• Hallo allemaal!

    Afgelopen zaterdag, 15 oktober, was er een meeting in Groningen. Helaas was ik ziek op die dag. Ik had alleen wel een ns dagkaart gekocht, en die heb ik nu over. Hetzelfde geldt voor Salaryman.

    Nu hebben wij samen met Inge / Square, besloten om op zaterdag 12 november af te spreken in Groningen.

    Wie heeft er zin en tijd om die dag ook te komen? =D

    Zeker:
    Krullie - Emma - 22 jaar
    Salaryman - Sam - 24 jaar
    Square - Inge - 20 jaar
    Miall - Matty - 20 jaar
    Bodevan - Andrea - 23 jaar
    Tatooine - Marleen. - 21 jaar


    Start: 13 uur

    En hier is de groepsfoto! Andrea en Marleen waren al weg toen we ons realiseerde dat we nog geen groepsfoto hadden. Maar ze waren er echt bij hoor!



    En duckkkkface!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 14:04 ]

    Hopelijk kan ik nu wel ;D
    Zet mij maar op misschien.


    I am an idiot, I move.

    SPECS schreef:
    Ik cringe echt onder het feit dat Inge gaat, serieus Inge, je hebt geen idee hoe graag ik je wil ontmoeten.x'D En ja, ik klink als een creepy stalker.=')


    Haha, aw, kom naar deze prachtige meeting, dan. Dan kun je me in real life stalken. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik die lijst zie, valt het me op dat Q ouder wordt, haha.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Als ik die lijst zie, valt het me op dat Q ouder wordt, haha.


    Ja, jeetje, dat is hier wel heel erg duidelijk inderdaad. Ik heb nog nooit een meeting gezien waar helemaal niemand onder de twintig kwam. Stelletje oude wijven. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, jeetje, dat is hier wel heel erg duidelijk inderdaad. Ik heb nog nooit een meeting gezien waar helemaal niemand onder de twintig kwam. Stelletje oude wijven. (krul)


    In my defence, ik ben pas vier maanden (min ongeveer een week) 20 (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GODZIJDANK ben ik niet meer de enige die 24 jaar JONG is. Ik keek net in de spiegel en ik zag kraaienpootjes op m'n gezicht! Äarrrghhh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Miall schreef:
    (...)

    In my defence, ik ben pas vier maanden (min ongeveer een week) 20 (cat)


    Ik pas twee en een halve maand, dus als dit zo blijft ben ik straks nog serieus een keer de jongste. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik pas twee en een halve maand, dus als dit zo blijft ben ik straks nog serieus een keer de jongste. (nerd)


    Wij zijn dan vet jong, joh! :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Salaryman schreef:
    GODZIJDANK ben ik niet meer de enige die 24 jaar JONG is. Ik keek net in de spiegel en ik zag kraaienpootjes op m'n gezicht! Äarrrghhh.


    Damn, ik ben ook 24. Waarom zijn we zo oud?


    Your make-up is terrible

    Ik heb zin om te bakken. Zijn jullie ergens allergisch voor qua bakselachtig voer?
    @Nikki: hahaha ik heb nog een rollator thuis die m'n oma niet wil gebruiken, zal ik 'm meenemen 12 november? :D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 21:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Square schreef:
    (...)

    Haha, aw, kom naar deze prachtige meeting, dan. Dan kun je me in real life stalken. (nerd)


    I would, maar het is nogal ver weg =p


    You were born original, don't die as a copy.

    Salaryman schreef:
    Ik heb zin om te bakken. Zijn jullie ergens allergisch voor qua bakselachtig voer?
    @Nikki: hahaha ik heb nog een rollator thuis die m'n oma niet wil gebruiken, zal ik 'm meenemen 12 november? :D


    Yessss, that would be awesome.


    Your make-up is terrible

    Salaryman schreef:
    Ik heb zin om te bakken. Zijn jullie ergens allergisch voor qua bakselachtig voer?
    @Nikki: hahaha ik heb nog een rollator thuis die m'n oma niet wil gebruiken, zal ik 'm meenemen 12 november? :D

    Nee, nergens allergisch voor.

    Salaryman schreef:
    Ik heb zin om te bakken. Zijn jullie ergens allergisch voor qua bakselachtig voer?
    @Nikki: hahaha ik heb nog een rollator thuis die m'n oma niet wil gebruiken, zal ik 'm meenemen 12 november? :D


    Geen allergieën gelukkig :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nog meer gegadigden? Of updates? =D