• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson | 17 | Outfit |
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    "Oh Gorgeous, Iemand zo knap als jij? had ik áltijd mee gepraat, waar je ook vandaan komt" zegt hij met dezelfe ondeugende glimlach rond zijn lippen.. "Ik heb niks tegen 'jouw soort mensen. Het klikt niet zo tussen mij en mijn neef. Die bij jouw groepje zat. Je zal hem vast wel kennen? Owen Bell. "Hij voelt zich te goed voor mijn soort mensen, of hij kan er niet tegen dat mijn ouders hard gewerkt hebben om zo veel geld te verdienen. Anyhow, had dus niks te maken met jou, Gorgeous, of waar je vandaan komt" zegt ie. Ik volg elke beweging die hij maakt, maar hij lijkt echt niks tegen mij te hebben. Of tegen het feit dat ik gelogen had. Ik trek mijn te grote shirt nog iets naar beneden, volledig bewust van het feit dat het leek alsof ik geen broek aan had.
    "Dus, ik ga je vaker hier zien?" Levi beet speels op zijn lip en ik kan het niet laten even ondeugend te glimlachen. What are you even doing Cas. Mijn mobiel trilt in mijn zak en snel vis ik hem eruit om het berichtje te bekijken..
    From; The sugar to the coffee I pour every weekend.
    Hey Cassss, where aru and when do u have to work? Bcause I want some coffee hh

    From; Mister fifty shades of Gray
    I have no idea where I am; nor I have to call this place a school or a prison. Wanna recreate prison break, my little grasshopper? Xxxx

    To. Mister fifty shades of Gray
    No, u have to try out for the football team, I wish you luck mister Gray. *Kiss emoji* But do not leave my sexy ass hanging in class tomorrow.

    Nadat ik op Grayson had gereageerd, wilde ik op Sebastian reageren.
    "Ik heb honger, iemand zin in donuts?' vroeg Sebastian voordat ik de kans had gehad om te reageren. Ik kijk op en zie mijn bestie Sebas naast ons staan. "Donuts?" vraagt Levi. "Komt dat met Koffie? Want dan zeg ik í'm in, koffie en eten, no way dat ik daar nee tegen zeg." Levi kijkt naar me. Ik slik. "Coming Gorgeous?" Hij knipoogt. Ik slik weer. Sebastian had niet door dat ik hem leuk vond. Levi duidelijk ook niet, al denk ik niet dat Levi helemaal doorhad dat ik en Sebas elkaar al een tijdje kennen.
    'Cas!' hoorde ik iemand super enthousiast zeggen. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van mijn absolute bae. Evelyn.
    'Jezus, ik word echt helemaal gek hier.' Zei ize en e knikte in de richting van de school.
    "Ik ook, dus ik ga Sebas lief aankijken en een piggy back ride naar de donutshop tegenover de school vragen," zei ik met een kleine glimlach. Cas niet zo obvious."Ga je mee donuts en koffee halen Eve? Dit keer ben ik niet diegene die in hoeft te schenken."


    We've lived in the shadows for far too long.

    SEBASTIAN AMBOISE NELSON
    Selfish & populair boy | Free | Willow Creek | 17 years | talking to Levi and Cas
    clothes shoes

    'Donuts?' vroeg Levi. 'Komt dat met koffie? Want dan zeg ik I'm in, koffie en eten, no way dat ik daar nee tegen zeg.' Ik grijnsde, zoals de zogenaamde en welbekende "pedo" smiley op whatsapp dat doet, deze naam bij gebrek aan een betere naam + uitleg. 'Wat dacht je dan, Sebastian en geen coffee, no fucking way.'
    'Coming Gorgeous?' knipoogde Levi naar Cas. Ietwat verbaasd keek ik de twee aan. Voor zover ik wist kenden Cas en Levi elkaar niet en was dit de eerste keer dat ze elkaar zagen. Dus als Levi haar nu al Gorgeous noemt, gaat dat blijkbaar wel heel snel. Maar goed, ik zal niet oordelen. Cas is mijn bestie en Levi too, dusja, heb ik iets te vrezen? Misschien, geen idee. Kom ik dan vanzelf wel achter.

    Een ander, voor mij onbekend, blond meisje kwam onze kant oplopen en begroette Cas vrolijk, waarna ze zei: 'Jezus, ik word echt helemaal gek hier.' Weer keek ik verbaasd, maar nu had het toch meer iets verwijtends. Ik kende haar niet, wat de kans groter maakte dat ze van Jefferson High af kwam. En voor zover ik weet wordt je daar sneller gek dan hier. Maar oke, ik blijf aardig. Het is zo te zien een vriendin van Cas, en Cas is een vriendin van mij, dus om de gezelligheid te bewaren hou ik wijs mn klep dicht.
    'Ik ook, dus ik ga Sebas lief aankijken en een piggy back ride naar de donutshop tegenover de school vragen,' zei Ças met een glimlach.'Ga je mee donuts en koffee halen Eve? Dit keer ben ik niet diegene die in hoeft te schenken.'
    Ik lachte. 'Die paar cent benzine ben je me wel verschuldigd hè,' zei ik, terwijl ik mijn tong naar Cas uitstak.
    Ik keek even naar het nieuwe meisje, en zei tegen haar: 'Ik ben trouwens Sebastian, Nelson. Maar Sebas is goed.' Ik zei het op de meest vriendelijke toon die ik in me had. Of het echt tussen ons zou gaan klikken, geen idee. Maar voor een middagje doe ik mijn best ervoor.
    Ik trok mijn autosleutel uit mijn tas en hield de sleutel de lucht in. 'Kom mee dan, die donuts eten zichzelf niet op en de koffie verdampt niet zomaar.'
    Ik liep richting de auto en gooide de deur bij de passagiersstoelen open.
    'Stapt u in in tour de Sebastian,' zei ik, waarna ik zelf achter het stuur plaats nam.


    BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU


    take risks

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ik keek de drie mensen die voor mij stonden allemaal kort aan en richtte mijn blik toen voornamelijk op Cas.
    "Ik ook, dus ik ga Sebas lief aankijken en een piggy back ride naar de donutshop tegenover de school vragen," Cas sprak de woorden uit met een kleine glimlach rond haar lippen. Ik liet mijn blik even op de jongen waarvan ik aannam dat dat Sebas moest zijn. Ik had Cas het weleens over hem horen hebben en wist dat ze een goede band hadden, maar over het algemeen was hij me volledig onbekend.
    "Ga je mee donuts en koffee halen Eve? Dit keer ben ik niet diegene die in hoeft te schenken." Ik lachte even en fronste kort.
    'Klinkt goed, als jullie het ook goed vinden.' Ik keek de twee jongens even afwachtend aan. Net als ik me weer op Cas wil focussen begint een van de jongens te lachen en vervolgens te praten.
    'Die paar cent benzine ben je me wel verschuldigd hè,' Ik trok mijn wenkbrauw even op toen ik zag dat hij zijn tong naar haar uitstak, waarna hij even naar mij keek.
    'Ik ben trouwens Sebastian, Nelson. Maar Sebas is goed.' Zijn stem klonk vriendelijk, al was ik niet zeker of dat werkelijk zo was.
    'Ik ben Evelyn.' Zei ik, en ik probeerde even vriendelijk te klinken.
    Hij hield zijn autosleutels in de lucht.
    'Kom mee dan, die donuts eten zichzelf niet op en de koffie verdampt niet zomaar.' Zei Sebastian waarna hij naar de auto liep en de deuren opende.
    'Stapt u in in tour de Sebastian,' Ik keek even naar Cas waarna ik mijn schouders ophaalde en richting de auto liep.


    chaos makes the muse







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAYSON, ON THEIR WAY TO SCHOOL , STILL AT HOME



    [




    Schaapachtig keek ik naar de tafel waar het roodharige meisje even zat te lachen op een onschuldige manier en dan had je mijn tweelingbroer Gray, die net als een vet zwijn op de grond rolde an in lachen uitbarstte voor ik goed en wel door had dat hij me hierin had geluisd. 'Show us what you got!' Riep de knappe Chika maar voordat ik wat kon doen was Gray me alweer voor. ‘ITS A PRANK BRAH. Rokjes vond ik je altijd goed staan.’ riep hij lachend waarna hij wat vreemds deed met zijn ogen, het leek alsof hij wilde knipperen, maar hij daar te high voor was dus onderdrukte hij een fart of zoiets. "Dat was slechts één keer Gray! " riep ik verbaasd uit -don't judge, lipstick voelt geweldig aan en rokjes zijn zo vrij- Voordat ik hem echter een trap kon verkopen was hij al omhoog geklauterd en hiled me bij mijn schouder vast, meteen kon ik mezelf facepalmen -wat dus faalde gezien ik mijn gezicht compleet mistte en dus half tegen Gray mepte-
    Eens Graysons blik dan ook viel op het meisje aan de tafel veranderde hij weer in zijn trashy manwhore act en wees schaamteloos naar het meisje. ‘Brah ik zweer… Zij gaat met mij trouwen – ik zweer het klinkt raar – maar we gaan trouwen en haar zwanger maken, zodat we ons pure Mexicaanse bloed voortbrengen. Jij word The Godfather en mijn best man cuz I love ya dude. Zelfs als je handen te zweterig zijn om pompons vast te houden…’ zijn woorden maakten geen steek en voor ik het wist drukte hij een vette smakkerd op mijn kaak waardoor ik een afkeurende blik op mijn gezicht had. "GRAY EWW" jammerde ik terwijl ik mijn shirt wat omhoog trok -zonder echt te beseffen dat ik nu mijn ontbloote torso aan al deze meiden toonde zodat ik zijn kwijl van mijn gezicht kan vegen. Eens dit gedaan was was ik al even vergeten waarom ik hier zat. En man, wat had ik zin in pizza. Verdwaasd keek ik dan ook weer even rond om mijn broer als een slut aan de tafel te zien hangen.
    ‘Ze noemen me wel eens Ash maar ik sta beter bekend als professionele ass shaker en de skirt & heels killer; dus zeg me maar waar je me wilt en dan mag je alles met me doen wat je wilt.’ had ik hem nog horen zeggen waarna hij rechtstreeks op zijn bek viel.
    Ik trok mijn shirt weer naar beneden waar aan de achterkant duidelijk 'ASHER' beschreven stond waarna ik enkele Pom Poms nam en deze tegen mijn broer gooide. "Excuse my language, " zei ik dan ook tegen de dames als ik even 'sierlijk ' boog en mijn broer nog een schop tegen zijn kont haf'. "Maar eh, zoals jullie wel kunnen horen" bij deze wees ik naar mijn shirt. "Ben ik de enige echte Asher Montero" ik grijnsde even al stierf deze weg toen ik door had wat ik net had gedaan. "uh...." de Coach slaakte een diepe zucht. "Knul ga je gang, verknoei onze tijd maar." , zo high als ik was moest ik even glimlachen. "Komt goed." rolde er over mijn lippen waarna ik mijn Pom Poms van Grays half versufte lichaam afhaalde en even YOLO deed. Ik begon wat met de pompoms te schudden voordat ik mezelf enorm voorschud zette , thanks Gray.
    "Geef me aan C!" ik sprong even op en deed een half geslaagde split in de lucht - of hoe je dat ook mocht noemen- "Geef me een A"' weer een vreemd huppeltje. "Geef me een L! Geef me een I!" na deze deed ik een mooie radslag want hoe High ik ook mocht zijn, niets topte aan mijn turn skills. "Geef me een B!" bij deze gooide ik weer een van de blauwgeel gekleurde ballen naar mijn broer. "Geef me een E" bij deze deed ik een split en trok even een pijnlijk gezicht want zo lenig was ik nu ook weer niet. " Geef me een euhh auww E!" murmelde ik en deed een achterwaardse koprol waarna ik weer recht klauwterde. "En R! BEER!" mijn ande kleurbal gooide ik naar de meiden op de tribute waarna ik mijn uber yolo uithaalde en nog een truk deed die ik na al die jaren sinds turnen niet meer had gedaan. Ik nam een aanloopje en deed een soort flick flack waarbij ik tot mijn verbazing zag dat deze perfect geluk was en ik best trots was op mezelf. "WOAH ! PEACE BRAH!" riep ik opgelucht waarna ik even duizelig was en over mijn voeten struikelde waardoor ik een belly flop op de grond deed. tevreden van het zachte gras onder me bleef ik liggen. "Oh man ik wil nu zo erg chicken nuggets eten."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || AT THE SPORT FIELDS WITH JAKE & TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Ze bedacht zich dat het niet zo slim om tegen Tyler te zeggen of hij Gray niet moest supporten, want nu liep hij met Jake en haar mee naar de velden. Eenmaal bij de velden begaf de blonde jongen zich richting de kleedkamers om zich om te kleden, waardoor ze alleen achter bleef met Tyler. Jippie.
          'Ja. Ik heb spijt, god Isa... De keren dat dat nog voor kwam had ik meestal wat op.. Besides. Het is niet alsof ik niet meerdere keren voor jou heb uitgekeken.'
          Een haast schamper lachje kwam over haar lippen. 'Denk je nou echt dat het mij iets uitmaakt of je dronken was of niet? Het maakt mij geen fuck uit wat je gebruikt hebt terwijl je het deed, het gaat er om dát je het deed en het nu nog steeds doen, ondanks je zogenoemde spijt. ' Natuurlijk was het ook vaak genoeg prettig geweest met hem, maar hij wist ook prima dat het seks hebben met Cassidy niet de enige reden was dat ze het uit had gemaakt met hem. Het was de druppel die de emmer liet over lopen. 'En ik heb jou niet nodig om op mij te passen. Ik kan prima op mezelf passen, en anders let Owen wel op mij, dus bespaar je de moeite.' Ondanks wat hij gedaan had, vond ze het moeilijk om zo rot tegen hem te doen.
          Ze voelde haar mobieltje trillen en maakte al aanstalten om die te pakken, toen ze afgeleid werd door Jake die het veld op kwam lopen. Shirtloos. Ze weet nog dat ze behoorlijk gestaard had toen ze hem voor het zonder shirt zag. But who could blame her? Hij zag er haast uit als een Griekse god. Tot haar verbazing, en opluchting, kwam hij weer bij Tyler en haar staan. Het was onmogelijk om niet de grote verschillen tussen de twee te zien. Ze waren qua uiterlijk, afgezien hun lengte en spieren, compleet tegenovergesteld. Waar bij Tyler alles donker was, was Jake lichter, niet alleen het uiterlijk zelf, maar ook hun uitstraling. Vreemd genoeg was Tyler's duistere, mysterieuze uitstraling hetgeen wat haar instantie tot hem aantrok, terwijl het bij Jake juist zijn open uitstraling was geweest. Het was alsof je Hades en Apollo tegenover elkaar zette.
          'Blijkbaar hoef ik zelf alleen maar mee te doen met het trainingsgedeelte, al in training geven, omdat the coach vind dat ik als captain meer autoriteit moet uitstralen,' meldde Jake trots. 'Oh, dat is echt super,' zei Isa met een brede glimlach, waarbij ze een kort kneepje in zijn arm gaf. 'De university coaches zullen straks voor je in de rij staan.'
          'Tyler, hoe vind je onze school tot nu toe? Stuck-up, oke, maar verder?' Haar hart sloeg een slag over toen hij met zijn duim een blonde krul uit haar gezicht streek. Ze vroeg zich af wat hij ineens had, gezien hij zulke dingen meestal enkel deed als er niemand anders bij was. En omdat hij het ook wel duidelijk had gemaakt dat hij het praktisch onder geen bedwing uit zou maken met Eleanor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit




    Ik keek ietwat verbaasd op toen ik gefluit hoorde en keek nog wederom nog een onbekende jongen voor mij. ‘’Meisje! Kom is hier, mag ik even storen?’’ vroeg hij maar zoals verwacht gaf Seibold hem een strenge blik. 'Nee. Dat mag je niet.' zei ze dan ook simpel maar erg duidelijk, voor ze zich tegelijk met mij weer keerde naar het veld. Hier had de ene helft van de tweeling zich al comfortable gemaakt op de tafel en ik haal mijn wenkbrauw lichtjes op. ‘Ze noemen me wel eens Ash maar ik sta beter bekend als professionele ass shaker en de skirt & heels killer; dus zeg me maar waar je me wilt en dan mag je alles met me doen wat je wilt.’ zei hij en hij schonk me een knipoog waardoor mijn wenkbrauw nog wat omhoog schoot. Juist ja. Ik lach als ik hem zo zie en kijk toe hoe hij een mislukte achterwaartse salto maakte. Well.. He tried. Toch kan ik de lach niet van mijn lippen houden en ik schud mijn hoofd lichtjes.
    Nu kwam de andere ook naar voren. "Excuse my language, Maar eh, zoals jullie wel kunnen horen. Ben ik de enige echte Asher Montero. uh...." Ik grijns even en leun wat naar achter. Ik vond die twee nu al leuk en zou bijna zeggen dat ze het team in kunnen. Al zou Seibold het nooit daarmee eens zijn. "Knul ga je gang, verknoei onze tijd maar." hoor ik haar zeggen en ik kijk van haar naar Asher. Ietwat verbaasd keek ik toch toe hoe er een hele cheer uitkwam, inclusief trucjes. Ik kon je toch zweren dat hij echt stoned was. Hij eindigde met een soort flick flack en hij wist te blijven staan, waardoor een lach op mijn lippen rolde. "WOAH ! PEACE BRAH!" Oké... Misschien toch wel stoned. Ik keek dan ook niet verbaasd op toen hij op de grond terecht kwam en ik schud grijnzend mijn hoofd. 'Ik zou zeggen dat je in het team zit, maar dat moet ik nog even overleggen...'' sprak ik en ik gaf hem een speelse knipoog. 'Ik laat het je wel weten.. Montero.'


    El Diablo.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    'Denk je nou echt dat het mij iets uitmaakt of je dronken was of niet? Het maakt mij geen fuck uit wat je gebruikt hebt terwijl je het deed, het gaat er om dát je het deed en het nu nog steeds doen, ondanks je zogenoemde spijt.' sprak ze en ik zucht diep. Ergens was het lichtelijk hypocriet, sinds zij ook een nieuw iemand heeft gehad. Als ik haar broer moest geloven, maar dat sprak ik maar niet uit. 'En ik heb jou niet nodig om op mij te passen. Ik kan prima op mezelf passen, en anders let Owen wel op mij, dus bespaar je de moeite.' vervolgde ze en ik rolde lichtjes met mijn ogen. "Hmhm.. Waar was Owen toen Romero jou zo graag mee naar huis wou nemen hmh? Je weet wel, die creep die alle meisjes lastig valt?' zei ik kalmpjes.
    Toen hij in zijn ooghoeken Ken doll weer zag aankomen, rolde hij dit keer wel met zijn ogen. Hij moest zo nodig showen hmh? Ik weet zeker dat als ik hier rod zou lopen gelijk iedereen om mijn vinger had gewonden, maar daar gaat het nu niet om. 'Blijkbaar hoef ik zelf alleen maar mee te doen met het trainingsgedeelte, als in training geven, omdat the coach vind dat ik als captain meer autoriteit moet uitstralen,' meldde hij trots. Iets dat me alleen maar meer irriteerde. Arrogante barbie.. 'Oh, dat is echt super,' zei Isa met een brede glimlach en ik kijk haar aan. Meende ze dit nou serieus? Nee nee, dit kon alleen zijn omdat ze me wou tegen zitten. 'De university coaches zullen straks voor je in de rij staan.'. Ik zucht diep.
    'Tyler, hoe vind je onze school tot nu toe? Stuck-up, oke, maar verder?' vroeg hij me en mijn hand balde zich tot een vuist wanneer hij een blonde krul van haar gezicht weg strijkt. Dit kan je niet menen toch? Deze guy had al een stuck up vriendin die perfect bij hem past en opeens vind Isa het geweldig om de side chick of iets dergelijks te zijn? Deze plek veranderd mensen.. 'Verschrikkelijk. De lessen zijn doodsaai, maar ik had niks anders verwacht. Maar blijkbaar is het ook doodnormaal dat iedereen hier rondloopt met teveel nieuwsgierigheid en een ego van hier tot tokio hmh?' zei ik koeltjes en ik gaf hem nog een vuile blik. Ik stak een sigaret op en nam gelijk een diepe hijs, waarna ik de rook uitblaas en dan pas weg keer van zijn gezicht om weer naar Isa te kijken. 'Dus princess... Nog een keer.. Waar was Owen dan hmh?'


    El Diablo.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    'Oh, dat is echt super,' zei Isa met een brede glimlach, waarbij ze een kort kneepje in mijn arm gaf. 'De university coaches zullen straks voor je in de rij staan.' Misschien omdat Tyler er nu bij stond was het dat ik mij realiseerde wat ik precies had verpest, toen het aan het einde van de vakantie uitging tussen Isa en mij. Maar op zich behandelde ik haar gewoon als een vriendin toch? Ik zei niks al te raars, deed niks al te vreemd.
    Ik stond casual tegen het hek naast het veld aangeleund te wachten om Tyler's antwoord.
    "Verschrikkelijk. De lessen zijn doodsaai, maar ik had niks anders verwacht. Maar blijkbaar is het ook doodnormaal dat iedereen hier rondloopt met teveel nieuwsgierigheid en een ego van hier tot tokio hmh?' zei hij, Ik kon het mij verbeelden, maar ik dacht voor een moment dat ik een vuile blik naar mij toe kreeg geworpen. Ik keek Isa even vragend aan. Had ik deze jongen iets misdaan?
    'Dus princess... Nog een keer.. Waar was Owen dan hmh?' Oeh, dat leek me awkward. Een ex die je nog steeds princess noemde. Niet dat ik geen koosnaampjes had voor Isa, maar voor zover ik begrepen had was het volledig over tussen Tyler en Isa - althans dat had ze mij verteld in de zomervakantie.
    "Ik realiseerde mij niet dat de lessen zo anders waren dan op Jefferson. Ik heb Isa nog niet horen klagen echter," zei ik met nog steeds een glimlach op mijn gezicht. Gewoon de nare blikken negeren Jake. "Of heb je me de afgelopen twee maanden voorgelogen om me beter te laten voelen over mijn stuck-up school, Blondie?" vroeg ik Isa met een pruilipje, voor er een lach doorbrak op mijn gezicht. Nee, geen aggressiviteit van mijn kant. Hij kon zo naar doen als hij wilde, maar zolang Isa er niks van zei en het niet erg vond dat hij er was, had ik niks te zeggen. Toch? Mijn opmerking was ook grotendeels geweest om het Owen Topic, of wat het ook was te omzeilen, Isa had namelijk niet al te vrolijk gekeken toen ik aan kwam lopen. En Tyler nog een vraag stellen maakte mij toch alleen maar te nieuwsgierig volgens de zwart-harige jongen.
    "Ik hoop dat je of snel je plek vindt hier, of snel terug kan naar Jefferson. Het is nooit leuk om ergens vast te zitten waar je niet thuis hoort," zei ik oprecht. Echter was de enige reden dat het oprecht klonk dat ik hem ook heel graag weg wilde hebben. Nu al.
    Ik pakte mijn mobiel even uit mijn zak en appte Isa mijn volgende woorden, zeker dat ze niet had gewild dat ik deze dingen hardop had gezegd.
    To; My Vivian Ward
    Heb ik iets fout gedaan Cutes? Ik voel nogal een vijandigheid...

    Ik had Isa ook express Blondie genoemd, in plaats van Cutes, puur om haar niet ook van mijn kant met een slijmerig koosnampje te bekogelen.
    "Heey, Blondie, zou jij op mijn mobiel willen letten terwijl ik help met de try outs? Ik weet het, dan moet je tot het einde wachten, maar ik betaal avondeten en dan kunnen we daarna die film kijken?" vroeg ik. Film was opnieuw voorzichtig gekozen. Ik was niet helemaal in de mood om schooier hier te laten weten dat ik Pretty Woman met Isa zou gaan kijken. Ik keek haar met puppie ogen aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eleanor Louise Alison Devereaux | Willow Creek | Cheerleader/Queen B | 'You're dead to me already.'


    Echt zin in de cheerleader try-outs heb ik niet, maar als lid van het team is het wel handig aanwezig te zijn. Ik loop de kleedkamers in, waar Hailey al omgekleed staat en dus al naar het veld loopt. Snel schiet ik in het topje en rokje van vorig jaar. Ik moet echt aan Hailey vragen of ik me opnieuw moet bewijzen of dat ze het wel gelooft.
    ‘Hi Hailey!’ roep ik. Oh. Er is een jongen daar bezig. Wat de… Is die gast stoned? Ik trek mijn neus op. Ik herken een bekend gezicht die ook redelijk dicht bij Hailey staat. Het is niet waar! Grayson Montero! Ik loop heel casual langs hem heen en geef hem een mep op zijn kont.
    ‘Hey Grayson. Ook leuk jou weer eens te zien.’ Ik knipoog naar hem, maar richt me dan weer tot Hailey. ‘Zeg, Hailey, moet ik mezelf weer opnieuw bewijzen? Of vindt de cheercaptain het wel goed?’
    De jongen die daar op het veld bezig is, is goed. Of in ieder geval, datgene dat ik gezien heb was goed. Coach Seibold lijkt niet erg vrolijk dat deze jongen, die compleet stoned is, in het team wil. Hailey zegt dat ze het laat weten als hij in het team zit. Ik pak mijn telefoon erbij en stuur Jake een appje.

    To, My Super Amazing Awesome Boyfriend <3
    You gonna watch Jakie? Als Hailey zegt dat ik me opnieuw moet bewijzen of heb je het te druk met de try-outs van je eigen team?


    Hij zou vast wel reageren, mits hij nog niet op het veld stond. Misschien kan ik Levi ook beter even appen. Dan heb ik toch iemand die kijkt als ik mezelf weer bewijzen moet.

    To, Mister I Can Talk To Whenever I Want Even When It’s Midnight
    You gonna watch to my try-out? Als ik me al ik me moet bewijzen, want ja wat is er aan als je je eigen team niet kan vertrouwen?


    Ja. Levi staat echt prachtig in mijn contacten. Ik heb het ook echt een keer gedaan, voor zijn huis gestaan… middernacht. Helaas liet zijn moeder me niet binnen. Dus heb ik de hele nacht geprobeerd hem te bellen. Oeps…
    ‘Zeg Devereaux, doe je telefoon weg of ik zeg tegen de captain dat jij liever niet mee doet.’ Ik grinnik en stop mijn telefoon weg.
    ‘Ik vind het ook geweldig om jou weer te zien coach.’


    all because i liked a girl

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • THIS TIME IS TOO EARLY • @ TRY OUTS BEING STONED AS F*** WITH BROSIES •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Een zacht – misschien iets te seksueel – kreuntje verliet mijn lippen toen ik de Pompons van mijn twin op mij gegooid voelde worden. Het leek nu haast alsof ik een rare pruik op had; doordat een van deze op mijn hoofd gevallen was. Toch deed ik niks anders dan mijn gezicht naar de lucht keren; zodat ik kon blijven liggen terwijl Asher zijn try out deed. Ik had waarschijnlijk het beste uitzicht van alle mensen hier; hoewel ik liever had dat ik hier lag terwijl een knap meisje met een rokje hier zou staan te springen dan mijn broer. Het was maar goed dat deze een onderbroek aan had want ik zou echt niet opgewonden van zijn zure, zwetende geslachtsdelen worden.
    Uitbundig klapte ik bij iedere sprong wat mijn twin deed, maar voor ik seksueel naar hem kon fluiten; wist hij in plaats van ‘Bear’ ‘Beer’ uit te brengen waarbij de jongen op de grond viel door een gefaalde flick flack. Ik kon het niet laten om uit te gieren van het lachen, wat alleen maar harder werd door het feit dat het enige waar Ash aan dacht Chicken Nuggets was. Iets wat duidelijk bewees dat twin telepathie bestond want als ik iets cravede nu.. Waarom hadden ze dan ook hier niet op de sportvelden een snackbar? Dat was veel nuttiger geweest dan al het andere wat hier stond.
    ‘Ik zou zeggen dat je in het team zit, maar dat moet ik nog even overleggen…’ ik zag haar knipogen naar mijn broer – of laten we realistisch blijven, naar mij, waar ze nog vertelde dat ze het zou laten weten. Echter leek het alsof het meisje mij enkel en alleen een knipoog had gegund, om net zoals bij de teletubbies een filmpje te krijgen voor in de toekomst. Ik zag ons al helemaal bejaard samen op een bankje zitten met Ash, terwijl we met ons drieën de kinderen gedag zeggen, die maar eens per half jaar komen. Zij denken dan dat ze van de oude saaie knarren af zijn, maar ondertussen stal ik nog belly shots uit oma’s haar navel en gooide ik dollar biljetjes over haar heen. Met Ash zou ik nog steeds tequila drinken, waar we onze favoriete traditie, pinjata slaan voorzetten terwijl de Mexican Hat theme song achter ons luid draaide. Wat zouden we perfecte bejaarden wezen.. Ietwat verliefd staarde ik – per ongeluk – naar mijn broer, voor ik mezelf optrok aan het tafeltje van de jury en het meisje weer aankeek. ‘Well ondanks dat rokjes en killer heels mij ontzettend goed staan, moet ik jullie teleurstellen dat ik niet voor cheerleading ben gekomen. Ik doe American Football. Ik vecht voor hen die in nood zijn en hen die henzelf niet kunnen redden. Ik vecht tegen het kwaad… Ik ben SuperMan…’ bij de laatste bewering trok ik impulsief mijn shirt over mijn hoofd, die ik ergens random heen gooide; terwijl ik mezelf een applaus in mijn hoofd kon geven, voor het feit wat voor genialiteit ik zojuist gesproken had.
    Als bevestiging voor mijn onuitgesproken bewering voelde ik plotseling een klap op mijn kont; waar ik Eleonor zag. ‘Hey Grayson. Ook leuk jou weer eens te zien.’ Ik grinnikte zachtjes bij haar woorden; waar ik het meisje een handkus toewierp. Eleonor was een van de weinige die mij en Ash uit elkaar konden houden –hoewel het steeds makkelijker werd door het haar verschil maar toch – we hadden elkaar daarnaast meer dan eens naakt gezien om een wilde nacht te beleven; wat gestopt was toen ze een vriendje kreeg. Niet dat mij het uitmaakte dat ze een vriendje had. Ik had toch Sarah en anders regelde ik iemand anders wel. FUCK. Ik was eenmaal zo onwijs sexy.
    Zonder nog nota van iemand te maken; liet ik mijn hand even door mijn tweeling zijn haar gaan, voor ik heupwiegend weg liep bij het toekomstige hooters cafetaria. Topless en al liep ik het veld over om richting de football team te gaan; waar ik Tyler samen met mijn KFC chick, Isa zag en een barbie pop; die ik vanaf nu zal aanspreken met het woordje Ken als ik hem tegen zou komen. De neiging om te roepen waar barbie zelf was moest ik enorm onderdrukken. Ik zwaaide uitbundig naar ze; waarbij ik bijna over mijn voeten struikelde en op het donkerharige meisje terecht kwam genaamd Sarah. Ze had een kort rokje aan; wat eindelijk mijn behoeftes lichtelijk bevredigde. Ik legde dan ook mijn armen stevig rond haar middel, terwijl mijn lippen vurig haar kaak begonnen te zoenen, voor ze even stil kwamen te liggen voor haar lippen. ‘Fuck ik ben horneeh.’ Gromde ik zachtjes tegen haar, voor de laatste millimeters tussen ons verbrak door haar dichterbij te trekken en mijn lippen op die van haar te bevestigen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 10:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Levi Oliver Jackson



    Cas had geen antwoord gegeven op mij, en voor ze antwoord kon geven op Sebas riep er een meisje heel vrolijk "Cas!" om vervolgens te zeggen dat ze gek werd van deze school. "Ik ook, dus ik ga Sebas lief aankijken en een piggy back ride naar de donutshop tegenover de school vragen,Ga je mee donuts en koffee halen Eve? Dit keer ben ik niet diegene die in hoeft te schenken." Zei Cas. Ik had Sebas verbaast zien kijken om het contact tussen mij en Cas, maar ik kijk hem net zo verbaast aan om het contact tussen hem en Cas. "Klinkt goed, als jullie het ook goed vinden" Zei het meisje en ze keek ons aan. Ik glimlachte vriendelijk. "Waarom niet" ik was Helemaal verbaast toen hij zijn tong naar haar uit stak nadat hij een opmerking maakte over benzine geld."Ik ben Sebastian Nelson trouwens maar Sebas is goed" Stelde hij zich voor aan het meisje. "Ik ben Evelyn" antwoordde ze. "Aangenaam, ik ben Levi Jackson. Niet echt een naam die je kan afkorten" Ik grinnikte even maar ik snapte even niet zo goed wat er gaande was. Ik voelde me ook niet echt meer op me plaats. Een beetje een derde wiel.

    'Kom mee dan, die donuts eten zichzelf niet op en de koffie verdampt niet zomaar.' Zei Sebastian waarna hij naar de auto liep en de deuren opende.
    'Stapt u in in tour de Sebastian,' Ik haalde mijn wenkbrauwen op nadat Sebastian ze passagiers stoel geopend had voor de dames en waarna het meisje na even Cas aangekeken te hebben naar de auto liep. Ik perste mijn lippen op elkaar tot een kleine glimlach. "Oké als niemand een lift van mij moet?" Ik gebaarde naar mijn mat zwarte Auto. "Dan zie ik jullie daar"

    Na Sebas had ik niet verwacht dat ze ook bij mij in zouden stappen. Dus Ik reed ook dan maar in me eentje weg. Het was een klein stukje, maar mijn auto was snel en ik hield van het gaspedaal dus ik was er letterlijk binnen een minuut of twee, Ik parkeer de auto, stap uit maar laat mijn schooltas binnen op de achterbank, Mijn belangrijke spullen had ik toch al in mijn broek zakken. Ik druk op het knopje van de sleutel waardoor de auto op slot gaat en stop de sleutel dan in mijn achterzak bij mijn portemonnee. Ik haal en van mijn telefoons tevoorschijn. Zijn nummer stond toch in beide dus welke ik ook pak maakt echt niet uit.

    To: Buds Nellie:
    Dude, volgens mij heb ik wat gemist.. Ik wist niet dat je haar kon. Zij was de flirtacious waar ik je over verteld had van die Party. Maar ik zie het al haha my hands off no worries (;


    Zuchtend leun ik tegen de motorkap terwijl ik mijn telefoon weer in mijn zak laat glijden en mijn handen over elkaar sla. Ik wacht tot het groepje arriveert. Gebeurt nou nooit dat ik me echt een beetje een derde wiel voel. Of in ieder geval een beetje overbodig. Ik heb het al, laat staan dat meisje, Evelyn heette ze? Knap meisje. Nou heb ik sowieso al een zwak voor blondines. Ze mochten dan wel van Jefferson High komen, maar die meiden waren echt wel knap. En durfde nog wel gewaagd te kleden. Ja dit kon interessant worden.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 11:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    SARAH ARCHER
    17 | JEFFERSON HIGH | THOUGH CHICK |
    | WATCHING THE TRY OUTS - STONED |

    Mijn blik gleed even door het prubliek heen. Ik zag dat er wel wat meer mensen op de tribune waren gaan zitten maar ergens was ik er dankbaar voor dat ik even met rust gelaten werd. Of dat was omdat ze me ontweken of dat de geur van mijn joint ze weg hield wist ik niet, maar allebei de mogelijkheden vond ik prima. Terwijl ik was hijsjes nam en het heerlijke gevoel me over liet nemen richtte ik mijn ogen op het veld waar het echt chaos was. Zoals verwacht had Grayson weer een prank uitgehaald bij zijn twin en was Asher nu dus bezig met de cheerleading try out. Het hele scenario was lachwekkend en ik zat dan ook grinnikend naar het veld te kijken.
          Stoned zijn was voor mij de manier om tot rust te komen en even helemaal nergens aan te denken. En dat was fijn want zodra ik gewoon mijn nuchtere zelf was dacht ik veel te veel na. Over Cas bijvoorbeeld. Of over Grayson die op het veld met een cheerleader aan het flirten was — ho, wacht. Mijn blik gleed terug naar Gray en de cheerleaders en ik merkte dat ik even uit mijn chill werd gehaald door dat aanblik. Verdomme, dat was niet de bedoeling. Automatisch nam ik nog een hijsje en merkte dat het inderdaad het gewenste effect had en ik weer rustig en chill werd.
          Enkele minuten later werd die rust opnieuw verstoord door Gray die op me viel. Tijd om de situatie verder te analyseren kreeg ik niet want zijn lippen drukte hij hard op die van mij. Het was een zoen die ik enigszins verbaasd accepteerde om tot de realisatie te komen dat meneer zoals gewoonlijk weer uit op een ding uit was. De jongen had een enorm hoog libido maar wanneer hij een joint had gerookt was er geen houden meer aan.
          "Oh fuck off Gray, je bent echt net een konijn," verzuchtte ik nadat hij ook de tweede zoen verbrak en keek hem even aan. "Ik dacht dat je liever met die cheerwhore er vandoor zou gaan." De woorden kwamen tot mijn opluchting nonchalant over mijn lippen maar ik kon het niet laten om achter Grayson's rug om een ijskoude blik naar de mexicaanse trut te sturen die met haar pomponnetjes aan het bewegen was.
          Ik wist dat de buitenwereld door Gray's acties wellicht het idee kon krijgen dat we iets hadden en ik wist eigenlijk niet wat ik ervan moest vinden. Sure, hij was aantrekkelijk en goed in bed, maar echt gevoelens voor hem hebben? Nee, niet vanuit mijn kant. Dat ik jaloers werd had dan ook meer te maken met het feit dat ik geen chlamydia wilde dan met liefde. Dacht ik.
          "Moet jij niet zo naar de american football try out?" Vroeg ik de jongen terwijl ik mijn lippen dicht bij zijn oor verplaatste. "Als je een plek bemachtigt jat ik wel ergens een chearleader kostuum voor een avondje," fluisterde ik zachtjes terwijl mijn hand even over zijn been gleed. Ik wist dat hij mij net zo goed gebruikte als dat ik hem gebruikte. Hij leidde me af van dingen waar ik niet over na wilde denken en gevoelens die ik niet kon plaatsen, terwijl ik hem aan zijn trekken hielp en daar waren we ook gewoon eerlijk over.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 14:26 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || AT THE SPORT FIELDS WITH JAKE & TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    'Verschrikkelijk. De lessen zijn doodsaai, maar ik had niks anders verwacht. Maar blijkbaar is het ook doodnormaal dat iedereen hier rondloopt met teveel nieuwsgierigheid en een ego van hier tot Tokio, hmh?'
          Isa moest moeite doen om Tyler niet een harde stoot tussen zijn ribben te geven. Ja, ze was zulk gedrag wel van hem gewend, maar het sloeg nergens op dat hij zo belachelijk deed terwijl Jake enkel een vraag stelde. Ze zond haar donkerharige ex dan ook een boze blik toe. 'Dus princess... Nog een keer.. Waar was Owen dan hmh?' Voor ze iets kon zeggen, antwoordde Jake al.
          'Ik realiseerde mij niet dat de lessen zo anders waren dan op Jefferson. Ik heb Isa nog niet horen klagen echter. Of heb je me de afgelopen twee maanden voorgelogen om me beter te laten voelen over mijn stuck-up school, Blondie? Ik hoop dat je of snel je plek vindt hier, of snel terug kan naar Jefferson. Het is nooit leuk om ergens vast te zitten waar je niet thuis hoort.'
          'Ach, zoveel zal het niet uitmaken of de lessen anders zijn, Tyler kennende gaat hij net als op Jefferson toch niet naar de meeste lessen.' Alleen in tegenstelling dan op Jefferson, zouden ze hier er waarschijnlijk wel iets tegen doen. Ze richtte haar ogen, waar op dat moment nogal een felle blik in was te vinden, op Tyler. 'En ik zei, noem me niet zo.'
          Toen haar mobiel opnieuw trilde, werd ze er weer aan herinnert dat ze eerder ook al een bericht had gekregen. Twee nieuwe berichten, een van Owen en een van Jake.

    To: Tourist boy
    Het is gewoon hoe hij is, trek je er niet te veel van aan. Ik zal in elk geval wel lief tegen je doen *kiss emoji*

          'Heey, Blondie, zou jij op mijn mobiel willen letten terwijl ik help met de try outs? Ik weet het, dan moet je tot het einde wachten, maar ik betaal avondeten en dan kunnen we daarna die film kijken?' Isa fronste lichtelijk, want ze dacht dat ze hadden afgesproken om de film komend weekend te kijken, maar dit vond ze ook wel prima.
          'But of course, Mr. Darcy,' glimlachte ze. 'Maar wilde je niet dat ik ging helpen met de try-outs?' Sinds ze een paar weken geleden een gat had gezien in de defensie van de tegenstander, die de coach zelf niet was opgevallen, had hij haar praktisch verplicht om voortaan bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. Al was ze dat toch sowieso wel, omdat ze foto's moest maken voor de schoolkrant.

    To: Sandcastle King
    Im fine, het is gewoon lastig Tyler ineens weer te zien. Jake vroeg net of ik een film met wilde kijken, maar misschien dat ik daarna nog langs kan komen?




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Joseph Merkey
    18 | Jefferson High | Walking around school


    Op een of andere manier was Elijah de hele dag zijn vrienden mis gelopen, hij had vrijwel met niemand van zijn oude school kunnen praten. Nou was het niet als of Elijah de meest sociale jongen was en daardoor zich meteen erg eenzaam voelde, maar hij kon wel zeggen dat hij zich er een beetje door verveelde. Daarnaast voelde hij zich zo stom toen hij in de pauze's in zijn eentje door de heen heen zwierf niet wetend wat hij moest doen. Dat waren nou juist de momenten waarop Elijah wou dat hij nog rookte, wanneer hij niks beters had te doen en zich zelf een houding moest geven. Echter wist Elijah ook wel dat hij zijn geld aan veel betere dingen uit kon geven dan sigaretten en was hij een paar jaar geleden gestopt. Tenminste bijna gestopt als hij een sigaret van iemand anders af kon troggelen dan zei ook Elijah geen nee. Echter gebeurde dit maar een enkele keer en dus ging de jongeman het grootste deel van de tijd zonder iets wat hij verbazingwekkend goed wist te overleven.
    Op het moment liep Elijah door de school heen, hij was opzoek naar het sportveld waar zo wist Elijah Try-outs hadden voor verschillende sport teams. Elijah zelf was nog wel redelijk sportief, maar weigerde mee te doen in een van de sportteams puur omdat hij zijn tijd liever in andere dingen stak dan een sportteam. Erg moeilijk bleek het niet op de sportvelden te vinden. Elijah zijn ogen scanden over het veld heen opzoek naar bekende gezichten. Er zou toch wel iemand rond moeten lopen die Elijah herkende waar Elijah mee kon praten, want veel behoefte om meteen naar huis toe te gaan had de jongeman niet. Hij was nou eenmaal een middag vrij en die middag zou hij niet thuis spenderen aan zijn huiswerk ofzo. Daarvoor was Elijah zijn motivatie veel te laag voor, nee hij zou liever nog even hier rond hangen als hij maar iemand kon vinden om mee te praten.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 14:23 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    Ik had de boze blik van Isa heus wel door, maar op het moment kon het me vrij weinig schelen. 'Ik realiseerde mij niet dat de lessen zo anders waren dan op Jefferson. Ik heb Isa nog niet horen klagen echter. Of heb je me de afgelopen twee maanden voorgelogen om me beter te laten voelen over mijn stuck-up school, Blondie?' hoor ik hem zeggen en ik rol met mijn ogen. Ik wist wel zeker dat hij heel anders zou doen als Isa er niet bij was, wat hem alleen nog maar nepper maakte in mijn ogen. "Ik hoop dat je of snel je plek vindt hier, of snel terug kan naar Jefferson. Het is nooit leuk om ergens vast te zitten waar je niet thuis hoort," vervolgt hij en ik vernauw mijn ogen even. 'Jij hebt daar zo te zien zeer weinig last van...' mompel ik.
    'Ach, zoveel zal het niet uitmaken of de lessen anders zijn, Tyler kennende gaat hij net als op Jefferson toch niet naar de meeste lessen.' Ik kijk weer naar Isa die op dat moment ook naar mij kijkt, nog altijd een felle blik in haar ogen. 'En ik zei, noem me niet zo.' Ik zucht diep en schud mijn hoofd. Ik wil net wat zeggen als Ken Doll er wederom tussendoor moet komen. 'Heey, Blondie, zou jij op mijn mobiel willen letten terwijl ik help met de try outs? Ik weet het, dan moet je tot het einde wachten, maar ik betaal avondeten en dan kunnen we daarna die film kijken?' Ik schud mijn hoofd lichtjes. Geweldig. Ergens vraag ik me af wat zijn barbie pop ervan zou vinden, ze zag eruit als het type dat dit niet heel erg kon waarderen. Of ik zat fout en alle meiden op deze school vinden het plotseling niet erg een of andere side chick te zijn. 'But of course, Mr. Darcy, Maar wilde je niet dat ik ging helpen met de try-outs?' hoor ik Isa antwoorden en een klein spottend lachje rolt over mijn lippen. Dit deed ze echt expres.. Ik keek even kort om mij heen voor mijn blik weer op Isa belande.
    Ik had allang besloten dat we moesten praten en iedereen weet.. Als ik iets in mind heb, zal het gebeuren. 'Hij heeft vast wel meer mensen die hem kunnen helpen. Zijn vriendinnetje misschien? Leuk meisje, echt. Zag d'r nog net bij de cheerleaders.' zeg ik en ik kijk naar Ken doll. 'Ik moet "Blondie", even lenen.' De bijnaam kwam er ietwat moeilijk uit en ik pak Isa's pols waarna ik haar met me mee trek achter de tribune's. Mijn grip was niet zo hard dat het pijn deed, maar zeker wel dat ze zich niet zomaar los kon trekken. 'Wie de fuck is dat?' sis ik. 'Serieus. Je bent drie maanden weg van school en je gaat gelijk om met de barbie clan?' Ik zucht diep en kijk even om me heen, stil voor een tijdje. Ik moest rustig blijven, anders zou dit geheid fout gaan. 'Ik heb spijt, Isa. For fucks sake, wat wil je dat ik doe om dat te showen hmh?'


    El Diablo.