• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    Ze draaide zich weer om en ik keek recht in haar ogen. Voor even verscheen er dan ook een kleine glimlach op mijn lippen en ik raakte even verzonken in mijn gedachtes. Oh wat ik zou doen om dit goed te maken... Bijna alles eigenlijk, het was niet alsof ik veel te verliezen heb. Ik ben ook niet het type dat ergens snel spijt van heeft, eerlijk gezegd. Eigenlijk nooit. Tot dit hele gebeuren plaats vond. Ik vond het vreselijk om haar zo pijn te doen, ookal had ik dit nooit uitgesproken. Ik schrok op uit mijn gedachtes toen ik haar hoorde praten.
    'Ik heet niet princess,' meldde ze me op een kalme toon. Iets wat me normaal gerust zou stellen, maar nu juist niet. 'En ik ontwijk je niet, ik heb je gewoon niks te vertellen, dus we zitten zeker niet "vast" met elkaar.' Ik bijt even hard op mijn lip en denk na over mijn volgende woorden. Ik volg haar blik en rol met mijn ogen als ik zie wie het is. Ja... Natuurlijk.. Ik kijk weer recht in haar ogen. 'Grappig.. Volgens mij hebben we juist heel veel om over te praten.. Princess..' zeg ik rustig en ik neem een laatste hijs voor ik de sigaret op de grond uittrap. 'Kom op.. Je weet dat ik er spijt van heb..' zeg ik en ik zucht zachtjes, voor ik weer om me heen kijk. 'Je hebt je plek hier goed gevonden of niet?' mompel ik vervolgens nog iets zachter. Natuurlijk.. Wie zou niet met haar willen omgaan. Ik bedoel, come on..


    El Diablo.

    SARAH ARCHER
    17 | JEFFERSON HIGH | THOUGH CHICK |
    | BIOLOGY |

    Uiteindelijk had ik meer lessen gevolgd dan ik van mezelf had verwacht en was ik erachter gekomen dat ik zowaar een docent wel aardig vond. Wiskunde beloofde ook hier een van mijn favoriete vakken te worden en ik was dan ook wel tevreden over hoe het vandaag was gegaan. Toch was niet alles makkelijk te verdragen en had ik zeker mijn dosis wiet nodig gehad om de lessen te kunnen doorstaan. Gelukkig waren er meerdere personen van Jefferson aanwezig die ook wel van een jointje hielden en was er tot zover nog geen probleem van gemaakt.
          Er waren een hoop leerlingen op de school die ik tot mijn verbazing wel herkende. De knappe en o zo irritante Sebastian was ik al meerdere keren tegengekomen, evenals de Queen B van de school Eleanor Devereaux, die ik al meerdere keren een schuine knipoog had toegeworpen. Ik had van haar gezicht af kunnen lezen dat ze ons avondje niet was vergeten maar dat ze het ook niet met anderen had gedeeld. Dat ik dus iets achter de hand had wanneer dat nodig mocht zijn zou ik zeker in mijn voordeel gebruiken.
          Na schooltijd besloot ik met Gray naar de try out van de cheerleaders te gaan kijken. De huppelkutjes die zich daar bevonden waren absoluut niet mijn ding maar Gray had me toevertrouwd dat hij een verrassing voor Asher had. Met een joint in mijn hand begaf ik me dus richting de tribune en liet ik mijn blik over het groepje glijden die zich daar verzameld had. Hoewel vele het niet wisten kon ik vrouwelijk schoon erg goed waarderen en was het aanblik van de korte pakjes dus ook zeker niet onaangenaam.
          De jongens waren er nog niet en dus haalde ik mijn telefoon tevoorschijn om Juliana te vragen of ze ook kwam kijken.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    ik had letterlijk elk vak dat op maandag gegeven werd behalve muziek. Wat ervoor zorgde ik tegen de tijd ik natuurkunde had ik klaar was om mijn hoofd tegen een muur te slaan. Ik zuchtte dan ook opgelucht toen de laatste bel eindelijk ging. Nu alleen nog een American Football try outs. Isa zou me helpen, door even te kijken of ik nog dingen kon verbeteren. Echter zou het een beetje moeizaam zijn, aangezien Ellie aan de andere kant van het veld haar cheerleader try-outs zou hebben. Isa had duidelijk gemaakt dat ze voor nu alleen vrienden wilde zijn, aangezien ik haar echt pijn had gedaan, dus ik hoefde me eigenlijk niet schuldig te voelen tegenover Ellie. Ik was ook eerlijk geweest over wie Isa was. Ik had alleen niet eerlijk gezegd dat ik nog gevoelens had voor Isa. Ik liep naar mijn kluisje en wisselde snel mijn spullen, voor ik naar buiten liep, richting het veld. Ik kon Isa alleen niet vinden.
    To; My Vivian Ward
    Cutes, where you at?

    Vivian ward was de naam van de vrouw uit Pretty Woman, en ook al was isa alles behalve een hoer, het idee van een meisje dat uit een arme buurt kwam een jongen met twaald auto's zo kon overweldigen. Ik glimlachte even bij de gedachte dat ze me vol overtuiging de stranden van Californië had laten zien, aangezien ze dacht dat ik een Britse toerist was. Net toen ik het berichtje verstuurd had, zag ik Isa. Ze zwwaide kort naar me, voor ze verder ging met haar gesprek met dezelfe jongen die vanmorgen achter in de klas zat. Was dat de jongen waardoor ze vanmorgen zo verdrietig keek? Of was dat een vriend van haar? Ik wist het niet, maar het was het veiligst om het veilig te spelen.
    "Hey Cutes," zeg ik als ik de twee bereikt heb. Aangezien ze met haar rug naar me toe stond raakte ik kort haar zij aan terwijl ik naast haar ging staan, maar ik haalde me hand snel genoeg weg, onzeker over wie de jongen was.
    "Aangenaam ik ben Jake," zei ik tegen de jongen en ik glimlachte vriendelijk naar hem. "ik ben," Ik twijfelde even. "een vriend van Blondie hier." Ik had veel bijnamen voor Isa. En al vond ze de misselijkemakend lieve en de hele suggestieve meestal niks, over het algemeen had ze er nooit iets van gezegd.
    "Ik was net op zoek naar Isa omdat ze me zou helpen met mijn American Football try out," zei ik terwijl ik langzaam weer begon te lopen. Ik had misschien ergens wel een klein beetje haast, en als Isa mij nog wilde helpen zij ook.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    Ik was half twee uit, aangezien ik geen Duits of beta vakken had. toch wilde ik ergens heel graag gaan kijken bij de try outs voor cheerleading. Ik kon best cheerleader worden. Al was het alleen maar om ieder Willow Creek meisje te irriteren en rond te mogen lopen in een te korte rok. Dat was wachten dus. Ik keek even om me heen en zag bijzonder weinig mensen, wat de reden is dat ik mijn camera tevoorschijn haalde.
    "Heeeeeeeey Sugars. Zoals de meeste van jullie weten is mijn school in de fik gestoken twee weken geleden, en nu zit ik vast op Posh High, waar de jongens minder stijf zijn dan de meiden," sprak ik tegen mijn camera. "Ik weet niet of ieder meisje hier gouden lepel in haar kont geduwd heeft gekregen of simpel weg denkt dat het niet opvalt dat ze geen borsten heeft als ze haar rug maar hol genoeg houdt, maar deze school is heel wat anders dan Jefferson." De rest van mijn youtube filmpje bestond uit een tour door de school, een prachtig shot van mijn wiskunde leraar, nog een prachtig shot van mijn gym leraar die ik nog niet super goed kende maar oh my, een shot van mijn kluisje en ik die over de tafel van de leraren kamer rol en kroop, waarna ik mij tien minuten achter een bankje had verstopt omdat leraren. Tegen vijf uur liep ik naar buiten, alleen maar om zo'n tien prachtige meters voor mij Levi te zien. Lei had ik ontmoet nadat ik een Willow Creek feestje was binnen geslopen. Ik denk niet dat hij verwacht had dat ik een Jefferson meisje zou zijn. Of dat hij een make-out had gehad met een meisje dat zo stoned was als ik kon zijn zonder de hele avond te vergeten.
    "I spy with my little eye, de jongen die geloofde dat ik uit Beverly Hills kwam," riep ik Levi vrolijk terwijl ik het trappetje afliep het schoolterrein op. Ik stopte vlak voor Levi. "Maar zou je überhaupt met gepraat hebben als ik je verteld had dat ik een Jefferson high Party-crasher was?" vroeg ik daarna met een ondeugende scheve glimlach. Van binnen ging ik echter dood, wetende dat ik gelogen had. Ik schoof de gedachtes snel opzij. Dat waren Tallulah gedachtes, Cas was lichtelijk gevoelloos en daring as fuck, besloot ik.
    "Volgens mij ben je namelijk niet dol op mijn soort mensen." Ik legde nadruk op 'mijn soort mensen' denkende aan wat er vanmorgen in de les was gebeurt. Echter bleek dit wel een vriend te zijn van Sebas. Wat me toch gemixte gevoelens gaf. Zou Sebas het me ook aanrekenen wat mijn vrienden vanmorgen gezegd hadden. Of dat ik gelogen had tegen Levi?


    We've lived in the shadows for far too long.

    SEBASTIAN AMBOISE NELSON
    Selfish & populair boy | Free | Willow Creek | 17 years | talking to Levi and Cas
    clothes shoes

    Ik draaide aan de cijfertjes van mijn locker en trok het blauwe kastje open, waarna ik mijn rugtas open ritste en alle papieren rotzooi en blaadjes die ik als nutteloos beschouwde aan de zijkant van mijn locker stopte. Al mijn boeken legde ik erbij in, zodat mijn tas voor mijn gevoel 10 kilo lichter was. Huiswerk maken was ik toch niet van plan, dus ben ik die rotboeken ook niet nodig.
    Ik ritste mijn tas weer dicht en hees hem over mijn schouder, waarna ik de gang door liep en de trap af ging. Ennu?
    Ik besloot dat ik meer zin had om niks te doen dan om thuis rond te hangen, dus viste mijn spacegrey iPhone 6S uit mijn broekzak en scrollde mijn contactenlijst door. Die lijst waar mega veel nummers instaan maar waarvan de helft iemand is waar je nooit tegen praat. En je dus lang kunt zoeken naar het juiste contact.

    Ik vond Jakes nummer, maar was er bekend mee dat hij zijn tryouts had. Betekende niet dat ik hem geen succes kom wensen.

    To: The Best Jake Of The World
    Good Luck today and don't forget shine like a diamond


    No idea waar mijn bericht op sloeg, maar oke. Hoe kun je in vredesnaam iemand op een niet-saaie manier succes wensen?
    Mijn tweede bericht ging naar Cas, in de hoop dat zij me gezelschap kan houden.

    To: Where's my Coffee?
    Hey Cassss, where aru and when do u have to work? Bcause I want some coffee hhi


    Nee, mijn inspiratie is niet hoog vandaag. Maar ik maak me er niet druk om. Het zal allemaal wel, lol. Ik kwam vast wel iemand tegen.
    Ik drukte met mijn schouder tegen de deur en zag Levi en Cas iets verderop staan, waarna ik naar hen toe liep. 'Ik heb honger, iemand zin in donuts?'


    BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 19:50 ]


    take risks







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAYSON, ON THEIR WAY TO SCHOOL , STILL AT HOME



    [




    Gray duwde mijn handen weg waardoor ik even de jongen schaapachtig aankeek. ‘Bah man; blijf met je pishanden van me af. Heb je ze wel goed gewassen – en daarbij bedoel ik het niet met mijn urine…’ Kort rolde ik met mijn ogen toen hij begon te lachen. "Dude, misschien ben je het al vergeten maar je zat zelf de hele tijd met je handen aan je delen, daarbij is het jou pis dus wees geen pussy." zei ik plagend. "En natuurlijk heb ik ze gewassen met jo-" meer woorden kwamen er niet over mijn lippen gezien Grayson zijn handjes niet kon thuis houden en met een lange haal mijn wang likte. "What the actual f*ck!" riep ik verbaasd uit en keek de idioot even aan. ‘Peace Brah. Ik zweer dat ik vandaag echt geen andere prank met je uit ga halen zolang jij hetzelfde belooft.’ de speelse schijn in zijn ogen deden me meteen al weten dat hij een verschrikkelijke leugenaar was maar oh ik kon zijn spelletje heus ook meespelen als ik wilde. " Idiot." mopperde ik en daarna stapte ik ook de auto uit en sloot deze af terwijl we de school binnen liepen. Mijn mond viel iets open , wat was deze shit nu weer? Dit was geen school maar een regel rechte gevangenis die veels te veel naar goedkoop schoonmaakmiddel rook. "Oh man mijn neus brand van dit." zeurde ik dan ook en sloeg mijn arm even rons Grays schouder. ‘Het is maar goed dat we gekomen zijn; want ze hebben hier echt wel wat leven in de brouwerij nodig; brah.’ Afkeurend keek Gray rond terwijl ik toekeek hoe zelfs onze weerspiegeling te zien was in de vloer. Oh man weet je hoe cool het zou zijn om hier zo'n zeep baan van de maken en door de gangen de glijden? Zo glas leek het hier wel te zijn. ‘… ik denk kunnen we onze tijd beter gaan besteden om een prank hier uit te halen…’ murmelde Gray en grijnzend keek ik mijn tweeling aan. " Zeker weten." kwam er over mijn lippen waarna we de rest van de school begonnen te verkennen.

    De les was overduidelijk anders dan ik verwacht had. Geen hotte chickas met minni rokjes die ons les kwamen geven. Daar gaan onze hopes and dreams. Nee in plaats daar van kregen we saaie strenge en oude vrouwen op ons dak die niet blij waren met het onsubtiele geflirt van mijn broer. Daarnaast hadden we beter ons uurrooster eens goed bekeken, want letterlijk het enigste vak die we vandaag hadden was Spaans. Zo'n ramp was de les nog niet, het was eerder de mede leerlingen die een ramp waren. De leerkracht viel best mee al was het hilarisch toen ik antwoorde als ze Graysons naam afriep en zo omgekeerd. Ook bleek ze best verbaast te zijn toen er ook echt Spaans over onze lippen rolde, erg moeilijk was dat ook niet gezien Spaans onze tweede - wat versleten- moedertaal was naast het Engels. En omdat we niet enkel naar school wilden komen voor Spaans hadden we voor Shits en giggles ons gewoon nog bij Wiskunde en Duits getafeld, wat we waarschijnlijk niet meer zouden gaan doen. Daarna hadden we besloten de school even te ditchen en naar één van onze favoriete plekken te gaan.
    KFC, met elk een bak kippenvleugeltjes hadden we in de auto gezeten, muziek op maximum en mee kirrend met de muziek. Daarna kwam Gray op het absoluut fantastische idee om een joint te roken voordat we terug naar school gingen voor de try outs. And here we are, half hangend aan Grayson liep ik de schoolgang weer binnen. De lessen waren officieel gedaan, maar gezien we ons beiden hadden ingeschreven voor American football moesten we wel terug. Nog steeds high strompelden we de gangen in opweg naar de kleedkamers waar ik me twee keer moest omkleden gezien ik mijn broek verkeerd om had. Met mijn jogging en een simpele tank top met sneakers onder liep ik het veld op redelijk verward. Zowel de try outs voor het football team en voor het cheerleadingsteam waren bezig.
    Net toen ik me richting het football veld wilde begeven hoorde ik mijn naam door een overduidelijk vrouwelijke stem roepen. "Asher Montero"
    Fronsend en verward draaide ik me dan ook om naar het cheerleaderveld waar een stel knappe meiden stonden te wachten tot hun naam werd afgeroepen. Aan een tafeltje zat de vrouw die zonet mijn had geroepen - waarschijnlijk de knappe coach- samen met een nog knapper meisje van rond mijn leeftijd, aan haar outfit te zien leek ze vast de cheercaptain en nog iemand die vast de co-captain was. Nog half stoned wees ik even naar mezelf ter bevestiging en zag ik de coach al even met haar ogen rollen. "Komaan knul, we hebben niet de hele dag!" Haar woorden waren streng en ik wilde dan ook niet met haar sollen - zeker niet in deze toestand- dus liep ik naar het Cheerleadingsteam toe en keek Grayson met een Wtf blik aan. "Gray, dude." murmelde ik.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 20:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Levi Oliver Jackson



    Mijn dag was niet zo heel erg bijzonder. Ik had bijna alle lessen van de maandag. Sommige met Sebas gelukkig. Daardoor was de les gelukkig niet zo saai. Ik leg de boeken die ik morgen niet nodig heb in de kluis. Ik draai het slotje dicht en hijs mijn tas over mijn schouder. Ik slaak vervolgens een diepe zucht en loop naar buiten. Net als ik de trap afgelopen ben hoor ik achter me "I spy with my little eye, de jongen die geloofde dat ik uit Beverly Hills kwam," Een kleine grijns kruipt over mijn gezicht. En inderdaad de blondine stopt voor me neus met een vrolijk gezicht. "Maar zou je überhaupt met gepraat hebben als ik je verteld had dat ik een Jefferson high Party-crasher was?" De ondeugende glimlach op haar gezicht doet me opnieuw grijnzen "Volgens mij ben je namelijk niet dol op mijn soort mensen."

    "Oh Gorgeous" Zeg ik met dezelfde ondeugende glimlach om mijn lippen als die zij daarnet nog had. "Iemand zo knap als jij? had ik áltijd mee gepraat, waar je ook vandaan komt" Ik bekijk haar even van top tot teen en weer terug. "Ik heb niks tegen 'jouw soort mensen'" Ik maak aanhalingstekens in de lucht. "het klikt niet zo tussen mij en mijn neef. Die bij jouw groepje zat. Je zal hem vast wel kennen? Owen Bell" Ik rol met mijn ogen. "Hij voelt zich te goed voor mijn soort mensen" Ik maak nogmaals aanhalingstekens in de lucht. "Of hij kan er niet tegen dat mijn ouders hard gewerkt hebben om zo veel geld te verdienen. Anyhow" Ik zwaai even met mijn hand om aan te geven dat het daar niet om gaat. "had dus niks te maken met jou, Gorgeous, of waar je vandaan komt"

    Het ondeugende glimlachje komt weer even terug. "Dus, ik ga je vaker hier zien?" Ik bijt speels op mijn lip. "ik heb honger, iemand zin in Donuts?" Ik kijk op en zie mijn bestie Sebas naast ons staan. "Donuts?" vraag ik. "Komt dat met Koffie?" vraag ik er achter aan. "Want dan zeg ik í'm in, koffie en eten, no way dat ik daar nee tegen zeg" ik kijk nogmaals naar Cas, ik geloof dat ze zich zo had voorgesteld de vorige keer. "Coming Gorgeous?" Ik knipoog speels.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 20:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    XAVIER ALEXANDER FITZGERALD
    Very late for school • annoyed af • just walking around

    Ik vloekte de hele weg naar de kleedkamers hard en eenmaal daar aangekomen, kleedde ik me snel om in mijn football-outfit en keek kort in de spiegel. Fijn, mijn haar zat ook al niet vandaag. Niets werkte mee en het irriteerde me te pletter. Nog steeds met een donderbui, liep ik naar buiten en stak nog een sigaret op terwijl ik nogal nerveus rondliep. Oom Jack zou toch niet boos worden om iets wat niet mijn schuld was, toch? Ik zuchtte en liep doelloos rond, wachtend totdat de try outs begonnen.
          ‘’Jij hebt vast en zeker wel een aansteker he?’' Ik keek op en fronste kort. Hem herkende ik totaal niet en dat zou betekenen dat hij bij het tuig hoorde van Jefferson high. Ik knikte en haalde een aansteker uit mijn zak, waarna ik diep van mijn sigaret inhaleerde.
          ''Ben jij van Jefferson?'' vroeg ik en tikte de as af van de sigaret, terwijl ik ietwat op de railing van het veld leunde.
    [/size]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN BIO CLASS WITH JAKE || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    'Grappig.. Volgens mij hebben we juist heel veel om over te praten.. Princess..' Een geïrriteerde frons verscheen op haar gezicht. Het voelde ontzettend als hij de gek met haar aanstak, door haar expres zo aan te spreken. En dat deed pijn, ook al ze zou onderhand moeten weten dat hij vaak niet luisterde naar wat zij wilde.
          'Kom op.. Je weet dat ik er spijt van heb..' Isa's mond viel haast open van ongeloof terwijl hij verder praatte. 'Je hebt je plek hier goed gevonden of niet?' Langzaam schudde ze haar hoofd. Ze vroeg zich haast af of ze het verkeerd gehoord had. Hij had spijt? Na de hele zomer niks gezegd te hebben en niet eens één keer bij haar langs geweest te zijn, had hij ineens spijt?
          'Ik ben dan wel blond, ik ben niet dom,' zei ze op een zachte toon. 'Als je daadwerkelijk spijt had, dan had je je "pleziertjes" met Cassidy gestopt zodra ik wist, maar dat heb je niet gedaan. Dus doe niet ineens alsof het je zomaar spijt, en ik betwijfel of je wel weet wat dat woord betekent.'
          Tyler had niet echt de kans om te antwoorden, gezien Jake zich bij hen voegde. Ze voelde voor enkele seconden zijn hand op haar zij, wat haar voor even terug liet denken aan de zomer vakantie. 'Hey Cutes.' Isa glimlachte lichtelijk naar hem.
          'Aangenaam ik ben Jake. Ik ben een vriend van Blondie hier. Ik was net op zoek naar Isa omdat ze me zou helpen met mijn American Football try out.'
          Ze stak haar tong naar hem uit. 'Jij bent blonder hoor, mister.' Zachtjes porde ze hem in zijn zij, waarna ze haar groene kijkers weer op Tyler richtte. 'Moet je Gray niet supporten met zijn try-out?' Terwijl ze dit zei friemelde, haalde ze haar mobieltje uit haar kontzak om Owen een bericht te sturen. Ze zag dat ze ook een bericht van Jake had, maar gezien hij haar al gevonden had, had het geen nut daar nog op te antwoorden.

    To: Sandcastle King
    I've got something of yours *wink emoji*

    To: Sandcastle King
    And I need your hugsies

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 21:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit




    Ik loop de kleedkamers in en zie al een paar andere meiden van het team. De co-captain, Jenna. Voor de rest nog wat meisjes die goed genoeg waren om verzekerd te zijn van een plek. Ik begroet ze met een brede glimlach en trek mijn kleding uit tot ik enkel in mijn kanten zwarte lingerie sta. Ik doe het geel-blauwe topje aan en doe dan ook het rokje aan, wat iets korter was dan die ik net aan had. Vaak had ik ook deze outfit aan. De coach vond dat je het trots moest tonen. Het team waar je trots op moest zijn. Wat ook wel makkelijk te doen was sinds onze teams erg goed zijn. Ik kijk in de spiegel en doe mijn haar in een hoge, strakke staart. Ik doe nog snel de witte sneakers aan voor ik enkel nog wat lipgloss opdoe. Vervolgens pak ik het klembord wat de coach had gegeven aan mij en Jenna. Wij twee moesten met de coach beslissen wie goed genoeg was en alles zou hier dan ook opgeschreven moeten worden. Het waren veel namen. 'Oké girls, let's go.' glimlach ik en ik leid de rest mee naar buiten.
    Bij de tribunes zie ik al wat nieuwe gezichten en het duurt niet lang voor ik plaats neem naast Seibold. 'Veel aanmeldingen..' merk ik op als mijn blik nog eens over de hele lijst gaat. 'Dat klopt.. Het wordt een lange middag. Maar er zit altijd wel wat tussen.' antwoord ze en ik knik. Ik tik zachtjes met mijn roze pen op het klembord. "Asher Montero" hoorde ik haar opeens zeggen en ik frons lichtjes. Een jongen? Dat kom je niet vaak tegen.. Ik keek over het veld en mijn blik bleef hangen op een jongen die naar zichzelf wees. Was hij nou... Stoned? Dit gaat zeker nog interessant worden.. "Komaan knul, we hebben niet de hele dag!" Hoorde ik Seibold streng zeggen en ik lach zachtjes. Arm joch.. Ik kijk naar de jongen die naast hem staat en haal lichtelijk mijn wenkbrauw op. Een tweeling huh.. Een knappe tweeling. Deze dag wordt steeds beter.. Ik grijns even en knik naar het veld. 'Show us what you got!'


    El Diablo.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    Langzaam schudde ze haar hoofd waardoor ik lichtjes fronste. 'Ik ben dan wel blond, ik ben niet dom,' zei ze op een zachte toon. 'Als je daadwerkelijk spijt had, dan had je je "pleziertjes" met Cassidy gestopt zodra ik wist, maar dat heb je niet gedaan. Dus doe niet ineens alsof het je zomaar spijt, en ik betwijfel of je wel weet wat dat woord betekent.' Ik zucht zachtjes en wil net antwoorden, als opeens Ken doll erbij staat. "Hey Cutes," zegt hij en ik kan mezelf nog net tegenhouden niet met mijn ogen te rollen. 'Aangenaam ik ben Jake. Ik ben een vriend van Blondie hier. Ik was net op zoek naar Isa omdat ze me zou helpen met mijn American Football try out.' zegt hij en ik keek hem even kort met samengeknepen ogen aan, voor ik mezelf een soort houding wist te geven. 'Tyler..' mompelde ik, besloten dat dit mijn ó zo geweldige introductie was.
    'Jij bent blonder hoor, mister.' hoor ik Isa zeggen en ik kijk toe hoe ze hem port. Ik vond het tien keer niks. 'Moet je Gray niet supporten met zijn try-out?' hoor ik haar aan mij vragen en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Hij gaat ook naar dat American Football zooitje. Dus laten we maar gaan.' zeg ik simpel. Ik volg ze naar het veld en werp een blik op de zogenaamde 'sterren van de school'. Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik stop naast Isa bij het hek. Nu Ken Doll op het veld stond, kon hij weer rustig praten. Nou ja, nog steeds zachter natuurlijk.. Hij hoefde het niet allemaal te weten. 'Ja. Ik heb spijt, god Isa..' ik bijt op mijn lip. 'De keren dat dat nog voor kwam had ik meestal wat op.. Besides. Het is niet alsof ik niet meerdere keren voor jou heb uitgekeken.' mompel ik, het laatste iets zachter.


    El Diablo.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Met een verveelde blik op mijn gezicht keek ik naar buiten. Snel deed ik een paar stappen en stond ik buiten de deuren van de school, ik ademde de frisse buitenlucht diep in en liet mijn blik over het terrein van de school glijden. Hier en daar staan wat groepjes leerlingen bij elkaar geplakt, van Jefferson High naar Willow Creek was een té grote verandering. Je kon hier geen pas zetten zonder een tot in de tenen verziekte trut tegen het lijf te lopen.
    Bijna onzichtbaar schudde ik mijn hoofd. Snel haalde ik een hand door mijn haar en rechtte mijn rug. Met een zelfverzekerde blik op mijn gezicht keek ik nogmaals het terrein over. Al de hele dag had ik het idee dat ze zich stuk voor stuk beter voelde dan ieder ander, maar juist die verwende, arrogante mensen waren het ergst van allemaal. De minachting die in hun blik lag als je langs liep was niet normaal. Niet dat ik me daar veel van aangetrokken had, want als ik heel eerlijk was interesseerde het me geen zak wat anderen van me vonden. Mensen hadden altijd een oordeel over je, hoe erg je ook je best deed om bij iedereen in de smaak te vallen. Daar was ik dan ook al jaren geleden mee gestopt.
    Ik kneep even met mijn ogen toen ik een bekend persoon leek te zien. Even hield ik mijn hoofd schuin, als ik het goed had gezien, zag ik op dit moment Cas praten met iemand die duidelijk van deze school kwam. Kort verscheen er een lach op mijn gezicht terwijl ik naar het tweetal toe liep.
    'Cas!' Ik hoorde een tikkeltje enthousiasme in mijn stem liggen, wat waarschijnlijk kwam doordat ik eindelijk iemand had gezien die ik goed kende. Met een vage grijns op mijn gezicht sloot ik me bij hen aan.
    'Jezus, ik word echt helemaal gek hier.' Zei ik terwijl ik een kort knikje gaf richting de school.


    chaos makes the muse


    Owen Bell


    De jongen die naast mij stond was gegarendeerd niet van Jefferson High, ik bekeek hem even van top tot teen voordat ik de aansteker dankbaar aanpakte en mijn joint aanstak.
    Toen ik de eerste pof nam knikte ik op zijn vraag als antwoord, ‘’geboren en getogen op Jefferson,’’ voegde ik er aan toe en liet een hand door mijn haar gaan.
          ‘’Ik kan wel zien dat jij van een hele andere planeet komt, stik je niet in dat apen pakkie van je?’’ Vroeg ik voor ik er erg in had dat hij het heel anders op kon vatten dan een grapje en staarde hem aan voor ik weer het veld bekeek.
    Het was gekkenwerk, mensen waren aan het rennen en ik moest lachen toen ik Asher op het veld zag bij de cheerleaders, was dit een grap of was ik nou aan het hallucineren van deze joint? Dan zat er toch wat anders in dan dat Sarah me had verteld.
    ‘’Wat een idioot,’’ mompelde ik en beet op mijn lip bij het zien van de pakjes, konden die rokjes nog korter?
          Het enigste meisje wat er boven uit sprong was degene met de donkerrode haren en een van de kleinste, mijn oog bleef op haar hangen en ik stootte de jongen naast mij aan. Ze was duidelijk geen Jefferson, dat kon iedereen zien.
          ‘’Wie is dat meisje met de rode haren?’’ Vroeg ik en nam nog een pof voor ik van het hekje afsprong, met twee benen op het gras.
    Het voelde raar om tussen deze mensen te staan, om mijn punt te maken; ik had al twee jaar niet aan sport gedaan. Alle lessen die met rennen te maken hadden was ik naar huis gevlucht, en niet met de benenwagen maar met de auto.
          Voor ik mijn charmes in de strijd kon gooien voelde ik mijn telefoon trillen en beet op mijn lip toen ik zag wie het was.

    From: Sandcastle Queen
    I've got something of yours *wink emoji*, and I need your hugsies.

    Ik glimlachte onbewust zwakjes en leunde tegen het hek aan, de naam had ze zelf aangepast maar ik had er niets tegen gedaan– ik vond het schattig hoe we de traditie er in hielden ook al gaf ik dat niet toe.

    To: Sandcastle Queen
    Sorry we couldn’t talk all day, you ok? you want to watch some funny videos at my place later on?

    Ik herstelde mezelf gauw van de focus die ik gooide in mijn smsjes, ik was veel te veel bezig met haar en dat moest echt nodig stoppen.
    Ik draaide me om naar de jongen en knikte, ‘’let op hoe de goochelaar zijn magie uitwerkt.’’
    Mijn ogen richtte zich op het roodharige meisje en ik stak kort mijn hand op, waarna ik hard op mijn vingers floot om haar aandacht te wekken, hopende dat ik niet de verkeerde aandacht kreeg als in Asher.
    ‘’Meisje! Kom is hier, mag ik even storen?’’ Dat laatste vroeg ik enkel meer aan de docent dan aan het meisje en lachte zachtjes bij het zien van de strenge blik.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    'Jij bent blonder hoor, mister,' zei Isa en ze gaf me een zachte poor in mijn zij, ik gaf haar uitdagende glimlach terug, maar ik voelde nog steeds een lichte steek in mijn maag van dat de jongen zijn naam had gezegd. Tyler.
    'Moet je Gray niet supporten met zijn try-out?' vroeg ze aan Tyler.Jake hield zich hier even buiten. Hij had niet het idee dat het zijn plaats was om Tyler te vertellen wat er moest gaan gebeuren. Echter eenmaal op het veld wist ik niet hoe snel ik de badkamer in moest gaan, hoe snel ik mij om moest kleden en hoe snel ik terug moest gaan. Mooi niet dat die jongen nog meer van Isa haar tijd mocht verdoen. Dit resulteerde in dat ik nog met mijn shirt in mijn handen het veld op liep. Ik hoefde zelf niet mee te doen, mijn plaats in het team was verzekerd, maar als aanvoerder moest ik de coach helpen en de nieuwelingen bekijken. Ik liep echter in eerste instantie meteen richting Isa. En Tyler. Schooier. Dat was mijn nieuwe bijnaam voor hem, good for nothing schooier.Niet dat ik dat zou laten merken waar Isa bij was.
    "Blijkbaar hoef ik zelf alleen maar mee te doen met het trainingsgedeelte, al in training geven, omdat the coach vindt dat ik als captain meer autoriteit moet uitstralen," zei ik trots tegen Isa. Voor mij was het een soort van een big deal dat de coach verwachtte dat ik bij zijn afwezigheid over kon nemen, Niet heel raar naar drie of vier jaar in het team.
    "Tyler, hoe vind je onze school tot nu toe? Stuck-up, oke, maar verder?" vroeg ik, om de jongen toch een beetje bij het hele gesprek te betrekken. Terwijl ik op antwoord wachtte plukte ik een pluisje uit Isa haar haar, waarna ik meteen met mijn duim een van haar krullen uit haar gezicht haalde. Wat had ik gedaan. Wat heb je gedaan Jake. Af, niet opnieuw verliefd worden op Isa zolang je Ellie nog heb. Ik glimlachte even kort naar isa. Een onzeker en misschien ergens verdrietig glimlachje, voor ik Tyler nieuwsgierig aankeek. Zou hij nog gevoelens voor haar hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • THIS TIME IS TOO EARLY • @ TRY OUTS BEING STONED AS F*** WITH BROSIES •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Ik wist niet precies hoe ik mijn dag anders kon betitelen dan dat het rond uit Vagina was. Als eerste reden was het feit dat we les moesten gaan volgen op een of andere high class hygiëne school. Daarnaast waren zowel de leraren als leraressen alles behalve seksueel opwindend. Ze hadden blijkbaar niet eens voor me over om hun blouseje wat te ontknopen en voorover te buigen om me wat uit te leggen. De suckers. Waarvoor - dan deze genoemde reden - waren ze anders begonnen met lesgeven. Iedereen wist dat leraren stiekem in hun privé tijd professionele strippers waren. Echter was negen van de tien leraren hier op school te oud om half naakt te zien of te lelijk. Maar goed dat ik en Ash de nodige pranks al verzamelt hebben om de school op stelten te zetten. Dat was het enige nuttige op de dag – naast de grote KFC bucket en wiet wat ze gesmokete hebben. Iets wat toch heviger uitgepakt had dan verwacht. Echter meende ik wel nog vaag mensen geappt te hebben op mijn mobiel voor ik samen met mijn twin ging blowen, wat maar goed ook was.


    TO SISSIFROMANOTHERMISSI:HEARTEYESEMOJI: I have no idea where I am; nor I have to call this place a school or a prison. Wanna recreate prison break, my little grasshopper? Xxxx

    TO BOBMARLEY (aka owen): Dudeeee… ! The only reason why I talk with woman is for their insides; cause it gives me pleasure. If ya know which insides I mean (;



    Vlak na de appjes had ik mijn mobiel weer in mijn zak gedaan om samen met mijn Twin kip te eten, die zoals altijd extra pittig was. Ik en Ash kwamen niet voor niks uit Mexico..
    Het was me dan ook een raadsel dat we weer terug op school wisten te komen en op het veld wisten te belanden van de try outs. Al sloffend met het gewicht – wat tien duizend kilo meer leek te wegen dan mijzelf en ik maar denken dat we identical twins waren…- op mij leunend. Omkleden was een hel geweest en ik had dan ook geen flauw idee of ik mijn kledij goed aan gedaan had. Ik had dan ook geen hulp aan Asher gezien deze als een kip zonder kop alweer naar de uitgang van de kleedhok ging. Kort staarde ik naar mijn spiegelbeeld; waar ik maar met mijn ogen kneep. Het voelde alsof de onderkant van mijn ogenleden een stuk hoger zaten dan hoorde; maar ik nam hier geen nota verder van. Ik slofte het omkleed gebouwtje door richting mijn twin die al opgeroepen werd door de cheersquad. ‘Asher Montero’ hoorde ik dan ook vrouwenstem over het veld heen galmen. Zachtjes wist een klein lachje mijn lippen te verlaten, die algauw bulderend over het veld ging toen mijn tweeling verward op zijn borst tikte. Hij was zo stoned als een garnaal. ‘Gray, dude.’ Verder dan dat wist mijn tweeling niet te komen, gezien ik al op de grond rolde van het lachen. ‘ITS A PRANK BRAH. Rokjes vond ik je altijd goed staan.’ Ik zond de jongen – een hopelijk succesvolle wiebelwenkbrauw – voor ik met moeite aan hem omhoog klauterde en de meisjes die er stonden in me op nam. Er zaten er twee tussen die ik herkende namelijk Eleanor – die ik letterlijk van binnen tot buiten kende – pun intended. Ook herkende ik een meisje die ik meer dan eens vandaag aangekeken had. Ze was licht getint en iets had me al de hele dag vertelt dat ze van Mexicaanse origine was; oftewel ideaal voortplant materiaal. We zouden – gezien Callen zogenaamd niet op mijn baby’s zit te wachten – ideale mexicaanse baby’s in het kribje weten te krijgen; waar zij ze zou voeren met haar pittige moedermelk, die ik eerst met mijn blote lippen gekeurd zou hebben.
    Enthousiast leunde ik op Ash zijn schouder, voor ik zonder schaamte naar het meisje wees dat als het goed is de captain van de cheersquad was. ‘Brah ik zweer… Zij gaat met mij trouwen – ik zweer het klinkt raar – maar we gaan trouwen en haar zwanger maken, zodat we ons pure Mexicaanse bloed voortbrengen. Jij word The Godfather en mijn best man cuz I love ya dude. Zelfs als je handen te zweterig zijn om pompons vast te houden…’ Ik drukte een – veel te vette – kus op de jongen zijn wang; voor ik naar het stelletje aan tafel liep.
    Ik zetten mijn ellenbogen op het tafeltje wat tussen ons scheiden. Niet dat ik daar mee zat. Daarnaast lag ik haast op het tafeltje omdat ik mijn evenwicht alles behalve kon bewaren. Daarnaast was leunen overrated.
    ‘Ze noemen me wel eens Ash maar ik sta beter bekend als professionele ass shaker en de skirt & heels killer; dus zeg me maar waar je me wilt en dan mag je alles met me doen wat je wilt.’ Ik gunde het meisje een knipoog, waarbij ik mijn lippen uitdagend tuitte. Waarschijnlijk was ik allang dood gegaan van schaamte als ik deze nog had. Ik klom dan met moeite van de tafel af; waar ik nog een keer met mijn wenkbrauwen rolde en verleidelijk met mijn heupen schudden, wat ook wel benoemd kon worden als licht getwerk. Ik wierp nog een keer een zwoele blik naar achter, voor ik een poging ondernam om - zoals gewoonlijk - een soepele achterwaartse salto te maken. Iets wat normaal altijd lukte, wist echter vandaag te mislukken doordat ik - duidelijk - onder invloed was, waarbij mijn voet verstrikt raakte in de koortjes van mijn veters.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 22:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya