• Helloww!

    Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik recent jarig geweest. (Of wat je recent noemt, maar goed.) Toen heeft Trivial dit geweldige topic voor mij gemaakt, met behulp van een paar andere, ontzettend lieve en fluffy-cute users. Nu had Natas in haar berichtje aan mij een cryptische (of noem het cryptisch) boodschap neergezet. dat ik mijn postbode, met vertraging, in de gaten moest houden.
    En dat heb ik gedaan, en vandaag kwam de postbode toch met een gaaf pakket aanzetten! Whoaly quidditch snitches, hij was zo cool! Zie hiernaast voor de foto, hihi.

    Samen met mijn hyperenthousiaste zusjes:
    ''Kijk het is een uil!''
          ''Ohh, zou dat Egidius zijn?''
    ''Kijk Froukje, zo moet je het openmaken!''
    ''Zal ik alvast dit voor je uitpakken? Dat moet eerst!''
    ''Oh, Harry kreeg in zijn derde jaar ook een pakketje met bruin pakpapier (hoezo obsessed? Dat wist zelfs ik niet meer :'D) net als dit!
          ''Of zou er een onzichtbaarheidsmantel in zitten?''

    Wel, evenals mijn lieve zusjes kan je natuurlijk begrijpen dat ik zelf ook heeeels enthousiast was, hihihi. Twee ontzettend lieve meiden, Tracker en Laleah hebben dit allemaal voor mij geregeld, echt heel heel erg lief! De cutiepies verdienen echt een heel groot applaus en een hele dikke knuffel, die ik ze de eerst volgende keer dat ik ze zie ook ga geven ^^ (This is a warninggg (pirate))
    Ik ben echt ontzettend blij met dit geweldige cadeau, die mijn potterhead in mij toch echt laat gillen van gaafheid. Natuurlijk heeft mijn rationele kant een filter, dus in plaats van gillen (om halfnegen 's avonds) werd het een gesmoorde gil in mijn kussen en een aantal berichtjes in Cap(tain America- wrong fandom) naar die superlieve meiden. Gmhehehhehe it is soo cool!
    Alles in het super-gave-femtastic-felicious-fluffy-BEAUTIFUL-bloody-hell-amezing (!!) pakket heb ik hierbij in het topic gezet, op een Hogwarts acceptance letter na, gezien anders het topic te veel foto's gaat bevatten :'D

    Om het topic op de awesomeness na nog een beetje nuttig te houden, zijn er nog meer mensen heel erg blij geworden vandaag? *O*

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:40 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn eerste gedachte: JE HEBT HET PAKKETJE BINNEN! *O*

    Toen ik het hoorde 1) moest ik enorm veel moeite doen om het er niet uit te flappen, en 2) had ik enorm veel respect. Echt, als je hierop komt ben je wel echt geweldig hihi

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:43 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    Mijn eerste gedachte: JE HEBT HET PAKKETJE BINNEN! *O*


    Ohhhh Je wist ervaaann?? O.o :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aah wat leuk! Ik gil lekker met je mee!
    Nee, maar echt onwijs lief van ze. ^^

    Nah, ik ben niet heel erg blij geworden vandaag. Maar ik heb mezelf bezig gehouden met een kleurplaat in te kleuren en dat was wel even leuk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Ohhhh Je wist ervaaann?? O.o :'D

    Yes, *evil laugh*
    Maar echt respect voor Natas en Leah dat ze hierop zijn gekomen!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:45 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Aaah ik had zo graag je gezicht willen zien.
    (Damn volgende week zie ik je en Leah ook , waarom hebben we niet gewacht :'))
    Maar het is leuk om er zo evengoed van te kunnen meegenieten. ^^
    En de meeste applaus voor Leah hoor, die is ziek creatief geweest! (kudo)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha heel veel plezier mee!!! Mijn toetsen gaan er om janken maar ik ben die al helemaal vergeten als ik zie hoe blij jij nu bent! ^^ GENIET ERVAAAN!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Ohhhh Je wist ervaaann?? O.o :'D


    Zij was niet de enige :Y)
    Al wist ik niet wat er in het totale pakket zou zitten ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ohhh FLORY YOU KNEW TOOO? :'D Een hele samenzwering x)

    Echt ontzettend bedankt jullie twee! Eigenlijk zou ik je moeten berispen dat je toetsen ook heel belangrijk zijn, Leah, maar het is zoooo gaaf dat ik het ook vergeet, hahahah

    @Natas: Hahahahaah, moet de vijftiende wel goedkomen denk ik XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahaha ach, ik heb alsnog prima kunnen leren! En dan te bedenken dat tijdens onze hangout sessie je cadeau een meter van je ogen verwijderd was :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat leuk en lief!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Wat leuk en lief!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super lief! En ontzettend gaaf natuurlijk!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dat is erg leuk!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Reigns schreef:
    Wat leuk en lief!


    26 - 02 - '16

    Wat een ontzettend leuk cadeau!! Dat is echt ontzettend lief^^
    Op mijn cadeau moet je alleen langer wachten, muhaha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!