• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    • AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    • Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    • Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    • Ortuexsy - *
    • Yezi - *
    • Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    • Miall - *
    • Zauberhaft - *
    • Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    • HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    • Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam: Meliae
    Leeftijd: 110/24
    Wezen: Forest Nymph
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes


    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 14:11 ]


    It's still magic even if you know how it's done!

    Ruin schreef:
    (...)

    Why not? Wat wil je? ^^


    Hm, de vrouwen zijn nu in meerderheid; dus doe maar een man, maar als allebei kan mag, wil ik graag een man en een vrouw! :3
    Zijn jagers met bloed van een supernatuurlijks iets toegestaan? Voor mijn mannelijke rol dan. Als vrouwelijke rol mag/kan dan graag een Banshee :3

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 19:50 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    A phoenix will be reborn from the ashes he died in
    Rol: Genetische gemanipuleerde hybride - Adapt to survive
    Naam: nummer 11 - Eleven / heet officieel Benjamin Levi Stryder maar dit weet hij niet meer
    Leeftijd: 16 jaar jong

    Uiterlijk:


    11 heeft een erg bleke huid omdat hij nooit echt in zonlicht heeft gezeten vroeger.
    Op zijn rug tussen zijn schouderbladen staat een grote 11 getatoeëerd.
    Overal op zijn lichaam zijn littekens te vinden, de meest duidelijke is die die door zijn wenkbrauw loopt.
    Hoogte: 168cm
    Gewicht: 59kg

    Innerlijk: Als je denkt aan 11 dan is het eerste waar je aan denkt angst, want hij is zo goed als overal bang voor, bang voor de andere maar ook bang om andere pijn te doen. Bang voor zijn omgeving maar tegelijk ook bang om deze te verlaten. Bang dat zijn verleden en de personen daarin hem zullen vinden, maar ook bang voor wat er in de toekomst ligt. Hij is bang voor zijn gave's/krachten maar ook bang ze kwijt te raken.
    Onder deze angst zit een nogal stil persoon, hij heeft nooit een normale jeugd gehad en is niet opgegroeid zoals een kind zou moeten doen. Onder het stille persoon zit dus ergens nog een kind die nooit opgegroeid is.

    Gave en history: 11 is een hybride, dit betekend dat hij een kruising tussen verschillende soorten is, welke soorten dit precies zijn zijn onbekend. Al sinds hij nog maar net gecloned was werd er op hem experimenteert, met allerlei verschrikkelijke manieren. Van zich zelf is hij altijd al hyper intelligent geweest en leerde hij super snel vergeleken met nummer 10, ze werden opgevoed door tegen elkaar te strijden, de verliezer kon altijd verwachtte dat er iets ergs gebeurde.
    11 zijn lichaam is hyper mobiel en heeft zelf ook een groot aanpassings-vermogen. Uiteindelijk werd dit vermogen zo groot dat 11 kieuwen kreeg als hij werd verdronken, van kleur kon veranderen als hij onder grote stress stond, zijn huid kon kogels weerstaan tot een bepaalde grote en nog veel meer andere dingen als ze hem in levens bedreigende situaties brachten. Ze hebben zijn skelet opgegeven moment versterkt met een soort van metaal zodat ze ergere tests konden gaan bedenken.
    Uiteindelijk zijn ze niet verder gegaan met testen nadat 11 in een soort van coma leek te zijn gegaan tijdens een test met vuur, echter was dit expres gedaan door hem en is hij zo kunnen ontsnappen.

    Extra's:
    11 heeft snelle reflexen, maar bijna totaal geen spieren, hij is absoluut niet sterk en vind de lichtste karweien al zwaar werk.
    Hij heeft nooit geleerd om te kunnen zwemmen, maar hoeft gelukkig niet bang te zijn om te verdrinken.
    Soms heeft hij plotse angst aanvallen waarin hij niet weet wat hij doet, hij is bang dat hij iemand anders pijn zal doen als hij zoiets heeft.
    Hij geniet graag van zijn omgeving en van de natuur, hij is vroeger nooit buiten geweest en wil nu graag daarvan genieten. Hij heeft ook niet echt een opvoeding gehad, hij weet niet beter dan dat hij voor iedereen bang moet zijn of als vijand moet beschouwen. Hij eet slecht en is iemand die in de regen blijft tot hij doorweekt is.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 21:29 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 10:01 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mag ik nog een man er bij een Cerberus


    It's still magic even if you know how it's done!

    Staat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het een probleem als het geen hele uitgebreide rol is, druk druk druk...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    CERBERUS n. The watch-dog of Hades, whose duty it was to guard the entrance,
    against whom or what does not clearly appear; everybody, sooner or later, had to go there.
    And nobody wanted to carry the entrance.


    "Woden’s Hunt, also known as the Wild Ride or Wild Hunt.
    A myth of devilish riders in the sky accompanied by black dogs,
    spectral beasts whose eyes glowed with fire...
    A Bearer of Death and Guardian of the Supernatural,
    the black dog is also known by its more common name, the Hellhound. A creature with many more names."


    "Are you ready to go straight to hell?
    because I can take you there baby
    and I promise you itsn't always a hell, it can be a heaven to"

    "We are many"

    Naam: Ethan Tyree
    Wezen: Cerberus/Hellhound
    Ethan is een wezen die vele mensen wel kennen onder de naam Hellhound, maar dit wezen draagt er meer en daar zijn Cerberus, Garmr en Black Shuck een van. Ethan zelf noemt zich meer een Cerberus omdat dat het dicht bij de waarheid staat. Zijn ware vorm is een grote zwarte hond met drie koppen, Ethan heeft een vuur in zich wat ook wel Hell-fire te noemen is. Dit vuur kan hij naar buiten laten komen waar door het over zijn gehele lichaam in brand staat, ondanks dat is hij niet in staat om vuur te kunnen manipuleren of wat dan ook. Hij is echter wel immum voor vuur en door middel van vuur weet zijn lichaam zich zelf ook weer te gaan genezen. Ethan is sterker en sneller dan een gemiddeld mens en kan beschikken over klauwen en bijt tanden in zijn mensen vorm. Ethan zijn ogen worden rood als hij zijn krachten gebruikt waar dan op dat moment over duidelijk vuur in te zien is.
    Leeftijd: onbekend
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 22:37 ]


    It's still magic even if you know how it's done!

    Het lukt me echt niet iets te verzinnen voor zijn uiterlijk of wat dan ook. Help? D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Het lukt me echt niet iets te verzinnen voor zijn uiterlijk of wat dan ook. Help? D:


    Je zocht een gestoorde gek toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat schreeuwt Johnny Depp.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Dat schreeuwt Johnny Depp.


    Hahaha awww alhoewel... sommige characters..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Hahaha awww alhoewel... sommige characters..

    Het is positief bedoeld natuurlijk! Als je kijkt naar zijn personages, zijn het echt de meest excentrieke en bijzondere personages ooit naar mijn mening. En ik vind het goed dat hij dat kan spelen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 18:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Het is positief bedoeld natuurlijk! Als je kijkt naar zijn personages, zijn het echt de meest excentrieke en bijzondere personages ooit naar mijn mening. En ik vind het goed dat hij dat kan spelen!


    Hij doet het zeker goed en leuk haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wilde hem juist vermijden. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.