• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Deze dromen, omg. <3

    Let's make some LGBTQIA+ Pride flags shall we. Whoop whoop.


    kindness is never a burden.

    Wat een kutdromen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg, mijn broertje is vanochtend echt verschrikkelijk irritant..


    Stenenlikker

    Op dit moment wordt m'n opa geopereerd. Hoop maar dat hij er goed uit komt.

    argh best zenuwachtig voor concert! *ademt in, ademt uit* okay relax. Het gaat goed komen. toch ben ik nog zenuwachtig


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    But you treat me like a stranger and I feel so rough.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 12:48 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat begrijpen mensen niet aan het woord 'neen'??


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tetsuya schreef:
    Weet je wat het is? Ik wil forever alone blijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toekomst planning is zo lastig soms. Ik wil gewoon een klein huisje in een rustige omgeving met natuur, een grote kat, boeken schrijven, parodieen ontwikkelen, blijven cosplayen op elfia, voor een bedrijf iets met game/media studies doen waarbij ik niet constant op een kantoor hoef te zitten is ook niet erg als ik daar mijn geld mee verdien en veel reizen voor het schrijven. Maar hoe krijg ik dat voor elkaar? :/ Straks eindig ik onder een brug in een doos als een mislukkeling omdat ik nergens toegelaten word en alles faalt. En mijn moeder blijft ook maar druk uitoefenen, terwijl mijn vader juist het schrijven aanmoedigt en wil dat ik binnenkort een manuscript naar uitgevers ga sturen.
    Tijd voor een stappenplan dat vrijwel waterdicht is en mij wat meer zekerheid biedt. Ik haat het dat ik aan de ene kant helder heb wat ik wil en aan de andere kant extreem bang ben om te falen en dus de neiging heb in paniek te raken waardoor ik niks doe.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy schreef:
    (...)


    Ik zou zelf ook echt niet weten hoe, maar die rails die komt er wel, echt waar! En ik heb geen idee of het voor jou een optie is, maar je kan na (of tijdens?) je bachelor een minor doen, en dan proberen verder te gaan voor je master. Met minor is de kans dat je daarvoor aangenomen wordt over het algemeen groter. Maarja dat weet je zelf waarschijnlijk ook al, maar toch. En kan je anders niet ergens een tussenjaar doen ofzo? Weetikveel, in Amerika een jaartje Nanny zijn (of hoe dat ook mag heten) of daar een jaartje studeren? Dan heb je een heel jaar lang uitstel, plus je wordt qua sociale skills in het diepe gegooid. Dat kan dan eng zijn, maar je leert er dan weer wel echt veel van ^^
    Maar nouja, geen idee of je iets kan met de naïeve ideeën van een zestienjarige die zelf nog niet weet wat ze met haar leven gaat doen. Anyways: Hugs all around


    Ik heb al een minor gedaan en afgerond, haha, want dat is (in ieder geval hier) een verplicht onderdeel van de bachelor, maar bedankt dat je probeert mee te denken. Een tussenjaar is inderdaad, in theorie, een optie. Ik vind het erg lief van je die berg klachten blijkbaar helemaal hebt gelezen en toen ook nog de moeite hebt genomen om te reageren. Je bent een schatje. (heart2)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    on the verge of having another breakdown but I'm not in the mood let me watch my movies


    Heaven is a place that we all have

    Hij heeft de operatie overleefd, wat een opluchting. Maar nu de IC nog... ugh

    Ze negeren het niet expres. Ze negeren het niet expres. Ze negeren het niet expres. Ze negeren het niet expres. Waarom kan ik mij niet opsluiten in een ruimte zonder enig sociaal contact zodat ik niet steeds zulke gedachtes heb? En waarom faal ik in mijzelf overtuigen op het moment? Ze gebruiken je echt niet enkel daarvoor. Ze vinden je echt wel oprecht aardig. Luister verdomme naar jezelf!


    Happy Birthday my Potter!

    lol begin ik nu echt ook al waanbeelden te krijgen dat mijn school mijn uitwisseling zal verbieden? :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys