• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella & Madison
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor & Celeste
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah & Dominic
    Syoxisia ~ Demi - Ceira
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson
    Astraeus ~ Camilla - Gia
    Maslany ~ Dore - Maisie

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Gia (18) -> 19 ~ 4 juni
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Dominic (19) -> 20 ~ 7 september
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Ceira (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november
    Maisie (18) -> 19 ~ 9 december
    Celeste (18) -> 19 ~ 25 december

    Madison (18) -> 19 ~ ?


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:43 ]


    El Diablo.

    Maisie heeft het heel makkelijk in dat opzicht, ze heeft nu één relatie


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Maisie heeft het heel makkelijk in dat opzicht, ze heeft nu één relatie


    Ik heb Dominic wel voor je ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maslany schreef:
    Maisie heeft het heel makkelijk in dat opzicht, ze heeft nu één relatie


    Ik heb Elijah ook nog wel voor haar.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.




    AFGESPROKEN RELATIES VAN SARAH:
    Tyler — "I like him. And the fact that he sells my drugs is just a bonus."
    Sarah heeft Tyler ontmoet toen ze voor het eerst wiet kocht. Ze kan het goed met de jongen vinden en ze vindt het altijd wel chill om met hem rond te hangen. Ze rekent hem tot een van haar goede vrienden en is ook een van de personen waarmee ze school opstelten zet.
    Isabella — "It's awkward now.."
    Sarah en Isa waren altijd goed met elkaar bevriend. Dit veranderde echter een beetje toen Cas met Tyler sliep terwijl Tyler nog een relatie had met Isa. Sarah heeft nooit echt partij gekozen maar aangezien Cas haar beste vriendin is, is het automatisch wat ongemakkelijk geworden. Uiteindelijk heeft Sarah helemaal niks tegen Isa en ze vindt ook zeker dat zij het slachtoffer is. Maar het is zeker ongemakkelijker dan het eerder was.
    Elijah — "He's my forever home"
    Elijah en Sarah kennen elkaar al zo ontzettend lang dat Sarah hem echt is gaan zien als haar broer. Ze zitten al vanaf de basisschool bij elkaar in de klas en weten praktisch alles van elkaar.
    Cas — "God, I don't know where I'd be without her. I love her. Ehh.. platonically of course.. right?"
    Cas en Sarah zijn als twee handen op een buik. Sarah heeft een hele hechte band met de blondine en samen hebben ze altijd de grootste lol maar ook de grootste problemen. Ze zijn allebei ontzettende losbollen maar hebben veel aan elkaar. Het is dan ook normaal als ze Cas midden in de nacht opbeld om iets volledig gestoords uit te voeren. Sarah heeft wat gevoelens voor haar partner in crime en zit daar een beetje mee in de knoop want ze wil de vriendschap niet verpesten. Daarnaast is ze in zekere zin ook een beetje jaloers op Cas' haar fwb relatie met Tyler en ze betrapt zichzelf er soms op dat ze dingen verzint om Cas bij zichzelf te houden.
    Levi — "He embodies everything that I hate."
    Levi heeft bijna alle karaktereigenschappen in zich waar Sarah een enorme hekel aan heeft. Ze kan het écht niet met hem vinden en is daar ook heel uitgesproken over. Wanneer mogelijk probeert ze hem in de problemen te krijgen en ze houdt zich ook niet in bij een ruzie.
    Sebastian — "I guess that there's some stuff going on. I don't know. He's quite hot when he's irritated."
    Hoewel Sarah ontkent dat er iets tussen hen is spat de seksuele spanning van hen af. Sarah weet dat hij alles is wat niet bij haar past maar ergens trekt dat haar ook heel erg aan. Ze kan het dan ook niet laten om hem te irriteren en lastig te vallen. Ze hebben elkaar al eerder ontmoet in een discotheek waar er ook meteen een connectie was maar nu ze bij hem op school is merkt ze dat ze toch altijd bij elkaar terecht komen.
    Xavier — "There's something about him.."
    Sarah vond Xavier al meteen een hele interessante jongen en merkte al snel dat ze in zijn omgeving tot rust kon komen. Door die ontdekking zoekt ze hem soms op en zo nu en dan zit ze hem ook een beetje te plagen en met hem te flirten om wat meer uit hem los te krijgen.
    Owen — "I trust him with my life."
    Owen en Sarah hebben ooit gedate maar besloten gezamelijk dat ze toch beter vrienden konden zijn. Desalniettemin vertrouwt ze hem nog steeds alles toe en vraagt ze hem vaak om relatie advies. Heel soms voelt ze nog wel iets van jaloezie, maar ze weet dat dat waarschijnlijk meer is omdat ze bang is hem te verliezen.
    Eleanor — "She's embarrased for kissing me, so I make sure she'll never forget."
    Een avond uit was waar Eleanor en Sarah elkaar hebben ontmoet en een zoen met elkaar hebben gedeelt. Sarah had er niet veel moeite mee, het gebeurde immers wel vaker dat haar lippen aan die van iemand anders bleven plakken. Voor Eleonor zat dat anders en schaamte zorgde bij haar er al snel voor dat ze het er liever niet over had. Sarah vond het niet zo tof dat ze zich er voor schaamt en dropt nu vaak veel zeggende en sexueel getinte hints bij Eleanor met het liefst zoveel mogelijk anderen als publiek.
    Grayson — "Ehh, yeah. We fool around from time to time"
    Grayson heeft Sarah eens opgevangen toen ze zich in de buurt aan het bezatten was. Intoxicated Sarah besloot hem alles over haar leven te vertellen en viel daarna in slaap. Sindsdien gaan de twee goed met elkaar om en hebben ze ook een zekere friends with benefits relatie ontwikkeld. Zelf heeft Sarah niet echt verdere gevoelens voor de jongen maar ze kan wel wat bezitterig zijn als hij met andere meisjes bezig is. Hypocriet? Ja, dat is ze zeker daarin aangezien Sarah zelf vaak genoeg met anderen flirt.
    Asher — "He's a nice guy"
    Sarah kan het prima vinden met Asher. Ze ziet hem als een aardige jongen waar ze weleens vrienden mee zou kunnen worden.
    Juliana— "My very own cutiepie "
    Juliana en Sarah zijn al een hele tijd vriendinnen. Sarah beschouwt haar net als Cas als haar beste vriendin en houdt ervan om met haar maffiagirl rond te hangen; iets wat ze stiekem best gaaf vindt. Ook doet Sarah verwoedde pogingen om Julie aan iemand te koppelen, maar aangezien ze een bijzonder slechte cupido is lijdt dat meestal tot mislukkingen.
    Ceira — "Well, she adorbs. But at the moment it doesn't really work"
    Ceira was altijd een goede vriendin van Sarah tot het moment dat Ceira partij koos voor Isa in het CasxTylerxIsa drama. Waar Sarah haar best doet om een beetje onpartijdig te blijven heeft ze natuurlijk wel onbewust Cas een aantal keer verdedigt. Ceira en Sarah proberen wel vrienden te blijven maar het begint een beetje te verwateren door alle drama om hen heen.
    Maddison — "Well, we certainly know eachother very well *wink*"
    Sarah en Maddi hebben een tijdje terug met elkaar het bed gedeelt. Dit heeft zich verder niet herhaalt maar er is wel een beginnende vriendschap tussen de twee ontstaan die soms iets te flirterig is voor hun eigen best wil, maar beiden zien ze er de lol er wel van in.
    Gia — "I want to listen to her for the rest of my life. That accent. Holy moly. <3"
    Sarah en Gia kennen elkaar niet maar bij hun eerste ontmoeting zal hun wederzijdse aantrekking duidelijk blijken. Sarah vindt de brunette onwijs sexy en zal zeker met haar flirten. Als Sarah echter hoort dat Elijah op haar crusht zal ze hun pleziertjes wel stop zetten omdat ze haar vriend absoluut niet wil kwetsen.
    Celeste — *Shows the finger*
    Wat Sarah betreft kan Celeste beter uit haar buurt blijven. In principe heeft het meisje haar niets misdaan maar alles aan haar straalt precies uit waar Sarah een hekel aan heeft. Desalniettemin zal ze haar waarschijnlijk op den duur wel een kans geven, maar in het begin zal Sarah zeker haar vooroordelen niet onder stoelen of banken steken.
    Evelyn — "She understands"
    Evelyn zit netzoals Sarah in een pleeggezin. De twee kennen elkaar voornamelijk via Cas maar kunnen het zonder haar ook goed vinden. In Sarah's ogen is Evelyn de enige die echt weet hoe ze zich soms voelt en ze praat dan ook graag met haar.
    Maisie— " "
    -
    Hailey— " "
    -

    Zo alles een beetje uitgewerkt, mocht ik iets vergeten zijn, let me know!

    Oh en ik sta ook altijd open voor nieuwe relaties! Op romantisch vlak is het wel goed zo, dus misschien wat meer platonische relaties of wat vijanden e.d.?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 15:57 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maslany schreef:
    Maisie heeft het heel makkelijk in dat opzicht, ze heeft nu één relatie


    Ik heb altijd nog Ceira voor je, tenzij zij natuurlijk die ene persoon is. ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zal zo even alle relaties van Sebastian op een rijtje zetten en dan kan ik ook kijken of er relaties nog niet zijn die hij dan akn hebben met de nieuwe personages :')


    take risks

    trasecolare schreef:
    Ik zal zo even alle relaties van Sebastian op een rijtje zetten en dan kan ik ook kijken of er relaties nog niet zijn die hij dan akn hebben met de nieuwe personages :')


    Hebben Sebastian en Ceira al een relatie of iets? Dan kunnen we die misschien ook afspreken? (:


    That is a perfect copy of reality.

    wat zien jullie voor je, voor relaties met maisie?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Volgens mij was Ty heel populair op Jefferson :Y)


    El Diablo.

    Wie is Ruby ;D ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Wie is Ruby ;D ?

    volgensmij is ruby nu weg ahhahahahaahhaha maar is Xavier er eigenlijk nog?


    take risks

    Zusak schreef:
    Wie is Ruby ;D ?


    Ja, dat vroeg ik mezelf ook af toen ik het las, maar ik dacht, ik laat het maar even staan x'D

    @Milou; Pfoe, weet ik eigenlijk niet. Heb al even geen post met Xavier meer gezien in ieder geval

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 15:47 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.



    AFGESPROKEN RELATIES VAN DOMINIC:
    Tyler — "My brooo."
    Tyler is de enige die weet dat Dominic een underground bokser is en gaat ook vaak mee naar zijn wedstrijden. Dominic beschouwt hem ook als een goede vriend en is zeker trouw aan hem.
    Isabella— "She's annoying but well, she helps me"
    Dominic heeft Isa eigenlijk pas echt leren kennen toen ze hem bijles begon te geven. Uiteraard zat Dom daar niet vrijwillig en maakte hij het haar zo moeilijk mogelijk. Bovendien is ze een keer tegen hem uitgevallen en sindsdien gaat het een stuk beter tussen de twee. Tegenover haar is Dominic wat kwetsbaarder dan tegen anderen.
    Elijah — ""
    -
    Cas — ""
    -
    Levi — ""
    -
    Sebastian — ""
    -
    Xavier — ""
    -
    Owen — "He's getting somewhere"
    Dominic en Owen zijn een keer in een vechtpartij belandt waarin Dom uiteindelijk de overhand af. In plaats van een ruzie zijn de twee met elkaar bevriend geraakt en gaan ze samen boksen. Dom traint hem en is aan het overwegen om hem een keertje mee te nemen naar een underground wedstrijd.
    Eleanor — "."
    -
    Grayson — " "
    Wordt besproken.
    Asher — "Well, he certainly made my night"
    Asher en Dominic zijn ooit met elkaar naar bed geweest. Dom het er in principe niet heel veel moeite mee, maar hij merkte wel dat zijn gevoelens voor de jongen wat verwarrend waren. Momenteel is hij er nog steeds niet over uit hoe het nu precies zit, maar hij vindt het zeker niet erg om die avond een keer te herhalen.
    Juliana— " "
    -
    Ceira — "I know her dirty little secret, mwuaha"
    Dominic is er ooit achter gekomen dat Ceira weleens drugs gebruikt. Wetende dat Tyler daar absoluut niet oké mee zou zijn heeft hij beloofd dit geheim te houden. Uiteraard had hij wel een voorwaarde en dat was dat Ceira voortaan zijn huiswerk maakte. Soms probeert hij ook om er nog wel wat meer uit te halen, maar vooralsnog blijft het bij huiswerk.
    Maddison — "Damn, she's hot"
    Als het aan Dominic ligt zou hij Maddi zo zijn bed in sleuren. Aangezien dat zo meestal niet werkt doet hij nu zijn best om dat te bereiken door zoveel mogelijk met haar te flirten.
    Gia — "God, what a bitch"
    Dominic en Gia zijn geen match, dat mag duidelijk zijn. In principe heeft hij weinig tegen haar maar blijkbaar is dat andersom wel anders.
    Celeste — " "
    -
    Evelyn — " "
    -
    Maisie— "She's sooo cute"
    Dominic heeft al snel in de gaten dan Maisie een oogje op hem heeft en gebruikt dit ook zeker in zijn voordeel. Hij flirt weleens met haar om haar reactie te zien maar zal nooit te ver daarin gaan. Hij is wel benieuwd hoe ze verder is en hij vraagt zich zeker af of het klopt dat rustige meisjes een beest zijn in bed ;D

    Voor Dominic ben ik nog naar best een hoop opzoek. Voornamelijk mannelijke vrienden, een ex vriendin, maybe een fwb. Oh en wat vijanden zou ook tof zijn.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:03 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Ruby geweest is ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Ruby geweest is ;x


    Dat weet ik wel nog, was ergens in het begin haha. Maar ik weet eigenlijk niet of ze zich heeft uitgeschreven of gewoon niet meer online is geweest..


    When time and life shook hands and said goodbye.