel te grote tuin. Jack was waarschijnlijk toch weer op een business trip. Het zou me namelijk niks verbazen. Jemma was dus met hem mee, zoals altijd en daarbij was haar zoon, mijn neef, Max ook al weg naar Harvard. Heerlijk, zo'n eenzaam leventje.
          Nadat ik klaar was met mijn ochtendroutine, liep ik fluitend naar beneden en al snel drong de heerlijke lucht van bagels, pannenkoeken en koffie mijn neusgaten. ''Verdomme, Isla dat ruikt verrukkelijk.'' mompelde ik naar de huisbediende die me al snel een zoete glimlach wierp. Ik zette mijn bril goed op mijn neus en begon staand te eten. De bagels met cream cheese waren niet van deze wereld en God, de pannenkoeken met maple syrup maakten mijn ochtend nu al. Niets kon mijn dag stuk maken, zelfs de lui van Jefferson High niet.
          Volgens de klok in de woonkamer was ik te laat en tja, better late than never. Ik liep evenals fluitend naar buiten, mijn rugzak over mijn schouder geslingerd naar de achterkant van het huis waar de vele auto's van mijn oom waren geïnstalleerd. Nogal willekeurig liep ik naar één van de auto's en stapte in, mijn rugzak gooide ik op de passagiersstoel. Ik startte de auto voordat ik een volgende sigaret aanstak en scheurde daarna weg naar school. Alles verliep zoals gepland totdat de auto het bij een stoplicht begaf. In paniek probeerde ik het ding nog een keer op te starten en het zweet brak uit toen autobestuurders begonnen te toeteren. Tevergeefs werkte de auto niet mee en moest de wegenwacht bellen om de auto weg te slepen naar een garage. Great. Natuurlijk. Altijd.
          Een paar uur later, nadat ik helemaal meeging naar de reparatie en moest betalen voor de reparatie. Terwijl ik dacht dat mijn dag niet meer stuk kon, was ik nu helemaal chagrijnig. Ik lette niet op de mensen die ik tegenkwam tijdens het lopen en liep gewoon recht vooruit, sigaret in mijn ene hand.
    [/size]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 14:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    Mijn dag was licht gezegd vreselijk. De meeste lessen had ik dan ook niet meer gevolgd en had ik vooral doorgebracht met roken en chillen. De types die op deze school rondliepen vond ik tien keer niks. Al helemaal niet het barbie leger met hun aanvoerder Ken. Die net iets te close was met Isa waardoor mijn jaloezie weer op kwam dagen. Ik moest hier echt iets op gaan verzinnen.. Ik zucht diep en loop de school uit waar ik wederom een sigaret opsteek. Ik wist dat de sporters en de cheerleaders hun try outs hadden en de mensen in een club hadden ook wat te doen. Langer op deze plek blijven.. Je moet het maar willen. Dat was ook een grote reden dat ik me nooit zou opgeven voor zoiets.
    Ik neem een grote heis van de sigaret en laat de rook langzaam over mijn lippen rollen terwijl ik om me heen kijken. Opeens valt mijn blik op een bos vol blonde krullen en natuurlijk een geweldig lichaam eronder. Isa. Ik grijns even bij mijn gedachtes en loop langzaam naar haar toe. 'Ontwijk je me nou princess? We zitten een beetje vast met elkaar you know...' zeg ik kalm, maar met mijn duidelijke en vooral bekende speelse twist in mijn stem. Ik strijk kort over haar krullen en wacht met een kleine glimlach af tot ze zich omdraait.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 17:13 ]


    El Diablo.


    Owen Bell


    Tyler had zijn schouders licht opgehaald, ‘’ik ben wel toe aan wat roken, ik skip volgend uur wel.’’ Ik knikte en was blij dat ik in ieder geval niet alleen was– toen Sarah aangaf dat ze ook mee ging glimlachte ik lichtelijk door haar enthousiasme. ‘’Hell yes, ik heb net wat nieuw spul van Ty gekregen,’’ antwoordde ze en nadat ze haar hoofd naar Tyler had gedraaid leek ze wat geschrokken richting hem te staren; ik fronste en keek wat ongemakkelijk weg, was ze jaloers op Tyler en Cas?
          De verwrongen glimlach op haar gezicht ontging me niet maar ik besloot het maar niet al te ongemakkelijk voor mezelf te maken door er op in te gaan, ‘’goed idee, ik heb het hier nu al wel een beetje gehad,’’ stemde ze met mijn idee in en ik knikte. De preek van meneer Peck tegen verschillende leerlingen negeerde ik volkomen al leek Sarah zin te hebben in de discussie.
    Ik leunde wat naar achter en kraakte mijn vingers, voor ik door had dat ik een berichtje had gekregen. Ik haalde de trillende telefoon uit mijn broekzak en er verscheen een glimlach op mijn gezicht bij het lezen.

    To Owen: Don’t SMOKE ALL THE WEED WITHOUT ME BRAH. Any hot stuff at school?
    To Gray; I’ll try man <3 and yeah well someone just walked in, she’s cute and got a nice ass but yeah it’s the inside what counts lol


    Het meisje dat de klas in liep richting Isa was waar ik Gray over appte, als iedereen er op deze school zo uit zag zou ik het niet zo erg gaan vinden; duidelijk een cheerleader. Mijn dromen werden enkel verstoord nadat ze Jake een kus op zijn hoofd had gegeven, ik draaide mijn hoofd weer terug naar het groepje waar ik bij zat en keek omhoog toen Cas opstond maar keek ongemakkelijk snel weer weg, god, wat werd ik nerveus van haar. Het ene moment werd ik om de drie seconde door haar uitgescholden en het andere moment kon ze haar handen niet van mij af houden.
          Ik mompelde wat voor ik over mijn schouder naar Isa had gekeken en me nu pas op viel dat Levi achterin zat met een jongen die ik nog nooit had gezien. Ik wendde mijn blik af en schudde mijn hoofd, ik had hoofdpijn en nu al geen zin meer in het geschreeuw van meneer Peck.

    Toen de laatste les was afgelopen had ik de hordes gevolgd naar buiten; waar de try-outs plaats zouden vinden. Met grote ogen bekeek ik het gehele tafereel, wouden ze nou echt werkelijk, een deel zijn van deze bizarre, gehersenspoelde vereniging?
    Ik nam plaats op het hekje bij het veld en hoopte maar dat er gauw iemand zou komen die ik kende aangezien ik me nogal niet op mijn plek voelde hier maar naar huis gaan was geen optie.
          In mijn zakken graaide ik naar een joint die ik een halfuur hiervoor nog had gedraaid en zocht naar mijn aansteker, ik keek even naast mij en tikte een jongen gauw aan die met een sigaret in zijn handen rondliep, ‘’jij hebt vast en zeker wel een aansteker he?’’ Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 18:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN BIO CLASS WITH JAKE || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    De rest van Isabella's dag was simpel gezegd kut. Ze had beide pauzes zelfs doorgebracht in een poging haar chaotische kluis iets netter te krijgen, omdat ze zich er gewoon niet toe kon zetten om naar de kantine te gaan. Als ze bij mensen van Willow Creek was gaan zitten, dan hadden haar vrienden van Jefferson er kritiek opgegeven, en andersom precies hetzelfde. Het ironische was waarschijnlijk dat beide "partijen" dat de andere "partij" vooroordelen over hen had, terwijl ze die zelf ook hadden. Stelletje hypocrieten.
          Het enige fijne aan de dag was dat Jake en zij uiteindelijk alsnog hadden afgesproken om de film samen te bekijken. Goddank had zijn vriendinnetje het niet gezien. Normaal had Isa niet snel iets tegen mensen, maar ze vond Eleanor absoluut verschrikkelijk. Misschien was het wel een tikkeltje jaloezie, maar ze kon absoluut niet tegen de manier waarop ze haar soms over anderen hoorde praten. Jake was dan ook veel te goed voor haar, naar haar mening.
          Het liefst was ze gewoon naar huis gegaan, maar ze had Jake beloofd te kijken bij de try-outs en eventueel te helpen. Op weg naar het rugbyveld, kwam ze persoon tegen die ze net niet wilde zien.
          'Ontwijk je me nou princess? We zitten een beetje vast met elkaar you know...' Isa beet op haar onderlip toen ze zijn hand in haar haar voelde. Ze haalde even diep adem, en draaide zich om, om voor het eerst sinds maanden recht in Tyler's gezicht te kijken.
          'Ik heet niet princess,' meldde ze hem zo kalm mogelijk. 'En ik ontwijk je niet, ik heb je gewoon niks te vertellen, dus we zitten zeker niet "vast" met elkaar.' Over zijn schouder zag ze een bekend blond gestalte lopen, waar ze even kort naar zwaaide om zijn aandacht te trekken. Hierna keek ze Tyler afwachtend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered