• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh op dit soort momenten wil ik echt uit huis. Thanks pap voor het weggooien van spullen die niet weggegooid hadden moeten worden. Ik dacht dat we laatst nog een gesprek hadden gehad over het zonder overleg verplaatsen van mijn spullen omdat ik dankzij jou mijn sleutels kwijt was. Blijkbaar was dat een illusie.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    Ik geloof het meteen, want er zijn hier ook wel mensen die zo typen, maar het zit vooral in die "wa" en "mercikes". Zo Vlaams, aww. (bloos)

    En bier, wow. Niets toont zo mooi je waardering voor iemand als supermarktchocolade en een fles bier cadeau doen. :p


    Hahaha :'D ik heb dat nauwelijks door, eigenlijk. Het ding is dat het Vlaams, of het Mechels (mijn dialect, hoewel ik toch redelijk AN praat in vergelijking met mensen uit Kortrijk, Antwerpen of Gent xd) een Franse invloed heeft. Zoals "allee/allez/allé" (ik weet nog steeds niet hoe je dat woord schrijft haha), dat betekent goh wat betekent dat haha. Iets in trant van "ja nee, je weet wel". We schelden ook wel vaak in het Frans: putain, merde, ta mère, etc. Wow, ik ben heel hard aan het afwijken.

    He, he, zes flessen LAŠKO. Bier enkel te verkrijgen in Slovenië en Kroatië! Ach, het is het gebaar dat telt, zeker :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Keuze gemaakt.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 0:42 ]

    Jugh, ik zal maar eens gaan slapen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Great start of this day... not.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom is mijn mobiel nog aan t opladen? Wtf


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat je in de ochtend. Ha. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Hahaha :'D ik heb dat nauwelijks door, eigenlijk. Het ding is dat het Vlaams, of het Mechels (mijn dialect, hoewel ik toch redelijk AN praat in vergelijking met mensen uit Kortrijk, Antwerpen of Gent xd) een Franse invloed heeft. Zoals "allee/allez/allé" (ik weet nog steeds niet hoe je dat woord schrijft haha), dat betekent goh wat betekent dat haha. Iets in trant van "ja nee, je weet wel". We schelden ook wel vaak in het Frans: putain, merde, ta mère, etc. Wow, ik ben heel hard aan het afwijken.

    He, he, zes flessen LAŠKO. Bier enkel te verkrijgen in Slovenië en Kroatië! Ach, het is het gebaar dat telt, zeker :'D


    go go Mechels woop woop


    Heaven is a place that we all have

    Puck, mail me. G

    Hahah, godsamme kutschool. (finger)

    En verdomme, wanneer je niet bij een andere huisarts terecht kan als je eigen ziek is. Ugh, waarom zit alles zo tegen deze maand? Eerst word ik te vroeg ongesteld en dan heb ik een stageweek waardoor ik alsnog niet aan de pil of iets dergelijks kan. Ugh, ik ga het zo op een laag pitje zetten met deze jongen. De andere krijgt voorrang, zodat ik niet vreemd ga (in hoeverre het vreemdgaan is als je aan het daten bent).

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 8:49 ]

    Nee. Nee nee nee. ik ben al een uur te laat en nu rijdt de bus ook nog eens verkeerd >.<.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik word zo moe van al die berichten over de presidentiële shit in de VS. Waarom besteden we hier überhaupt zo veel andacht aan? Ik snap dat het goed is om te weten wie de nieuwe president wordt, maar als er verkiezingen zin in andere landen, zelfs onze buurlanden, wordt het met enkele zinnen afgedaan. Word er echt zo moe van, van die twee kemphanen die elkaar alleen maar door de stront slepen en verder geen zinnig woord uitbrengen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bloodbath schreef:
    Ik haat je in de ochtend. Ha. :W


    Update: Ik haat mezelf in de ochtend en ben letterlijk te depressief om naar school te gaan vandaag. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb eeeeecht geen zin. :/ het gaat nog totaal niet zoals t moet. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I fucked up (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.