• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || PANICKED, SCARED AND ALONE || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    In de lounge was alles een stuk rustiger, wat Isa wat kalmeerde. Ook was de onweer er nauwelijks te horen, maar ze bleef wat paniekerig, wetende dat het buiten wel nog bezig was... Ze zond een lichte glimlach Owen's kant op toen hij haar zijn trui overhandigde. Ze wilde niet weer door de hele menigte heen om bij de wc's te komen, en gezien de bank waar ze zat met Owen toch in de hoek was, en de lounge niet heel druk was, draaide ze zich vluchtig om, trok ze haar natte hemdje over haar hoofd hoofd, en verving ze die voor Owen's warme trui, met zijn jas er overheen.
          'Maar goed, de kus… Luister Isabella, ik ben geen persoon die het snel zegt maar ik vind je echt leuk, niet op de manier van neuken… Althans, wel neuken maar zeg maar anders. Zeg maar met li… Met gevoelens. Snap je wat ik probeer te zeggen? Ik wil het namelijk best proberen met jou, een heel relatiegebeuren. Maar aan de andere kant heb ik echt moeite met relaties en ik wil het echt opzij zetten voor jou en…' Isa was nog nooit zo blij geweest dat ze onderbroken werd door een serveerster. Sterker nog, ze wist vrij zeker dat nog nooit in de geschiedenis van de mens daar zo blij mee was geweest. Want ze wist simpelweg gewoon niet wat ze moest zeggen. Zero.
          'Ehm, pina colada,' glimlachte ze naar de serveerster, waarna ze voorzichtig haar ogen op Owen richtte. Hij begon in de borstzak van zijn jas te zoeken, wat ietswat ongemakkelijk was, zeker na wat hij net gezet had, want tsja, ze noemen het niet voor niks een borstzak. 'Sorry, ik zoek even die sigaret die ik had gepakt. Als je het idee niks vindt mag je dat zeggen maar ik weet niet zo goed hoe ik nog normaal met je moet omgaan.’
          Nog steeds had Isa niet helemaal bedacht wat ze moest zeggen. Ze had er simpelweg ook nooit over nagedacht dat Owen, met wie ze al ruim tien jaar bevriend was, haar leuk zou vinden. Ze had nooit gedacht dat ze zijn type zou zijn. 'Ik... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,' antwoordde ze eerlijk. 'Ik snap het niet. Eerst doe je super lullig wanneer ik mij zorgen om je maak en je naar huis wilt brengen, en ben ik enkel goed voor geld voor drank. Vervolgens moet ik oprotten, en dan zoen je mij, maar vlak er na doe je rot over mijn angst voor onweer.' Ze beet op haar onderlip. 'Ik heb het idee, dat wij een stel zouden kunnen zijn, nooit echt een gedachte gegeven, want ik dacht dat het toch nooit zou gebeuren...' Maar ze werd wel jaloers wanneer hij veel tijd doorbracht met andere meiden. 'Alleen... Je bent de ex van mijn beste vriendin. Ik ben de ex van jouw beste vriend.' Die het eigenlijk wel duidelijk had gemaakt dat hij weer samen wilde zijn met haar. En dan kwam er nog bij dat ze eigenlijk wekelijks seks had met Levi, die zijn neef bleek te zijn. Hoe was ze in godsnaam in deze situatie beland? Het leek net een soap-serie. 'Ik... ik weet niet hoe dat zou gaan, en wat er met onze vriendschap zou gebeuren als het niet goed gaat, want ik wil je absoluut niet kwijt, Owen.' Haar hoofd was één grote warboel, van gevoelens en gedachten, nog meer dan normaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    DOMINIC HAMMOND
    | 19 | AT THE PARTY | WILLOW CREEK |
    | SNOBISH UNDERGROUND BOXER | OUTFIT |


    De whisky leek sneller op te gaan dan ik had verwacht en met enigszins een frons op mijn voorhoofd riep ik de barman om het bij te laten vullen. Daarna richtte ik me weer op de twee die bij me stonden. Tot mijn tevredenheid antwoordde Maddison dat ik daar van zelf wel achter zou komen wat automatisch een lach op mijn lippen ontlokte.
          "Hm, good to know Mads," grijnsde ik terwijl ik mijn wenkbrauwen veelzeggend op en neer liet gaan. Ik had geen idee hoe het tussen haar en Tyler zat, maar ik nam aan dan mijn buddie het wel druk genoeg had met zijn andere twee chicas.
          Mijn glas whisky werd bij Maddison neergezet en ik liet subtiel mijn arm om haar middel glijden terwijl ik naar de bar toe boog om het glas te pakken. Vervolgens richtte ik mijn aandacht op het antwoord op de vraag die ik had gesteld over de vechtpartij waar ik over gehoord had, maar mijn arm liet ik waar hij was.
          "Als hij er bij was geweest, dan was zijn knappe gezichtje nu niet zo onbeschaafd geweest," vertelde de blondine en ik grinnikte even. "Hm, dan had Ty mij gewoon moeten bellen, zijn saving grace." Ik wierp Tyler een knipoog toe, wetende dat hij zich prima kon verdedigen indien dat nodig was. Maar goed, ik moest natuurlijk wel even al mijn mannelijkheid benadrukken. "Nope.. Alleen Owen being Owen, aka een idioot. En Gray die Asher beschermt.." Voegde Tyler nog toe en ik fronste even toen ik Asher's naam hoorde, waarna ik glimlachte. Hm, de laatste keer dat ik hem had gezien had hij uitgeput naast me in bed gelegen.
          "Well... Cas is kwaad for no reason en Isa.. It's complicated.. Maar tussen hun twee is er weinig gebeurd volgens mij," mompelde Tyler op mijn andere vraag en ik knikte, wetende dat ik niet het beste moment had gekozen om dit onderwerp aan te kaarten. Verontschuldigend keek ik hem dan ook aan, voor Maddison onze aandacht trok door ons te vertellen dat het niet netjes was om te fluisteren waar anderen bij waren.
          Met een glimlach boog ik naar haar toe. "Don't worry, we waren alleen aan het bespreken hoe geweldig je vanavond er uit ziet." Dat mijn hand in de tussen tijd een stukje was afgezakt was uiteraard helemaal per ongeluk. Kuch.
          "Je mag wel op mijn schoot zitten hoor, Casanova" zei Maddison opeens terwijl ze op haar ontblote bovenbenen klopte en ik lachte mijn witte tanden bloot. "Ik stel voor dat we van positie ruilen." Antwoordde ik en keek toen even naar Tyler, die een nieuwe fles wodka bestelde. Mijn ogen gleden bezorgt over zijn gezicht heen en ik vroeg me af hoe ik hem kon helpen zonder de prachtige schone te moeten verlaten.
          "Shots?" Was dan ook mijn briljante voorstel.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 0:22 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SEBASTIAN AMBROISE NELSON
    'Be so good they can't ignore you.'
    Selfish, rich and populair | at the party | Wilow Creek | 17 years | talking to Sarah, and Gia
    clothes shoes



          "Yes, please," zei gia. Ze pakte het shotje uit mijn handen en klikte het glas tegen die van Sarah aan.
          "Viva! Cheers!" vervolgde ze, terwijl ze het glaasje in en teug leeg dronk.
          "moet jij niet met Cas rollebollen? Als je opschiet kun je haar borsten nog aflikken van dat shotje dat ze wilde geven," sneerde Sarah naar mij.
          Ik antwoordde niet terug. Wat moest ik in vredesnaam antwoorden? En ik ben ook niet degene die Cas zoende, Cas zoende mij. Dus.
          Oke, het is oneerlijk om zo te denken. Cas is dronken en weet ik veel of Cas het wel werkelijk wou of het alleen zag als een spelletje.
          "Sorry, dat was gemeen," mompelde ze erachter aan.
          Nog voordat ik kans had om terug te reageren, trok Gia mijn aandacht. Ze had al eventjes naar het groepje zien kijken waar ik net vandaan kwam en liep in de richting van Elijah. "Verdomme," vloekte Sarah. Maar ik had geen redenen om te vloeken. Ik vond het eigenlijk wel mooi.

          Sarah keek me weer aan, en zei: "Waarom ben je hier? Bij mij, bedoel ik."
          YEAH, EINDELIJK DE KANS OM TE ZEGGEN WAT IK NET WILDE ZEGGEN. "Ik wil Cas helemaal niet. Ik heb liever jou."
          Of het de alcohol was die nu zo redeneerde, of dat ik het werkelijk wou, geen idee. Maakt me eigenlijk ook vrij weinig uit. Het ging om het idee, of niet dan?
          "Seb, ik voel me kut. Wil je alsjeblieft met me dansen?"
          Een grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik vervolgens Sarahs hand pakte en haar meetrok richting de bar. De barman stond aan de andere kant, en zin om te wachten had ik niet, dus leunde ik over de bar heen, pakte twee willekeurige shotjes die al klaar stonden, en gaf er een aan Sarah.
          "Mijn, eh, mijn dansskills worden altijd beter als ik, eh, ja, als ik van te voren wat drink! Je weet wel, even energie op doen enzo," grinnikte ik, terwijl ik mijn eigen shotje achterover sloeg en het glaasje op de bar klapte.

          Ik trok Sarah weer mee naar de dansvloer. Mijn dansskills liggen ongeveer op 0,0%, maar mijn alcohol percentage toch al wel minimaal op 40%, denk ik. Dus het gemiddelde is dan 20%? Nah, daar ben ik wel tevreden mee.
          "Voortaan geen potjes dare meer?" grijnsde ik, terwijl ik Sarah aankeek. "Want geloof me, niet alleen jij voelt je er kut door."
          Maar ik voel me niet kut nu ik hier sta met Sarah. Helemaal niet, eigenlijk. Mijn blik bleef nog kort hangen op Elijah, Cas, Juliana en Gia en ik zag nog net dat Elijah met Gia meeliep en Juliana en Cas achterbleven. Maar eerlijk, momenteel interesseerde me dat weinig. Dat kwam later wel weer.


    take risks

    Levi Oliver Jackson
    Evelyn grijnst als ze haar schouders ophaalt en vervolgens op de tafel leunt. ''Ik krijg toch alles voor elkaar.'' Ze kijkt me uitdagend aan en ik grijns even als ze haar hand door haar blonde haar haalt. Ze kijkt de ruimte rond terwijl ze op haar lip bijt. Vervolgens pakt ze mijn pols en trekt ze me mee naar de bar. ''Maar nu is het tijd voor drank.'' Ik grinnik even. ''Wat mag het zijn voor meneer, of houd je het voorlopig bij frisdrank?'' Evelyn grijnst weer even terwijl ze tegen de bar leunt en me vragend aan kijkt.

    Ik leun ook tegen de bar en kijk Levi dan weer nieuwsgierig aan. "Verras me maar" antwoord ik haar zachtjes, maar uitdagend. Meer op een speelse manier. Evelyn was oké. Nu ik weet dat het toch niks meer gaat worden met Isa, na heel dat gedoe met Owen. Misschien kan ik hier nog wat leuks van maken. Ik laat even kort mijn blik door de ruimte gaan. Vervolgens slaak ik een zachte, diepe zucht. Ik hoop dat dit feestje nog een beetje leuk word. Want nu heb ik eigenlijk gewoon zin om naar huis te gaan. Ik doe het niet. ik geef het nog een kans. Ik kijk Evelyn weer aan met een geamuseerde glimlach op mijn lippen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Madison Sofie Caldwell
    EIGHTTEEN || STATUS || AT THE BAR || TALKING TO TY AND DOMINIC || OUTFIT+SHOES+OVERKNEE SOCKS

    i take superhot shower
    because i like to practise burning in hell

    'Oops?' lachte Tyler. 'Don't worry, we waren alleen aan het bespreken hoe geweldig je vanavond er uit ziet,' glimlachte Dominic. Zijn hand lag ondertussen een stuk lager bij haar middel, maar ze liet het maar toe. Maddie rolde met haar ogen. 'Yeah right, en ik ben de paus zeker.'
          Ty's handen hadden ondertussen opnieuw de fles gevonden, waarna hij de fles leeg dronk. Ze wist dat de jongen goed tegen alcohol kon, maar bijna een driekwart van een whiskey fles leegdrinken in tien minuten alsof het limonade is? Eh, ja. Misschien niet het beste idee. 'Sinds wanneer gaat dat zo snel? Oh well... Kopen we er toch nog een..' De beste man had duidelijk al aardig wat te dronken en ze hoopte bij god, niet dat ze daarin geloofde, dat hij niet van plan was naar huis te rijden. Ze kon de krantenkoppen dan al voor zich zien. Een zachte zucht kwam over haar lippen, waarna ze haar aandacht op Dom richtte en hem meldde dat hij wel haar schoot mocht zitten.
          'Ik stel voor dat we van positie ruilen.' Dat was inderdaad een goed idee, want anders zouden ze geheid op de grond vallen en ze had geen zin in blauwe plekken op haar kont. 'Prima.' Maddie gleed van de kruk af, wachtte even totdat de blonde jongen plaats had genomen, en hopte toen op zijn schoot. Het was toch niet alsof ze niet eerder op zijn schoot had gegeven.
          'Shots?'
          Ze wierp Dom een zijdelingse blik toe die meer dan genoeg zei. Shots terwijl haar lievelingsdrugsdealer toch echt al duidelijk genoeg had gedronken om de rest van de week met een kater te lopen. Ja, ze wist prima dat ze soms een ontzettende bitch kon zijn, maar dat betekende niet dat ze toe ging kijken hoe iemand zich in een coma zoop. Tenzij ze de persoon niet mocht, misschien, maar dat was bij Ty niet het geval.
          De barman zette ondertussen de nieuwe fles op tafel, maar Maddie wuifde het weg. 'Change of plans. We gaan shots doen, de beste die je hebt.' Zonder enige waarschuwing pakte ze vervolgens de kraag van de barman vast, en trok ze hem, niet agressief, naar haar toe, zodat ze iets in zijn oor kon fluisteren. Buiten het gehoor van Ty, of Dom het hoorde wist ze niet. 'Non-alcohol shots voor mijn vriend hier, capisce? Je weet vast wel waarom.' De jongen knikte, waarop Maddie hem weer los liet.
          'So, let's begin,' glimlachte ze onschuldig.


    crappy post, sorry D;



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CEIRA LEXA SANTIAGO

    Former Jefferson High student – at the party – talking to Maisie

    Ik wiebel een beetje ongemakkelijk met mijn voeten op en neer. Dominic was nou niet mijn meest favoriete onderwerp om over te praten. Maisie blijft maar doorratelen over hoe ze toch nooit gekust zal worden door iemand zoals Dominic en ik besteed er niet al te veel aandacht aan. Het enige waar ik aan kan denken is wat voor een hekel ik aan hem heb en hoe graag ik wil dat hij uit de buurt blijft.
          Ik laat Maisie uitpraten. Ik kijk haar weer aan. “Goede keuze, hij is een enorme eikel,” zeg ik snel en mijn ogen speuren snel de ruimte af om hem te spotten. Helaas is hij al uit ons beeld verdwenen. Ik zucht eventjes. Damn it, ik had hem nog een blik willen geven.
          ”Hij flirt met alles en iedereen. Je kan beter voor een Asher gaan - de hetero versie van Asher dan,” zeg ik, het laatste grinnikend. Geen idee of hij had gewild dat ik dat zei, maar het was er nu toch al uit.
          ”Maar goed - volgens mij heeft Dóminic - zo heet hij - je al gezien, dus als hij naar je toekomt moet je hem gewoon slaan. Houd hij niet op? Dan kom ik je wel redden,” zeg ik tegen haar, Dominic met minachting uitgesproken. Ik schenk haar een glimlach en neem de laatste slok uit mijn glas. Ik tik tegen het glas aan met mijn nagels, terwijl de ongemakkelijkheid die ik voelde nog steeds niet verdwenen is. Waarom moest ze nu weer Dominic uitkiezen?
          ”Dominic is een eikel,” zeg ik dan voor de tweede keer. “Kunnen we over iemand anders praten? Dominic is het niet waard,” vervolg ik er snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 15:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maisie Vivian Taggart
    18 | Awkward princess | Op het feestje, laat | Met Ceira | Outfit

    I love Scottish swearwords


    "O...ké," mompel ik, een beetje ongemakkelijk. Ik wist niet dat ze een hekel aan hem had, dan had ik hem namelijk nooit aangewezen.
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat ze me aanraadt om hem te slaan - zo ben ik helemaal niet, en daarnaast - hij komt toch nooit mijn kant op. En al zou hij dat doen, dan bedenkt hij zich echt wel zodra hij dichtbij genoeg komt. "Sorry, ik wist niet..."
    "Ik ga een nieuw rondje drinken halen..," haar glas zit nog vol, maar het is het eerste dat ik me kan bedenken. Alles om even van deze ongemakkelijkheid af te komen. Waarom verpest ik dit nou?
    De vloer rondom de bar is vochtig en glad - iemand moet een glas hebben laten vallen - en ik ben heel blij dat ik geen hakken aan heb gedaan. Bij de barman, die me aankijkt met een blik die medelijden lijkt te bevatten, bestel ik mijn derde biertje. Ik moet toch iets doen om het tragediestuk dat mijn leven is een beetje lichter te maken?
    Mijn blik valt op Dominic, de jongen die Ceira net nog een 'eikel' noemde, en waarvan ze zei dat hij met alles en iedereen flirt. Jammer, want van dichtbij ziet hij er nog knapper uit.
    "Dankjewel," glimlach ik naar de man achter de bar, en ik doe mijn best om zo galant mogelijk weg te lopen in de hoop dat niemand me ziet. Dat gaat natuurlijk niet, je bent Maisie Taggart of je bent het niet, want mijn brein vergeet dat de vloer glad was en ik voel de zolen van mijn gympen wegglijden.
    "Scunner" verlaat mijn lippen terwijl ik me gelukkig nog op weet te vangen aan de bar. Tot mijn verbazing heeft mijn bier het overleefd, en lig ik niet op de grond, maar ik zou het liefst toch door de grond zakken. En op dat soort momenten komt de Schot in mij naar boven.
    Ik voel gewoon dat ik aan het blozen ben, maar doe alsof er niets aan de hand is terwijl ik mijn rokje recht strijk en me klaarmaak om Ceira weer onder ogen te komen.





    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 15:57 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    Ik keek toe hoe Maddi plaats nam op zijn schoot en laat even een zwak glimlachje zien. De mooie tijden toen ik er nog zo bij zat.. Geen zorgen niks... Mijn glimlach valt al snel weg en ik kijk naar de bar, waar ik zachtjes met mijn vingers op tik. 'Shots?' hoorde ik Dom zeggen en ik kijk op. 'Sure.. Doe er ook maar bij joh.' zeg ik met een nonchalant toontje en haal mijn schouders lichtjes op. Ik grijns als de fles eindelijk op tafel staat en reik er net naar toe met mijn hand, als de barman hem weer weg haalt. Ik frons en kijk van hem, naar Maddi die begint te praten.
    'Change of plans. We gaan shots doen, de beste die je hebt.'. Ik frons als ze de barman naar haar toe trekt en probeer te achterhalen wat ze zegt, zonder succes. Ik kijk even stilletjes naar haar en kijk dan naar de fles die weer wordt weggebracht. Ik zucht diep en kijk dan naar de shots die worden gebracht. 'So, let's begin,' zei Maddi ondertussen met een glimlach en ik knik lichtjes, waarna ik toch maar mijn schouders ophaal. Ik vis een van de shots van mijn kant en drink hem snel op. Toch heeft het niet de sterke smaak die ik had verwacht en er verschijnt dan ook een frons tussen mijn wenkbrauwen. 'Wat is dit nou weer voor zooi..' mompel ik en hou mijn hoofd wat schuin. 'Echt baby shots... Waar zien ze me voor aan, fucking bullshit..' mompel ik en ik wil het lege shotglaasje weer op tafel neerzetten, maar laat hem net te vroeg los waardoor hij op de grond valt en uiteen spat. 'Oops..' zeg ik en begin dan zachtjes te lachen. 'That's what you get eh?'


    El Diablo.

    Even voor Naomi c:

    Cotrona schreef:
    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    "Dank je Hailey, je vind me vast een sukkel nu." zei Asher zacht en ik schudde mijn hoofd met een kleine glimlach. 'Natuurlijk niet... Geen zorgen, 'kay?' glimlach ik. "Gaat het al wat beter?" vroeg hij me vervolgens. Ik wou net antwoorden als het gedonder weer begint. Daarom knik ik enkel stilletjes. "Laat me niet alleen Gray." hoor ik hem zachtjes zeggen en ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik kijk even naar de twee jongens voor me en een zachte glimlach vormt zich weer op mijn lippen. Gelukkig kon Gray hem helpen, ik kon me niet voorstellen waar Asher doorheen ging met dit weer. Mijn enige echte angst zijn diepe wateren, verdrinken.. Maar dat kon ik nog in controle houden door er gewoonweg niet in te gaan. Hij kon er niks tegen doen..
    Ik wil net weer een slok nemen als ik Grays vingers met de mijne voel vervlechten. Mijn glimlach wordt iets breder en ik volg de twee naar de lounge, wederom de blikken negerend. Ik neem plaats op de bank dicht naast Gray en sla mijn benen over elkaar. ‘You know… this is nice… I mean wat kan ik nog meer wensen dan met mijn twee favoriete cheerleaders op de bank zitten..’ Ik lach zachtjes maar al snel klinkt er weer een harde donderslag. 'Op de bank zitten met je twee favoriete cheerleaders, zonder deze storm?' zeg ik met een klein lachje, al bedoelde ik er niks slechts mee.
    ‘Buuhuuut… nu ik niet meer captain ben, had ik wat tijd om naar de kant te staren.. Hailey misschien moet je toch maar bang worden dat mijn broer niet captain gaat worden met zijn sexy short pants.. hij steelt nogal wat jongens ogen.’ Ik lachte zachtjes met hem mee en bijt speels op mijn lip. ‘..Niet dat ik dat niet begrijp ofcourse. I mean we are twins after all. Who doesn’t want a butt like us.’ ik grijns even en kijk naar Asher. 'Ja precies... Ik heb opeens concurrentie.. I gotta watch out...' spreek ik en ik geef hem een speelse knipoog. 'Misschien moet ik maar eens kijken hoe jullie trainen, als ik ook zo'n butt wil.' vervolg ik op dezelfde speelse toon voor ik weer een slok van mijn drankje neem.


    JC_ schreef:






    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [




    ‘Ben je ooit van mij weg geweest dan.’ Fluisterde Gray waardoor een klein glimlachje mijn lippen sierde en me nog dichter tegen hem aan nestelde eens in zijn lippen even tegen mijn slaap voelde. Het voelde veilig aan en voor even vergat ik ook even het onweer, totdat deze weer kwam opwakkeren. Hoewel de meeste mensen dit vaak vreemd vinden of ons bestempelen als 'fags' al was dit voor mij een ware daad van broederliefde. ‘Kom laten we naar de lounge gaan, voordat alle meiden denken dat ik gratis knuffels uitdeel.’ bracht Gray plagend uit waardoor ik even zacht grinnikte al stierf mijn lachje weg bij het gedonder dat ik weer hoorde. De jongen legde zijn arm even in mijn nek en trok me dicht tegen zich aan terwijl we met z'n drieën naar de lounge liepen. Eens we daar dan ook waren plofte ik met een trillerige zucht neer op de bank en keek weg van de ruiten waar zo nu en dan een felle flits te zien was, die me duizelig maakte. Wat ... Wat als de bliksem de club trof? Dan zouden we allemaal als ratten in de val zitten en levend verbranden ! Of zou de boel ontpl- voordat mijn gedachtegang verder kon overgaan naar een paniek aanval trok Grayson me uit mijn trance waardoor ik mijn ogen even sloot en nog een diepe zucht slaakte. Zijn vingers door mijn haren waren rustgevig en ik was blij dat ik zowel Hailey als mijn broer rondom me had hier.
    ‘You know… this is nice… I mean wat kan ik nog meer wensen dan met mijn twee favoriete cheerleaders op de bank zitten..’ een zacht lachje verliet mijn lippen al slikte ik dit weer in gezien een volgende donderslag te horen was. Gray verlegde zijn arm wat en even opende ik mijn ogen om kort op mijn lip te bijten, ik was toch echt een watje... Al sinds ik een klein jochie was had ik de panische angst voor onweer , dit mede doordat ik eens in de tuin was toen ene hevige onweersbui toe sloeg. Gray was toen ziekjes en ik wilde wat munt voor hem zoeken in de tuin. Ik was 7 jaar of iets in die aard, ik was dan ook in ons tuinhuisje toen de bliksem hevig toesloeg en de lamp kapot sprong. Ik dacht echt dat ik ging sterven op dat moment. Mijn moeders waren er gelukkig om me uit het tuinhuis te halen, maar toch... De angst is er nooit uitgegroeid.
    ‘Buuhuuut… nu ik niet meer captain ben, had ik wat tijd om naar de kant te staren.. Hailey misschien moet je toch maar bang worden dat mijn broer niet captain gaat worden met zijn sexy short pants.. hij steelt nogal wat jongens ogen.’ Lahte Gray zacht waarna hij Hailey een speels duwtje verkocht en ik mijn broer een por haf al kon ik er wel mee lachen 'Ja precies... Ik heb opeens concurrentie.. I gotta watch out...'.Hailey knipoogde even en Gray vervolgde er al snel bij ‘..Niet dat ik dat niet begrijp ofcourse. I mean we are twins after all. Who doesn’t want a butt like us.’ Hun woorden zorgden voor een glimlach om mijn lippen waardoor ik de angst ook vergat. 'Misschien moet ik maar eens kijken hoe jullie trainen, als ik ook zo'n butt wil.' zei ze waarna Hailey een slokje van haar drankje nam. "The secret is squads" zei ik met ene wenkbrauwwiebel waarna ik toch weer even kon lachen. "Maar nee, Willow Creek heeft al een geweldige captain, dat kan ik hen niet afnemen, maar dat wilt niet zeggen dat ik het plekje van co-captain niet ga pikken." grinnikte ik en keek Gray en Hailey even aan. Normaal gezien hield ik er niet van dat meiden me bevrienden enkel omdat ze met mijn broer naar bed willen, maar bij Hailey was dit anders. Ik was juist eerder blij dat Gray met haar omging omdat ze voornamelijk een goede invloed was en ik haar oprecht een geweldige meid vond - in de vriendschappelijke manier- "Dit is fijn." glimlach ik waarna ik eigenlijk geen aandacht meer haf aan het onweer maar af en toe toch bang tegen Gray aankroop eens het luid donderde.




    LJGibbs schreef:
    CELESTE ANNA NEWSOME
    Remember all the things we wanted, now all our memories they're haunted,
    we were always ment to say goodbye, even with our fist held high it, never would've worked out right
    we were never ment for do or die...



    Hoewel ik nu officieel, OPNIEUW, een Willow Creek studente ben, heb ik me niet zo gedragen. Grotendeels van de tijd skipte ik de lessen die me dus écht niet interesseren of ik was stoned. Ik had me aan willen melden als cheerleader, maar heb besloten dat ik beter de cheercaptain kan vragen om me te bewijzen als cheerleader. Ik kijk even om me heen, om te zien of ik Tyler of Evelyn ergens zie. Helaas is geen van deze twee ook maar in mijn zichtveld.
    'Urgh, waarom is er ook echt helemaal niemand die ik ken?' Ik duw me door de menigte om te kijken of hier ook ergens een lounge is or something else. Ik vind echter alleen de bar waar ik een shot neem. Ik neem meteen een glas whisky, die ik meeneem op mijn zoektocht.
    Ik zie Grayson en Asher bij een plek met een bank. Bank. Dat klinkt heerlijk. Ik loop erheen en zie ook dat er een bruinharig meisje bij is. Ik grijns breed, ouwe smikkelberen dat het zijn. Ik neem een slok whisky en dump mijn glas op het kleine tafeltje.
    'Grayson en Asher! Red mij uit de Willow Creek hel! Ik ben hier toch niet voor niets weggestuurd?' Ik glimlach en zet mij neer naast de brunette. Ik kus beide wangen van het meisje.
    'Hai, ik ben Celeste, maar als je me zo noemt ben je nog lang niet jarig. Ik ben Cel of Nutellapot voor jou. Dat geldt ook voor jullie twee. En die twee kussen op je wangen, dat is Frans.' Ik pruts aan mijn nagel. 'Dus, hoe was jullie eerste Willow Creek week? Je vindt het toch niet erg als ik wiet rook?' Ik pak mijn aansteker en restje wiet en rol een joint, waarna ik diep inhaleer. De rook blaas ik pesterig naar Grayson en Asher. Het wordt langzamerhand helemaal licht in mijn hoofd. Oh ja, dat is waar ook... ik heb wat marihuana gestolen en dat bij mijn wiet in gedaan... Ach als ze last van mijn stoned gedrag hebben sleuren ze me maar naar Tyler of Evelyn.

    'Everytime I look in the god d*mn mirror I see the same shitass girl as always, a sweet looking hottie.'


    El Diablo.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I am in controle • @ Asher on the party seeking for Owen •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal




    Mijn hand bleef nog rustig over zijn zijkant heen strelen. Misschien wisten de meeste het niet; maar zonder Asher was ik nooit de jongen geworden die ik nu was. Asher was mijn zachte kant. Zonder hem was ik waarschijnlijk een eerste klas asshole voor meisjes geweest. Ik was namelijk voor vrijwel niks bang en was van nature ietwat agressief aangelegd. Iets wat sommige maar al te goed wisten.
    ‘Ja precies… Ik heb opeens concurrentie.. I gotta watch out…’ ik lachte zachtjes; terwijl mijn blik even van de bruine kijkers van Asher naar Hailey gingen. Ze gunde de jongen een knipoog, wat Asher wat op leek te peppen. Ze wist dan ook precies op de zelfde uitdagende toon te vervolgen over onze trainingen, waardoor ik mijn hoofd even schudden. Hailey was fit. Dat was een ding wat zeker was; maar onze trainingen waren niet bepaald geschikt voor meisjes. Natuurlijk als ze het persé wilde konden we haar wel helpen, maar ons bijhouden zou ze zeker niet kunnen.
    ‘The secret is squads.’ Begon mijn tweeling dan ook; waar hij het meisje een wiebelwenkbrauw schonk. Ik kon het niet laten om een klein glimlachje op mijn gezicht te krijgen door dit tafereel. Met name omdat dit een van de zeldzame momenten was dat Asher op een meisje probeerde te hitten. Ik had hem natuurlijk wel eens naar jongens zien staren, maar naar meisjes nooit. Waarschijnlijk omdat ik ze allang gekaapt had voor hij zijn tanden er in kon zetten. Echter zal ik dat voor deze ene keer niet doen. Hailey was knap. Dat was een ding waar je niet om heen zal kunnen. Ze was eigenlijk perfect met haar licht getinte huid, donker bruine lokken, bambi kleurige ogen en een doel. Iets wat ik mijn tweeling gunde. Ik maakte dan ook een notitie om deze twee even met rust te laten zodra de onweer wat was gaan liggen. Voor nu ging ik Asher natuurlijk niet alleen laten.
    ‘Maar nee, Willow Creek heeft al een geweldige captain, dat kan ik hen niet afnemen, maar dat wilt niet zeggen dat ik het plekje van co-captain niet ga pikken.’ Ik knikte kort; waar ik Asher een zachte por verkocht met mijn hand. Damn wat was die gast toch een gentleman.
    ‘Well als jij haar niet van de plaats gaat verstoten, probeer ik wel Jake in te maken. Ik ga mezelf echt niet laten rondbazen door een of andere barbiedoll. Laat hem maar lekker wollen truitjes brijen ofzo. Daar is hij tenminste goed in. It’s my turn now.’
    Ik liet mijn arm van Haileys schouders afgaan, zodat ik Asher niet voor de tienduizend keer cockblockte, terwijl ik nadacht over mijn bewering. Misschien was het wel behoorlijk gemeen om zo bevooroordeeld over Jake te zijn; maar dominantie lag eenmaal in mijn bloed. Ik hield er niet van om een lagere rang te zijn. Zeker niet als ik ergens goed in was. Echter had ik tot nu toe niet meegedaan aan de pesterijen tegen de jongen die sommige leerlingen van Jefferson High op hem uitgeoefend hadden. Vroeg of laat had de coach toch wel door dat ik beter was; of nog beter, hijzelf.
    Het donderde nog wat luid; waardoor ik Ashers greep op mij voelde versterken. Zachtjes suste ik de jongen weer, waar ik mijn gezicht even in zijn haar plantte. Niet dat dit lang duurde; want voor iemand van ons het wisten kwam er al een behoorlijk drukke gedaante aan die ik algauw herkende als Celeste. Ze was totaal niet mijn type met haar blonde lokken en blanke huidskleur, maar toch bleef ik erbij dat ze wel leuk zou zijn voor een avondje. Wie weet werd vanavond haar lucky night wel.. Als ik toch Hailey en Asher na het onweer alleen moest laten, dan was zij prima vermaak.
    'Grayson en Asher! Red mij uit de Willow Creek hel! Ik ben hier toch niet voor niets weggestuurd?' Ze drukte twee kussen op Hailey haar wangen, voor ze haarzelf helemaal voorstelde. Drunk as shit. Thats for sure. Ik hield wel van meiden die een mening hadden en extravert waren; maar zij was de toppunt daarvan.
    ‘Krijg ik geen kussen meer, Cel. Of ben je nu weer terug naar je standaard Willow Creek bitch attitude.’ Ik zond het meisje een knipoog, die druk bezig was met een joint. Iets waar ik nu op een of andere manier ook wel zin in had. Vooral toen ze het langs Hailey heen; in mijn en Ashers gezicht blies. Ik wilde dan ook het liefst de rol tussen haar lippen vandaan halen om ook zelf een trek te nemen, maar ik wist dat ik beter geen middelen kon gebruiken als ik Asher steun wilde blijven beloven. Echter werd dat behoorlijk moeilijk gemaakt als iemand als Cel vlakbij je zat te blowen.
    Ik tikte dan ook even met mijn vingers nerveus tegen mijn been, voor ik toch - zonder na te denken - de joint tussen haar lippen viste en ook een haal ervan nam. Dat ik meteen spijt had toen ik inhaleerde zou echter geen van alle weten. Vooral niet doordat ik onverschillig mijn schouders ophaalde en Asher met mijn vrije arm wat dichter naar me toe trok, zodat ik het iets warmer kreeg nu ik topless hier zat. 'Schurft is toch eender; nietwaar.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    ‘The secret is squads.’ zei hij en een klein lachje rolt over mijn lippen. Iets wat natuurlijk al bij mijn training hoorde, bij de cheerleaders maakten we er soms ook een wedstrijd van wie het het langst kon volhouden. "Maar nee, Willow Creek heeft al een geweldige captain, dat kan ik hen niet afnemen, maar dat wilt niet zeggen dat ik het plekje van co-captain niet ga pikken." vervolgt hij en een glimlach groeit weer op mijn lippen. 'Naww thanks... Moet je zeker doen, ik hou je niet tegen.' plaag ik en geef hem een zachte por. ‘Well als jij haar niet van de plaats gaat verstoten, probeer ik wel Jake in te maken. Ik ga mezelf echt niet laten rondbazen door een of andere barbiedoll. Laat hem maar lekker wollen truitjes brijen ofzo. Daar is hij tenminste goed in. It’s my turn now.’ hoor ik Gray zeggen, waarna ik zijn arm van me af voelde glijden. Ik kijk kort naar mijn schouder en dan weer naar de twee jongens voor me, voor een kort lachje weer over mijn lippen rolt. 'Gaat hij leuk vinden.. Serieuze competitie..' grijns ik en geef hem een speels knipoogje, voor ik mijn drinken echt opdrink.
    Ik wil dan ook net mijn glas wegzetten als er opeens een, voor mij onbekend, meisje bij ons komt zitten. 'Grayson en Asher! Red mij uit de Willow Creek hel! Ik ben hier toch niet voor niets weggestuurd?' Ik haal mijn wenkbrauw ietwat op en haal dan lichtjes mijn schouders op, tot ze opeens mijn wangen kust. 'Hai, ik ben Celeste, maar als je me zo noemt ben je nog lang niet jarig. Ik ben Cel of Nutellapot voor jou. Dat geldt ook voor jullie twee. En die twee kussen op je wangen, dat is Frans.' Ik knik enkel lichtjes ben eventjes stil. 'Ik ben Hailey..' zeg ik uiteindelijk met een klein glimlachje en haal een hand door mijn haar. Vervolgens zet ik daadwerkelijk mijn glas weg. ‘Krijg ik geen kussen meer, Cel. Of ben je nu weer terug naar je standaard Willow Creek bitch attitude.’ hoor ik Gray zeggen en ik bijt kort op mijn lip, voor een klein lachje weer over mijn lippen rolde.
    'Dus, hoe was jullie eerste Willow Creek week? Je vindt het toch niet erg als ik wiet rook?' zei ze maar voordat iemand echt wat kon zeggen had ze al de joint aangestoken en ik kijk even naar de rol tussen haar lippen. Stiekem had ik het altijd al eens willen proberen. Maar mijn familie zou me levend villen als ze erachter kwamen. Dat kreeg je.. Als een Ambrose moet je... Perfect zijn. Of in ieder geval perfect voor de dag komen. Dat is wat mijn vader me al als klein meisje vertelde, hij doet het nu nog steeds als mijn cijfers bijvoorbeeld onder de zeven en een half zitten. Ik zucht zachtjes en kijk toe hoe Gray een haal neemt, voor ik even weg kijk en nog een cocktail pak van het dienblad, gedragen door een van de meisjes die hier werkte. Ik neem een slok en leun weer terug zodat ik mijn rug tegen de bank voel vallen. ''Dus...'' zeg ik, een kleine speelse glimlach op mijn lippen terwijl ik het drankje even ronddraai in mijn glas.


    El Diablo.







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [







    Ik voelde hoe Gray me een por in mijn zij haf waardoor ik even vragend naar mijn broer blikte, was ik zijn kans met Hailey aan het verpesten? "Well als jij haar niet van de plaats gaat verstoten, probeer ik wel Jake in te maken. Ik ga mezelf echt niet laten rondbazen door een of andere barbiedoll. Laat hem maar lekker wollen truitjes brijen ofzo. Daar is hij tenminste goed in. It’s my turn now.’ zei mijn tweeling dan wat me even zacht deed glimlachen al kon ik het ook niet laten om even te fantaseren over Jake, bc damn. He was cute. in mijn gedachten afgedwaald werd ik weer wakker eens ik zag hoe Gray zijn arm van Hailey afhaalde Wat deed hij nou? Echter veel tijd om er over na te denken had ik niet echt want de donder woekerde alweer angst op al hoorde ik wel hoe deze wat verder leek te gaan, hopelijk was het onweer zo voorbij. Ik had me net veilig genesteld in Graysons armen of we verder verstoord door een bekende stem.
    'Grayson en Asher! Red mij uit de Willow Creek hel! Ik ben hier toch niet voor niets weggestuurd?' kwam Celeste dramatisch en overduidelijk dronken zeggen waardoor ik haar een licht geïrriteerde blik toewierp. Zo niet het moment nu...
    Ze begroette Hailey door middel van twee kussen en mompelde er nog wat achter al boeide dit me niet echt. " Krijg ik geen kussen meer, Cel. Of ben je nu weer terug naar je standaard Willow Creek bitch attitude.’ Gray zond haar een knipoog en ik haf mijn broer even een por. Waar was hij nou mee bezig! Hij mocht niet met Celeste flirten, oh hell no. Net nu hij het perfecte meisje naast hem had zitten! Ik kuchtte even door ik de rook van haar joint in mijn gezicht geblazen kreeg. Op zich kon een joint me wel kalmeren, maar dit was echt een enorme moodkill. Gray viel echter in de verleiding en nam een trekje van de joint waarna hij me dichter naar zich toe trok, maar daar was ik het nu momenteel niet bij eens. "Gray..." mompelde ik tegenpruttelend waarna ik mijn lippen naar zijn oor bracht om wat te fluisteren dat enkel voor hem hoorbaar zou zijn. "Wat doe je nu? Verpruts je kans met Hailey niet man." doordringend keek ik in Graysons ogen al gleed mijn blik na even achter hem en viel mijn mond lichtjes open. Dit kon je niet menen hé? Ik kon er dan ook niet naast kijken, daar aan de bar bij Madison stond mijn ' one night stand' Domenic. Iets waar ik Gray eigenlijk nooit over verteld had, sinds ik nog enorme gevoelens had voor Dom maar hij me nooit meer teruggebeld had na die ene nacht. Mijn gezicht zag vast bleek alsof ik een spook gezien had dus verstopte ik me weer vlug in Graysons armen en deed alsof er niets aan de hand was al was het misschien nu wel duidelijk geweest voor Gray dat ik iets gezien had.
    ''Dus...'' begon Hailey waarna ik weer even naar haar keek. "Dus eh,, iemand die spin the bottle wilt spelen ofso?" kwam er een soort van gehaast over mijn lippen zodat ik het onderwerp meteen kon veranderen en hopende dat Gray er niet over zou gaan beginnen.



    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 19:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ook Levi leunt tegen de bar in terwijl hij me met een nieuwsgierige blik in zijn ogen aankijkt.
    "Verras me maar." Anwoordt hij op mijn vraag. Zijn stem klinkt zacht, maar had toch een uitdagend randje. Ik volg zijn blik die kort door de ruimte gaat. Ik bekijk de mensen die de club vullen, alles lijkt weer redelijk rustig te verlopen, wat ergens in mijn toch voor een kleine teleurstelling zorgde. Naar mijn idee was het feest nog steeds niet echt op gang gekomen, en als dat wel zo was, dan verschilde de feestjes van Willow Creek verschrikkelijk van die van Jefferson. Terwijl denk ik na dacht over wat ik voor Levi zou bestellen qua drank. Ik zie hoe hij me met een geamuseerde glimlach aankijkt, en schud even mijn hoofd.
    ''Dan moet ik wel even nadenken, hoor.'' Mompelde ik en ik voelde hoe mijn mondhoeken zich omhoog krulden. Ik had geen idee wat ik moest bestellen en haalde kort mijn schouders op. Snel draaide ik me om naar de barman en wenkte hem.
    ''Twee gin tonic, alsjeblieft.'' Terwijl de woorden mijn mond verlieten, viste ik wat geld uit mijn jaszak en schoof het over de bar voordat Levi me tegen zou kunnen houden. Toen de twee glazen werden neergezet, schoof ik er gelijk één door naar Levi.
    ''Geen flauw idee of je het lekker vindt.'' Grijnsde ik, waarna ik zelf een grote slok uit mijn eigen glas nam. Ik keek Levi afwachtend aan, om vervolgens mijn blik nogmaals door de zaal te laten gaan.
    ''Nog ideeën om het hier wat gezelliger te maken?''


    chaos makes the muse

    CELESTE ANNA NEWSOME

    'Ik ben Hailey...' zegt het meisje. Ik glimlach naar haar. Dat is een mooie naam.
    Ik geniet van mijn joint, wanneer Grayson iets over mij. 'Krijg ik geen kussen meer, Cel. Of ben je weer terug naar je standaard Willow Creek attitude?' Ik grijns breed. Dat mocht hij willen, dat ik weer super bitch Willow Creek ben.
    'Lieve Grayson, als jij ze graag een kusje wil...' Grayson pikt mijn joint. Verontwaardigd spring ik op en gris ik het ding weer uit zijn handen.
    'Die is van mij. Ik wil je best eentje geven evenals Ash en Hailey. Wie wil!' roep ik met mijn wiet en papiertjes in mijn linkerhand. 'Zeg Hailey, je keek namelijk nogal verleidelijk naar de joint. Zeker dat je dat aandurft?'
    Ik bestudeer Hailey eens goed. Haar bruine haren zien er perfect uit, evenals haar licht getinte huid. Ik begrijp wel dat Grayson daarvoor valt. Ze is hot as hell. Ik daarentegen ben het standaard type meisje. Blond, blank, groene ogen. Wie valt er nu op zo'n typ als ik als ze Hailey kunnen krijgen?
    Ik pak mijn glas en neem een grote slok. 'Dus eh, iemand die spin the bottle wilt spelen ofzo?' vraagt Asher.
    'I'm in!' Ik kijk om me heen voor een fles. 'Die fles wijn is vast perfect. Bij elke weigering een slok.' Ik loop naar de bar en pak de fles.
    'Jullie hebben geluk. Het is wijn uit 1943. De lekkerste wijnen komen uit dat jaar.' Ik zet de fles neer.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 16:59 ]


    all because i liked a girl




    Owen Bell


    ‘’Ehm, pina colada,’’ had ze geglimlacht en ik had haar de hele tijd aangekeken ondanks het feit dat zij zich ongemakkelijk had weggedraaid. ‘’Ik… Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.’’ Ik beet hard op mijn wang, ‘’ik snap het niet. Eerst doe je super lullig wanneer ik mij zorgen om je maak en je naar huis wil brengenen dan ben ik enkel goed voor geld voor drank. Vervolgens moet ik oprotten, en dan zoen je mij, maar vlak er na doe je rot over mijn angst voor onweer.’’
          ‘’Ik heb het idee, dat wij een stel zouden kunnen zijn, nooit echt een gedachte gegeven, want ik dacht dat het toch nooit zou gebeuren…’’ Ergens kwam er een soort hoop in me op maar het sloeg werkelijk nergens op. ‘’Alleen… je bent de ex van mijn beste vriendin. Ik ben de ex van jouw beste vriend.’’
    Zuchtend nam ik een slok van mijn drankje, ‘’wat maakt dat nou uit? Dan zijn we toch samen Isabelle, als je het niet wilt verlos me dan gewoon uit mijn lijden en zeg dat ik een end mag oprotten.’’
          ‘’Ik weet niet hoe dat zou gaan, en wat er met onze vriendschap zou gebeuren als het niet goed gaat, want ik wil je absoluut niet kwijt, Owen.’’
    Ik speelde met de telefoon in mijn zak en haalde mijn schouders op, ‘’misschien moeten we het maar zo laten ook. Ik heb niet het gevoel dat jij er helemaal voor wilt gaan, ik denk dat iemand nog vastzit met zijn ex en dat ben ik in ieder geval niet.’’ Al miste ik Sarah misschien heel erg op dit moment maar dat was gewoon omdat ik me zo kwetsbaar op had gesteld tegenover Isa.
          ‘’Ben je nog bang?’’ Vroeg ik op een wat zachtere toon omdat ik haar niet overstuur wou maken.


    Everything is illuminated by the light of our past.