• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hungreeh. Misschien is het tijd m'n bed uit te komen haha. Toch verbaast het me hoe vrolijk ik op moment ben. Helpt het echt om de dag te beginnen met anime? Wie weet...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruh


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Streamen was leuk gisteravond. Minpuntje is dat m'n ex me voor de eerste keer in z'n leven op whatsapp heeft geblokkeerd. Klootzak.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dus, iedereen moet zich maar wel aan jou aanpassen, maar jij wilt het andersom niet doen. Okay dan :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I told him that I like him. I'll regret this and hate myself for it.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Stiefvader gratis af te halen! Wie wilt?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Doubtsssss between: All monsters are human or Why, monsters are scared, alright. That’s why they are monsters als premisse voor mijn serie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    // Misschien moet ik maar weg gaan. Definitief.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 14:03 ]

    Wat maakt een mens gelukkig? Eens terugbladeren door het LJH en spontane schildpaddengesprekken zien. (bloos)


    What would Emma do?

    Ugh, waarom doe ik nog moeite?
    Je verpest het toch elke keer weer...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom verpest ik echt alles? Waarom kan ik niet ergens goed in zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Felicious schreef:
    Waarom verpest ik echt alles? Waarom kan ik niet ergens goed in zijn?


    Femmie je weet dat dat niet waar is. Je bent goed in het belangrijkste van al: een goed mens zijn, een lieve vriendin zijn. En in nog wel meer dingen maar die zijn toch al minder belangrijk dan dit.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zie dat ik een melding heb maar ik durf dus echt niet te kijken help


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lol mensen vragen mij echt extreem vaak om de richting. Alsof ik er een hoofd voor heb dat mensen dat snel aan mij vragen of zo :') Oh well always happy to help en ik heb altijd google maps bij mij op mijn telefoon dus ik kan ze altijd een kaart laten zien en de route voor ze uitstippelen gelukkig, zelfs al weet ik de weg zelf niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Morgen naar Peculiar children met z'n 4tjes c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.