• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom lijkt hij zich zo voor mij te schamen en waarom is genoeg nooit genoeg voor mij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay bye.


    Happy Birthday my Potter!

    Goed zo, in deze situaties moet anticonceptie verplicht worden bij iemand.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb al een minor gedaan en afgerond, haha, want dat is (in ieder geval hier) een verplicht onderdeel van de bachelor, maar bedankt dat je probeert mee te denken. Een tussenjaar is inderdaad, in theorie, een optie. Ik vind het erg lief van je die berg klachten blijkbaar helemaal hebt gelezen en toen ook nog de moeite hebt genomen om te reageren. Je bent een schatje. (heart2)


    Oeh wat goed! Dan zou ik het helaas ook niet weten, sorry :c Geen probleem joh <3


    //

    Nope. Ik ga dit verpesten. Discipline? Nooit van gehoord. Alvast welkom in het tijdperk van tweeën en drieën. Ik ga dit echt zo verpesten. Het blijft niet in mijn hoofd zitten en mijn concentratie vliegt werkelijk álle kanten op. Een hele vrije dag, en ik heb bijna niets echt relevants voor elkaar kunnen krijgen. Wat heb je dat weer góed gedaan, Froukje.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 18:10 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aahjfhdj ik hou van het feit dat mijn verjaardag altijd goed samenvalt met de release datums van mijn fave film series. CA Civil War en X-Men Apocalypse op bluray gekregen ;___;


    Caution first, always.

    Vertrokken uit Castricum. Over drie uur en een kwartier ben ik in Groningen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik snap mezelf niet. Waarom wil ik dat het maandag is en ik weer naar school moet ?
    Vrij zijn is leuker toch ?

    Aansteller.

    heb ik me eindelijk laten overhalen om mee te gaan, is mijn vriendin tegen een stoeprand gereden en staat ze langs de weg op de wegenwacht te wachten.


    i put the fun in funeral

    I feel really depressed


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet m'n short story afschrijven, maar heb een game gestart. Why. Why. Why. Why.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Devinsport schreef:
    I feel really depressed


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat... did he just? Waarom voegt hij me toe op snapchat? Eh...

    Hooooooly shit plottwist of the freaking century
    Eigenlijk moet ik al die mensen ook gewoon verwijderen van Facebook. Jezus

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 21:10 ]

    Ha-ha-hahaha.. Wat een gezellige avond tot nu toe. Ik zit al de uren alleen en ik heb het idee ik in een bubbel vol afgevlakte emoties zit. Fun fun fun.


    26 - 02 - '16

    Niet huilen in de trein, Shania, dan zien mensen je. Maar godver, wat is het moeilijk om je tranen in te houden.


    — Inner peace, it's hard to find. —