• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Koud. Heel, heel koud. Maar mijn haar zit wel heel fancy, dus dat is dan weer wel even een lichtpuntje.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Soms vraag ik me af of ik wel helemaal oké ben dat ik bepaalde dingen graag schrijf.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zie je niet dat dit mij alleen maar enorm onzeker maakt?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Niet iedereen is zo dom, gelukkig. (cool)

    Konijnenonesie. Goed idee. Ja.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Are you fucking kidding me. BLIJF GEWOON VAN MIJN FUCKING SPULLEN AF. IK LEG NU ZELFS ALLES OP MIJN KAMER EN JA SOMS IS HET EEN ROTZOOI MAAR DAT IS BINNEN TWEE DAGEN OOK WEER OPGERUIMD. Ugh ik word gek van jullie. En mij maar de schuld blijven geven. Kut huis. Ik wil hier weg maar je geen geld of een andere plek waar ik naartoe zou kunnen.

    Edit: Thanks dad. Dit is denk ik waarom mama zei dat je geen ruzie met mij moest maken, omdat ik al last had van depressie zaterdag en het net weer wat beter ging zondag. Het punt is dat gewoon communiceren als je iets doet/iets van mij verplaatst/whatever dat er dan NIKS aan de hand is en nu moet je mij weer per se compleet afkraken, omdat ik boos ben dat je weer spullen van mij kwijtmaakt en weer achteraf komt met oh ik heb dit gedaan om vervolgens mij van alles de schuld te geven. Omdat je mij dan weer aan het huilen maakt en ik mijzelf dan weer moet inhouden geen domme dingen te doen die ik mij in mijn hoofd haal op dit soort momenten.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 17:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Are you fucking kidding me. BLIJF GEWOON VAN MIJN FUCKING SPULLEN AF. IK LEG NU ZELFS ALLES OP MIJN KAMER EN JA SOMS IS HET EEN ROTZOOI MAAR DAT IS BINNEN TWEE DAGEN OOK WEER OPGERUIMD. Ugh ik word gek van jullie. En mij maar de schuld blijven geven. Kut huis. Ik wil hier weg maar je geen geld of een andere plek waar ik naartoe zou kunnen.

    Edit: Thanks dad. Dit is denk ik waarom mama zei dat je geen ruzie met mij moest maken, omdat ik al last had van depressie zaterdag en het net weer wat beter ging zondag. Het punt is dat gewoon communiceren als je iets doet/iets van mij verplaatst/whatever dat er dan NIKS aan de hand is en nu moet je mij weer per se compleet afkraken, omdat ik boos ben dat je weer spullen van mij kwijtmaakt en weer achteraf komt met oh ik heb dit gedaan om vervolgens mij van alles de schuld te geven. Omdat je mij dan weer aan het huilen maakt en ik mijzelf dan weer moet inhouden geen domme dingen te doen die ik mij in mijn hoofd haal op dit soort momenten.


    *Hugs*
    Het is dat ik echt in de middle of nowhere woon, anders had je hier wel een tijdje kunnen verblijven.<3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 17:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natuurlijk. We eten weer aardappelen. *kots*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tracker schreef:
    (...)

    *Hugs*
    Het is dat ik echt in de middle of nowhere woon, anders had je hier wel een tijdje kunnen verblijven.<3




    Ik verstop mij gewoon wel zoveel mogelijk op mijn kamer als ik niet naar college ben (oftewel alleen nog naar beneden voor eten :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Broekelo afgelopen weekeind ook weer overleeft! Dat was zoooo gaaf :3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 20:53 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Douche, het is oké dat je na al die jaren je kop hebt laten hangen. Wat minder oké is, is dat je zonder kop een slang bent en dat betekent dat het water dat uit je komt er ook keihard uitkomt en dat is NIET HEEL FIJN.


    She's imperfect but she tries

    Na 53 gelakte nagels ben ik het wel zat. Helaas heb ik nog 8 kleuren te gaan ><

    Ik moet nog zoveel doen maar zo weinig energie bleh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    i should write

    i should write

    i should write that damn book

    oh look netflixxxx


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tracker schreef:
    Het moment dat je jezelf erop betrapt dat je 'hou op' tegen een irritant zoemende vlieg zegt.

    Ja, dat gaat echt helpen, Natas.


    Ik betrap mijzelf daar ook regelmatig op. Of wanneer iets eindelijk goed staat, een stoel oid en ik dan zeg 'blijven staan he?' Lol.


    26 - 02 - '16