• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    *

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 13:13 ]

    Lena, lieve schat, wat je nu doet begint veel te veel op de caviasituatie van deze zomer te lijken. Niet doen, alsjeblieft. Eet. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, oude vetrouwde profielfoto.
    Als iemand zich heel erg verveeld en zin heeft om een profiel voor mij temaken ben je altijd welkom xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    Yay, oude vetrouwde profielfoto.
    Als iemand zich heel erg verveeld en zin heeft om een profiel voor mij temaken ben je altijd welkom xd

    aye
    i volunteer ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    aye
    i volunteer ^^

    Omg YAY
    Poppyyyyyyy


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ugh ugh ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omgomgomgomgomg ik heb een SUPERGAVE kledingsite gevonden. Www.juniqe.nl


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Don't make me laugh...

    Ik weet nog steeds niet wat dit nou precies gaat worden. Nouja we zien wel. Misschien dat er vandaag nog wat opklaring komt, al schat ik die kans niet zo hoog in. You never know. Ik moet me er ook niet zo veel zorgen om maken. Het komt wel, en als het niet komt, komt er wel weer wat anders. Lekker veel diepgang zo, ha.


    The truth is out there.

    Het moment dat je jezelf erop betrapt dat je 'hou op' tegen een irritant zoemende vlieg zegt.

    Ja, dat gaat echt helpen, Natas.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Het moment dat je jezelf erop betrapt dat je 'hou op' tegen een irritant zoemende vlieg zegt.

    Ja, dat gaat echt helpen, Natas.

    HAHAHAHAHAHAHA
    omg ik zie het al zo voor me
    '-bzzzz-
    "HOU OP"
    -'exusez-moi'

    Haha ik net een soortgelijke situatie, ik ben al dagen men ipod kwijt dus ik besloot maar weereens te zoeken. *Kijkt in koelkast* ja Famke, want een ipod ligt ook echt in een koelkast. Hahahaha cri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHA
    omg ik zie het al zo voor me
    '-bzzzz-
    "HOU OP"
    -'exusez-moi'

    Haha ik net een soortgelijke situatie, ik ben al dagen men ipod kwijt dus ik besloot maar weereens te zoeken. *Kijkt in koelkast* ja Famke, want een ipod ligt ook echt in een koelkast. Hahahaha cri

    Hahaha eh tbh zet ik 's ochtends met mijn slaperige hoofd wel vaker dingen in de koelkast die er niet horen, dus een Ipod zou nog best kunnen :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze pesten overduidelijk iemand zelf weg, terwijl ze anders altijd zo 'strict' de huisregels volgen. Dit slaat nergens op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tracker schreef:
    (...)
    Hahaha eh tbh zet ik 's ochtends met mijn slaperige hoofd wel vaker dingen in de koelkast die er niet horen, dus een Ipod zou nog best kunnen :')

    Hahahahahaha een koelpod


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    (...)
    Hahahahahaha een koelpod


    Icepack. :')
    Ik praat ook altijd tegen levenloze dingen. Zoiets als een ding dat constant valt en dat je 'm dan weer teruglegt voor de 10000e keer en 'Blijf!' zegt en met je vinger wijst. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.