• Poods' nieuwe spel, PewDiePie's Tuber Simulator, is pas uit. (Eigenlijk al een paar dagen, maar goed)
    Idk wie van jullie het al heeft, maar ik vind het een awesome spel.
    Mocht je het hebben kan je hier je kanaalnaam achterlaten en dan kunnen we vrienden worden en elkaar 'gifts' zenden.
    Of we kunnen gewoon over het spel praten.


    Spelers:
    Quizlet naam
    Athlone (ik)
    (Mijn broertje, is zo blij als hij gifts krijgt)
    Mijn neef... die er ook bij wou
    Montagnes
    AiLaikHeda
    BULLSHIPPER
    Scintillare
    Jurassic
    Sahariel
    Bailar
    Tully
    YandereChan
    Mirandacosgrove
    Antari
    Yoda
    Cotrona
    xShaw
    Coliver
    Sidekicks
    BlueBirdWings
    Kanaal naam
    Blyton
    Mikey1581
    boottocht
    DougThePug
    GameUil
    LIFEofBROETT
    Scintellare
    Townsendt
    Khezef
    aaronsanimals
    WeepingSalmon
    WolframLetsPlays
    nouk123
    Antari
    Tinfoilcat
    ShortiiBoo
    AwesomeShootShipperx
    sundayEpiphany
    Fantasyfull
    DeanoTheDeino

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 21:31 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Mijn iPad is dinsdag afgepakt ;( Morgen kan ik weer spelen! Zal de beginpost ook even bijwerken ;p


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Athlone schreef:
    Mijn iPad is dinsdag afgepakt ;( Morgen kan ik weer spelen! Zal de beginpost ook even bijwerken ;p


    Afgepakt... Klinkt kinderachtig. :'(


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Afgepakt... Klinkt kinderachtig. :'(


    Klinkt niet alleen kinderachtig, het IS kinderachtig :W

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 23:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nu zo'n missie dat ik Edgar en Maya moet krijgen (die hondjes) en ik heb al een van de twee. Ook ben ik nu level 18 :3


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    Ik heb nu zo'n missie dat ik Edgar en Maya moet krijgen (die hondjes) en ik heb al een van de twee. Ook ben ik nu level 18 :3


    Ben bij de 50mill vieuws, ben vanavond pas lvl 17. :P Ik ben niet zo snel, XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Ben bij de 50mill vieuws, ben vanavond pas lvl 17. :P Ik ben niet zo snel, XD


    Haha die heb ik al


    26 - 02 - '16

    Echt no lifers hier ;'D
    Sommige zijn later begonnen dan ik en die zijn zelfs al veel hogere levels. Hoe dan, spelen jullie dit echt no life 24/7 door of wat? Ik speel het zelfs de hele dag en geraak daar niet aan :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    Echt no lifers hier ;'D
    Sommige zijn later begonnen dan ik en die zijn zelfs al veel hogere levels. Hoe dan, spelen jullie dit echt no life 24/7 door of wat? Ik speel het zelfs de hele dag en geraak daar niet aan :W


    Ik heb geen baan en zit 24/7 thuis en binnen. Pretty much sums it up, I reckon :3


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Ik heb geen baan en zit 24/7 thuis en binnen. Pretty much sums it up, I reckon :3

    Ja, ik ook niet en zit ook bijna 24/7 thuis, dus daar ben je niet de enig in ;'D
    Maar hoe kom je aan zoveel levels, I mean, ik krijg er maar 1 per dag of zelfs per 2 dagen. Of ik ben super skeer, want ik spaar mijn views eerst op tot de 1 mil voor ik ze uit ga geven, of het spel is gemeen tegen mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Ja, ik ook niet en zit ook bijna 24/7 thuis, dus daar ben je niet de enig in ;'D
    Maar hoe kom je aan zoveel levels, I mean, ik krijg er maar 1 per dag of zelfs per 2 dagen. Of ik ben super skeer, want ik spaar mijn views eerst op tot de 1 mil voor ik ze uit ga geven, of het spel is gemeen tegen mij.


    Ik geef die hersendingetjes gewoon slim uit, denk ik. Zo heb ik elke dag een extra missie, doordat ik dat met die hersendingetjes heb gefixt. Ook spaar ik nooit lang :3


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Ik geef die hersendingetjes gewoon slim uit, denk ik. Zo heb ik elke dag een extra missie, doordat ik dat met die hersendingetjes heb gefixt. Ook spaar ik nooit lang :3

    Ja, precies dat doe ik ook allemaal. Maar level'n doe je alleen maar door dingen te kopen, maar telkens als ik dus dingen koop, komt er echt maar een millimeter verschil in de level balk :c

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 15:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Ja, precies dat doe ik ook allemaal. Maar level'n doe je alleen maar door dingen te kopen, maar telkens als ik dus dingen koop, komt er echt maar een millimeter verschil in de level balk :c


    Dan moet je de dingen kopen waar de meeste symbooltjes achter staan. Verder laat ik Tuber Simulator aanstaan als ik tv kijk en zet ik het geluid hard. Dan pak ik iedere keer de dingen die de adelaar levert, terwijl ik me niet de hele tijd hoef te focussen op het spel (;


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Dan moet je de dingen kopen waar de meeste symbooltjes achter staan. Verder laat ik Tuber Simulator aanstaan als ik tv kijk en zet ik het geluid hard. Dan pak ik iedere keer de dingen die de adelaar levert, terwijl ik me niet de hele tijd hoef te focussen op het spel (;


    Ja, dat alles doe ik dus, zeg ik net ;'D
    En ik laat het spel ook aan staan, in de tussentijd van dit gesprek heb ik ook alweer 7x sponsor adelaar gehad. Dus daar kan het allemaal niet aan liggen denk ik. Stom spel is nazi tegen mij aan het doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ja, dat alles doe ik dus, zeg ik net ;'D
    En ik laat het spel ook aan staan, in de tussentijd van dit gesprek heb ik ook alweer 7x sponsor adelaar gehad. Dus daar kan het allemaal niet aan liggen denk ik. Stom spel is nazi tegen mij aan het doen.


    Idk :x
    Ik kan wel een screenshot sturen van hoe ik mijn hersendingetjes heb besteed, als je wil (;


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Idk :x
    Ik kan wel een screenshot sturen van hoe ik mijn hersendingetjes heb besteed, als je wil (;

    Ja sure


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.