• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit wordt echt een lastige beslissing. Ik wilde dat ik beide zou kunnen blijven doen, maar daar heb ik echt de tijd niet voor dus als ik dat wil gaan doen (wat ik echt heel graag wil), dan moet ik dit laten vallen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Lieve God,

    Als je daarboven bent, hè
    Zou je er dan voor kunnen zorgen dat mijn architectuurdocenten vandaag geen absenties doen

    tnx
    jip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat gaat mijn pc ongevraagd updaten?

    // Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij zo slim geweest onveilige seks te hebben waardoor je nu met een huilende kotsmachine zit. Lekker makkelijk om dat ding aan je oma te geven als je het niet stil krijgt. Je kan nog steeds niet eens een luier verschonen of de voeding afstrijken. Een kind met een kind is dit.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 10:07 ]

    Right

    F4K3R schreef:
    Wat gaat mijn pc ongevraagd updaten?

    // Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij zo slim geweest onveilige seks te hebben waardoor je nu met een huilende kotsmachine zit. Lekker makkelijk om dat ding aan je oma te geven als je het niet stil krijgt. Je kan nog steeds niet eens een luier verschonen of de voeding afstrijken. Een kind met een kind is dit.


    Hoe heet de kleine eigenlijk, heb he nog niet verteld xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik HAAT school. Bij iedere pauze voelt het alsof ik de rest van mijn leven alleen zal blijven.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Hoe heet de kleine eigenlijk, heb he nog niet verteld xd

    Noah, 'vernoemd' (vast niet bewust) naar mijn doodgereden kat. Ik kan ook niet anders dan aan haar denken elke keer als ik haar/zijn naam hoor. ><

    // Hoera, bedankt voor het resetten van mijn hele pc Microsoft. Goed gedaan. (finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 10:21 ]

    F4K3R schreef:
    (...)
    Noah, 'vernoemd' (vast niet bewust) naar mijn doodgereden kat. Ik kan ook niet anders dan aan haar denken elke keer als ik haar/zijn naam hoor. ><

    // Hoera, bedankt voor het resetten van mijn hele pc Microsoft. Goed gedaan. (finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)(finger)


    Oh dat is wel minder. Is het een jongetje of een meisje? Gezien Noah unisex is, hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt bang om naar huis te gaan want mijn vader gaat me sowieso ondervragen over waarom ik gisteravond de hele tijd lag te huilen en wat er nou aan de hand was en ik ben echt gewoon bang om het te vertellen want het is niet erg maar ik ben gewoon confused over alles en mijzelf en ik kan het gewoon even niet aan maar ik kan en wil eigenlijk niet met mensen er over praten maar mijn vader maakte zich echt zorgen.. UGH.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Oh dat is wel minder. Is het een jongetje of een meisje? Gezien Noah unisex is, hehe

    Een jongetje, met een heel hoog stemmetje. Hij is wel een beetje schattig.

    Asshole. Je had ook gwn kunnen zeggen dat je ziek was ipv mij zo lang laten reizen... Gelukkig kan ik nu wel zo #eotbdd kijken. -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zou graag in winterslaapmodus willen gaan, maar dat is helaas niet mogelijk yes


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    F4K3R schreef:
    (...)
    Een jongetje, met een heel hoog stemmetje. Hij is wel een beetje schattig.


    Klinkt schattig ja (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Should I be feeling guilty or let the judges frown?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O_o
    Hoezo Dominic Cooper look alike?
    Too bad I know you're ass.


    Deep inside, I've never felt alive