• [right]



    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pereqrine schreef:
    (...)
    Haha maar hij is eigenlijk nog niet eens af! Maar thanks

    Ja zeker, hij veranderd letterlijk in een grote zwarte hond met drie hoofden, met elk een ander persoonlijkheid. En als hij een mens is dan zit al die persoonlijkheden in een hoofd dus dat word een drukke bende.


    I like that part of him, omg :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pereqrine schreef:
    (...)
    Haha maar hij is eigenlijk nog niet eens af! Maar thanks

    Ja zeker, hij veranderd letterlijk in een grote zwarte hond met drie hoofden, met elk een ander persoonlijkheid. En als hij een mens is dan zit al die persoonlijkheden in een hoofd dus dat word een drukke bende.


    Dus eigenlijk een soort supernatural meervoudige persoonlijkheidsstoornis? Of wat is je bedoeling met die persoonlijkheden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk een soort supernatural meervoudige persoonlijkheidsstoornis? Of wat is je bedoeling met die persoonlijkheden?


    Ik denk dat het is dat er drie hoofden op het lichaam van zijn werkelijke vorm zitten, met andere karakters. En omdat zijn menselijke vorm maar één hoofd is, zijn deze drie dus in zijn hoofd aanwezig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk een soort supernatural meervoudige persoonlijkheidsstoornis? Of wat is je bedoeling met die persoonlijkheden?

    Zo zouden de mensen om hem heen het wel kunnen zien maar hij is in werkelijkheid geboren als een Cerberus en heeft dus al vanaf zijn geboorte drie persoonlijkheden maar Hades heeft hem een menselijk lichaam geven waar door hij dus met drie 'personen' in een lichaam zit.


    Precies zoals AiLaikHeda zegt haha

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 21:08 ]


    It's still magic even if you know how it's done!

    Pereqrine schreef:
    (...)
    Zo zouden de mensen om hem heen het wel kunnen zien maar hij is in werkelijkheid geboren als een Cerberus en heeft dus al vanaf zijn geboorte drie persoonlijkheden maar Hades heeft hem een menselijk lichaam geven waar door hij dus met drie 'personen' in een lichaam zit.


    Precies zoals AiLaikHeda zegt haha


    heavy.... nu heb ik medelijden met hem xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    I like that part of him, omg :o

    & I love Cerberus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik maak morgen mijn rol voor zoveel ik kan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanneer gaan we eigenlijk beginnen?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik ga even kijken hoe ver het met de rollen staat en of iedereen er klaar mee is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb en rollentopic even doorgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er nog 9 rollen ongevuld of afgemaakt moeten worden. Dit vind ik nog té veel om met het RPG te beginnen, gezien er maar vier ook daadwerkelijk kunnen spelen op dit moment.

    Willen de personen met een sterretje achter hun naam hun rol zo snel mogelijk afmaken/maken? c:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 12:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    Ik heb en rollentopic even doorgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er nog 9 rollen ongevuld of afgemaakt moeten worden. Dit vind ik nog té veel om met het RPG te beginnen, gezien er maar vier ook daadwerkelijk kunnen spelen op dit moment.

    Willen de personen met een sterretje achter hun naam hun rol zo snel mogelijk afmaken/maken? c:


    Ik ben bezig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik ben bezig

    Top c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een heel weekend zonder stroom gezeten waar door ik geen internet had, zal vandaag mijn rollen afmaken!


    It's still magic even if you know how it's done!

    Ik ben bijna klaar met m'n rol.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 17:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zooo. Ik ga de rest een andere keer aanvullen. Ik ga nu eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.