• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    "Jake," hoor ik enthousiast achter me, nadat een jongen die ik herkende als Owen werd weggesleurd door Isa. Had hij me nou echt een pakje sigaretten willen ruilen voor een drankje? "Je was geweldig! Als je wilt kan ik altijd nog vanavond wat extra cheerleader moves maken," knipoogde ze. "Zullen we naar binnengaan? Daar is het vast warmer dan hier?" Ze giechelde.
    "Je bent laat," mompel ik. Een zoen op mijn wang? Waar kwam dat vandaan?
    "Bij de bar gaan we meteen een drankje halen, rum voor jou?" Zei Ellie. ik hoorde haar gniffelen en ik glimlachte als een boer met kiespijn.Ik zwaaide terug naar een aantal mensen die ik kende, daarna keek ik even naar Isa, die heen en weer liep en zo weer terug de toiletten in liep, waar later en heleboel mensen uitkwamen. Echt Isa? Echt? Verder kende ik volgens mij niemand, behalve het feit dat Grayson ook uit de toiletten kwam. Wilde ik weten wat er daar gebeurt was?
    "Is er iets aan de hand El? Je geeft me normaal alleen een kus op mijn wang als er iets is." Zelfs op school gaf ze me altijd gewoon een kus, maakte niet uit wie erbij was. Misschien voelde dit daarom net niet goed. Misschien was er niks aan de hand, zag ik gewoon spoken. Maar ik wilde me zo raar sinds Ellie maandag Montero op zijn kont sloeg en ik Isa gezoend had. Die had me sinds dat moment ook heel erg ontweken. Ik zuchtte. Eenmaal bij de bar kwam Isa aangelopen. Ze leek gehaast, met een EHBO doos in haar handen.
    'Ehm, als Owen vraagt drank voor hem te kopen, zou je het dat niet willen doen? Je mag er prima bij zeggen dat ik het gevraagd heb, dan wordt hij maar boos op mij in plaats van op jou. Als je wilt tenminste.' zei ze en ze ging er weer vandoor. Ik wist niet waarom ik drank voor Owen zou komen, maar daar dacht ik niet te lang overna. Ik vond het vooral jammer dat ze verder niks gezegd had. Toen ze weg was draaide ik me terug naar Ellie.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 14:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.




    Owen Bell


    ‘’En dat noemt mij homo,’’ had Levi geconcludeerd maar erg veel zin om er op in te gaan had ik niet, daarbij ging het meeste toch langs me heen en met een goede comeback zou ik dus niet komen. We liepen met zijn drieën richting een statafeltje iets buiten de grote kudde.
          ‘’Hou de rest maar als fooi?’’ Imiteerde ik hem toen hij de drankjes bestelde, god, wat een eikel was het ook; uitsloven met al het geld wat papa en mama hem hebben toegediend.
    Voor ik het wist stond Isa naast mij met een goed gemixt drankje, het was zeker geen water. Levi kondigde aan dat hij naar de wc ging maar dat hij nog een sarcastische opmerking er aan toevoegde had ik niet op gereageerd, ik was zo sloom als de pest.
          Levi kwam terug en ik leunde op het sta tafeltje, mijn ogen had ik even gericht op Evelyn en snel weer terug over Isa. ‘’Drink.’’ Ik fronste bij zijn woorden en schudde mijn hoofd, ‘’ben je gek of zo? Geef jij anders mij nog maar een fooi en dan drink ik het op.’’ Ik grijnsde speels en haalde mijn schouders op toen hij zei dat ik moest uitnuchteren, ‘’ik kan me heus wel vasthouden.’’
          Ik begon in mijn zak te graaien en probeerde het gesprek tussen Levi en Isa te volgen, kenden ze elkaar al?
    ‘’Ik wist niet dat kussen gelijk stond aan relatie, zover ik weet ben ik nog een single pringle.’’ Even haalde ik mijn wenkbrauwen op en keek naar mijn drankje, ‘’maar eh, jullie twee, familie dus?’’
    Ik knikte, ‘’ik denk dat je zojuist met de de verkeerde zat te flirten, zoveel lijken we toch niet op elkaar? Sinds wanneer ken jij Levi?’’ Kaatste ik, iets wat gepijnigd door haar woorden over hoe single ze wel niet is. Betekende die kus dan echt niks? Ik wou het in ieder geval niet laten zien hoe erg ik het vond en had een stalen gezicht opgezet, tot zover dat ging en geen pijn deed. Daarbij zou ik me rotschamen als Evelyn wist dat ik al maanden droog stond en nog geen enkele succesvolle date heb volbracht. Dat pleziertje wou ik haar niet gunnen.
    ‘’Sinds wanneer ken jij Levi eigenlijk?’’ Vroeg ik en draaide me naar Evelyn, nu ik toch aan haar dacht. Probeerde ze nou een of andere wraakactie op mij door met Levi te gaan? Want ik moest toegeven, het werkte.






    Everything is illuminated by the light of our past.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Voor ik antwoord kreeg op mijn vraag, zag ik dat Levi zijn blik over Owen liet gaan, hem daarna beledigde en zich weer op mijn richtte.
    "Nee, niet tot hij weer wat nuchterder is. Ik ben op de scooter en zo kan hij zich niet vasthouden." Antwoordt Levi, waarna hij een serveerster wenkt om vervolgens voor iedereen wat drinken te bestellen.
    "Houd de rest maar als fooi." Zegt hij terwijl hij haar wat geld toedrukt. Daarna hoorde ik hoe Owen hem imiteerde, ik trok kort één van mijn wenkbrauwen op.
    "Ik laat jullie tortelduifjes wel even." Zegt Levi doelend op Isa en Owen.
    "Be right back, ga eindelijk even naar de wc, nu de wc eindelijk niet meer bezet is." Voegt hij toe, mijn kant op. Ik kijl hem fronsend aan en haal dan mijn schouders op.
    Toen Levi terug kwam, voelde ik dat Owen naar me keek. Ik keek hem even vragend aan en volgde vervolgens zijn blik richting Isa. Er was iets gebeurd tussen die twee en ookal kon ik mikn vinger er niet opleggen wat het nou was, ik voelde het, alsof het in de lucht om hen heen hing. Voorzichtig sluit ik mijn vingers om mijn glas en breng het naar mijn mond om er een slok van te nemen.
    "Drink." Zegt Levi tegen Owen, terwijl hij het glas sinas naar hem toe schuoft.
    "We gaan niet eerder tot je nuchter genoeg bent om fatsoenlijk naar mijn scooter te lopen en je goed vast te houden." De opmerking van Levi zorgde voor een fronsende blik van Owen.
    ''Ben je gek of zo? Geef jij anders mij nog maar een fooi en dan drink ik het op.'' Owen grijnsde en haalde zijn schouders op.
    ''Ik kan me heus wel vasthouden.'' Constateerde hij vervolgens.
    ''Ik wist niet dat kussen gelijk stond aan relatie, zover ik weet ben ik nog een single pringle.'' Reageerde Isa op de opmerking die Levi daarnet had gemaakt.
    ''Maar eh, jullie twee, familie dus?'' Ging ze verder, ik perste mijn lippen even op elkaar. Ik was dus niet de enige die niet van dat feit op de hoogte was geweest.
    Owen knikte.
    ''Ik denk dat je zojuist met de de verkeerde zat te flirten, zoveel lijken we toch niet op elkaar? Sinds wanneer ken jij Levi?'' Zei hij. Ik keek hen alledrie geamuseerd aan terwijl ik nog een slok van mijn drankje nam. Dit nam een hele andere wending dan ik had verwacht, en ik kon niet zeggen dat ik dit niet interessant vond.
    ''Sinds wanneer ken jij Levi eigenlijk?'' Vroeg Owen uit het niets, hij draaide zich om mijn kant op. Even fronste ik en haalde mijn schouders op.
    ''Weet ik veel, niet zo lang. Ik ken hem door Cas en ik zag hier verder geen bekenden.'' Ik keek Owen even vragend aan, eigenlijk was ik van mening dat het hem geen bal aan ging, maar goed.
    ''En jij bent hier om ruzie te zoeken?'' Ik doelde op zijn verwondingen waarna ik kort mijn hoofd schudde.


    chaos makes the muse


    "She's whisky in a teacup"

    SARAH ARCHER
    | 17 | AT THE PARTY | THOUGH CHICK |
    | JEFFERSON HIGH | OUTFIT |


    Met een lach keek ik toe hoe Sebastian om me heen danste. Als hij niet zo vervelend deed was hij wel een leuke jongen. Die realisatie verraste me een beetje maar zorgde er alleen maar voor dat ik blijer was met zijn aanwezigheid. Het was fijn om me even te vermaken zonder alle ellende die normaal door mijn hoofd rond spookte.
          Terwijl Sebastian Juliana probeerde gerust te stellen over zijn aanwezigheid — iets wat nog best schattig was ook — nam ik nog een flinke slok van mijn zelfgemaakte mix drank. Elijah had zich bij ons mini groepje gevoegd en Cas beantwoordde zijn vraag over wie Sebastian was al voor ik mijn mond kon open trekken.
          "Man ik heb zin in een shotje," verzuchtte ik terwijl ik mijn ogen op Cas richtte, nieuwsgierig naar haar voorstel. "Misschien dansen op de bar, een potje Dare," grijnsde het meisje. "Wat willen jullie doen?"
          Op mijn lippen verscheen een glimlach terwijl ik naar de vier om me heen keek. "Ik ben voor een potje Dare! Maar zullen we dit bij het lounge gedeelte doen, ik versta jullie anders echt niet." Sprak ik (ps: ja er is een lounge gedeelte vanaf nu, vet he) en liet mijn arm om Cas haar heup heen glijden toen ze haar arm om mijn hals heen sloeg. Als vanzelf sloeg mijn hart een slag over en kleurden mijn wangen wat roder. Gelukkig was het donker in de discotheek. Het duurde niet lang voor ik doorhad dat Cas veel gedronken had en dus keek ik naar Juliana en Elijah. "Jullie doen toch ook mee?"
          Ik hoopte ergens een beetje dat Elijah vanavond zou ontdekken hoe leuk Juliana was want ik wilde hen allebei zo graag gelukkig hebben en hoe kon dat beter dan dat twee van mijn favoriete mensen een relatie zouden krijgen? Toch wist ik zelf niet goed of het wel realistisch van me was, maar ach, een mens mag hopen.
          Met Cas haar arm om mij heen geslagen liep ik samen met Sebastian alvast richting de lounge en glimlachte even. "Ik denk dat Cas hier geen dare's moet doen die met alcohol te maken hebben," grinnikte ik om vervolgens op een vrije bank neer te zakken.
          Toen iedereen die mee wilde doen zat boog ik me wat voorover om iedereen even aan te kijken. "Ik begin!" deelde ik mee en richtte me op Elijah, mijn plan in werking zettend. "Elijah, ik wil dat je een lapdance geeft aan Juliana."
          Niet lang daarna deelde ook Cas haar dare uit aan Sebas. Haar opdracht was dat hij het nummer van het eerst volgende voorbijgaande persoon moet vragen, ook als dat een jongen is. Ik lach even bij het horen van de dare en nestel me wat dichter tegen haar aan. Dronken Cas is the best.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:59 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Levi Oliver Jackson


    Ik hoorde hoe Owen mij imiteerde, en ik hoorde ook hoe hij liep te piepen over het fooi. Ik begon langzaam aan boos te worden. Wilt een lift van mij, en bij mij slapen en gaat dan zo doen? "Ik gaf haar 2 (euro/dollar?) fooi Owen. Wil je dat ook? Want dat kan ik je geven hoor" Hoewel ik zwaar geirriteerd ben laat ik dit niet in mijn stem door klinken. ‘’Ik wist niet dat kussen gelijk stond aan relatie, zover ik weet ben ik nog een single pringle.’ Hoor ik Isa zeggen terwijl ze me een por geeft.

    Weer gaan er zo veel dingen door mijn hoofd. Ik heb ook geen idee waar deze woede en jaloerzie vandaan komt. We zijn niet exclusief. Dat hebben we nooit zo afgesproken. Al heb ik nooit echt meer met iemand wat gedaan sinds we dit doen. "Dat klopt" zeg ik en even wrijf ik kort en geruststellend over Isa haar onderrug. "Heb je helemaal gelijk in... pringle" zeg ik lichtelijk geamuseerd. Bijna zat ik aan haar billen maar kon het nog net tegenhouden en trek mijn hand terug.

    ''Maar eh, jullie twee, familie dus?'' Ik kijk even van Evelyn naar Isa, naar Owen. Toen knikte ik. ''Ik denk dat je zojuist met de de verkeerde zat te flirten, zoveel lijken we toch niet op elkaar? Sinds wanneer ken jij Levi?'' Zei Owen. Ik haal mijn wenkbrauwen even op en een geamuseerde glimlach verschijnt op mijn gezicht. Het kost me heel veel moeite om niet luchtig oh Isa en ik delen het bed from time to time te zeggen. Maar dan zal ik alleen maar Olie op het vuur gooien. In plaats Daarvan kijk ik Isa even zijdelings aan, met nog steeds de geamuseerde glimlach rond mijn mond.
    ''Sinds wanneer ken jij Levi eigenlijk?'' Vroeg Owen uit het niet aan Evelyn.. ''Weet ik veel, niet zo lang. Ik ken hem door Cas en ik zag hier verder geen bekenden.'' Evelyn kijkt Owen vragend aan en ik ook maar.

    ''En jij bent hier om ruzie te zoeken?'' Vervolgens schudde ze haar hoofd.
    "Sinds wanneer is het jouw zaak wie en hoe mensen mij kennen en waarom ze met mij omgaan?" vraag ik Owen en ik kijk hem even met één opgetrokken wenkbrauw aan. "Volgens mij ben je ook vergeten dat we nu allemaal op dezelfde school zitten en heb ik sommige lessen samen met deze meiden. En als ze met mij om willen gaan of zelfs andere dingen met mij willen doen." zeg ik. "For example, kussen" Ik kijk Isa even geamuseerd aan om hoe zij het net zei "Of zelfs seks" ik kijk Owen weer aan. "Is dat jouw zaak nog steeds niet. Ik weet dat je niet bezorgt om ze bent. Dat is jou stijl niet. En al ben je jaloers, kan ik niks aan doen. Het punt is. Het maakt niet uit. Het is hun keuze, en die van mij" Ik schraap mijn keel even en neem een slok van mijn wisky cola en kijk Evelyn even kort en verontschuldigend aan. Mijn avond begon zo leuk....

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 11:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    Ik vind tot nu toe erg weinig aan dit "feest". Als ik het überhaupt zo zou kunnen noemen. Het enige wat deze mensen deden was praten, drinken en sommigen waagden zich op de dansvloer om te "dansen". Nou ja, in hun hoofd is het dansen. Ik zucht diep en neem nog een hijs van mijn sigaret, terwijl ik van onder het afdakje toekijk hoe de regen met bakken uit de hemel komt vallen. Ze zeiden inderdaad dat het wel eens een erge storm kon worden vannacht, maar tot nu toe had ik enkel licht gedonder en zware regen gezien. Oh well.. Ik neem nog een snelle, laatste hijs en trap mijn sigaret dan uit op de grond.
    Ik knik nog even naar een paar anderen die ook buiten stonden te roken voor ik weer naar binnen loop. Ik loop recht naar de bar en werp kort een blik op het andere groepje wat er staat. Isa, Owen, Evelyn en nog een jongen van Willow Creek. Levi was het volgens mij. Niet dat het mee veel uitmaakte. Ik knipoog snel naar Isa met een glimlachje als ik even oogcontact met haar heb en loop dan weer verder naar de bar, waar ik maar nog een glas vodka bestel. Misschien als ik een beetje dronken zou zijn dat het nog leuk kon worden, al zou het een behoorlijk probleem worden met de auto.. Nou ja, ik zie wel hoe en wat....


    El Diablo.

    Isabella Thomassen


    'Dat klopt. Heb je helemaal gelijk in... Pringle.' Isa voelde zijn hand over haar onderrug glijden, steeds verder naar beneden. Ze was lichtelijk opgelucht toen hij zijn hand terugtrok voor hij haar billen bereikte, want de avond was al ingewikkeld genoeg.
    'Ik denk dat je zojuist met de verkeerde zat te flirten, zoveel lijken we toch niet op elkaar? Sinds wanneer ken jij Levi?' Owen bracht het nogal hard, wat een lichtelijke frons veroorzaakte. Eerst moest ze oprotten, toen kuste hij haar, en nu was hij weer boos? Ze hoopte oprecht dat alles door de drank kwam, want anders snapte ze haar beste vriend niet eens meer. En wie zou ooit "de verkeerde" moeten zijn? Ze kreeg zelf echter niet de mogelijkheid om te reageren, doordat hij Evelyn gelijk dezelfde vraag stelde. Haar opmerking duidde duidelijk op zijn bont en blauwe gezicht, waarna Levi ook begon. Isa nam net een slok van haar drankje, en verslikte zich toen Levi het had over seks, waardoor ze de helft op een niet zo charmante manier uitproestte. Ze wierp een waarschuwende blik op Levi. Het was niet alsof ze zich voor hun friends with benefits schaamde, maar niet iedereen hoefde het te weten, en als het op deze manier doorging, zou het wel uitkomen. Hij praatte nog wat verder, en toen hij klaar was, kwam er een luidde zucht over haar lippen. Opnieuw nam ze een grote slok. Aan se hoeveelheid drank die nog in haar glas zat, zou je niet denken dat ze het pas net gekregen had.
    'Ik heb een geweldig idee,' verklaarde ze. 'Wat als iedereen voor de verandering eens aardig doet tegen elkaar? Het is een feest, verdomme, en het is weekend, dus geen enkele reden om achterlijk tegen elkaar te lopen doen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I am in controle • @ Asher on the party seeking for Owen •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Ik lachte zachtjes toen ze zei dat ze drie vingers zag, in plaats van twee. Zeer waarschijnlijk een opmerking die ik of Asher ook wel geplaatst zouden hebben in haar plaats. Ze nam mijn shirt van haar over; wat me nu pas liet beseffen hoe naakt ik wel hier niet in de meiden wc stond. Ik sloeg dan ook maar snel mijn armen over elkaar, waar ik toch haar, haar privacy gunde door naar onder te staren. Echter schoten mijn ogen gauw weer naar mijn tweelingbroer, die melden dat hij even naar buiten ging, met een nep glimlach op zijn gezicht geplakt. Hij was soms zo stom om te denken dat ik niet in de gaten had wanneer iets echt was of nep. We waren twins for fuck sakes.
    Ik schudden mijn hoofd naar de jongen, hoewel hij dit al niet meer zag omdat hij uit de toiletten liep met mij een akelig gevoel nalatend. Soms wist ik echt gewoon niet meer wat ik moest doen of hoe vaak ik mezelf nog moest bewijzen voor iedereen.
    Zachtjes verliet een kleine zucht mijn lippen, waar ik ietwat gefrustreerd mijn hand door mijn haar haalde. Net wanneer ik dacht dat ik het ene probleem opgelost had, kwam het ander weer eraan. Ik en Asher waren een tweeling, maar soms had ik geen flauw idee wat in zijn hoofd rondspookte, zoals nu. ‘Gaat het met jullie?’ vroeg de brunette dan nog, waar ik net zoals mijn broer een nep glimlachje opzetten en knikte. ‘Alles is goed, don’t worry.’ Voor ik deze woorden nog maar net over mijn lippen had gekregen, hoorde ik al een harde donderslag. De voorspelde onweersbuien waren begonnen. ‘Asher..’ murmelde ik dan ook zachtjes. Ik keek even van de brunette naar de deur, waarbij ik meteen wist dat ik haar niet zomaar hier kon achterlaten. Niet nu ik een deur in haar gezicht gegooid had. Echter kon ik Ash ook niet alleen laten. Ik was er altijd voor hem als het onweerde, want dat was een van zijn grootste fobieën. Waarom wist ik niet, maar ik zal nooit iets anders voor hem laten gaan in deze periodes. Ik trok het meisje dan ook van de wasbak, waar ik even haar een vragende blik stuurde. ‘..Ik moet echt Ash zoeken; hij kan echt niet tegen onweer.’ Vertrouwde ik het meisje toe, zodat ze haarzelf niet helemaal aan de kant geworpen voelde als een stuk oud theedoek.
    ‘Kom.’ Zei ik echter snel en trok haar al mee de feestgeruis in. Ik begeleiden haar achter mijn lichaam door het dansende volk heen, waar ik algauw mijn evenbeeld vond bij de bar.
    Zachtjes, maar zeker smolt ik onze handen samen, waar ik even naar keek voor ik zijn bruine kijkers zocht. ‘..We kunnen nog naar huis, you know.. before the storm kicks off.. Maar we kunnen ook hier een rustigere plekje zoeken..’ troostend gaf ik de jongen een kneepje in zijn hand. ‘i’ll be by your side no matter what.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    "Ik ga even naar buiten." mompelde Asher opeens en ik frons lichtjes. Was er iets fout? Ik bijt zachtjes op mijn lip terwijl ik toe kijk hoe hij weg loopt uit de badkamer en zucht zachtjes. ‘Alles is goed, don’t worry.’ zei Gray en ik knik lichtjes, waarna ik even naar mijn haar kijk en met een van mijn lokken speel. Ik kijk op als ik de donder hoor en mijn blik gaat even naar het kleine, rechthoekige raam in de badkamer. Nou, dat zag er ook weer gezellig uit.. ‘Asher..' hoor ik hem zachtjes zeggen en ik kijk weer naar Gray. Hij trekt me net van de wasbak dus al snel ben ik weer een kop kleiner dan de jongen voor me. Ik keek hem ietwat vragend aan. ‘..Ik moet echt Ash zoeken; hij kan echt niet tegen onweer.’ legde hij uit en ik knikte begrijpend.
    Oké dat klonk logisch. ‘Kom.’ zegt hij en ik volg hem snel, in de zaal kijk ik weer even om me heen. De vragende blikken van een paar mensen negeer ik maar. Al wist ik dat ik er maandag of misschien nog eerder vragen over ging krijgen. Langzaam haal ik het shirt dan ook weg van mijn gezicht en kijk naar de twee jongens met een klein, zacht glimlachje. Snel bestel ik een drankje aan de bar en keer me weer om naar de jongens, terwijl ik even stilletjes wat drink. ‘..We kunnen nog naar huis, you know.. before the storm kicks off.. Maar we kunnen ook hier een rustigere plekje zoeken..’ zei Gray ondertussen tegen zijn broer. ‘i’ll be by your side no matter what.’ even glimlachte ik weer. De band die ik had met mijn broers was goed, maar zo goed als dit zou het nooit kunnen worden. 'Ik heb achterin de club een soort lounge gezien? Daar leek het aardig rustig..' zei ik zachtjes tegen de twee. Ik dacht ook aan het kleine restaurantje verderop in de straat maar met al dit onweer zou dat misschien niet goed aflopen...


    El Diablo.




    Owen Bell


    Die twee praatte maar wat af, ik miste soms ook iemand waarmee ik gewoon kon lachen zonder dat ik werd bestempeld als beste vriend.
          ‘’Weet ik veel, niet zo lang. Ik ken hem door Cas en ik zag hier verder geen bekenden.’’ Ik beet op mijn lip en knikte toen, ‘’en jij bent hier om ruzie te zoeken?’’ Een ongecontroleerde grijns verscheen op mijn gezicht, ‘’zo lijkt het wel hé?’’ Gaf ik zachtjes toe en wreef met mijn vingertoppen over mijn kaak. ‘’Maar nee, ik kwam hier eigenlijk voor wat gezelligheid wat ver te zoeken is…’’ Het laatste mompelde ik en tikte onritmisch op de tafel.
          ’’Sinds wanneer is het jouw zaak wie en hoe mensen mij kennen en waarom ze met mij omgaan?’’ Levi trok een wenkbrauw op en ik haalde mijn schouders op, ‘’volgens mij ben je ook vergeten dat we nu allemaal op dezelfde school zitten en heb ik sommige lessen samen met deze meiden. En als ze met mij willen gaan of zelfs andere dingen met mij willen doen, for example: kussen, of zelfs seks,’’ sprak hij en ik vroeg me af waar hij heen probeerde te gaan. ‘’Is dat jouw zaak nog steeds niet. Ik weet dat je niet bezorgd om ze bent. Dat is jouw stijl niet, en al ben je jaloers, kan ik niks aan doen. Het punt is; het maakt niet uit, het is hun keuze en die van mij.’’
    Het was mijn beurt om mijn wenkbrauw op te trekken en ik schudde mijn hoofd, het deel dat hij halverwege Isa had aangekeken had ik gelukkig niet opgemerkt en pulkte aan het plastic bekertje.
          ‘’ Wat als iedereen voor de verandering eens aardig doet tegen elkaar? Het is een feest, verdomme, en het is weekend, dus geen enkele reden om achterlijk tegen elkaar te lopen doen.’’ De heilige hippie mengde zich bij het gesprek en op de een of andere manier kon ik het niet hebben dat ze zo deed, het frustreerde mij mateloos.
    Een zacht gedonder klonk vervolgens door het gebouw en nam een slok van mijn fanta. ‘’Hoor je dat Isa? Onweer. Ik zal maar alvast onder de tafel gaan schuilen.’’ Mijn handen gingen vervolgens naar het bekertje van Levi en ik hield het even omhoog, ‘’met dit tempo mag jij ook niet meer rijden zeg.’’ Omhoog hield ik het bekertje niet – aangezien hij daar overduidelijk nog bij kon – en ik stapte enkel speels naar achter. ‘’Kunnen we nou eindelijk gaan? Voordat het straks echt gaat onweren. Desnoods nemen we die twee wijven mee.’’





    Everything is illuminated by the light of our past.







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [




    Ik gooide het drankje met gemak achterover echter voordat ik mijn glas terug neer kon leggen hoorde ik een harde donderslag waardoor uit schrik het glas uit mijn hand slipte en deze kletterend op de grond vloog. De barman riep me nog wat na maar ik was even verdoofd van de angst. Mijn gezicht was waarschijnlijk lijkbleek en de barman zag dan ook dat ik niet reageerde op zijn woorden waardoor hij me even vreemd aankeek. Pas toen een warme hand in mijn klamme handen gleed keek ik met bange grote ogen naar mijn evenbeeld naast me ‘..We kunnen nog naar huis, you know.. before the storm kicks off.. Maar we kunnen ook hier een rustigere plekje zoeken..’ probeerde de jongen me nog gerust te stellen,‘i’ll be by your side no matter what.’ na het kneepje in mijn hand schudde ik mijn hoofd waarna ik mijn armen angstig om de halfnaakte jongen heen sloeg en mijn gezicht in zijn hals verstopte. Mijn lip trilde en ik had het automatisch koud. Bij iedere donderslag schokte mijn lichaam dan ook en ik weigerde Gray nog los te laten. "Ik ga echt niet naar buiten met dit weer." kwam er zacht en schor uit mijn keel. 'Ik heb achterin de club een soort lounge gezien? Daar leek het aardig rustig..' sprak Hailey waardoor ik even opkeek en haar dankbaar aankeek en even knikte. "Dank je Hailey, je vind me vast een sukkel nu." kwam er zacht en onzeker over mijn lippen waarna ik Gray even losliet en hield ik zijn hand stevig vast. Even leek het gedonder op gehouden te zijn of het kwam door Gray waardoor ik me meteen wat meer op mijn gemak voelde. Ik richtte me dan ook even op Hailey. "Gaat het al wat beter?" vroeg ik echter dook ik na enkele luttele seconden weer in elkaar door het onrustige gedonder. "Laat me niet alleen Gray." smeekte ik haast terwijl ik me weer angstig tegen de jongen aan verstopte.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SEBASTIAN AMBROISE NELSON
    'Be so good they can't ignore you.'
    Selfish, rich and populair | at the party | Wilow Creek | 17 years | talking to Sarah, Cas, Elijah and Juliana
    clothes shoes


          Een onbekende jongen had zich bij ons groepje gevoegd, maar niet dat het wat uitmaakte. Hij zag er wel vriendelijk uit, en als Cas en Sarah hem mochten, vind ik hem vast ook wel aardig.
          "Man ik heb zin in een shotje," zei Sarah, terwijl ze naar Cas keek. "VOLUNTEER," schreeuwde ik, al had Sarah het niet echt tegen mij. Maakt mij een fluit uit. Haha, fluit, lol. Lekker een liedje spelen op een fluitje. Tududududududu poef.
          Het besef dat ik niet meer helemaal helder was overviel me niet, maar ik vond het wel grappig. Gewoon grappig. "Misschien dansen op de bar, een potje Dar," grijnsde Cas. "Wat willen jullie doen?"
          "Ik ben voor een potje Dare! Maar zullen we dit bij het lounge gedeelte doen, ik versta jullie anders echt niet," sprak Sarah. Mijn ogen werden groot en er verscheen een zwoel op mijn gezicht. "Count me in," riep ik vrolijk, zo hard mogelijk boven de muziek uit, terwijl ik de rest volgde naar het lounge gedeelte.

          Ik liet me naast Sarah op de loungebank neer en genoot van de zachte kussen in de bank, voor zover je van kussens kan genieten. "Ik denk dat Cas hier geen dare's moet doen die met alcohol te maken hebben," grinnikte Sarah. Ik wilde wat terug zeggen, maar had geen idee wat. Dus staarde ik gewoon, dom glimlachend voor me uit.
          "Ik begin!" zei Sarah, terwijl ze zich op de nog altijd onbekende jongen richtte. "Elijah, ik wil dat je een lapdance geeft aan Juliana." Elijah dus, zo heet hij. Aaaaaha.
          Kort daarna gaf Cas mij een opdracht. Om het nummer van het eerst volgende voorbijgaande persoon te vragen, ook als dat een jongen is. Ik schoot in de lach, maar de dare was goed te accepteren. Ik liep richting wat volk, en tikte het eerste persoon dat ik zag op zijn of haar schouder.

          Een bruinharige jongen draaide zich naar me om, en ik keek hem glimlachend in zijn ogen aan. Ik kende hem niet, wat het des te leuker maakte.
          "Goeienavond, mag ik je nummer?" vroeg ik aan de jongen. Hij keek me vreemd aan, alsof ik niet goed bij mn hoofd was en haalde daarna grijnzend mijn mobiel uit mn handen, waar hij bij mijn contacten naam en nummer invoerde. Ik bedankte hem, en liep vrolijk terug naar de bank.
          "Gelukt!" zei ik vrolijk, terwijl ik met mn mobiel zwaaide. En daar ging die. Zo, poef, uit mn hand op de grond. Een barst bevond zich in de linkerhoek van mijn iPhone 6. Nahja, op die plek heb ik er geen last van. Het zag er wel grappig uit.

          "Nou, Sarah, nu jij," grijnsde ik. "Vraag aan het eerste langslopende persoon, jongen of meisje maakt niet uit, of hij of zij het met je zou doen. Ik herhaal, alleen VRAGEN," zei ik met een zwoel, terwijl ik op de bank plofte en half onderuit zakte. "En Cas... geen idee. Sarah, als jij daarna dan een dare voor Cas verzint."

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 9:03 ]


    take risks

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I am in controle • @ Asher on the party seeking for Owen •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Gauw sloeg ik mijn armen rond Ash zijn lichaam, toen hij zich helemaal aan mij vast klampte bij het horen van de harde klappen van de onweer. Zijn handen voelde klam aan mijn blote lichaam en besefte me dat ik ook geen beter moment had kunnen kiezen om mijn shirt weg te geven als een dep-doek. Nu had ik niks meer en ik stond midden in een of andere club met een tweeling aan me vast geplakt. Als ik het zo opsomde klonk het best wel aan onze periode in onze moeders buik.
    ‘Ik ga echt niet naar buiten met dit weer.’ Klonken Ash zijn woorden zwak uit zijn keel, waar ik zachtjes sus geluidjes begon te maken. Mijn armen bleven strak rond zijn lichaam liggen, terwijl mijn vingers rustig zijn rug streelde. Echter verbrak Hailey algauw de stilte door te vertellen dat ze een lounge gezien had. Iets wat natuurlijk een betere plek was dan hier in the open. Natuurlijk had ik liever Ash mee naar huis genomen, maar ik wist wel dat ik hem echt niet in de auto ging krijgen. Dat was net zoiets als een boze Grayson tegen houden, met andere woorden onmogelijk.
    Allebei keken we even naar de brunette, waar Ash me even los liet – waarschijnlijk omdat hij zich toch wel iets schaamde aan zijn gezicht af te lezen. Echter bleef hij mijn hand stevig vasthouden. Even rustig en droog als ik Hailey al in deze korte week heb leren kennen, had ze een drankje besteld en was ze hiervan aan het nippen. Je kon veel van het meisje zeggen, maar ze liet zich niet ergens van terug deinzen. Het was alsof ze nog nooit een klap in de deur had gehad, of de discussie en mijn agressie wat zich zojuist op het veld had afgespeeld. Het was iets wat me toch wel verbaasde, maar ook wel iets wat aangenaam was. Ik hield niet van mensen die direct alles naar hen toe worp door te gaan huilen of een verklaring te vragen, terwijl het op dat moment niet om hun gaat en hun neus er gewoon uit moeten houden. Ik schonk het meisje dan ook een klein glimlachje, die ook deels kwam door de woorden die Ash uitsprak. Ondanks zijn eigen leed moest hij weer persé naar die van een ander vragen. Echter verdween zijn besloten houding algauw bij het horen van de gerommel buiten in de lucht en kleefde hij zich weer aan mij vast. ‘Laat me niet alleen Gray.’ Smeekte de jongen, wat toch wel als een steek door mijn hart ging. Hoe kon hij in vredesnaam denken dat ik hem alleen ging laten. ‘Ben je ooit van mij weg geweest dan.’ Fluisterde ik zachtjes in zijn oor, waar ik even teder een kus tegen zijn slaap zetten. Waarschijnlijk zou een vreemde dit raar vinden; maar voor ons was het normaal. Ik had zo en zo niks tegen jongens zoenen – hoewel ik het tot nu toe nooit gedaan heb – en Asher al helemaal niet. Daarnaast leerde je wel acceptatie tegen iets wat voor andere mensen vreemd beoogd werd met twee lesbische ouders en een kwetsbare tweeling.
    ‘Kom laten we naar de lounge gaan, voordat alle meiden denken dat ik gratis knuffels uitdeel.’ Plaagde ik de jongen zachtjes, hoewel ik het eerste meende. Ik legde mijn arm in zijn nek en trok hem dan ook expres dicht tegen me aan, terwijl ik hem mee nam naar de lounge. Ik had mijn andere hand mijn vingers met die van Hailey versmolten; gezien ik toch niet verwachtte dat ze ons alleen ging laten – en misschien ook ergens om haarzelf te beschermen. Ik had maar al te goed de ogen op mij en haar zien branden door allerlei school leden.
    Ik trok de gordijn dicht zodat de lichtflitsen niet zichtbaar waren, voor ik de twee samen met mij in de bank trok. Ik trok Ash zijn hoofd tegen mijn borstkas, waar ik plagend door zijn lokken streelde met mijn vingers. ‘You know… this is nice… I mean wat kan ik nog meer wensen dan met mijn twee favoriete cheerleaders op de bank zitten..’
    Meteen bij die woorden hoorde ik weer een donderslag, wat mijn arm zich even liet verleggen naar Ash zijn middel, zodat ik hem nog dichterbij kon trekken. Misschien had ik hem beter op mijn schoot kunnen zetten, maar ik wist dat hij zich later dan ging schamen, om een of andere onlogische reden.
    ‘Buuhuuut… nu ik niet meer captain ben, had ik wat tijd om naar de kant te staren.. Hailey misschien moet je toch maar bang worden dat mijn broer niet captain gaat worden met zijn sexy short pants.. hij steelt nogal wat jongens ogen.’ Zachtjes lachte ik, waar ik Hailey een klein duwtje verkocht. Niet zo hard dat ze van het bankje af zou vallen, maar ook niet zo zacht dat het voelde als een windvlaag op een zomerse dertig graden dag. ‘..Niet dat ik dat niet begrijp ofcourse. I mean we are twins after all. Who doesn’t want a butt like us.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    "Dank je Hailey, je vind me vast een sukkel nu." zei Asher zacht en ik schudde mijn hoofd met een kleine glimlach. 'Natuurlijk niet... Geen zorgen, 'kay?' glimlach ik. "Gaat het al wat beter?" vroeg hij me vervolgens. Ik wou net antwoorden als het gedonder weer begint. Daarom knik ik enkel stilletjes. "Laat me niet alleen Gray." hoor ik hem zachtjes zeggen en ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik kijk even naar de twee jongens voor me en een zachte glimlach vormt zich weer op mijn lippen. Gelukkig kon Gray hem helpen, ik kon me niet voorstellen waar Asher doorheen ging met dit weer. Mijn enige echte angst zijn diepe wateren, verdrinken.. Maar dat kon ik nog in controle houden door er gewoonweg niet in te gaan. Hij kon er niks tegen doen..
    Ik wil net weer een slok nemen als ik Grays vingers met de mijne voel vervlechten. Mijn glimlach wordt iets breder en ik volg de twee naar de lounge, wederom de blikken negerend. Ik neem plaats op de bank dicht naast Gray en sla mijn benen over elkaar. ‘You know… this is nice… I mean wat kan ik nog meer wensen dan met mijn twee favoriete cheerleaders op de bank zitten..’ Ik lach zachtjes maar al snel klinkt er weer een harde donderslag. 'Op de bank zitten met je twee favoriete cheerleaders, zonder deze storm?' zeg ik met een klein lachje, al bedoelde ik er niks slechts mee.
    ‘Buuhuuut… nu ik niet meer captain ben, had ik wat tijd om naar de kant te staren.. Hailey misschien moet je toch maar bang worden dat mijn broer niet captain gaat worden met zijn sexy short pants.. hij steelt nogal wat jongens ogen.’ Ik lachte zachtjes met hem mee en bijt speels op mijn lip. ‘..Niet dat ik dat niet begrijp ofcourse. I mean we are twins after all. Who doesn’t want a butt like us.’ ik grijns even en kijk naar Asher. 'Ja precies... Ik heb opeens concurrentie.. I gotta watch out...' spreek ik en ik geef hem een speelse knipoog. 'Misschien moet ik maar eens kijken hoe jullie trainen, als ik ook zo'n butt wil.' vervolg ik op dezelfde speelse toon voor ik weer een slok van mijn drankje neem.


    El Diablo.

    Elijah Joseph Merkey
    18 | Jefferson High | On his way to the party

    Toen Elijah bij de groep mensen aan was gekomen werd de jongen die bij de drie meisjes stond al snel voorgesteld als Sebastiaan. Cas voegde nog toe dat deze jongeman iedereen om zijn vinger kon winden. Een kleine glimlach verscheen op Elijah zijn lippen. 'Nou Sebastian de womanizer wees wel voorzichtig met mijn meisjes.' Zei Elijah tegen hem waarna hij een knipoog in de richting van hem stuurde, hoewel deze Sebastiaan nog wel een degelijke jongen leek. Zoveel kon hij toch niet kwaad doen, bovendien zou Sebastiaan wel een Willow Creek jongen moeten zijn, anders had Elijah hem wel eerder gezien. Willow Creek leerlingen waren tot nu toe erg fatsoenlijk, dus zag Elijah Sebastiaan niet als een persoon de veel fout zou doen bij meisjes.
    Niet veel later stelde Cas de rest voor om een potje Dare te doen. Elijah had kort zijn schouders opgehaald, om eerlijk te zijn kon het hem niet zoveel schelen wat ze deden. Dare, zonder de Truth dus, hij vond het best daarmee kon hij zich wel vermaken. Hoewel Elijah voordat hij er aan begon wel wat meer alcohol in zijn lijf moest hebben. Het was vrijwel onmogelijk om de anderen in te halen, maar Elijah was nu nog zeer nuchter en als hij rare dingen ging doen dan gaf hij liever de alcohol de schuld. Voordat Elijah naar de lounge liep ging hij dan ook nog even snel langs de bar om daar een flesje bier te halen. Het alcohol percentage in het drankje was zeer laag, maar Elijah hoopte er maar op dat dat eerst even werd over geslagen zodat hij zich zelf wat op gang kon helpen.
    Bij het lounge gedeelte vroeg Sarah nog eens aan Elijah en Juliana of ze ook meededen. 'Sure.' Zei Elijah, kort waarna hij zich neer liet zakken op een van de banken. Elijah haalde kort een hand door zijn haren heen en keek toen weer naar Sarah die meteen riep dat zij zou beginnen, de jongedame begon niet meteen ze bleek het ook een geweldig idee te vinden om Elijah de Dare te geven. "Elijah, ik wil dat je een lapdance geeft aan Juliana." Sprak de jongedame. Elijah keek even naar Juliana en sloeg daarna de bier achterover. Elijah kende Juliana al heel lang, maar echt vrienden waren ze niet. Ze gingen veel met dezelfde mensen op en zaten altijd al op dezelfde school, maar daarmee was het ook wel gezegd.
    Langzaam stond Elijah op waarna hij naar de jongedame toe liep. 'Excuseer mijn zeer slechte dansmoves.' Zei Elijah. Elijah was hier echt nog veel te nuchter voor en voelde zich dan ook lichtelijk ongemakkelijk toen hij er voor zorgde dat zijn benen beide aan een kant van Juliana stonden, maar dat hij niet echt op haar zat. Hierna keek hij de jongedame aan en zorgde ervoor dat zijn lichaam uiteindelijk de zijne aanraakte. Langzaam begon Elijah op de maat van de muziek te bewegen, met de geluk dat het nummer van het moment wat langzamer was. Elijah keek Juliana nog altijd recht aan en beet kort op zijn lip. Voor een moment leek de rest even weg te zijn, maar toen was Elijah terug bij de werkelijkheid en leek het allemaal te ongemakkelijk te worden voor de jongeman. Elijah glimlachte nog naar Juliana, maar liep daarna terug naar zijn vorige plaats.
    'Cas.' Sprak Elijah uiteindelijk sinds zij, naast Juliana de enige was die nog geen dare had ontvangen en Elijah nou niet echt de behoefte voelde om Juliana direct toe te spreken. 'Ik dare jouw Sebastiaan te zoenen.' Elijah had echt wel opgemerkt dat de jongedame net had gezegd dat Sebastiaan iedereen om zijn vinger kon winden met uitzonderingen, dit had geklonken als of ze zelf de uitzondering zou zijn. Nou kon Elijah hier natuurlijk fout in zijn, maar Elijah zou wel eens willen zien hoe dit werkte.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.