• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Levi Oliver Jackson

    Ik hoorde een zucht uit Evelyn haar mond komen. "Sorry voor mijn reactie" Als weer naar Evelyn kijk, keek zij juist de ruimte rond. "Ik ben nogal koppig op dat gebied' Vervolgens neemt ze een klein slokje van haar drinken. "Er is niks mis met koppigheid" antwoord ik. "maar het is niet nodig om bot te reageren op iets wat goed bedoelt is, of wel?' Ik kijk Evelyn even vragend aan. Vervolgens bedenk ik me net dat dit best fout kan over komen. "Ik wil niet denigrerend over komen" zeg ik vlug. Ik bijt even in mijn onderlip, bedenkend hoe ik dit het beste kan verwoorden.

    "Oké" zeg ik als ik het weet. "Ik ben niet iemand die graag meisjes dronken voert. Het is vaak genoeg gebeurt dat er van dronken meisjes misbruik word gemaakt, en ondanks dat ik er zeker van ben dat jij je prima kan redden" zeg ik. "Voorkom ik liever dan genees ik. Ik zou me namelijk enorm schuldig voelen als ik je hier dronken achterlaat en ik maandag moet horen dat je, of het nou seksueel is of niet, misbruikt bent. Terwijl ik het had kunnen voorkomen door je niet dronken te voeren" leg ik uit. "Het zou een ander verhaal zijn als ik je had thuis gebracht of je bij mij sliep" Ik steek gouw mijn handen op met de palmen naar voren in overgave. "Niet dat ik dat suggereer." zeg ik vlug. "Maar dan zou ik weten dat je veilig was."

    Ik zucht even. "Nogmaals, ik weet dat je je prima kan redden.. Maar zo ben ik nou eenmaal" Ik neem een slokje van mijn drinken terwijl ik langzaam, en haast onopvallend van de ene been op de andere wip. Ik moet plassen. Maar ik weiger naar de wc te gaan. Éen omdat Isa daar is met Owen en ik géén zin heb om daar in te wandelen. Twee Ik heb geen zin om Evelyn hier achter te laten en er vervolgens achter te komen als ik terug ben dat ze me geditched heeft. En drie. Ik heb gewoon geen zin. "Ik bedoelde echt niets kwaad. Als je het misschien zo opvatte, of betuttelend misschien, het spijt me. Zo was het niet bedoelt"

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 20:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    "Er is niks mis met koppigheid," Antwoord Levi. "maar het is niet nodig om bot te reageren op iets wat goed bedoelt is, of wel?'' Hij kijkt me vragend aan en in een reflex trek ik allebei mijn wenkbrauwen op.
    "Ik wil niet denigrerend over komen." Vervolgt hij dan vluchtig, waarna hij even op zijn onderlip bijt. Even kijk ik hem verbijsterd aan, geen idee hebbend hoe ik op hem moet reageren.
    "Oké." Begint Levi.
    "Ik ben niet iemand die graag meisjes dronken voert. Het is vaak genoeg gebeurt dat er van dronken meisjes misbruik wordt gemaakt, en ondanks dat ik er zeker van ben dat jij je prima kan redden." Vertelt hij. Ik knik langzaam.
    "Voorkom ik liever dan genees ik. Ik zou me namelijk enorm schuldig voelen als ik je hier dronken achterlaat en ik maandag moet horen dat je, of het nou seksueel is of niet, misbruikt bent. Terwijl ik het had kunnen voorkomen door je niet dronken te voeren." Legt hij uit.
    "Het zou een ander verhaal zijn als ik je had thuis gebracht of je bij mij sliep.'' Vrijwel meteen steekt hij zijn handen naar voren, als teken van overgave.
    "Niet dat ik dat suggereer." Voegt hij haastig toe. "Maar dan zou ik weten dat je veilig was." Zegt hij dan. Ik voel een kleine glimlach rond mijn lippen spelen en staar in mijn glas.

    Ik hoor hoe Levi zucht.
    "Nogmaals, ik weet dat je je prima kan redden.. Maar zo ben ik nou eenmaal." Hij neemt een slokje van zijn drankje en ik zie hoe hij heel langzaam heen en weer wiebelt.
    "Ik bedoelde echt niets kwaad. Als je het misschien zo opvatte, of betuttelend misschien, het spijt me. Zo was het niet bedoelt." Zegt hij opnieuw. Ik schud mijn hoofd.
    ''Oké, ik moet toegeven dat het best lief is.'' Mijn stem klinkt zacht en ik grijns even.
    ''Het is alleen best lastig om zulk soort hulp, als ik het überhaupt zo kan opvatten, aan te nemen als je al zo lang alles alleen doet.'' Ik pers mijn lippen op elkaar.
    ''Maar goed, ik hoef me nu nog geen zorgen te maken over het feit of ik vanavond veilig thuis kom,'' Ik grijns even.
    ''Want de avond is pas net begonnen, toch?''


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson


    "Oké, ik moet toegeven dat het best lief is.'' Zegt Evelyn zacht en ik grinnik even. ''Het is alleen best lastig om zulk soort hulp, als ik het überhaupt zo kan opvatten, aan te nemen als je al zo lang alles alleen doet.'' Ik zie hoe ze haar lippen op elkaar perst en ik glimlach. "Ik begrijp het" zeg ik zacht.

    ''Maar goed, ik hoef me nu nog geen zorgen te maken over het feit of ik vanavond veilig thuis kom,'' Evelyn grijnst en automatisch ik ook.
    ''Want de avond is pas net begonnen, toch?'' Ik knik. "Helemaal waar!" Ik til mijn glas even op "dus ik zeg proost!" Ik neem een slokje van mijn drinken.

    Vervolgens kijk ik de ruimte rond. Het begint steeds drukker te worden. Er staan nu ook veel meer mensen te dansen. Mijn tapt mee op de maat van de muziek. Nog steeds moet ik plassen maar dit lijd me er best wel van af. Ik neurie een leuk deuntje van de muziek mee.
    Nadat ik een slokje van mijn bacardi neem kijk ik Evelyn weer even aan. "Ik begrijp je standpunt best" zeg ik doelend op wat ze mij net uitgelegd had. "Ik moet toegeven dat ik zo een situatie niet ken. Dus ik snap dat het voor jou moeilijk is op die manier hulp te aanvaarden. Of hoffelijkheid hoe je het ook wilt noemen. Ik begrijp je reactie nu een stuk beter." Ik glimlach. "Dus vergeef me vast voor de toekomst. Ik heb nog een hoop te leren" ik grijns even kort.


    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 21:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [




    Gray schudde mijn handen van zich af waarna hij nog een laatste keer boven Owen uittorende. Hij trok de jongen met zijn kraag overeind en even keek ik dan ook weer weg naar de vloer onder mijn voeten. Langs de ene kant verdiende Owen wel dat pak slaag maar langs de andere kant had ik ook wel schuldgevoelens. ‘Als je ooit nog eens in mijn buurt of dat van mijn broertje komt; dan breek ik je poten een voor één.’ wist Gray nog waarschuwend te zeggen voordat hij de deur van de toiletten met een woeste klap opengooide waardoor hij hier iemand raakte die vlak achter de deur bleek te staan. Het was pas toen ik de jongen mee volgde uit de toiletten dat ik zag wie hij vol in het gezicht geraakt had. Hailey.
    ‘Gaat het?’ murmelde Gray wat me enigszinds opluchtte , hij leek niet meer in zijn woeste bui te zijn en dat was nu goed te merken. Alweer werd ik meegetrokken richting de meiden wc waar Gray wat papiertjes wak maakte zodat hij Hailey kon verzorgen. Echter zaten mijn gedachten hier niet helemaal bij en keek ik doods voor me uit. ‘Het spijt me zo; Hailz.. ik wist niet dat iemand achter de deur stond…’murmelde hij zachtjes waarna de jongen zijn vingers opstak en Hailey lachend het getal drie opsomde. Ik voelde me op dit moment weer het derde wiel aan de wagen en hoewel ik wist dat Owen hier nog rond liep had ik voornamelijk zin om naar buiten te gaan en een peuk te roken. Ik hoefde Gray niet als babysit , hij was maar 5 minuten ouder dan ik. "Ik ga even naar buiten." mompelde ik waarna ik mijn broer en Hailey nog een nep glimlachje toewierp. Nu konden ze lekker zitten zoenen zonder dat ik er op hoefde te kijken. Ik baande mijn weg naar buiten al veranderde ik haast meteen van gedachten toen ik gedonder hoorde. Oh gosh... Het is niets Ash, het is gewoon de veel te luide muziek. Mijn plannen wijzigde dan ook dat ik wat te drinken ging halen. Eens ik aan de bar kwam bestelde ik een wodka cola en haalde zuchtend een hand door mijn haar. "Jezus christ." vloekte ik dan ook.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Levi knikt.
    "Helemaal waar!" Antwoordt hij, waarna hij zijn glas heft.
    "Dus ik zeg proost!" Vervolgens zie ik hoe hij een slok van zijn drinken neemt en ik volg zijn voorbeeld. Even kijk ik Levi uitdagend aan.
    ''En anders zorg jij daar wel voor, toch, dat ik veilig thuis kom? Als echte gentlemen?'' Ik grijnsde en knipoogde kort naar Levi.

    Ik kijk toe hoe Levi opnieuw de ruimte rondkijkt, waarna zijn blik op mij blijft rusten nadat hij een slokje van zijn drankje heeft genomen.
    "Ik begrijp je standpunt best." Zeg hij waarschijnlijk doelend op wat ik hem net had gezegd.
    "Ik moet toegeven dat ik zo een situatie niet ken. Dus ik snap dat het voor jou moeilijk is op die manier hulp te aanvaarden. Of hoffelijkheid hoe je het ook wilt noemen. Ik begrijp je reactie nu een stuk beter." Hij glimlacht en kijk hem even aan met een schuin hoofd.
    "Dus vergeef me vast voor de toekomst. Ik heb nog een hoop te leren.'' Zegt hij waarna hij eventjes grijnst. Ik voel hoe er een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnt.
    ''Nou, vooruit dan maar.'' Ik haal kort een hand door mijn haar en kijk hem dan weer aan.
    ''Maar ik ben niet de makkelijkste.'' Ik grijns even en neem dan een klein slokje uit mijn glas drinken. Ik kijk even de club rond.
    ''Dus,'' begin ik.
    ''Gebeuren er nog weleens interessante dingen op jullie feestjes of loopt het altijd zo soepel?''


    chaos makes the muse




    Owen Bell


    Bij de woorden die in mijn oor werden gesproken gaf ik Grayson een vuile blik ondanks wat hij zei, ik was verdomme kneiterlam en ik vond het geen eerlijk gevecht.
    Toen hij me los liet ving ik mezelf half op maar kreunde pijnlijk toen ik mijn hand over mijn gezicht liet gaan.
          ‘’Het kan me momenteel geen hol schelen wat je wilt, je blijft hier zitten.’’ Het bevel kwam van Isa die bezorgd een rol wc-papier in mijn handen drukte en het stuk wat ze ervan af had gescheurd tegen mijn neus hield.
    Niet veel later drukte ze mijn hoofd tussen mijn knieeën en wou ik nog opkijken maar ik was veel te duizelig.
    ‘’Ik ben zo terug. Blijf zitten. Zo niet, dan bind ik je vast en je kent me goed genoeg om te weten dat ik dat het ook echt doe ook.’’ Bij die woorden schudde ik mijn hoofd, ‘’ik was namelijk net van plan weg te gaan,’’ kaatste ik sarcastisch terug.
    De wc bleef akelig leeg en hier en daar kwam er nog een jongen uit het hokje maar ik had niet gekeken wie het was want ik schaamde me al genoeg, straks herkende ik hem ook nog.
          ‘’Let’s get you cleaned up.’’ Het papiertje wat nog steeds tegen mijn neus zat was volledig doordrenkt met bloed maar het bloeden zelf was opgehouden wat een behoorlijke opluchting was want ik haatte bloedneuzen.
    Automatisch bracht ik mijn hoofd omhoog en voelde haar gewicht op mijn bovenbenen, zacht begon ze te deppen met het ijs en weer kreunde ik. Toen ze mijn shirt optilde duwde ik haar handen zachtjes weg aangezien het nogal pijn deed en ik het niet wou zien, ‘’je moet echt voorzichtiger zijn,’’ sprak ze zachtjes.
    ‘’Ik wil dat je nog veel langer meegaat…’’
          Mijn ogen boorde zich in die van haar en ik probeerde mezelf op te hijsen en niet te veel te vloeken over het feit dat elk botje in mijn lijf pijn deed. ‘’Isa, laat het gewoon zitten, ik schaam me diep over het feit dat ik in elkaar geslagen ben door die twee homo’s en ik wil gewoon naar huis,’’ sprak ik maar mijn stem klonk akelig zwak. Het was niet de eerste keer dat ik klappen had gevangen maar dit keer was het helemaal akelig want ik kon er niks tegen doen. ‘’Ik vraag wel of ik bij Levi kan pitten,’’ mompelde ik en keek haar even gekwetst aan, ‘’ik wil je avond niet verpesten,’’ mompelde ik er zacht achteraan.

    To: Levi
    Kan ik bij jou pitten vannacht? Mijn ouders worden pislink als ik zo thuiskom*

    *imagine zijn drunk typing maar even erbij :’)



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Levi Oliver Jackson

    "En anders zorg jij daar wel voor, toch, dat ik veilig thuis kom? Als een echte gentlemen? " Evelyn grijnst en knipoogt. Ik grijns ook. "It will be my honor" antwoord ik grijnzend.

    Evelyn glimlacht op mijn betoog "nou vooruit dan maar" Evelyn haal haar hand door haar haar. "Maar ik ben niet de makkelijkste " Evelyn grijnst en neemt een slokje. Ik grinnik. "Challange accepted" antwoord ik. Samen kijken we de club rond. " Dus.... gebeuren er wel eens interresante dingen op jullie feestjes of loopt het altijd zo soepel? "

    Ik tuit mijn lippen even. "De ene keer wel en de andere keer is het zo soepel" antwoord ik. Maar ik zie hier en daar wel wat gebeuren dus dit zou ik niet soepel noemen" ik grinnik even kort. "Maar het is het eerste echte combi feestje, ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken" nadat ik dat gezegd heb voel ik me broekzak trillen en haal mijn telefoon tevoorschijn.
    [Quote]
    from: Owen b.

    Kan ik bij jou pitten vannacht? Mijn ouders worden pislink als ik zo thuis kom.

    to Owen b.

    Ja prima, kom naar de bar als je naar huis wilt.


    Ik frons even. Owen die vraagt om bij mij te slapen? Voelt ie zich wel lekker? Hij is aan zijn typen te zien is hij wel goed dronken. Ik zucht even. Me ma zou me vermoorden als ik nee zei, dus ik stuur hem dat het goed is. Vervolgens laat ik me telefoon in mijn zak glijden. Ik kijk de club weer rond. "Ik ga er vanuit dat Owen niet als enige gevochten heb vanavond... ik heb zo'n vermoeden dat er meer gaan komen, gezien het nog niet echt botert tussen de Jeffersons en de Willows.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Owen probeerde rechtop te gaan staan, waarop Isa van hem afstapte, voor ze op de grond belande.
          'Isa, laat het gewoon zitten, ik schaam me diep over het feit dat ik in elkaar geslagen ben door die twee homo’s en ik wil gewoon naar huis,’ kwam er zacht over zijn lippen, wat ze totaal niet van hem gewend was. Ze maakte zich met de minuut meer zorgen om hem. Voor Owen om niet naar een feest te willen, moest er behoorlijk wat mis zijn. Dat "twee homo's" was haar normaal in het verkeerde keelgat geschoten, maar ze slikte haar woorden dit keer in, omdat ze hem niet nog rotter wilde laten voelen.
          'Ik vraag wel of ik bij Levi kan pitten,’ mompelde hij toen. ‘Ik wil je avond niet verpesten.' Haar hart brak een beetje bij het laatste. Het liefst gaf ze hem een stevige knuffel, maar dat ging lastig door zijn ribben. Daarom sloeg ze haar armen slechts lichtelijk om hem heen, en probeerde ze er voor te zorgen dat ze niet tegen zijn ribben aankwam. 'Je verpest mijn avond niet hoor,' murmelde ze zacht en ze liet haar hoofd voorzichtig rusten op zijn schouders. 'Sorry van deze week, dat ik niet reageerde...' Ze voelde zich extra schuldig, omdat het idee in haar opkwam dat Owen misschien niet in elkaar geslagen was als ze gewoon met elkaar om waren gaan. Dan had ze de wedstrijd waarschijnlijk met hem gekeken, had hij misschien wel niet gedronken, en niet Asher geslagen.
          Pas na een enkele minuut drong het eerste wat hij zei door. 'Oh, ehm, hoe ken je Levi?' vroeg Isa, met rode wangen. Want tsja, friends with benefits. Ze maakte zich er meer druk om hoe hij hem kende, dan waarom hij niet bij haar wilde slapen.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."

    "Challenge accepted" antwoord Levi als ik hem vertel dat ik niet de makkelijkste ben. Ik voel hoe mijn lippen zich tot een glimlach vormen.
    "De ene keer wel en de andere keer is het zo soepel" antwoord hij vervolgens op mijn vraag of er nog interessante dingen gebeuren op de feestjes van Willow Creek.
    ''Maar ik zie hier en daar wel wat gebeuren dus dit zou ik niet soepel noemen" Hij grinnikt even "Maar het is het eerste echte combi feestje, ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken" Ik knik instemmend, ik was ook benieuwd. Enkel was ik de feestjes van Jefferson gewend en als er wat zou gaan gebeuren zou dat misschien meer neigen naar die feestjes.
    ik zag hoe Levi zijn telefoon uit zijn zak haalde. Hij fronst even, waarna hij wat typt en zijn telefoon terugstopt in zijn broekzak. Nieuwsgierig kijk ik hem aan, terwijl hij de club rond kijkt.
    "Ik ga er vanuit dat Owen niet als enige gevochten heeft vanavond... ik heb zo'n vermoeden dat er meer gaan komen, gezien het nog niet echt botert tussen de Jeffersons en de Willows.." Zegt Levi dan. Ik frons even mijn wenkbrauwen en leun met mijn rug tegen de bar aan.
    ''Dat zou me niks verbazen.'' Zucht ik dan.
    ''Af en toe lijkt het wel of Owen altijd ruzie heeft met iemand.'' Ik staar even naar het laatste beetje drinken in mijn glas en dan voel ik een lach op mijn gezicht verschijnen.
    ''Jik weleens betrokken geweest bij een vechtpartij?'' Vroeg ik toen met oprechte interesse, of misschien was het nieuwsgierigheid,.maar dat kon me vrij weinig schelen.


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson

    Evelyn fronst haar wenkbrauwen en leunt met een zucht tegen de bar. "Dat zou me niks verbazen. " zucht ze. "Af en toe lijkt het wel of Owen altijd ruzie heeft met iemand" ik zie hoe ze staart in haar glas en vervolgens verschijnt er een lach om haar gezicht. "Jij wel eens betrokken geweest bij een vechtpartij?" Vraagt ze me. Ik tuit mijn lippen even nadenkend. "Jawel. Meer dan eens moet ik helaas toegeven" antwoord ik. "Waaronder een paar met Owen. Al was dat niet echt heel heftig. Ah fuck it" zeg ik. Ik kan het niet ophouden.

    "Kom mee" Ik pak Evelyn haar hand en trek haar mee richting de toiletten. Vervolgens stop ik bij een sta tafel voor de toiletten. "Wacht hier, ik kan het niet meer ophouden" Ik gooi de deur van de toiletten open en zie Owen en Isabella samen zitten en frons even mijn wenkbrauwen. "Bij nader in zien" Ik loop terug naar Evelyn. "Ik denk dat ik het nog prima kan ophouden. "Vechtpartijen hadden we het over he?" vraag ik en ik leun met mijn onder armen op de sta tafel. "En jij dan? Ben jij wel eens betrokken geweest bij een vechtpartij of meerdere?" ik houd mijn hoofd vragend schuin.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]




    Owen Bell


    ‘’Je verpest mijn avond niet hoor,’’ haar armen raakte zachtjes mijn rug aan en ik beet even hard op mijn lip om niet toe te geven aan mijn gevoelens. ‘’Sorry van deze week, dat ik niet reageerde…’’ Omdat ik iets langer was dan Isa keek ik in haar ogen en drukte ik vlug een kus op haar lippen – die gezien kon worden als een speelse, vriendschappelijke kus -, ‘’het spijt mij ook, ik…’’ Uit mijn woorden kwam ik niet meer en ondanks mijn wazige zicht keek ik haar nog steeds aan.
          ‘’Oh, ehm, hoe ken je Levi?’’ Isa had ondertussen rode wangen gekregen maar erg diep dacht ik daar niet over na, ‘’Levi?’’ Vroeg ik en haalde mijn schouders op, ‘’Levi is.. Is mijn neef, hoezo? Ken je hem?’’ Mijn duimen stroken wat over haar wang en ik strook een paar plukjes uit haar gezicht, ‘’maak je geen druk om mij oké? Ik… Ik hou echt van je,’’ ratelde ik en beet op mijn lip voor ik wat voorover boog en mijn lippen langer op die van haar drukte.
    Deze kus was onmogelijk om als vriendschappelijk gezien te worden, hij was gepassioneerd en lang, mijn gevoelens er allemaal in verwikkeld. Boos, verliefd en wanhopig.
          Toen de deur open vloog schoot mijn blik er gelijk heen en stapte ik wat betrapt naar achter wat resulteerde in mij die met mijn rug tegen de wasbak opliep en nogmaals hard op mijn lip moest bijten om het niet uit te gillen.
    Levi.
    Hopende dat hij het niet had gezien probeerde ik met een haar mijn hand te fixen en zocht ik met mijn ander naar de muur waar ik me aan vasthield, ‘’Isa, ik moet echt gaan, mijn lift is er al.’’ De deur die weer was dichtgevallen opende ik en keek even van Levi naar Evelyn, ‘’zijn we klaar om te gaan hé homo,’’ sprak ik kort en tikte even zacht Levi’s schouder aan maar besloot Evelyn voor nu te negeren; we lagen nou niet bepaald nog op een lijn.






    Everything is illuminated by the light of our past.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Levi tuit zijn lippen even nadenkend.
    "Jawel. Meer dan eens moet ik helaas toegeven" antwoordde hij.
    "Waaronder een paar met Owen. Al was dat niet echt heel heftig.'' Voegde hij vervolgens toe. Ik lachte even, ik vond Levi nou niet bepaald het type om bij een vechtpartij betrokken te raken. Bijna onzichtbaar schudde ik mijn hoofd.
    ''Toch niet zo braaf.'' Ik grijnsde naar hem.
    ''Ah fuck it" zegt hij dan. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem met lichte verbazing in mijn blik aan.
    "Kom mee" Opeens pakt Levi mijn hand vast en trekt me mee door de groepen mensen heen richting de toiletten.
    "Wacht hier, ik kan het niet meer ophouden" Beveelt hij me zo'n beetje doelend op een sta tafel. Ik keek hem nog even verbaasd aan en haal dan mijn schouders op. Met dezelfde haast die Levi had gehad met naar binnen gaan, zo snel stond hij ook weer buiten.
    "Bij nader in zien, ik denk dat ik het nog prima kan ophouden. Vechtpartijen hadden we het over he?" vraagt hij en hij leunt met zijn onder armen op de sta tafel.
    "En jij dan? Ben jij wel eens betrokken geweest bij een vechtpartij of meerdere?" Hij houdt zijn hoofd vragend schuin. Ik frons mijn wenkbrauwen, maar voor ik kan reageren zie ik Owen uit de toiletten komen. Zijn blik blijft even op mij hangen, waarna hij zich volledig op Levi focust.
    ‘’Zijn we klaar om te gaan hé homo,’’ hoor ik hem tegen Levi zeggen. Even kijk ik Levi aan.
    ''Gaan jullie?''


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson




    Ik sta te wiebelen op mijn benen zo nodig moet ik plassen. Evelyn fronst haar wenkbrauwen en voor ze kan reageren hoor ik achter me "zijn we klaar om te gaan hé homo" hoor ik achter me en voel getik op mijn schouder. "Gaan jullie?" Vraagt Evelyn. Ik kijk Owen even van top tot teen. "Je ziet er niet uit jong" zeg ik. "En dat noemt mij Homo" ik richt me weer op Evelyn. "Nee, niet tot hij weer wat nuchterder is. Ik ben op de scooter en zo kan hij zich niet vasthouden" antwoord ik. Ik wenk, wat zo te zien en serveerster is.

    Ze loopt direct op ons af. Voor Owen bestel ik een sinas. Vervolgens zie ik Isa de toilet uit komen en een spiertje in mijn kaak trekken. "Voor mij een wisky cola, voor madame een bacardi cola, en voor de andere madame" ik kijk Isa even aan "geen alcohol neem ik aan?" Maar ik wacht eigenlijk niet eens op antwoord. "Doe ook maar een sinas" ik geef het meisje wat geld. "Houd de rest maar als fooi" voeg ik er aan toe. Ik kuch even. "Ik laat jullie tortelduifjes wel even" zeg ik doelend op Isa en Owen. "Be right back, ga eindelijk even naar de wc... nu de wc eindelijk niet meer" zeg ik tegen Evelyn en ik kuch even "niet meer bezet is"

    Ik loop de toiletten in en doe eindelijk mijn hoefte aan een urinoir. Ik was mijn handen en loop terug naar het groepje. Ondertussen staat het drinken er al en neem een grote slok van mijn wisky cola. "Drink" zeg ik tegen Owen en schuif de sinas naar hem toe. "We gaan niet eerder tot je nuchter genoeg bent om fatsoenlijk naar mijn scooter te lopen en je goed vast te houden"

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 22:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    'Levi? ’Levi is.. Is mijn neef, hoezo? Ken je hem?’ Dat had ze niet verwacht. Ze leken niet alleen qua uiterlijk niet op elkaar, maar ook niet qua innerlijk. Echt veel kans had ze niet om er op te reageren, want hij ratelde gelijk verder. 'Maak je geen druk om mij oké? Ik… Ik hou echt van je.' Isa glimlachte naar hem, maar die glimlach ging snel over in schok toen ze plotseling zijn lippen op de hare voelde. Het was niet zoals de vriendschappelijke kus van eerder. Nee, er zat veel meer gevoel in en dat was wel het laatste wat ze had verwacht, zeker na zijn woorden van voor het gevecht.
          De kus werd onderbroken doordat de deur openging, waarop Owen gelijk bij haar vandaan stapte. Ze draaide zich om, maar wie het ook was, de deur was al weer dicht en ze had niet gezien wie het was.
          'Ow-' begon ze al, maar hij was net iets sneller. 'Isa, ik moet echt gaan, mijn lift is er al.’ Voor ze het wist, was hij verdwenen.
          Okay, what just happened? Verward keek ze even naar zichzelf in de spiegel. Ze kon nog steeds niet helemaal bevatten wat er zo juist gebeurd was. God. Okay, Isa, calm down. Het was gewoon door de alcohol. Er was geen andere mogelijkheid. Ze was al verward genoeg over alles.
          Ze haalde nog even diep adem, en stapte toen de wc's uit. Gelijk stuitte ze op Levi, Evelyn en Owen. Over ongemakkelijk gesproken. Ze was van plan om snel door te lopen, maar Levi had haar al opgemerkt. Om een één of andere reden dacht hij dat ze geen alcohol wilde, maar daar ging ze mooi niet al voldoen. 'Ook een whisky cola voor mij!' riep ze de serveerster snel na.
          'Ik laat jullie tortelduifjes wel even,' kuchte Levi vervolgens. Mystery man die de wc in was gelopen, was bekend. Haar wangen kregen een lichtelijk rode kleur. 'Be right back, ga eindelijk even naar de wc... nu de wc eindelijk niet meer, niet meer bezet is.' Van onder haar wimpers wierp Isa een blik op Evelyn, zich afvragend of die ook dacht dat er iets gebeurd was in de wc's tussen haar en Owen. Levi scheen in elk geval te denken dat er meer aan de hand was, dan enkel die kus.
          De drank werd gelukkig niet veel later gebracht en gelijk nam ze een grote slok. Het zou niet bij één drankje blijven, die avond. Het duurt niet lang voordat Levi ook weer terug is.
          'Ik wist niet dat kussen gelijk stond aan een relatie,' merkte ze luchtig op, terwijl ze Levi een lichte por had. Als dat zo was, dan zou ze niet eens meer weten met wie ze nou een relatie had. Ze voelde zich haast één of andere slet. 'Zover ik weet ben ik nog een single pringle.' Een erg ingwikkelde pringle. 'Maar eh, jullie twee, familie dus?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson | 17 | Outfit |
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    "Het klinkt alsof je een idee hebt Cas," zei Sarah.Ze nam een slok van haar cola, om er vervolgens iets bij te gooien. Whisky, ik kende haar goed genoeg om te weten dat het Wisky was. Mijn ogen volgde de bewegingen van haar handen.
    "Ik ben wel benieuwd naar die ideetjes van jou, Cas," zei Seb grijnzend. "Wat het ook is, Sebastian staat voor alle ideeën open." Ik keek op, en hij vervolgde zijn zin. "Het is hier nog redelijk saai, dus wat spanning mag wel heel rap komen. Dus, blijven we hier binnen, of niet?"
    Ik moest even mijn gedachtes opnieuw ordenen. Ik zette mijn lege glas op de bar en haalde mijn haar uit mijn gezicht. Daarna bestelde ik meteen ook een nieuw drankje, zonder me geheel te realiseren dat het eigenlijk allemaal belachelijk te duur was. Ik draaide me naar Seb, Sarah en Jul terwijl ik wachtte op mijn drankje. Elijah kwam op dat moment aan lopen. Hij lag een hand op mijn schouder.
    'Hoi, dames.' Begon Elijah waarna hij keek naar de jongen die bij ons stond. 'Dus wie is jullie mannelijk gezelschap?' Vroeg Elijah, hij keek opnieuw naar de jongen. 'Dus heb je ze al om je vinger kunnen winden?'
    Ik lachte even. "Dit is Sebastian. En Sebastian kan iedereen om zijn vinger winden," zei ik. "Met uitzonderingen dan," Ik beet op de binnen kant van mijn wang.
    "Ik denk," zei ik bedenkelijk, "Ik denk dat..." Ik werd evn afgeleid doordat ik zag hoeveel mensen er uit de toiletten leken te komen. Ik kon het dan ook niet laten om even raar op te kijken. Concentratie Cas, je was wat aan het zeggen. "Ik denk dat we ook gewoon kunnen bailen als ik er zo overna denk. Ik verveelde me gewoon, en de beste ideeën zijn ongepland toch?"
    Ik gooide mijn drankje nog net niet in één keer achterover. Om vervolgens richting Seb en Sarah te lopen. Ik sloeg een arm om beide heen en trok ze naar me toe. De wereld draaide toch wel.
    "Misschien dansen op de bar, een potje Dare," grijnsde ik., Truth vond ik stom. "Wat willen jullie doen?"

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 17:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.